Mobile Phones

Huawei Y5 2018 Dual SIM (2GB/16GB) Black

FullView Display 5.45" και μπαταρία 3020mAh που διαρκεί

FullView Display 5.45" και μπαταρία 3020mAh που διαρκεί

See full description See full description
  • See all
This product does not exist at Skroutz anymore

Description

Description

FullView Display 5.45" και μπαταρία 3020mAh που διαρκεί

Κρατήστε στα χέρια σας μια συναρπαστική θέα

Με μια HD+ (1440 x 720) οθόνη 5.45" και τεράστια αναλογία οθόνης-συσκευής που έχει τοποθετηθεί σε ένα κομψό και μίνιμαλ πλαίσιο, θα αισθάνεστε σαν να κρατάτε στο χέρι σας ένα παράθυρο προς ένα διαφορετικό κόσμο.

Ξεκλειδώνει με μια ματιά

Ξεκλειδώστε το κινητό σας στη στιγμή καθώς ο πανίσχυρος αλγόριθμος Τεχνητής Νοημοσύνης εντοπίζει και "χαρτογραφεί" το ανθρώπινο πρόσωπο με τεράστια ακρίβεια.

Απόλαυση σε κάθε λήψη

Το κινητό διαθέτει μια εμπρόσθια κάμερα 5MP με selfie toning flash, κάνοντας εφικτή τη λήψη τέλειων selfie σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Και η οπίσθια κάμερα των 8MP, εφοδιασμένη με τη λειτουργία επεξεργασίας HDR, σας βοηθά να πετύχετε την τέλεια λήψη.

Σας προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία

Ο σχεδιασμός της τριπλής θύρας κάρτας μπορεί να λάβει 2 κάρτες SIM και μια κάρτα μνήμης micro SD (μέχρι 256 GB), προσφέροντάς σας μεγαλύτερη ευελιξία.

Φροντίζει τα μάτια σας

Η λειτουργία Eye Comfort (Άνεση στα Μάτια) αυτόματα φιλτράρει και περιορίζει το περισσότερο μπλε φως ώστε τα μάτια σας να μην κουράζονται κατά τη χρήση του κινητού.

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Dual
Release Year
2018
Colour
Black
Weight
142 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Model
Mediatek MT6739
Processor Power
1.5 GHz
Processor Cores
4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5.45 "
Analysis
1440 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Type
IPS
Definition
-

Camera

Rear Camera
Single
Rear Camera Lenses
Standard 8MP
Rear Camera Video Resolution
1080p 30fps
Rear Camera Flash
Yes
Selfie Camera Lenses
Standard 5MP

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
3.5mm Jack, Bluetooth, Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Battery

Capacity
3020 mAh
Removable
No
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Type
Accelerometer, Light Sensor, Proximity
Fingerprint
Without

Dimensions

Length
146.5 mm
Width
70.9 mm
Thickness
8.3 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (113)

Reviews

  1. 20
  2. 29
  3. 16
  4. 22
  5. 26
Review this product
  • GPS
  • Call quality
  • Screen resolution
  • Battery
  • Value for money
  • Music
  • Photos
  • Speed
  • Video Recording
  • Panagiota_Anastasopoulou3155
    1
    3 out of 3 members found this review helpful

    ασχημη αγορα... κολλαει υπερβολικα πολυ και ο αποθηκευτικος του χωρος δεν ειναι ικανοποιητικος. δεν το προτεινω...

    • Music
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Lina_Pina
    1
    1 out of 2 members found this review helpful

    Άθλιο. Κόλλησε την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Δεν ακούγεται ο ήχος άθλια ηχεία άθλια κάμερα και μπαταρία τρισαθλια. Ούτε 50 ευρώ δεν θα έπρεπε να κοστίζει

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • johnyvatman
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    2 χρόνια χρήσης μόνο για κλήσεις και browsing και αποφάσισε να τα φτύσει και ανοιγοκλείνει μόνο του. Κολλούσε πολύ ακόμα και στο να γράφω ένα απλό μήνυμα υπήρχε καθυστέρηση, η μπαταρία του έπεφτε γρήγορα και χωρίς χρήση. Το χειρότερο έπρεπε να εγκαταστήσω πρόγραμμα για να έχω πρόσβαση στο κινητό από το PC αλλιώς πρέπει να κάνεις παρανομίες ή να το πας σε τεχνικό που πραγματικά δεν θα χαλάσω ούτε ένα ευρώ έξτρα για αυτή την παντόφλα. Ως πρώτη εμπειρία από Huawei συνηστώ να μείνετε μακριά γενικά.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Nik_Lagar
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το έχω 5 μήνες και έχω δουλέψει και σε άλλο ολόιδιο. Είναι για πολύ απλή χρήση, η μπαταρία του δεν είναι καλή και πολύ συχνά κολλάει. Δε το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου. Επίσης η μπαταρία του κάποιες φορές κατεβαίνει αργά και τις περισσότερες κατεβαίνει πολύ γρήγορα! Για πολύ απλη χρήση είναι καλούτσικο.

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • giwmix__clip_99
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    παιδια 100 ευρω social media 2 χρονια χρησης περασα ασχημα μην το παρετε τωρα για 100 ευρω σπαταλη ειναι.

    • Call quality
    • Music
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Screen resolution
    • Battery
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Το κινητό αυτό το έχει ο μπαμπάς μου και όσες φορές το έχω πάρει για να χαζέψω, η κάμερα του με αφήνει άφωνη. Σίγουρα είναι μια συσκευή για απλή χρήση αλλά για τα λεφτά της είναι αρκετά ικανοποιητική.

    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • bekiaris520
    3
    0 out of 3 members found this review helpful

    To εχω 4 χρονια με αυτο το κινητο εχω ζηση ωραίες εμπιριες, αλλα να ξερετε το κινητο δεν ικανοποιεί τις αναγκες σας για παιχνιδια ή κατι αλλο, δεν εχει καλη χωριτηκοτητα, καθολου καλη καμερα, καλολου καλο βιντεο, ομως εχει να ξεχωριστω πραγμα (το τηλεφωνο) αμα πρεσεξεις εχεις 2 καρτες την sim 1 και την sim 2 για αυτο ειναι καλο για μια απλη χρηση τηλεφονου αλλα οχι για gaming ή κατι αλλο, μια επαγγελματικη ψρηση τηλεφονου παρτετο αλιως, μην τον παρετε δεν αξίζει.

    • Call quality
    • Speed
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Katsiav_21
    2
    1 out of 2 members found this review helpful

    Το συγκεκριμένο κινητό το έχω 1.5 και δεν είμαι τοσο ικανοποιημενος το ηχειο και η κάμερα ειναι παρα πολυ μέτρια και η αργεί πολυ

    • Call quality
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Photos
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • EVAGGELOS_KOYRTIS
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Το κινητό αυτό δεν διαθέτει καθόλου καλή κάμερα και ηχείο. Το έχω 1 χρόνο και μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένη με τη απόδοση του.

    • Screen resolution
    • Value for money
    • Battery
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • antonia_ntampaki
    2
    0 out of 2 members found this review helpful

    Αυτό το κινητό το έχω 2 χρόνια και δεν έχω την καλύτερη γνώμη για αυτό. Αρχικά η μπαταρία δεν κρατάει πολύ και δεν βγάζει καλές φωτογραφίες. Δεύτερον αργεί πάρα πολύ και από ότι θυμάμαι την πρώτη περίοδο που το πήρα κολλούσε αφόρητα.

    • Call quality
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Value for money
    • Video Recording
    • Battery
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • antmout1967
    1
    2 out of 3 members found this review helpful

    Ακατάλληλο η μόνη κόσμια λέξη που χαρακτηρίζει αυτό το κινητό. Δεν ειναι καλο για τα λεφτα του. Το εχω λιγοτερο απο δυο μηνες και παρουσιαζει συνεχώς προβλήματα.Κολλαει απίστευτα πολύ και δεν με αφήνει να ανοίξω βασικές εφαρμογές όπως μέσσεντζερ και ίνσταγκραμ.Να σημειωθεί ότι δεν έχω κατεβάσει παιχνίδια ουτέ κανω βαρία χρήση του επεξεργαστή και γι αυτο δεν εχει κανενα λογο να κολλαει τοσο... για τα δεδομενα του 2018 το κινητο ειναι αθλιο.Δεν γνωριζω τι παει τοσο λαθος με το software και hardware του αλλα σιγουρα δεν αξιζει ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ

    • Call quality
    • Photos
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • christos mavromaras
    2
    1 out of 4 members found this review helpful

    σκεφτειτε κολλαει κ στις κλησεις με αποτελεσεμα να μην ακουω κανενανν αλλα οποτε ακουω ακουω πολυ καλα στις κλησεις μονο

    • Call quality
    • Battery
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Stefen_nine9_
    2
    1 out of 9 members found this review helpful

    Είχα αυτό το κινητό 9 μήνες και το μονο που εχω να πω είναι να μην το πάρετε με την καμία χάλια τα πάντα πάνω σε αυτό το κινητό.
    Το iphone 11 pro που έχω τώρα είναι 10000000000000000000000000000000000000000000 φορεε καλητερο απο αυτό το σκουπίδι μόνο επίδη το κέρδισα σε κλήρωση το πείρα αλλιώς δεν θα έδινα ουτε ευρό

    • Call quality
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Dimitra153
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    Είναι χάλια. Το έχω σχεδόν ένα χρόνο και το βράδυ βγάζει χάλια φωτογραφίες, κολλάει συνεχώς ακόμα και όταν βγάζω κάποιο βίντεο. Δεν θα σας το συνηστουσα. Και έχει μόνο 16GB

    • Call quality
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Corvo Attano
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω εδώ και 9μιση μήνες ώς εταιρικό κινητό. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που το κάνει σχεδόν ακατάλληλο για χρήση είναι ότι κολλάει στα πάντα. Αυτό συμβαίνει από τότε που το έβγαλα από το κουτί. Και όταν μιλάμε για εταιρική χρήση που κάνεις λίγα πράγματα, τηλ και mail, και σε απογοητεύει εκεί, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο. Η μπαταρία του είναι αρκετά καλή, η κάμερα απλά ΟΚ. Απλά όταν για να κάνεις ένα browsing,να πάρεις μια κλήση, να γράψεις ένα μήνυμα, να το ξεκλειδώσεις, να μπεις στις επαφές σου κολλάει τόσο δραματικά ε τότε δεν το προτείνεις. Σίγουρα, θα υπάρχουν κινητά στα ίδια χρήματα που μπορούν να κάνουν τα βασικά που προανέφερα.

    • Call quality
    • Battery
    • Photos
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Nikos_Ts16
    1
    3 out of 9 members found this review helpful

    Έχω το κινητό εδώ και 1,5 χρόνο και κολλάει πάρα πολύ, γενικά από την 2η μέρα που το είχα. Βγάζει πολύ κακής ποιότητας, φωτογραφίες, βίντεο και ότι παιχνίδι ή εφαρμογή να κατεβάσω (με ή χωρίς ιούς) κολλάει αφάνταστα. Κατά τη γνώμη μου η Huawei είναι η χειρότερη εταιρεία με τις χειρότερες συσκευές. Γι αυτό θα σας πρότεινα να μην σκεφτείτε καν να πάρετε huawei κινητό. Θα σας πρότεινα να κοιτάξετε κάτι σε Xiaomi και Samsung. Τα huawei κινητά, μόνο για ομορφιά κάνουν. Ειλικρινά πιστέψτε με εγώ, που κάνω φυσιολογική χρήση, είναι χάλια.. Μόνο η μπαταρία του αξίζει, από όλα τα άλλα.

    • Battery
    • Speed
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    Did you find this review helpful?
  • trelipatrinia41
    1
    3 out of 5 members found this review helpful

    Από την πρώτη μέρα κολλούσε ακόμα κ στην κλήση. Επέλεγες να πάρεις άλλη επαφή κ καλούσε άλλη! Το έχουμε σχεδόν 2 χρόνια για χρήση κυρίως μόνο για κλήση, 2-3 φορές την εβδομάδα Ίντερνετ κ YouTube, και δεν πάει με τίποτα! Ακόμα κ με φουλ σήμα δεν ακούς τον άλλο καθαρά, κάνει διακοπές! Θεωρώ ότι είναι το χειρότερο τηλέφωνο της εταιρείας αυτής! Το μόνο καλό, η απόδοση του είναι το ίδιο χάλια σε όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας μου!! Μακριά!

    • Battery
    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • leftobalesko__31
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    Δεν είναι γρήγορο, κολλάει αρκετά ιδιαίτερα στα παιχνίδια και τα 16Gb δεν αρκούν
    Παρόλα αυτά αξίζει τα χρήματα του καθώς:
    1. Μου έχει πέσει εκατό φορές κάτω και δεν έχει πάθει τίποτα
    2. Το έχω σχεδόν ενάμιση χρόνο και λειτουργεί όπως όταν το πήρα
    3. Η κάμερα του δεν είναι καθόλου κακή για 90€ κινητό
    4. Έχει καλή αντοχή μπαταρίας
    Άμα θέλετε ένα φθηνό κινητό και το χρειάζεστε περισσότερο για social media είναι μια καλή επιλογή

    • Call quality
    • Value for money
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Isikol44
    4
    1 out of 3 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το πηρα 70 ευρω ... Μπορει να κολαει στα δυσκολα και να αργει λιγο... Ομως για τα λεφτα που δινεις ειναι ικανοποιητικο ... Επισης μ εχει πεσει γυρω στις 10 φορες και μιλαμε για καλα πεσιματα και δεν εχει παθει τιποτα...Ισως ρο καλυτερο εως 100 ευρω

    • Call quality
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Photos
    • Music
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Giannis_Panaretos71
    1
    5 out of 7 members found this review helpful

    Είναι χάλια το έχω 1 εβδομάδα και μέχρι και το YouTube στα 720p λαγκαρη προτιμάω να πάω να πάρω το Nokia 3310 πάρα αυτο

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • markoutis.manos24
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    το κινητο ειναι παρα πολυ καλο. το εχω εδω και τουλαχιστον 6 μηνες. αν κατευαζεις παιχνιδια ή εφαρμογες πολλες κολλαει καπως αλλα αν εχεις μονο ενα instagram ή facebook και δεν θελεις κανεις κατι αλλο σιγουρα αξιζει για τα λευτα του ειναι πολυ καλο και εχει πολυ καλη μπαταρια. η καμερα ειναι καλουτσικι. τωρα αν κατευαζεις 300 παιχνιδια και το παιζεις φωτογραφος μην το παρεις

    • Call quality
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Ilias_Ntalaperas
    2
    3 out of 8 members found this review helpful

    δεν αξιζει με αυτα τα λεφτα να παρεις αυτο το κινητο βαζεις 10 ευρω κ περνεις ενα πολυ καλυτερο ...και να μην βαλεις 10 ευρω και με την ιδια τιμη η πιο φτηνο μπορεις να βρεις κλτρ κινητο

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Oi_2_GAMERS
    2
    6 out of 13 members found this review helpful

    Παιδιά.... Το κινητό το πήρα έκτακτα επειδή έσπασε το καλό μου... Δν αξίζει τα λεφτά του... Πηγαίνετε σε κάτι καλύτερο

    • Battery
    • Call quality
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • master_george
    3
    4 out of 8 members found this review helpful

    Το κινήτο αγοράστηκε στα 63€ με προσφορά και τιμολόγιο. Το χρησιμοποιώ σαν δεύτερο κινητό και μπορώ να πω ότι στην τιμή που το πήρα έγω είναι αξιοπρεπέστατο. Μέσα σε τρεις μήνες περίπου που το χρησιμοποιώ μπορώ να πω πως όποιος θέλει να διαθέσει λίγα χρήματα είναι ότι πρέπει για καθημερινή χρήση. Έχει μία οθόνη σε λογικά πλαίσια και είναι άνετο στο χέρι. Αυτά ήταν τα θετικά. Τα αρνητικά είναι πως επείδη έχει μικρό χώρο αν δεν βάλετε (micro sd card) θα κολλάει. Επίσης οι κάμερες και το βίντεο είναι κάτι μέτριο αλλά αυτό το φωνάζει και η τιμή του. Και κάτι τελευταίο είναι πλαστικό το πίσω μέρος, αλλά το πλαστικό δεν σπάζει τόσο εύκολα όσο το γυαλί. Δηλαδή ούτε καλό ούτε κακό. Εύχομαι να σας βοήθησα.

    • Call quality
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Music
    • Speed
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Marilena Polikarpou
    4
    0 out of 2 members found this review helpful

    Έτσι και έτσι. Το κινητό το έχω περίπου 9 μήνες. Για ένα 12 κορίτσι που θέλει να έχει και tiktok, και instagram και Netflix πιστεύω ότι τα 16 gb είναι λίγα και με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις ένα μεγαλύτερο, με μεγαλύτερη χωρητικότητα και καλύτερης μάρκας κινητό όπως το Samsung a10 dual.
    Αυτά από μένα γειά σας.

    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • relis_braka
    2
    1 out of 3 members found this review helpful

    το πηρα και στα καλα καθουμενα η οθονη δεν ανταποκρεινοταν εχω κανει επανεκινηση οσα λεει το ιντερνετ κλπ αλλα δεν βρισκω λυση,,για να μην σας γινει και εσας αυτο δεν το προτινω καλυτερα λιγο υπομονη και να παρετε κατι καλυτερο για παραδειγμα κατι σε σαμσουνγκ η σε αι φον...

    Did you find this review helpful?
  • Philip_Marras
    2
    4 out of 6 members found this review helpful

    Αργό, μόνο για κλήσεις, viber και υποφερτο browsing κάνει, για κάτι παραπάνω όχι. Πολύ μέτριο σε όλους τους τομείς. Υπάρχουν πολύ καλύτερα, ακομη και φθηνότερα από αυτό.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • eko13
    2
    5 out of 7 members found this review helpful

    Πρωτη φορα βαζω τοσο χαμηλη βαθμολογια, γλιτωνει το ενα αστερακι, επειδη η μπαταρια ειναι καλη, και ειναι ανθεκτικο λογω πλαστικου. Σε ολα τα αλλα τραγικο! Ειμαι υποχρεωμενος να συμβιωνω με αυτο επειδη ειναι εταιρικο και ειναι μπελας. Κολλαει ασυστολα παρολα τα update και οτι εχει ελαχιστες εφαρμογες μεσα. Παροτι εχει 2GB ραμ, αυτο κολλαει λες και ειναι 512 ΜΒ. Το S4 mini που εχω και ειναι 1,5GB, ειναι λες και ειναι Ferari. Ειναι τοσο προβληματικο που σου δημιουργει προβλημα στην δουλεια. Καλεις απο την λιστα και περνει τον επομενο, πας να το σηκωσεις και δεν το σειρεται το πρασινο, παιρνει μονο κτλ. Δεν ειναι θεμα παρτιδας, ολα τα Υ5 εχουν τα ιδια προβληματα. Απλα ΤΡΑΓΙΚΟ ή προτιμειστε την σειρα P της Huawei ή αλλη μαρκα, μακρυα απο την Υ.

    • Call quality
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • panos_xou
    4
    1 out of 5 members found this review helpful

    Είναι πολύ κάλο το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Το μόνο αρνητικό είναι το ηχείο του παίζει χωρίς καθόλου μπάσο. Δηλαδή ότι πληρώνεις παίρνεις. Σωστά;

    • Photos
    • Screen resolution
    • Battery
    • Call quality
    • Video Recording
    • Value for money
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • tsippower
    2
    3 out of 6 members found this review helpful

    Απο την πρωτη στιγμη που το ανοιγεις καταλαβαινεις τα freezarismata και τα ψιλο lag που κανει...5 λεπτα εκανε να βρει τις επαφες της σιμ..δεν το προτεινω

    • Call quality
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • ασχημη αγορα... κολλαει υπερβολικα πολυ και ο αποθηκευτικος του χωρος δεν ειναι ικανοποιητικος. δεν το προτεινω...

    3
  • Άθλιο. Κόλλησε την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Δεν ακούγεται ο ήχος άθλια ηχεία άθλια κάμερα και μπαταρία τρισαθλια. Ούτε 50 ευρώ δεν θα έπρεπε να κοστίζει

    1
  • 2 χρόνια χρήσης μόνο για κλήσεις και browsing και αποφάσισε να τα φτύσει και ανοιγοκλείνει μόνο του. Κολλούσε πολύ ακόμα και στο να γράφω ένα απλό μήνυμα υπήρχε καθυστέρηση, η μπαταρία του έπεφτε γρήγορα και χωρίς χρήση. Το χειρότερο έπρεπε να εγκαταστήσω πρόγραμμα για να έχω πρόσβαση στο κινητό από το PC αλλιώς πρέπει να κάνεις παρανομίες ή να το πας σε τεχνικό που πραγματικά δεν θα χαλάσω ούτε ένα ευρώ έξτρα για αυτή την παντόφλα. Ως πρώτη εμπειρία από Huawei συνηστώ να μείνετε μακριά γενικά.

    1
  • Το έχω 5 μήνες και έχω δουλέψει και σε άλλο ολόιδιο. Είναι για πολύ απλή χρήση, η μπαταρία του δεν είναι καλή και πολύ συχνά κολλάει. Δε το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου. Επίσης η μπαταρία του κάποιες φορές κατεβαίνει αργά και τις περισσότερες κατεβαίνει πολύ γρήγορα! Για πολύ απλη χρήση είναι καλούτσικο.

    1
  • παιδια 100 ευρω social media 2 χρονια χρησης περασα ασχημα μην το παρετε τωρα για 100 ευρω σπαταλη ειναι.

    3
  • See all

Description & Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Dual
Release Year
2018
Colour
Black
Weight
142 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Model
Mediatek MT6739
Processor Power
1.5 GHz
Processor Cores
4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5.45 "
Analysis
1440 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Type
IPS
Definition
-

Camera

Rear Camera
Single
Rear Camera Lenses
Standard 8MP
Rear Camera Video Resolution
1080p 30fps
Rear Camera Flash
Yes
Selfie Camera Lenses
Standard 5MP

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
3.5mm Jack, Bluetooth, Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Battery

Capacity
3020 mAh
Removable
No
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Type
Accelerometer, Light Sensor, Proximity
Fingerprint
Without

Dimensions

Length
146.5 mm
Width
70.9 mm
Thickness
8.3 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Description

FullView Display 5.45" και μπαταρία 3020mAh που διαρκεί

Κρατήστε στα χέρια σας μια συναρπαστική θέα

Με μια HD+ (1440 x 720) οθόνη 5.45" και τεράστια αναλογία οθόνης-συσκευής που έχει τοποθετηθεί σε ένα κομψό και μίνιμαλ πλαίσιο, θα αισθάνεστε σαν να κρατάτε στο χέρι σας ένα παράθυρο προς ένα διαφορετικό κόσμο.

Ξεκλειδώνει με μια ματιά

Ξεκλειδώστε το κινητό σας στη στιγμή καθώς ο πανίσχυρος αλγόριθμος Τεχνητής Νοημοσύνης εντοπίζει και "χαρτογραφεί" το ανθρώπινο πρόσωπο με τεράστια ακρίβεια.

Απόλαυση σε κάθε λήψη

Το κινητό διαθέτει μια εμπρόσθια κάμερα 5MP με selfie toning flash, κάνοντας εφικτή τη λήψη τέλειων selfie σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Και η οπίσθια κάμερα των 8MP, εφοδιασμένη με τη λειτουργία επεξεργασίας HDR, σας βοηθά να πετύχετε την τέλεια λήψη.

Σας προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία

Ο σχεδιασμός της τριπλής θύρας κάρτας μπορεί να λάβει 2 κάρτες SIM και μια κάρτα μνήμης micro SD (μέχρι 256 GB), προσφέροντάς σας μεγαλύτερη ευελιξία.

Φροντίζει τα μάτια σας

Η λειτουργία Eye Comfort (Άνεση στα Μάτια) αυτόματα φιλτράρει και περιορίζει το περισσότερο μπλε φως ώστε τα μάτια σας να μην κουράζονται κατά τη χρήση του κινητού.

Manufacturer

Reviews (113)

  1. 20
  2. 29
  3. 16
  4. 22
  5. 26
Review this product
  • GPS
  • Call quality
  • Screen resolution
  • Battery
  • Value for money
  • Music
  • Photos
  • Speed
  • Video Recording
  • Panagiota_Anastasopoulou3155
    1
    3 out of 3 members found this review helpful

    ασχημη αγορα... κολλαει υπερβολικα πολυ και ο αποθηκευτικος του χωρος δεν ειναι ικανοποιητικος. δεν το προτεινω...

    • Music
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Lina_Pina
    1
    1 out of 2 members found this review helpful

    Άθλιο. Κόλλησε την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Δεν ακούγεται ο ήχος άθλια ηχεία άθλια κάμερα και μπαταρία τρισαθλια. Ούτε 50 ευρώ δεν θα έπρεπε να κοστίζει

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • johnyvatman
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    2 χρόνια χρήσης μόνο για κλήσεις και browsing και αποφάσισε να τα φτύσει και ανοιγοκλείνει μόνο του. Κολλούσε πολύ ακόμα και στο να γράφω ένα απλό μήνυμα υπήρχε καθυστέρηση, η μπαταρία του έπεφτε γρήγορα και χωρίς χρήση. Το χειρότερο έπρεπε να εγκαταστήσω πρόγραμμα για να έχω πρόσβαση στο κινητό από το PC αλλιώς πρέπει να κάνεις παρανομίες ή να το πας σε τεχνικό που πραγματικά δεν θα χαλάσω ούτε ένα ευρώ έξτρα για αυτή την παντόφλα. Ως πρώτη εμπειρία από Huawei συνηστώ να μείνετε μακριά γενικά.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Screen resolution
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Nik_Lagar
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το έχω 5 μήνες και έχω δουλέψει και σε άλλο ολόιδιο. Είναι για πολύ απλή χρήση, η μπαταρία του δεν είναι καλή και πολύ συχνά κολλάει. Δε το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου. Επίσης η μπαταρία του κάποιες φορές κατεβαίνει αργά και τις περισσότερες κατεβαίνει πολύ γρήγορα! Για πολύ απλη χρήση είναι καλούτσικο.

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • giwmix__clip_99
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    παιδια 100 ευρω social media 2 χρονια χρησης περασα ασχημα μην το παρετε τωρα για 100 ευρω σπαταλη ειναι.

    • Call quality
    • Music
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Screen resolution
    • Battery
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Το κινητό αυτό το έχει ο μπαμπάς μου και όσες φορές το έχω πάρει για να χαζέψω, η κάμερα του με αφήνει άφωνη. Σίγουρα είναι μια συσκευή για απλή χρήση αλλά για τα λεφτά της είναι αρκετά ικανοποιητική.

    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • bekiaris520
    3
    0 out of 3 members found this review helpful

    To εχω 4 χρονια με αυτο το κινητο εχω ζηση ωραίες εμπιριες, αλλα να ξερετε το κινητο δεν ικανοποιεί τις αναγκες σας για παιχνιδια ή κατι αλλο, δεν εχει καλη χωριτηκοτητα, καθολου καλη καμερα, καλολου καλο βιντεο, ομως εχει να ξεχωριστω πραγμα (το τηλεφωνο) αμα πρεσεξεις εχεις 2 καρτες την sim 1 και την sim 2 για αυτο ειναι καλο για μια απλη χρηση τηλεφονου αλλα οχι για gaming ή κατι αλλο, μια επαγγελματικη ψρηση τηλεφονου παρτετο αλιως, μην τον παρετε δεν αξίζει.

    • Call quality
    • Speed
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Katsiav_21
    2
    1 out of 2 members found this review helpful

    Το συγκεκριμένο κινητό το έχω 1.5 και δεν είμαι τοσο ικανοποιημενος το ηχειο και η κάμερα ειναι παρα πολυ μέτρια και η αργεί πολυ

    • Call quality
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Photos
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • EVAGGELOS_KOYRTIS
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Το κινητό αυτό δεν διαθέτει καθόλου καλή κάμερα και ηχείο. Το έχω 1 χρόνο και μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένη με τη απόδοση του.

    • Screen resolution
    • Value for money
    • Battery
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • antonia_ntampaki
    2
    0 out of 2 members found this review helpful

    Αυτό το κινητό το έχω 2 χρόνια και δεν έχω την καλύτερη γνώμη για αυτό. Αρχικά η μπαταρία δεν κρατάει πολύ και δεν βγάζει καλές φωτογραφίες. Δεύτερον αργεί πάρα πολύ και από ότι θυμάμαι την πρώτη περίοδο που το πήρα κολλούσε αφόρητα.

    • Call quality
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Value for money
    • Video Recording
    • Battery
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • antmout1967
    1
    2 out of 3 members found this review helpful

    Ακατάλληλο η μόνη κόσμια λέξη που χαρακτηρίζει αυτό το κινητό. Δεν ειναι καλο για τα λεφτα του. Το εχω λιγοτερο απο δυο μηνες και παρουσιαζει συνεχώς προβλήματα.Κολλαει απίστευτα πολύ και δεν με αφήνει να ανοίξω βασικές εφαρμογές όπως μέσσεντζερ και ίνσταγκραμ.Να σημειωθεί ότι δεν έχω κατεβάσει παιχνίδια ουτέ κανω βαρία χρήση του επεξεργαστή και γι αυτο δεν εχει κανενα λογο να κολλαει τοσο... για τα δεδομενα του 2018 το κινητο ειναι αθλιο.Δεν γνωριζω τι παει τοσο λαθος με το software και hardware του αλλα σιγουρα δεν αξιζει ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ

    • Call quality
    • Photos
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • christos mavromaras
    2
    1 out of 4 members found this review helpful

    σκεφτειτε κολλαει κ στις κλησεις με αποτελεσεμα να μην ακουω κανενανν αλλα οποτε ακουω ακουω πολυ καλα στις κλησεις μονο

    • Call quality
    • Battery
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Stefen_nine9_
    2
    1 out of 9 members found this review helpful

    Είχα αυτό το κινητό 9 μήνες και το μονο που εχω να πω είναι να μην το πάρετε με την καμία χάλια τα πάντα πάνω σε αυτό το κινητό.
    Το iphone 11 pro που έχω τώρα είναι 10000000000000000000000000000000000000000000 φορεε καλητερο απο αυτό το σκουπίδι μόνο επίδη το κέρδισα σε κλήρωση το πείρα αλλιώς δεν θα έδινα ουτε ευρό

    • Call quality
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Dimitra153
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    Είναι χάλια. Το έχω σχεδόν ένα χρόνο και το βράδυ βγάζει χάλια φωτογραφίες, κολλάει συνεχώς ακόμα και όταν βγάζω κάποιο βίντεο. Δεν θα σας το συνηστουσα. Και έχει μόνο 16GB

    • Call quality
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • Corvo Attano
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω εδώ και 9μιση μήνες ώς εταιρικό κινητό. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που το κάνει σχεδόν ακατάλληλο για χρήση είναι ότι κολλάει στα πάντα. Αυτό συμβαίνει από τότε που το έβγαλα από το κουτί. Και όταν μιλάμε για εταιρική χρήση που κάνεις λίγα πράγματα, τηλ και mail, και σε απογοητεύει εκεί, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο. Η μπαταρία του είναι αρκετά καλή, η κάμερα απλά ΟΚ. Απλά όταν για να κάνεις ένα browsing,να πάρεις μια κλήση, να γράψεις ένα μήνυμα, να το ξεκλειδώσεις, να μπεις στις επαφές σου κολλάει τόσο δραματικά ε τότε δεν το προτείνεις. Σίγουρα, θα υπάρχουν κινητά στα ίδια χρήματα που μπορούν να κάνουν τα βασικά που προανέφερα.

    • Call quality
    • Battery
    • Photos
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Nikos_Ts16
    1
    3 out of 9 members found this review helpful

    Έχω το κινητό εδώ και 1,5 χρόνο και κολλάει πάρα πολύ, γενικά από την 2η μέρα που το είχα. Βγάζει πολύ κακής ποιότητας, φωτογραφίες, βίντεο και ότι παιχνίδι ή εφαρμογή να κατεβάσω (με ή χωρίς ιούς) κολλάει αφάνταστα. Κατά τη γνώμη μου η Huawei είναι η χειρότερη εταιρεία με τις χειρότερες συσκευές. Γι αυτό θα σας πρότεινα να μην σκεφτείτε καν να πάρετε huawei κινητό. Θα σας πρότεινα να κοιτάξετε κάτι σε Xiaomi και Samsung. Τα huawei κινητά, μόνο για ομορφιά κάνουν. Ειλικρινά πιστέψτε με εγώ, που κάνω φυσιολογική χρήση, είναι χάλια.. Μόνο η μπαταρία του αξίζει, από όλα τα άλλα.

    • Battery
    • Speed
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    Did you find this review helpful?
  • trelipatrinia41
    1
    3 out of 5 members found this review helpful

    Από την πρώτη μέρα κολλούσε ακόμα κ στην κλήση. Επέλεγες να πάρεις άλλη επαφή κ καλούσε άλλη! Το έχουμε σχεδόν 2 χρόνια για χρήση κυρίως μόνο για κλήση, 2-3 φορές την εβδομάδα Ίντερνετ κ YouTube, και δεν πάει με τίποτα! Ακόμα κ με φουλ σήμα δεν ακούς τον άλλο καθαρά, κάνει διακοπές! Θεωρώ ότι είναι το χειρότερο τηλέφωνο της εταιρείας αυτής! Το μόνο καλό, η απόδοση του είναι το ίδιο χάλια σε όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας μου!! Μακριά!

    • Battery
    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • leftobalesko__31
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    Δεν είναι γρήγορο, κολλάει αρκετά ιδιαίτερα στα παιχνίδια και τα 16Gb δεν αρκούν
    Παρόλα αυτά αξίζει τα χρήματα του καθώς:
    1. Μου έχει πέσει εκατό φορές κάτω και δεν έχει πάθει τίποτα
    2. Το έχω σχεδόν ενάμιση χρόνο και λειτουργεί όπως όταν το πήρα
    3. Η κάμερα του δεν είναι καθόλου κακή για 90€ κινητό
    4. Έχει καλή αντοχή μπαταρίας
    Άμα θέλετε ένα φθηνό κινητό και το χρειάζεστε περισσότερο για social media είναι μια καλή επιλογή

    • Call quality
    • Value for money
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Isikol44
    4
    1 out of 3 members found this review helpful

    Λοιπον το κινητο το πηρα 70 ευρω ... Μπορει να κολαει στα δυσκολα και να αργει λιγο... Ομως για τα λεφτα που δινεις ειναι ικανοποιητικο ... Επισης μ εχει πεσει γυρω στις 10 φορες και μιλαμε για καλα πεσιματα και δεν εχει παθει τιποτα...Ισως ρο καλυτερο εως 100 ευρω

    • Call quality
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Photos
    • Music
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Giannis_Panaretos71
    1
    5 out of 7 members found this review helpful

    Είναι χάλια το έχω 1 εβδομάδα και μέχρι και το YouTube στα 720p λαγκαρη προτιμάω να πάω να πάρω το Nokia 3310 πάρα αυτο

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • markoutis.manos24
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    το κινητο ειναι παρα πολυ καλο. το εχω εδω και τουλαχιστον 6 μηνες. αν κατευαζεις παιχνιδια ή εφαρμογες πολλες κολλαει καπως αλλα αν εχεις μονο ενα instagram ή facebook και δεν θελεις κανεις κατι αλλο σιγουρα αξιζει για τα λευτα του ειναι πολυ καλο και εχει πολυ καλη μπαταρια. η καμερα ειναι καλουτσικι. τωρα αν κατευαζεις 300 παιχνιδια και το παιζεις φωτογραφος μην το παρεις

    • Call quality
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Ilias_Ntalaperas
    2
    3 out of 8 members found this review helpful

    δεν αξιζει με αυτα τα λεφτα να παρεις αυτο το κινητο βαζεις 10 ευρω κ περνεις ενα πολυ καλυτερο ...και να μην βαλεις 10 ευρω και με την ιδια τιμη η πιο φτηνο μπορεις να βρεις κλτρ κινητο

    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Oi_2_GAMERS
    2
    6 out of 13 members found this review helpful

    Παιδιά.... Το κινητό το πήρα έκτακτα επειδή έσπασε το καλό μου... Δν αξίζει τα λεφτά του... Πηγαίνετε σε κάτι καλύτερο

    • Battery
    • Call quality
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • master_george
    3
    4 out of 8 members found this review helpful

    Το κινήτο αγοράστηκε στα 63€ με προσφορά και τιμολόγιο. Το χρησιμοποιώ σαν δεύτερο κινητό και μπορώ να πω ότι στην τιμή που το πήρα έγω είναι αξιοπρεπέστατο. Μέσα σε τρεις μήνες περίπου που το χρησιμοποιώ μπορώ να πω πως όποιος θέλει να διαθέσει λίγα χρήματα είναι ότι πρέπει για καθημερινή χρήση. Έχει μία οθόνη σε λογικά πλαίσια και είναι άνετο στο χέρι. Αυτά ήταν τα θετικά. Τα αρνητικά είναι πως επείδη έχει μικρό χώρο αν δεν βάλετε (micro sd card) θα κολλάει. Επίσης οι κάμερες και το βίντεο είναι κάτι μέτριο αλλά αυτό το φωνάζει και η τιμή του. Και κάτι τελευταίο είναι πλαστικό το πίσω μέρος, αλλά το πλαστικό δεν σπάζει τόσο εύκολα όσο το γυαλί. Δηλαδή ούτε καλό ούτε κακό. Εύχομαι να σας βοήθησα.

    • Call quality
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Music
    • Speed
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Marilena Polikarpou
    4
    0 out of 2 members found this review helpful

    Έτσι και έτσι. Το κινητό το έχω περίπου 9 μήνες. Για ένα 12 κορίτσι που θέλει να έχει και tiktok, και instagram και Netflix πιστεύω ότι τα 16 gb είναι λίγα και με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις ένα μεγαλύτερο, με μεγαλύτερη χωρητικότητα και καλύτερης μάρκας κινητό όπως το Samsung a10 dual.
    Αυτά από μένα γειά σας.

    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Battery
    Did you find this review helpful?
  • relis_braka
    2
    1 out of 3 members found this review helpful

    το πηρα και στα καλα καθουμενα η οθονη δεν ανταποκρεινοταν εχω κανει επανεκινηση οσα λεει το ιντερνετ κλπ αλλα δεν βρισκω λυση,,για να μην σας γινει και εσας αυτο δεν το προτινω καλυτερα λιγο υπομονη και να παρετε κατι καλυτερο για παραδειγμα κατι σε σαμσουνγκ η σε αι φον...

    Did you find this review helpful?
  • Philip_Marras
    2
    4 out of 6 members found this review helpful

    Αργό, μόνο για κλήσεις, viber και υποφερτο browsing κάνει, για κάτι παραπάνω όχι. Πολύ μέτριο σε όλους τους τομείς. Υπάρχουν πολύ καλύτερα, ακομη και φθηνότερα από αυτό.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • eko13
    2
    5 out of 7 members found this review helpful

    Πρωτη φορα βαζω τοσο χαμηλη βαθμολογια, γλιτωνει το ενα αστερακι, επειδη η μπαταρια ειναι καλη, και ειναι ανθεκτικο λογω πλαστικου. Σε ολα τα αλλα τραγικο! Ειμαι υποχρεωμενος να συμβιωνω με αυτο επειδη ειναι εταιρικο και ειναι μπελας. Κολλαει ασυστολα παρολα τα update και οτι εχει ελαχιστες εφαρμογες μεσα. Παροτι εχει 2GB ραμ, αυτο κολλαει λες και ειναι 512 ΜΒ. Το S4 mini που εχω και ειναι 1,5GB, ειναι λες και ειναι Ferari. Ειναι τοσο προβληματικο που σου δημιουργει προβλημα στην δουλεια. Καλεις απο την λιστα και περνει τον επομενο, πας να το σηκωσεις και δεν το σειρεται το πρασινο, παιρνει μονο κτλ. Δεν ειναι θεμα παρτιδας, ολα τα Υ5 εχουν τα ιδια προβληματα. Απλα ΤΡΑΓΙΚΟ ή προτιμειστε την σειρα P της Huawei ή αλλη μαρκα, μακρυα απο την Υ.

    • Call quality
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • panos_xou
    4
    1 out of 5 members found this review helpful

    Είναι πολύ κάλο το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Το μόνο αρνητικό είναι το ηχείο του παίζει χωρίς καθόλου μπάσο. Δηλαδή ότι πληρώνεις παίρνεις. Σωστά;

    • Photos
    • Screen resolution
    • Battery
    • Call quality
    • Video Recording
    • Value for money
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • tsippower
    2
    3 out of 6 members found this review helpful

    Απο την πρωτη στιγμη που το ανοιγεις καταλαβαινεις τα freezarismata και τα ψιλο lag που κανει...5 λεπτα εκανε να βρει τις επαφες της σιμ..δεν το προτεινω

    • Call quality
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Battery
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • ασχημη αγορα... κολλαει υπερβολικα πολυ και ο αποθηκευτικος του χωρος δεν ειναι ικανοποιητικος. δεν το προτεινω...

    3
  • Άθλιο. Κόλλησε την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Δεν ακούγεται ο ήχος άθλια ηχεία άθλια κάμερα και μπαταρία τρισαθλια. Ούτε 50 ευρώ δεν θα έπρεπε να κοστίζει

    1
  • 2 χρόνια χρήσης μόνο για κλήσεις και browsing και αποφάσισε να τα φτύσει και ανοιγοκλείνει μόνο του. Κολλούσε πολύ ακόμα και στο να γράφω ένα απλό μήνυμα υπήρχε καθυστέρηση, η μπαταρία του έπεφτε γρήγορα και χωρίς χρήση. Το χειρότερο έπρεπε να εγκαταστήσω πρόγραμμα για να έχω πρόσβαση στο κινητό από το PC αλλιώς πρέπει να κάνεις παρανομίες ή να το πας σε τεχνικό που πραγματικά δεν θα χαλάσω ούτε ένα ευρώ έξτρα για αυτή την παντόφλα. Ως πρώτη εμπειρία από Huawei συνηστώ να μείνετε μακριά γενικά.

    1
  • Το έχω 5 μήνες και έχω δουλέψει και σε άλλο ολόιδιο. Είναι για πολύ απλή χρήση, η μπαταρία του δεν είναι καλή και πολύ συχνά κολλάει. Δε το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου. Επίσης η μπαταρία του κάποιες φορές κατεβαίνει αργά και τις περισσότερες κατεβαίνει πολύ γρήγορα! Για πολύ απλη χρήση είναι καλούτσικο.

    1
  • παιδια 100 ευρω social media 2 χρονια χρησης περασα ασχημα μην το παρετε τωρα για 100 ευρω σπαταλη ειναι.

    3
  • See all