Home Cinema Amplifiers

Denon AVR-X1500H Home Cinema Radio Amplifier 4K with HDR and Dolby Atmos 7.2 Channels 80W/8Ω 120W/6Ω

The home cinema receiver AVR-X1500H from the company Denon has a power of 120W/6Ω or 80W/8Ω which can be distributed to up to 7 speakers and 2 subwoofers. It can support 4k resolution and dolby atmos/dts:x functions for 3d sound, provided that the TV has these technologies. In addition, it has automatic calibration to adjust the speakers using a microphone and multi-room function for wireless audio playback in any room of the house. Finally, it is compatible with Airplay, Spotify for streaming audiovisual content from mobile/computer/tablet. See full description

Connectivity

  • HDMI in: 6
  • HDMI out: 1
  • USB in: 1
  • Digital Optical: 2
  • Ethernet
  • Wi-Fi
  • Bluetooth
This product does not exist at Skroutz anymore

Description

Description

The home cinema receiver AVR-X1500H from the company Denon has a power of 120W/6Ω or 80W/8Ω which can be distributed to up to 7 speakers and 2 subwoofers. It can support 4k resolution and dolby atmos/dts:x functions for 3d sound, provided that the TV has these technologies. In addition, it has automatic calibration to adjust the speakers using a microphone and multi-room function for wireless audio playback in any room of the house. Finally, it is compatible with Airplay, Spotify for streaming audiovisual content from mobile/computer/tablet.

Connectivity

  • HDMI in: 6
  • HDMI out: 1
  • USB in: 1
  • Digital Optical: 2
  • Ethernet
  • Wi-Fi
  • Bluetooth

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Technical Specifications

Channels
7.2
Power (8Ω)
80 watt / channel
Power (6Ω)
120 watt / channel
4K
Yes
8K
No
HDR
Yes
Dolby Atmos
Yes
DTS:X
Yes

Connectivity

HDMI in
6
HDMI out
1
USB in
1
Digital Optical
2
Ethernet
Yes
Wi-Fi
Yes
Bluetooth
Yes
NFC
No

Features & Functions

Automatic Calibration
Yes
Multiroom Function
Yes
Streaming
Airplay, Spotify
Radio
Yes

Dimensions

Width
43.4 cm
Height
15.1 cm
Length
33.9 cm

Smart Attributes

Smart Ecosystem
Alexa, Apple HomeKit, Google Home

Main Specifications

Weight
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (5)

Reviews

  1. 5
  2. 4 stars
    0
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Sound quality
  • Volume
  • Construction quality
  • Large number of inputs/outputs
  • Is the remote control practical?
  • Large number of functions
  • Value for money
  • pavloslion
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Allen_Elias
    5
    6 out of 6 members found this review helpful

    Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Sotiris@Ts
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    5 out of 9 members found this review helpful

    τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
  • τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    4
  • Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    6
  • Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    3
  • τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    5
  • 0
  • See all

Description & Specifications

Technical Specifications

Channels
7.2
Power (8Ω)
80 watt / channel
Power (6Ω)
120 watt / channel
4K
Yes
8K
No
HDR
Yes
Dolby Atmos
Yes
DTS:X
Yes

Connectivity

HDMI in
6
HDMI out
1
USB in
1
Digital Optical
2
Ethernet
Yes
Wi-Fi
Yes
Bluetooth
Yes
NFC
No

Features & Functions

Automatic Calibration
Yes
Multiroom Function
Yes
Streaming
Airplay, Spotify
Radio
Yes

Dimensions

Width
43.4 cm
Height
15.1 cm
Length
33.9 cm

Smart Attributes

Smart Ecosystem
Alexa, Apple HomeKit, Google Home

Main Specifications

Weight
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Description

The home cinema receiver AVR-X1500H from the company Denon has a power of 120W/6Ω or 80W/8Ω which can be distributed to up to 7 speakers and 2 subwoofers. It can support 4k resolution and dolby atmos/dts:x functions for 3d sound, provided that the TV has these technologies. In addition, it has automatic calibration to adjust the speakers using a microphone and multi-room function for wireless audio playback in any room of the house. Finally, it is compatible with Airplay, Spotify for streaming audiovisual content from mobile/computer/tablet.

Connectivity

  • HDMI in: 6
  • HDMI out: 1
  • USB in: 1
  • Digital Optical: 2
  • Ethernet
  • Wi-Fi
  • Bluetooth

Manufacturer

Reviews (5)

  1. 5
  2. 4 stars
    0
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Sound quality
  • Volume
  • Construction quality
  • Large number of inputs/outputs
  • Is the remote control practical?
  • Large number of functions
  • Value for money
  • pavloslion
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Allen_Elias
    5
    6 out of 6 members found this review helpful

    Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Sotiris@Ts
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    5 out of 9 members found this review helpful

    τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
    • Sound quality
    • Volume
    • Construction quality
    • Large number of inputs/outputs
    • Is the remote control practical?
    • Large number of functions
    • Value for money
  • τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    4
  • Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    6
  • Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    3
  • τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    5
  • 0
  • See all