Amazing hairdryer and at a very good price, especially with such quality it's worth 100% of its money. I use it often, on the highest and hottest setting, and it makes drying demanding hair that needs high temperature to remove water, straighten, and make it shiny very easy and fast. I had exactly the same one for 16 years, it didn't suffer any damage. Unfortunately, after a hard fall this year, it broke (actually, a small piece of plastic inside broke off, it went and stuck on the heating element when I turned it on and it smelled like burnt plastic, the motor itself didn't suffer any damage all these years, if it hadn't fallen it would still be working) and to my great surprise, I found exactly the same model.
Καταπληκτικο πιστολακι και με πολυ καλη τιμη, ειδικα με τετοια ποιοτητα αξιζει 100% τα λεφτα του. Το χρησιμοποιω συχνα,στην πιο δυνατη και καυτη ρυθμιση και κανει πολυ ευκολο και γρηγορο στεγνωμα σε απαιτητικα μαλλια που χρειαζονται μεγαλη θερμοκρασια για να αποβαλλουν το νερο,να ισιωσουν και να γινουν γυαλιστερα. Ειχα ακριβως το ιδιο για 16 χρονια,σκυλι,δεν επαθε τιποτα.Δυστυχως μετα απο ενα γερο πεσιμο φετος χαλασε (βασικα εσπασε ενα κομματακι πλαστικο εσωτερικα,πηγε και κολλησε πανω στην αντισταση οταν το αναψα και βρωμισε καμμενο πλαστικο, το μοτερ του δηλαδη δεν επαθε τιποτα ολα αυτα τα χρονια,αν δεν επεφτε θα συνεχιζε να δουλευει) και με μεγαλη μου εκπληξη βρηκα ακριβως το ιδιο μοντελο.