Owner of this specific charger for about a month, my impressions are as follows.. The product was purchased and during the third charge, it stopped charging, so it was returned for replacement. Now I am trying the new charger that has been replaced and I have to say that it charges my Xiaomi Poco Phone F1 relatively quickly. If I don't use my phone while charging, the temperature that develops is very minimal, both on my phone and on the charger. However, if I use it, the temperature rises moderately on the phone and to a medium intensity on the charger. I always use the appropriate cable because if I change to a cable that is not suitable for the amperage, it doesn't charge in fast charging mode but in regular charging mode. The size of the charger is satisfactory. The packaging in which I received it was satisfactory. I will come back with a more thorough review in about 5 months, once I complete six months, to provide you with any new updates. Overall, it is a product that is not expensive and delivers what it promises... It is Chinese, yes, it may have some issues, you may encounter a faulty batch, but it is worth its money and I would like to emphasize that during the purchase, the shipping cost was higher than the cost of the charger itself. So, if you decide to buy, get at least two or buy something else from the store where you place the order to make it more cost-effective. I recommend it based on my experience so far!
Κάτοχος του συγκεκριμένο φορτιστή περίπου ένα μήνα οι εντυπώσεις μου έχουν ως εξής.. αγοράστηκε το προϊόν και κατά την Τρίτη φόρτιση του έπαψε να φορτίζει, δόθηκε πίσω για αντικατάσταση. Τώρα δοκιμάζω το νέο φορτιστή που έχει πλέον αντικατασταθεί και έχω να πω ότι φορτίζει μέσα σε πολύ σχετικά γρήγορο χρονικό διάστημα το κινητό μου το οποίο είναι το xiaomi poco phone f1. Εάν δεν κάνω χρήση του κινητού μου καθώς το φορτίζω, η θερμοκρασία που αναπτύσσεται είναι αμυδρά ελάχιστη και στο κινητό μου και στο φορτιστή. Εάν κάνω χρήση όμως αναπτύσσεται η θερμοκρασία στο κινητό και μέτριας έντασης στο φορτιστή. Χρησιμοποιώ πάντοτε το κατάλληλο καλώδιο γιατί αν αλλάξω καλώδιο το οποίο δεν ενδείκνυται στα αμπέρ δεν το φορτίζει σε mode ταχυφορτιστή αλλά σε απλή φόρτιση. Όγκος του φορτιστή ικανοποιητικός. Η συσκευασία όπου τον παρέλαβα ικανοποιητική. Θα επανέλθω δριμύτερος σε περίπου 5 μήνες εφόσον κλείσω εξάμηνο για να κάνω το δεύτερο update και να σας ενημερώσω με ότι νέο σχετικά προκύψει. Σε σχετικά γενικές γραμμές είναι ένα προϊόν που δεν κοστίζει ακριβά και σου δίνει αυτό που υπόσχεται... είναι κινεζικό ναι μεν, μπορεί να βγάλει πρόβλημα, μπορεί να πέσεις σε σκάρτη παρτίδα, αλλά αξίζει τα λεφτά του και να τονίσω ότι κατά την αγορά του τα μεταφορικά ήταν περισσότερα από ότι το κόστος του φορτιστή, ούτε αν αγοράσετε πάρτε τουλάχιστον δύο ή από το μαγαζί που θα κάνετε την παραγγελία πάρτε και κάτι άλλο για να σε συμφέρει. Τον προτείνω μετά μέχρι έως τώρα δεδομένα !!