Military / Combat Boots

Under Armour Military Boots Valsetz RTS 1.5 Tactical Boots Black

  • Ελαφρύ, ανθεκτικό συνθετικό δέρμα και ύφασμα στο πάνω μέρος
  • Σύστημα UA ClutchFit για στήριξη γύρω από τον αστράγαλο
  • Μεμβράνη PU για ανθεκτικότητα στην τριβή
  • Ortholite πάτος με τεχνολογία...
  • Ελαφρύ, ανθεκτικό συνθετικό δέρμα και ύφασμα στο πάνω μέρος
  • Σύστημα UA ClutchFit για στήριξη γύρω από τον αστράγαλο
  • Μεμβράνη PU για ανθεκτικότητα στην τριβή
  • Ortholite πάτος με τεχνολογία Anti-odor για να αποτρέπει την ανάπτυξη μικροβίων και οσμών
  • Ultralight Micro G EVA ενδιάμεση σόλα για άνεση
  • Εξωτερική σόλα υψηλής πρόσφυσης από καουτσούκ
  • Βάρος : 385 g.
...
See full description See full description
This product does not exist at Skroutz anymore

Description

Description

  • Ελαφρύ, ανθεκτικό συνθετικό δέρμα και ύφασμα στο πάνω μέρος
  • Σύστημα UA ClutchFit για στήριξη γύρω από τον αστράγαλο
  • Μεμβράνη PU για ανθεκτικότητα στην τριβή
  • Ortholite πάτος με τεχνολογία Anti-odor για να αποτρέπει την ανάπτυξη μικροβίων και οσμών
  • Ultralight Micro G® EVA ενδιάμεση σόλα για άνεση
  • Εξωτερική σόλα υψηλής πρόσφυσης από καουτσούκ
  • Βάρος : 385 g.

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Type
-
Waterproof
-
Non-slip
-
With Zipper
-
Colour
Black
Popular Series
-
Membrane
-
Sole Technologies
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (21)

Reviews

  1. 9
  2. 5
  3. 3 stars
    0
  4. 2
  5. 5
Review this product
  • Weight
  • Comfort
  • Material quality
  • Durability
  • Value for money

Reviews photos

Reviews photos
Reviews photos
Reviews photos

Reviews by our members

  • I've had it for three years and it's great; I wear it almost every day for many hours of standing and a lot of kilometers. It's very comfortable and nice. If you want waterproof durable shoes, boots for specific activities, check out Pentagon, CMP, and various other companies that are available

    Translated from Greek ·
    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Giannis_Karasmailis
    2
    1 out of 1 members found this review helpful

    Πρόκειται για ένα πολύ ελαφρύ μποτάκι, και αυτός ήταν και ο λόγος που προτιμήθηκαν. Πέραν του βάρους όμως δεν έχει καμία σχέση με τα αθλητικά της εταιρείας όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής:
    Με μέτρια χρήση και όχι απαιτητική άνοιξαν τα σημεία όπου υπήρχαν κολλήσεις. Το εμπρός συνθετικό προστατευτικό άρχισε να σπάει με αποτέλεσμα την αχρήστευση τους σε περίπου ένα έτος χρήσης.
    Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα χρήματα τους, με τα ίδια χρήματα παίρνει κανείς δερματινο ποιοτικό άρβυλο

    • Comfort
    • Weight
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • ilias_karalis97
    1
    2 out of 3 members found this review helpful

    Άρβυλα αγορασμενα ενάμιση χρόνο περίπου για δουλειά γραφείου.μακρια.

    • Weight
    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • windson
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Αρκετά καλά άρβυλα, πάρα πολύ ελαφριά, αγκαλιάζουν όμορφα το πόδι, είναι τα δεύτερα που παίρνω, τα προηγούμενα μου κράτησαν 4 χρόνια με φυσιολογική χρήση. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχουν φερμουάρ στα πλάγια όπως σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • misterB
    4
    2 out of 4 members found this review helpful

    Ελαφρια καλοκαιρινα/ανοιξιατικα αρβυλα. Με μια λεπτη καλτσα νιωθεις οτι φορας αθλητικα. Θα ηθελα τη γλωσσα λιγο μακρυτερη, γτ οταν τα δένεις μεχρι πανω, τα κορδονια πατανε στον αερα. Μεχρι 75€ που τα ειχα παρει, αξιζουν.

    • Comfort
    • Material quality
    • Weight
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nikosdeb
    1
    10 out of 11 members found this review helpful

    Verified purchase

    Πρεπει να ειναι η χειροτερη κατασκευη στη ιστορια των υποδηματων!
    Μετα απο ουτε 6 μηνες ελαφριας καθημερινης χρησης ελιωσε ο εσωτερικος πατος, ελιωσε η εξωτερικη σολα και σκιστηκε απο παντου. Η φωτογραφια δεν ειναι μετα απο πολεμο στο Βιετναμ ειναι απο συνθηκες αστικου περιβαλλοντος. Θελει προσπαθεια να κατασκευασεις τοσο αναξιοπιστο μποτακι!

    • Comfort
    • Weight
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Μετα απο ενα χρονο ακριβως ως στατικος φυλακας ανοιξανε στν εξωτερικη πλευρα κριμας τα λεφτα να δω τωρα πως θα το αλλαξουνε

    • Weight
    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Labrakos
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Ελαφρύ και άνετο για καθημερινή χρήση σε σώματα ασφαλείας.τα έχω 3 μισι μήνες δεν έχουν φθορά οπότε κάθε κριτική είναι υποκειμενική και ενδέχεται να υπάρχουν και ελαττωματικά προϊόντα στην αγορά.επενδυστε αφοβα.
    Upsate 15-5-21:μετά από ένα χρόνο χρήσης τα παπούτσια είναι μια χαρά

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • dimsklav
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Verified purchase

    Πολύ ελαφρύ στο πόδι σαν αθλητικό, δεν είναι αδιάβροχο, Ανθεκτικό μετά από δύο χρόνια καθημερινής χρήσης.

    Did you find this review helpful?
  • lamogias007
    4
    6 out of 6 members found this review helpful

    Τα έχω αγοράσει Ιούνιο του 18, νούμερο 43. Μέχρι και σήμερα δεν έχουν ανοίξει ή σκιστεί πουθενά, όπως πολλοί έχουν γράψει για τα συγκεκριμένα τύπου ημιαρβυλα.
    Στο αριστερό δε, παρατηρώ κάποια ελαφριά φθορά στο σημείο του εσωτερικού πέλματος, αλλά φαντάζομαι θα είναι επειδή τα φοράω και οδηγάω με συμπλέκτη.
    Κάπου εδώ να πω ότι ή χρήση τους είναι σχεδόν καθημερινή, 8-10 ώρες ορθοστασία και περπάτημα λόγο της φύσης της δουλειάς. Γενικά πολύ άνετο, σχεδόν δεν καταλαβαίνω ότι φοράω αρβυλο, ερχόμενος από Magnum stealth και το κλασσικό τσόκαρο του στρατού ως πρώτο.
    Ζεστό το χειμώνα, δεν γλιστράει σε καμία επιφάνεια, στη βροχή κρατάει εκτός αν πατήσεις σε ύδατα. Έχεις βουλιάξει και θέλεις ώρες κάτω απ'τον ήλιο να στεγνώσει εσωτερικά.
    Για τις φθορές δεν ξέρω αν απλά ήμουν τυχερός ή αν οι υπόλοιποι κάτοχοι βαδίζουν στραβά, σέρνουν τα πόδια τους ή έχουν θέμα με τα πέλματα τους.
    Συνάδερφος απ'τη δουλειά, πράγματι του χάλασαν στους 2 μήνες.

    Did you find this review helpful?
  • thanos787
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Μετά από 1,5 χρόνο περίπου κ φορώντας τ καθημερινά αποφάσισα να γράψω κ εγώ την κριτική μ παρ όλο όταν τ αγόρασα στα 115€ είχα διαβάσει αρκετές κριτικές ότι σκιζουν στο πλαι αποφάσισα να τ πάρω γτ μ αρέσανε σε εμφάνιση..λοιπόν επι της ουσίας πολύ ελαφριά και άνετα στο πόδι σαν αθλητικό,αρκετά ζεστά και για χειμώνα,στην βροχή για λίγη ώρα καλά είναι μετά φυσιολογικό να αρχίσει να παίρνει νερό,δεν μ εχουνε σκιστεί καθόλου τα συστήνω ειδικά τώρα π είναι και τόσο χαμηλή η τιμή τους!

    Did you find this review helpful?
  • georgevtrs
    1
    7 out of 9 members found this review helpful

    Το έχω αγοράσει από κατάστημα αθλητικών 135€ από την Ορεστιάδα. Σε 20 μέρες ξεκόλλησαν από πλάγια και τα δύο πέλματα, τα επέστρεψα και μου τα αντικατέστησαν με το μοντέλο που δεν έχει φερμουάρ τώρα τα έχω 1.5 μήνα δεν παρατήρησα καμία φθορά. Στα θετικά είναι πολύ ελαφριά, πολύ άνετα στο περπάτημα και στην ορθοστασία είναι σαν αθλητικά παπούτσια, δεν ιδρώνει το πόδι, σχετικά αδιάβροχα σε πολύ νερό θα μπει από το ύφασμα. Επανέρχονται μετά από 2,5 μήνες έχει ξεκολλήσει το αριστερό πέλματα από την εξωτερική πλευρά και το αριστερό στην εσωτερική, επομένως και το δεύτερο ζευγάρι έχει θέμα, δεν νοείται να πληρώνεις 135€ άρβυλα και να είναι για πέταμα μετά από 2,5 μήνες απαράδεκτο.

    Did you find this review helpful?
  • kargio1974
    4
    12 out of 12 members found this review helpful

    Το εχω περιπου 2 μηνες και το φοραω σχεδον καθημερινα στη δουλεια και εκτος (γενικοτερα παντου)
    θετικα: ομορφο (απ οπου και να το κοιταξεις), ζεστο, ανετο, ελαφρυ, το φοραω ολη μερα και δεν καταλαβαινω τιποτα, το ποδι αναπνεει.
    αρνητικα: σε βροχουλα καλο, σε μπορα θα βαλει νερο,
    γλυστραει, περιμενα να μαγκωνει στο εδαφος σαν το terrex της adidas.
    Αν θα το αγοραζα ξανα? Ναι αλλα οχι σ αυτα τα λεφτα (117€) αν το εβρισκα σε προσφορα. Για μενα το να μην γλυστραει το παπουτσι ειναι πρωταρχικο και δεν μιλαω αυθαιρετα το εχω δει σε αλλα παπουτσια της ιδιας κατηγοριας.

    Did you find this review helpful?
  • Verified purchase

    Καλύτερο και από αθλητικό παπούτσι. Ελαφρύ,άνετο. Θα το έπερνα ξανά σίγουρα.

    Did you find this review helpful?
  • Σε μια εβδομάδα βγήκαν off πραγματικά ότι χειρότερο έχω πάρει ποτς

    Did you find this review helpful?
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Weight
    • Value for money
    • Durability
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • I've had it for three years and it's great; I wear it almost every day for many hours of standing and a lot of kilometers. It's very comfortable and nice. If you want waterproof durable shoes, boots for specific activities, check out Pentagon, CMP, and various other companies that are available

    Translated from Greek ·
    0
  • Πρόκειται για ένα πολύ ελαφρύ μποτάκι, και αυτός ήταν και ο λόγος που προτιμήθηκαν. Πέραν του βάρους όμως δεν έχει καμία σχέση με τα αθλητικά της εταιρείας όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής:
    Με μέτρια χρήση και όχι απαιτητική άνοιξαν τα σημεία όπου υπήρχαν κολλήσεις. Το εμπρός συνθετικό προστατευτικό άρχισε να σπάει με αποτέλεσμα την αχρήστευση τους σε περίπου ένα έτος χρήσης.
    Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα χρήματα τους, με τα ίδια χρήματα παίρνει κανείς δερματινο ποιοτικό άρβυλο

    1
  • Άρβυλα αγορασμενα ενάμιση χρόνο περίπου για δουλειά γραφείου.μακρια.

    2
  • Αρκετά καλά άρβυλα, πάρα πολύ ελαφριά, αγκαλιάζουν όμορφα το πόδι, είναι τα δεύτερα που παίρνω, τα προηγούμενα μου κράτησαν 4 χρόνια με φυσιολογική χρήση. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχουν φερμουάρ στα πλάγια όπως σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.

    1
  • Ελαφρια καλοκαιρινα/ανοιξιατικα αρβυλα. Με μια λεπτη καλτσα νιωθεις οτι φορας αθλητικα. Θα ηθελα τη γλωσσα λιγο μακρυτερη, γτ οταν τα δένεις μεχρι πανω, τα κορδονια πατανε στον αερα. Μεχρι 75€ που τα ειχα παρει, αξιζουν.

    2
  • See all

Description & Specifications

  • Ελαφρύ, ανθεκτικό συνθετικό δέρμα και ύφασμα στο πάνω μέρος
  • Σύστημα UA ClutchFit για στήριξη γύρω από τον αστράγαλο
  • Μεμβράνη PU για ανθεκτικότητα στην τριβή
  • Ortholite πάτος με τεχνολογία Anti-odor για να αποτρέπει την ανάπτυξη μικροβίων και οσμών
  • Ultralight Micro G® EVA ενδιάμεση σόλα για άνεση
  • Εξωτερική σόλα υψηλής πρόσφυσης από καουτσούκ
  • Βάρος : 385 g.

Manufacturer

Type
-
Waterproof
-
Non-slip
-
With Zipper
-
Colour
Black
Popular Series
-
Membrane
-
Sole Technologies
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (21)

  1. 9
  2. 5
  3. 3 stars
    0
  4. 2
  5. 5
Review this product
  • Weight
  • Comfort
  • Material quality
  • Durability
  • Value for money

Reviews photos

Reviews photos
Reviews photos
Reviews photos

Reviews by our members

  • I've had it for three years and it's great; I wear it almost every day for many hours of standing and a lot of kilometers. It's very comfortable and nice. If you want waterproof durable shoes, boots for specific activities, check out Pentagon, CMP, and various other companies that are available

    Translated from Greek ·
    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Giannis_Karasmailis
    2
    1 out of 1 members found this review helpful

    Πρόκειται για ένα πολύ ελαφρύ μποτάκι, και αυτός ήταν και ο λόγος που προτιμήθηκαν. Πέραν του βάρους όμως δεν έχει καμία σχέση με τα αθλητικά της εταιρείας όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής:
    Με μέτρια χρήση και όχι απαιτητική άνοιξαν τα σημεία όπου υπήρχαν κολλήσεις. Το εμπρός συνθετικό προστατευτικό άρχισε να σπάει με αποτέλεσμα την αχρήστευση τους σε περίπου ένα έτος χρήσης.
    Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα χρήματα τους, με τα ίδια χρήματα παίρνει κανείς δερματινο ποιοτικό άρβυλο

    • Comfort
    • Weight
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • ilias_karalis97
    1
    2 out of 3 members found this review helpful

    Άρβυλα αγορασμενα ενάμιση χρόνο περίπου για δουλειά γραφείου.μακρια.

    • Weight
    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • windson
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Αρκετά καλά άρβυλα, πάρα πολύ ελαφριά, αγκαλιάζουν όμορφα το πόδι, είναι τα δεύτερα που παίρνω, τα προηγούμενα μου κράτησαν 4 χρόνια με φυσιολογική χρήση. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχουν φερμουάρ στα πλάγια όπως σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • misterB
    4
    2 out of 4 members found this review helpful

    Ελαφρια καλοκαιρινα/ανοιξιατικα αρβυλα. Με μια λεπτη καλτσα νιωθεις οτι φορας αθλητικα. Θα ηθελα τη γλωσσα λιγο μακρυτερη, γτ οταν τα δένεις μεχρι πανω, τα κορδονια πατανε στον αερα. Μεχρι 75€ που τα ειχα παρει, αξιζουν.

    • Comfort
    • Material quality
    • Weight
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • nikosdeb
    1
    10 out of 11 members found this review helpful

    Verified purchase

    Πρεπει να ειναι η χειροτερη κατασκευη στη ιστορια των υποδηματων!
    Μετα απο ουτε 6 μηνες ελαφριας καθημερινης χρησης ελιωσε ο εσωτερικος πατος, ελιωσε η εξωτερικη σολα και σκιστηκε απο παντου. Η φωτογραφια δεν ειναι μετα απο πολεμο στο Βιετναμ ειναι απο συνθηκες αστικου περιβαλλοντος. Θελει προσπαθεια να κατασκευασεις τοσο αναξιοπιστο μποτακι!

    • Comfort
    • Weight
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Μετα απο ενα χρονο ακριβως ως στατικος φυλακας ανοιξανε στν εξωτερικη πλευρα κριμας τα λεφτα να δω τωρα πως θα το αλλαξουνε

    • Weight
    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Labrakos
    5
    4 out of 4 members found this review helpful

    Ελαφρύ και άνετο για καθημερινή χρήση σε σώματα ασφαλείας.τα έχω 3 μισι μήνες δεν έχουν φθορά οπότε κάθε κριτική είναι υποκειμενική και ενδέχεται να υπάρχουν και ελαττωματικά προϊόντα στην αγορά.επενδυστε αφοβα.
    Upsate 15-5-21:μετά από ένα χρόνο χρήσης τα παπούτσια είναι μια χαρά

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • dimsklav
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Verified purchase

    Πολύ ελαφρύ στο πόδι σαν αθλητικό, δεν είναι αδιάβροχο, Ανθεκτικό μετά από δύο χρόνια καθημερινής χρήσης.

    Did you find this review helpful?
  • lamogias007
    4
    6 out of 6 members found this review helpful

    Τα έχω αγοράσει Ιούνιο του 18, νούμερο 43. Μέχρι και σήμερα δεν έχουν ανοίξει ή σκιστεί πουθενά, όπως πολλοί έχουν γράψει για τα συγκεκριμένα τύπου ημιαρβυλα.
    Στο αριστερό δε, παρατηρώ κάποια ελαφριά φθορά στο σημείο του εσωτερικού πέλματος, αλλά φαντάζομαι θα είναι επειδή τα φοράω και οδηγάω με συμπλέκτη.
    Κάπου εδώ να πω ότι ή χρήση τους είναι σχεδόν καθημερινή, 8-10 ώρες ορθοστασία και περπάτημα λόγο της φύσης της δουλειάς. Γενικά πολύ άνετο, σχεδόν δεν καταλαβαίνω ότι φοράω αρβυλο, ερχόμενος από Magnum stealth και το κλασσικό τσόκαρο του στρατού ως πρώτο.
    Ζεστό το χειμώνα, δεν γλιστράει σε καμία επιφάνεια, στη βροχή κρατάει εκτός αν πατήσεις σε ύδατα. Έχεις βουλιάξει και θέλεις ώρες κάτω απ'τον ήλιο να στεγνώσει εσωτερικά.
    Για τις φθορές δεν ξέρω αν απλά ήμουν τυχερός ή αν οι υπόλοιποι κάτοχοι βαδίζουν στραβά, σέρνουν τα πόδια τους ή έχουν θέμα με τα πέλματα τους.
    Συνάδερφος απ'τη δουλειά, πράγματι του χάλασαν στους 2 μήνες.

    Did you find this review helpful?
  • thanos787
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Μετά από 1,5 χρόνο περίπου κ φορώντας τ καθημερινά αποφάσισα να γράψω κ εγώ την κριτική μ παρ όλο όταν τ αγόρασα στα 115€ είχα διαβάσει αρκετές κριτικές ότι σκιζουν στο πλαι αποφάσισα να τ πάρω γτ μ αρέσανε σε εμφάνιση..λοιπόν επι της ουσίας πολύ ελαφριά και άνετα στο πόδι σαν αθλητικό,αρκετά ζεστά και για χειμώνα,στην βροχή για λίγη ώρα καλά είναι μετά φυσιολογικό να αρχίσει να παίρνει νερό,δεν μ εχουνε σκιστεί καθόλου τα συστήνω ειδικά τώρα π είναι και τόσο χαμηλή η τιμή τους!

    Did you find this review helpful?
  • georgevtrs
    1
    7 out of 9 members found this review helpful

    Το έχω αγοράσει από κατάστημα αθλητικών 135€ από την Ορεστιάδα. Σε 20 μέρες ξεκόλλησαν από πλάγια και τα δύο πέλματα, τα επέστρεψα και μου τα αντικατέστησαν με το μοντέλο που δεν έχει φερμουάρ τώρα τα έχω 1.5 μήνα δεν παρατήρησα καμία φθορά. Στα θετικά είναι πολύ ελαφριά, πολύ άνετα στο περπάτημα και στην ορθοστασία είναι σαν αθλητικά παπούτσια, δεν ιδρώνει το πόδι, σχετικά αδιάβροχα σε πολύ νερό θα μπει από το ύφασμα. Επανέρχονται μετά από 2,5 μήνες έχει ξεκολλήσει το αριστερό πέλματα από την εξωτερική πλευρά και το αριστερό στην εσωτερική, επομένως και το δεύτερο ζευγάρι έχει θέμα, δεν νοείται να πληρώνεις 135€ άρβυλα και να είναι για πέταμα μετά από 2,5 μήνες απαράδεκτο.

    Did you find this review helpful?
  • kargio1974
    4
    12 out of 12 members found this review helpful

    Το εχω περιπου 2 μηνες και το φοραω σχεδον καθημερινα στη δουλεια και εκτος (γενικοτερα παντου)
    θετικα: ομορφο (απ οπου και να το κοιταξεις), ζεστο, ανετο, ελαφρυ, το φοραω ολη μερα και δεν καταλαβαινω τιποτα, το ποδι αναπνεει.
    αρνητικα: σε βροχουλα καλο, σε μπορα θα βαλει νερο,
    γλυστραει, περιμενα να μαγκωνει στο εδαφος σαν το terrex της adidas.
    Αν θα το αγοραζα ξανα? Ναι αλλα οχι σ αυτα τα λεφτα (117€) αν το εβρισκα σε προσφορα. Για μενα το να μην γλυστραει το παπουτσι ειναι πρωταρχικο και δεν μιλαω αυθαιρετα το εχω δει σε αλλα παπουτσια της ιδιας κατηγοριας.

    Did you find this review helpful?
  • Verified purchase

    Καλύτερο και από αθλητικό παπούτσι. Ελαφρύ,άνετο. Θα το έπερνα ξανά σίγουρα.

    Did you find this review helpful?
  • Σε μια εβδομάδα βγήκαν off πραγματικά ότι χειρότερο έχω πάρει ποτς

    Did you find this review helpful?
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Weight
    • Value for money
    • Durability
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • Verified purchase

    • Comfort
    • Material quality
    • Durability
    • Weight
    • Value for money
  • I've had it for three years and it's great; I wear it almost every day for many hours of standing and a lot of kilometers. It's very comfortable and nice. If you want waterproof durable shoes, boots for specific activities, check out Pentagon, CMP, and various other companies that are available

    Translated from Greek ·
    0
  • Πρόκειται για ένα πολύ ελαφρύ μποτάκι, και αυτός ήταν και ο λόγος που προτιμήθηκαν. Πέραν του βάρους όμως δεν έχει καμία σχέση με τα αθλητικά της εταιρείας όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής:
    Με μέτρια χρήση και όχι απαιτητική άνοιξαν τα σημεία όπου υπήρχαν κολλήσεις. Το εμπρός συνθετικό προστατευτικό άρχισε να σπάει με αποτέλεσμα την αχρήστευση τους σε περίπου ένα έτος χρήσης.
    Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα χρήματα τους, με τα ίδια χρήματα παίρνει κανείς δερματινο ποιοτικό άρβυλο

    1
  • Άρβυλα αγορασμενα ενάμιση χρόνο περίπου για δουλειά γραφείου.μακρια.

    2
  • Αρκετά καλά άρβυλα, πάρα πολύ ελαφριά, αγκαλιάζουν όμορφα το πόδι, είναι τα δεύτερα που παίρνω, τα προηγούμενα μου κράτησαν 4 χρόνια με φυσιολογική χρήση. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχουν φερμουάρ στα πλάγια όπως σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.

    1
  • Ελαφρια καλοκαιρινα/ανοιξιατικα αρβυλα. Με μια λεπτη καλτσα νιωθεις οτι φορας αθλητικα. Θα ηθελα τη γλωσσα λιγο μακρυτερη, γτ οταν τα δένεις μεχρι πανω, τα κορδονια πατανε στον αερα. Μεχρι 75€ που τα ειχα παρει, αξιζουν.

    2
  • See all