It is very powerful and has real speed adjustment with power in all positions, something that was not found in cheap grinders before. It also has smooth start-up and protection against starting after a power outage or if you switch it on with the switch set to "on".
The speed adjustment is real and controllable. For example, you set the speed to 2 and when you start grinding something and put pressure on the tool, it increases its torque and maintains the selected speed.
Its maximum speed is 9000, not the usual 11000 that power grinders have, but I do not consider it a negative aspect since it has a lot of power and the additional 2000 RPM won't be missed (it's not even noticeable on the label, I saw that it has fewer RPM).
The cable is of good quality but relatively short.
In terms of weight, it is normal for its power, and the body of the machine is also normal for its power (it can be operated with one hand, but its diameter is larger than a small branded grinder like Makita or Bosch with 800 watts).
Its side handle is a copy of the good handle of expensive Bosch grinders... But a copy... In Bosch grinders, it has a red elastic connection for vibration absorption, here they have simply copied the color. The size is good though, and it surpasses the completely cheap handles.
Finally, the only negative thing I noticed is that when you hold the disc with your hand and move it right and left, it has quite a play, as if the crown and the coil inside are not properly fitted (it should have large tolerances). However, since I opened it, it is a classic crown coil with bearings, etc. (it does not affect its operation).
Its guard is the classic one with a screw that can be easily inserted or removed, but it is definitely not like those with quick release.
For the price at which this particular grinder is sold, it is an excellent purchase for a powerful 125mm grinder with real speed adjustment for cutting and grinding (especially grinding, as in cutting, you rarely need the extra power).
Update 14/4/2024
With minimal use today, it did what it does to a child below. No matter the speed you set it to, it works at full speed with power for 10 minutes and then drops to the lowest speed. In other words, the speed adjustment has malfunctioned. The usage I had was minimal and it is still new inside. I don't know if it's related, but the last time it was used and worked properly, I left it plugged in. If no one else had the same problem, I would say it was just a coincidence, but since someone else mentioned it...
Είναι πάρα πολύ δυνατός και έχει πραγματική ρύθμιση στροφών με δύναμη σε όλες τις θέσεις κάτι που παλιά δεν το έβρισκες σε οικονομικούς τροχούς. Επίσης έχει ομαλή εκκίνηση καθώς και προστασία να μην ξεκινά μετά από διακοπή ρεύματος ή αν τον βάλετε στο ρεύμα με το διακόπτη στο on.
Η ρύθμιση στροφών είναι πραγματική και ελεγχόμενη. Δλδ βάζεις τις στροφες στο 2 για παράδειγμα και μόλις πας να λειανεις κάτι και ζορίσεις το εργαλείο αυτό αυξάνει την ροπή του και διατηρεί σταθερές τις στροφές που έχεις επιλέξει.
Οι μέγιστες στροφές του είναι 9000 και όχι 11000 που έχουν συνήθως οι τροχοί ρεύματος αλλά δεν το θεωρώ αρνητικό αφού έχει πάρα πολύ δύναμη και δεν θα λείψουν σε κανένα οι επιπλέον 2000 στροφές (δεν γίνεται καν αντιληπτό στο καρτελάκι το είδα ότι έχει λιγότερες στροφές)
Το καλώδιο είναι καλής ποιότητας αλλά κοντό σχετικά.
Σαν βάρος είναι φυσιολογικός για την ισχύ του και ο κορμός του μηχανήματος πάλι νορμάλ για την ισχύ του (δουλεύεται με το ένα χέρι αλλά σίγουρα η διάμετρος του είναι πιο μεγάλη από έναν μικρό επώνυμο τροχό το 800 watt όπως makita bosch κτλ)
Η πλαϊνή λαβή του είναι αντιγραφή της καλής λαβής των ακριβών bosch.... Αλλά αντιγραφή... Στα bosch έχει ένα ελαστικό κόκκινο σύνδεσμο για απορρόφηση κραδασμών εδώ απλά έχουν αντιγράψει το χρώμα το μέγεθος βέβαια είναι καλό και ξεφεύγει από τις εντελώς φτηνιάρικες λαβές.
Τέλος το μόνο αρνητικό που είδα είναι όταν πιάνεις τον δίσκο με το χέρι και τον κινείς δεξιά αριστερά ότι έχει αρκετό πεξιμο σαν να μην είναι σωστό μέσα η κορώνα με το πηνίο (να έχει μεγάλες ανοχές λ. Παρόλα αυτά επειδή το άνοιξα είναι μια χαρά κλασικό κορώνα πηνίο με ρουλεμάν κτλ. (δεν επηρεάζει στην λειτουργία)
Ο προφυλακτήρας του είναι ο κλασικός με την βίδα μπαίνει βγαίνει ρυθμίζει εύκολα αλλά σίγουρα δεν είναι σαν αυτούς με την γρήγορη απασφαλιση.
Στα χρήματα που πωλείται το συγκεκριμένο είναι μια άριστη αγορά για έναν δυνατό τροχό φ125 με πραγματική ρύθμιση στροφών για κοπή λείανση (και πιο πολύ λείανση αφού στην κοπή σπάνια θα χρειαστείς την επιπλέον δύναμη του)
Update 14/4/2024
Με ελάχιστη χρήση σήμερα μου έκανε ότι και σε ένα παιδί παρακάτω. Ότι ταχύτητα και να το βάλεις δουλεύει τέρμα στροφές με δύναμη για 10 δεπτελολεπτα και μετά πέφτει στην πιο χαμηλή ταχύτητα. Με λίγα λόγια χάλασε η ρύθμιση στροφών. Η χρήση που του είχα κάνει ήταν ελάχιστη και όλο μέσα ειναι καινούργιο. Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά τελευταία φορά που τον είχε δουλέψει και λειτουργούσε κανονικά μετά το άφησα πάνω στο ρεύμα. Αν δεν είχε άλλος το ίδιο πρόβλημα θα έλεγα πως έτυχε αλλά αφού το αναφέρει και άλλος....