Good evening everyone, I belong to those who went straight into the deep end and jumped from a 50 euro action camera (Campark) to a 450 euro camera.
Simply put, I am neither a YouTuber nor a techie, so I won't go into details to analyze the specs, etc. What interests me is to give you a concise and straightforward review so you can understand if it's worth buying.
I have used it experimentally as a dash camera and for fun, mainly for underwater shots and occasional photos and videos in water. Therefore, I cannot say that it has been tested in all its capabilities, and definitely not in extreme sports as we see on the internet.
Video: In my opinion, there is nothing better in an action camera, having used cameras with a lower budget, as well as Xiaomi Yi, Hero 3-4-5 that I have tested myself. The main reason for buying this gem is obviously the Hypersmooth Video or simply the stabilization. It has fantastic clarity in all ranges, and depending on the fps and the post-processing part you want to achieve, you can choose the combination of resolution and frame rate. It will leave you amazed at what it can do.
Sound: The sound is on point, satisfactory even in particularly noisy environments such as the car dashboard during a trip. It is clear and crisp.
Photos: I don't want to believe that there is anyone who buys a camera for still photos, BUT...since we all found ourselves at the beach and wanted to take an underwater photo of a loved one, I can say that the quality of the video, clarity, sharpness, etc., is the same for the photo.
Build Quality and Complaints: If you have ever held an action camera in your hands, especially several from different manufacturers, ONLY then will you understand what the quality of a GoPro means. The camera feels compact in hand, with a weight that inspires confidence in its construction materials, unlike the plastic of other manufacturers. The texture is fantastic, it doesn't stain or collect dust, and it comes with a good basic protective case that is reliable for regular use.
I have read and heard that it overheats and freezes, etc. I don't know if I am lucky or if others have had issues. Personally, during 1 hour of shooting at 2.7K 24fps and corresponding frames at 4K with all features enabled, the camera DOES get warm, but it didn't turn off, freeze, or catch fire as some say... It is logical and expected for such a small construction without ventilation and internal cooling to heat up when exposed to the sun. However, in the water, when I took it out, its temperature was low. The only relatively negative aspect is its battery, but if you buy such a tool, it won't cost you much to get 1-2 more genuine or aftermarket batteries.
In conclusion:
It is an expensive toy, it requires attention because its repair is costly. It is definitely not for the average user who takes a bike ride in the neighborhood or uses it as a dashcam. Not for any other reason, but the cost of it will never be justified.
If you want it for diving, spearfishing, skiing, snowboarding, extreme sports, and similar activities, and your goal is to capture memories, don't think twice, it is simply fantastic!
After 2-3 months of use:
The camera remains flawless and I stand by everything I said above, the Android Application I used in combination with the camera is simply fantastic, it functions as a remote, as a video editor with several presets, it is easy, useful, and saves you from editing on your desktop or laptop computer, which is obviously equally important, especially when 90% of people want to upload what they captured immediately without delays.
Καλησπέρα σε όλους, ανήκω σε αυτούς που έκαναν κατευθείαν βουτιά στα βαθειά και από μια action camera των 50 ευρώ (campark) μεταπήδησα σε μια κάμερα των 450 ευρώ.
Λίγα απλά και κατανοητά, ούτε YouTuber ούτε techie είμαι, για να μπω σε λεπτομέρειες να αναλύσω τα specs κτλπ. αυτό που με ενδιαφέρει είναι να σας δώσω λιτά και απέρριτα να καταλάβαιτε εάν αξίζει η αγορά της.
Την έχω χρησιμοποιήσει σαν dash camera πειραματικά και σαν παιχνίδι, κατά κόρων για υποβρύχειες λήψεις και εκάστοτε για φωτογραφίες στο νερό και βίντεο συνεπώς δεν μπορώ να πω ότι έχει δοκιμαστεί σε όλο το φάσμα της και ούτε κατά διάνοια σε extreme sports όπως βλέπουμε στο διαδίκτυο.
Βίντεο: Κατ'εμέ, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε action camera έχοντας χρησιμοποιήσει camera χαμηλότερου budget, και κατά καιρούς Xiaomi Yi, Hero 3-4-5 που πέρασαν δοκιμαστικά από τα χέρια μου. Ο κύριος λόγος αγοράς αυτού του διαμαντιού είναι προφανώς το Hypersmooth Video ή απλά το Stabilization. Έχει φανταστική ευκρίνεια σε όλα τα range και αναλόγως τα fps και το μετά-επεξεργαστικό κομμάτι που θα θελήσετε να επιτύχετε επιλέγετε το συνδυασμό ανάλυσης-καρέ, θα σας αφήσει έκπληκτους για το τι μπορεί αν κάνει.
Ήχος: Ο ήχος είναι on point ικανοποιητικός ακόμα και σε ιδιαίτερα θορυβώδες περιβάλλον όπως το ταμπλό του αμαξιού κατά το ταξίδι, καθαρότατος και ευκρινής.
Φωτογραφίες: Δεν θέλω να πιστέψω πως υπάρχει κάποιος ο οποίος αγοράζει κάμερα για στατικές φωτογραφιες ΑΛΛΑ...μιας και όλοι βρεθήκαμε στην παραλία και θελήσαμε να βγάλουμε κάποιο αγαπημένο πρόσωπο υποβρυχίως, μπορώ να πω ότι, ότι ποιότητα έχει το βίντεο και ευκρίνεια, οξύτητα κτλπ το ίδιο και η φωτογραφία του.
Ποιότητα Κατασκευής και Παράπονα: Εάν είχατε ποτέ στα χέρια σας μια action camera, πόσο μάλλον αρκετές και από διαφορετικούς κατασκευαστές και ΜΌΝΟ τοτε, θα καταλάβαιτε τι σημαίνει η ποιότητα της GoPro. Στο χέρι η κάμερα είναι συμπαγής, με βάρος που σου εμπνέει εμπιστοσύνη για τα υλικά κατασκευής της, σε αντίθεση με πλαστικούρες άλλων κατασκευαστών. Η υφή της είναι φανταστική, δεν λεκιάζει ούτε και κρατάει σκόνες, συνοδεύεται από το βασικό προστατευτικό το οποίο είναι καλό για απλή χρήση και είναι επίσης αξιόπιστο.
Διάβασα και άκουσα ότι ζεσταίνεται και κολλάει κτλπ κτλπ. Δεν ξέρω εάν εγώ είμαι ο τυχερός ή οι υπόλοιποι της "έβγαλαν τα άντερα". Προσωπικά σε 1 ώρα λήψη 2.7κ 24fps και αντίστοιχο καρέ σε 4κ με ενεργοποιημένα όλα, η κάμερα ΝΑΙ ζεσταίνεται αλλά ούτε έσβησε, ούτε κόλλησε, ούτε και πήρε φωτιά όπως λένε... Είναι λογικό και επόμενο μια τόσο μικρή κατασκευή χωρίς αεραγωγούς και εσωτερική ψύξη εκτεθημένη στον ήλιο να ζεσταθεί, παρόλα ταύτα στο νερό όταν βγήκα η θερμοκρασία της ήταν χαμηλή. Το μόνο σχετικά κακό είναι η μπαταρίας της, αλλά εάν αγοράσετε ένα τέτοιο εργαλέιο δεν θα σας κοστίσει πολύ να πάρετε 1-2 μπαταρίες ακόμα γνήσιες ή aftermarket.
Στο δια-ταύτα:
Είναι ένα ακριβό παιχνίδι, θέλει προσοχή γιατί η επισκευή της είναι ακριβή, δεν είναι σίγουρα για τον απλό χρήστη που κάνει βόλτα με το ποδήλατο στη γειτονιά, ή την χρησιμοποιεί ως dashcam, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά τα χρήματα της δεν θα τα δικαιολογήσει ποτέ.
Εάν την θέλετε για καταδύσεις, ψαροτούφεκο, ski, snowboarding, extreme sports και γενικότερα ενασχολήσεις του ίδιου βεληνεκούς και στόχος σας είναι να κρατήσετε αναμνήσεις, μην σκεφτείτε δεύτερη φορά, είναι απλά φανταστική !
Μετά από 2-3 Μήνες Χρήσης:
Η κάμερα παραμένει άψογη και εγώ σταθερός σε ότι είπα παραπάνω, το Android Application που χρησιμοποίησα σε συνδυασμό με την κάμερα απλά φανταστικό, λειτουργεί σαν remote, σαν video editor με αρκετά preset, είναι εύκολο, χρήσιμο και σας γλιτώνει από την επεξεργασία στον σταθερό ή φορητό υπολογιστή σας, το οποίο είναι προφανώς εξίσου σημαντικό, ιδιαίτερα όταν το 90% θέλει να ανεβάσει αυτό που τράβηξε αμέσως μετά χωρίς καθυστερήσεις.