Owner for over a year now. I bought it because I wanted to replace the previous setup with a dual-screen setup so that I could have reliable colors and a surface that would open my eyes when playing games and watching movies.
The IPS panel it has definitely saves from viewing angles, there is no complaint. Whether at the desk, in bed, standing up, or from the side, I can easily do my work.
The colors are fantastic, factory calibrated, and I can say that I now see a difference. At the same time, I get eye strain comparing it to the old screens, which I now have on the side for other parallel tasks. In games with a wide color range and landscapes, like Witcher 3, Horizon Zero Dawn & Assassin's Creed, there will definitely be moments where you just sit and look at the landscape, it's magical.
The response time is a problem. The screen has visible ghosting, especially in neutral colors and in simple scenes without complexity. There is no way to fix this. Do not try to change the setting from the menu for the response time, it makes the problem much worse.
The curvature is nice and it doesn't have a terrible problem with bright spots in the corners that you might hear about. They are definitely visible in dark scenes and with a dark room, but most of you won't pay attention because they will be in the periphery of your field of vision at that moment.
Also, the screen does not handle overclocking to achieve more than 60 fps. I tried it and nothing, it always drops frames if someone tries it. Maybe it requires specialized knowledge to achieve it.
Also, I had a problem with my purchase which I don't know if it is a general issue with this model. Occasionally, the USB passthrough seems to short-circuit and the connected peripherals turn off as if they are not receiving power. Other times they receive power (you can see it in the LEDs) but the system doesn't recognize them. For this reason, I had to stop using them because 2-3 times a day I had to mess with cables to get them working again.
Apart from that, it is a beautiful screen and the menu is the best I have ever encountered (don't imagine any crazy experience, I have touched 3 different screens in 10 years at my desk) and even though it is expensive, it makes me happy every day.
4/5.
EDIT: It is said to support a 75Hz refresh rate but only if you have a graphics card that supports freesync.
EDIT 2: I bought it on sale for 600 euros back then, anything over 700 is expensive now.
EDIT 3: It has been over 8 months since the purchase, there have been no other negative changes to report. The problem I mentioned with the power/passthrough in USB might not have been an issue with the screen, but with the keyboard. It was giving me the same problems for a while and in other USB ports until I changed it.
Κατοχος πανω απο χρονο πλεον. Την πηρα γιατι ηθελα να αντικαταστησω το προηγουμενο στησιμο με διπλη οθονη ωστε να εχω αξιοπιστα χρωματα αλλα και μια επιφανεια που θα μου ανοιγε τα ματια οταν παιζω παιχνιδια και βλεπω ταινειες.
Το IPS πανελ που εχει σιγουρα σωζει απο γωνιες θεασης, δεν υπαρχει παραπονο. Τι στο γραφειο, τι στο κρεβατι απεναντι, τι ορθιος και απο το πλαι την δουλεια μου την κανω ανετα.
Τα χρωματα ειναι φανταστικα, καλιμπραρισμενη απο το εργοστασιο και μπορω να πω πως βλεπω πλεον διαφορα. Παραλληλα βγαζω φλυκταινες στα ματια κανοντας συγκριση με τις παλιες οθονες τις οποιες τωρα τις εχω στο πλαι για αλλες παραλληλες δουλειες. Στα παιχνιδια που εχουν μεγαλη χρωματικη γκαμα και τοπια, τυπου Witcher 3, Horizon Zero Dawn & Assassin's Creed σιγουρα θα υπαρξουν στιγμες που απλα θα καθεστε και θα κοιτατε το τοπιο, ειναι μαγεια.
Ο χρονος αποκρισης ειναι προβλημα. Η οθονη εχει ορατο ghosting ειδικα σε ουδετερα χρωματα και σε απλες σκηνες χωρις πολυπλοκοτητα. Δεν υπαρχει τροπος να φτιαχτει αυτο. Μην δοκιμασετε να αλλαξετε την ρυθμιση απο το μενου για το response time, κανει το προβλημα πολυ χειροτερο.
Η κυρτοτητα ειναι ωραια και δεν εχει τρομερο προβλημα με φωτεινα σημεια στις γωνιες που θα ακουσετε. Σιγουρα ειναι ορατα σε σκοτεινες σκηνες και με σκοτεινο δωματιο αλλα οι περισσοτεροι απο σας δεν θα δωσετε βαση γιατι θα ειναι στην περιφερια του οπτικου σας πεδιου εκεινη τη στιγμη.
Επισης η οθονη δεν τραβαει overclock για να βγαλει πανω απο 60 fps. Το προσπαθησα και τιποτα, παντα χανει καρε αν το δοκιμασει καποιος. Ισως να θελει εξειδικευμενη γνωση για να το πετυχει καποιος.
Επισης μου ετυχε ενα προβλημα στην δικια μου αγορα το οποιο δεν ξερω αν ειναι γενικοτερο θεμα σε αυτο το μοντελο. Περιστασιακα φαινεται να βραχυκυκλωνει το USB passthrough και τα συνδεδεμενα περιφεριακα σβηνουν σαν να μην λαμβανουν ρευμα. Αλλες φωρες παιρνουν ρευμα (το βλεπεις στα led) αλλα το συστημα δεν τα βλεπει. Γι'αυτον τον λογο επρεπε να σταματησω να τις χρησιμοποιω διοτι 2-3 φορες την ημερα επρεπε να σκαλιζω καλωδια μπας και παρουν παλι μπρος.
Περα αυτου, ειναι ομορφη οθονη και το μενου το καλυτερο που εχει περασει απο τα χερια μου (μην φανταστειτε καμια τρελη εμπειρια, 3 διαφορετικες οθονες εχω αγγιξει σε 10 χρονια στο γραφειο μου) και παρολλο που ειναι ακριβη με κανει και την χαιρομαι καθε μερα.
4/5.
EDIT: λεγεται πως υποστηριζει 75Hz refresh rate αλλα μονο αμα εχετε καρτα γραφικων που υποστηριζει freesync.
EDIT 2: την ειχα αγορασει σε προσφορα στα 600 ευρω τοτε, οτιδηποτε πανω απο 700 ειναι ακριβο πλεον.
EDIT 3: πλεον εχουν περασει 8+ μηνες απο την αγορα της, δεν εχουν υπαρξει αλλες αλλαγες η αρνητικα να συμπληρωσω. Το προβλημα που ανεφερα με την τροφοδοσια/passthrough σε USB ισως να μην ηταν θεμα της οθονης, αλλα του πληκτρολογιου. Μου εβγαζε τα ιδια προβληματα για καιρο και σε αλλες USB θυρες μεχρι που το αλλαξα.