First time I buy something like this in shoes.
I ride a motorcycle every day and what I immediately noticed after the first day is the feeling of warmth that this shoe provides.
At first, you need some time to get used to the feeling of braking and changing gears, but it's not a problem.
Also, rain, water, snow doesn't get in the foot, but it's not for diving... I say this because I saw many people saying that it is suitable for delivery professionals and it doesn't work for them...
In my opinion, it is a very good shoe for winter daily use, which doesn't make you look like a person climbing Everest and at the same time protects you from cold, rain, and if you want, you can comfortably go for a hike in the mountains.
Quality of construction and durability at a very high level for the specific use I describe.
I highly recommend it.
Additional review:
Returning after 2-3 months of use and a trip to Iceland in snow, ice caves, really really cold and generally extreme conditions, I have only good things to say!!!
My feet were warm, dry as if I were inside a blanket.
I don't think it can get any better.
Amazing shoe, buy it with closed eyes and have no reservations.
Amazing shoe!!!!
If I had 100 stars in the review, I would give them!
Πρώτη φορά αγοράζω κάτι τέτοιο σε παπούτσι.
Οδηγάω μηχαυ κάθε μέρα και αυτό που κατάλαβα αμέσως μετά από την πρώτη κιόλας ημέρα είναι η αίσθηση ζεστασης που παρέχει το συγκεκριμένο παπούτσι .
Στην αρχή θες ,λίγο χρόνο να συνηθίσει το πόδι στην διάφορα της αίσθησης στο φρενάρισμα και αλλαγές ταχυτήτων αλλά δεν είναι προβλήμα.
Επίσης η βροχή,νερό, χιόνι δεν περνάει στο πόδι,αλλά δεν είναι και για καταδύσεις....το λέω αυτό γιατί είδα πολλούς που λένε ότι είναι delivery στο επάγγελμα και δεν τους κάνει...
Κατά τη γνώμη μου είναι ένα πολύ καλό παπούτσι για χειμερινή καθημερινή χρήση το οποίο δεν σε κάνει να μοιάζεις με ανθρώπο που κάνει ανάβαση στο Έβερεστ και ταυτόχρονα σε προστατεύει από κρύο , βροχή και αν θες πας άνετα και για μια εξόρμηση σε βουνό .
Ποιότητα κατασκευής και αντοχή σε πολύ υψηλό επίπεδο για την συγκεκριμένη χρήση που περιγράφω.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Συμπληρώματικη κριτική:
Επιστρέφοντας μετά από 2 -3 μήνες χρήσης και ένα ταξίδι στην Ισλανδία σε χιόνι, σπηλιές παγετώνα , πραγματικά πολυυυυυ κρύο και γενικότερα ακραίες συνθήκες έχω να πω μόνο τα καλύτερα!!!
Τα πόδια μου ηταν ζεστά , στεγνά σαν να ήμουν μέσα σε κουβέρτα.
Καλύτερα δεν νομίζω ότι γίνεται.
Εκπληκτικό παπούτσι ,με κλειστά μάτια αγοράσετε το και μην έχετε καμία επιφύλαξη.
Εκπληκτικό παπούτσι!!!!
Αν είχα στην κριτική 100 αστέρια θα τα έβαζα!