Let me clarify something first.
This specific Pioneer was in my car from the previous owner of the vehicle.
This radio is downright unacceptable! For a Pioneer!
Very poor construction quality and materials...
Inside the car, if the sun hits the radio, you can't see anything on its screen.
The menu is difficult but you can somehow manage to navigate it, although it's not easy.
It DOES NOT have Bluetooth! and CD (unacceptable for our time, let's not lie, not having a CD, especially at the price I see it being sold in 2023, some people claim they bought it for 40€ a few years ago.)
It's not worth the money at all for what it can offer.
There are much better radios out there on the market, with many more options...
In the USB part, it reads the songs normally and displays them exactly as we have them in Greek or English. At least it does that very well.
In terms of radio, it has issues, I wouldn't say it has good reception for radio stations (I have installed a good quality antenna and still nothing).
It also has a difficult menu to find radio stations... even in automatic search, it requires a little patience but it's okay.
It has an AUX port to play music from your phone, but it can also accept calls from your phone through AUX.
In terms of sound, it performs very well.
Να ξεκαθαρίσω κάτι για αρχή.
το συγκεκριμένο pioneer το είχε το αμάξι μου από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.
Το ραδιο αυτό είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτο! Για pioneer!
Πολύ κακής ποιότητας κατασκευής και υλικών...
Στο αμάξι μέσα, αν χτυπάει ο ήλιος το ράδιο δεν βλέπεις τίποτα στην οθόνη του.
Το menu του είναι δύσκολο αλλά κάπως ψιλό βγάζεις άκρη δύσκολα μεν αλλά οκ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ Bluetooth! και CD (απαράδεκτο για την εποχή μας κακά τα ψέματα να μην έχει cd, και ειδικά στην τιμή που βλέπω ότι πωλείται εν έτει 2023 , κάποιοι γράφουν ότι το αγόρασαν στα 40€ πριν κάποια χρόνια.)
Δεν αξίζει Καθόλου τα χρήματα του ως αυτά που μπορεί να προσφέρει.
Έχει στην αγορά έξω πολύ καλύτερα ραδιόφωνα από αυτό εδώ , και με πολύ περισσότερες επιλογές...
Στο κομμάτι του USB ναι διαβάζει κανονικά τα κομμάτια και τα εμφανίζει όπως ακριβώς τα έχουμε περάσει μέσα στα ελληνικά η στα αγγλικά.
Εκεί τουλάχιστον τα πάει πάρα πολύ καλά.
Στο ράδιο έχει θέματα, δεν θα έλεγα ότι έχει καλή λήψη τον ραδιοφωνικών σταθμών (έχω βάλει και καλής ποιότητας κεραία και πάλι τίποτα).
Έχει και δύσκολο menu στο να βρείτε τους σταθμούς του ραδιοφώνου... ακόμα και στην αυτόματη αναζήτηση θέλει λίγο υπομονή αλλά οκ.
Έχει θύρα AUX για να παίζει και μουσική καλή ώρα από το κινητό, αλλά μπορεί να δεχτείτε και της κλήσεις από το κινητό σας τηλέφωνο μέσω του AUX.
Από το θέμα ήχου εκεί τα πάει πολύ καλά.