The Toleriane Sensitive cream soothes, protects, and moisturizes. A revolutionary dermatological discovery for skin hydration.
Benefits
When the skin is sensitive, it is essential not only to repair the natural skin barrier but also to maintain the microbiome, the invisible barrier that naturally protects the skin from irritants and environmental stressors.
Intensive 48-hour hydration.
Repairs and strengthens the skin barrier.
Powerful soothing action.
Soothes the skin and reduces irritations.
Relieves the sensation of tightness, burning, or stinging, dryness, and occasional redness.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Toleriane sensitive fluid: I have been using it for two years. I have very oily and acne-prone skin, and many products cause small breakouts for me. I have tried many creams, and I wouldn't change it for anything. It has a very light texture like water and is quickly absorbed by the skin. It doesn't cause any issues under sunscreen and makeup, although I don't wear much makeup, so I don't have a complete opinion. I have intense redness, and it soothes it quite a bit. As for its texture, it doesn't leave a shine, but it's not mattifying, so if you're looking for something completely matte, it may not be for you.
Toleriane sensitive fluide: Την χρησιμοποιώ δύο χρόνια. Έχω πολυ λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και πολλά προϊόντα μου κάνουν μικρά μικρά σπυράκια. Έχω περάσει από πάρα πολλές κρέμες και δεν θα την άλλαζα με τίποτα. Έχει πολύ ελαφριά υφή σαν νερό και απορροφάται γρήγορα από το δέρμα. Δεν παρουσιάζει προβλήματα κάτω από αντιηλιακο και μεικ απ', αν και δεν βαφομαι πολύ οπότε δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη. Έχω έντονη κοκκινίλα και την καταπραϋνει αρκετά. Αναφορικά με την υφή της δεν αφήνει γυαλαδα, όμως δεν είναι mattifying, οποτε αν ψάχνετε κάτι εντελώς ματ δεν σας κάνει.
I have very sensitive combination to dry skin.
It does not moisturize as it should, it does not absorb and it creates a burning sensation.
All the negative reviews are absolutely right. Do not overlook them.
I would not buy it again
Έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα μεικτή προς ξηρή.
Δεν ενυδάτωνει όσο πρέπει, δεν απορροφάται και δημιουργεί μια αίσθηση καψίματος.
Έχουν απόλυτο δίκιο όλες οι αρνητικές κριτικές. Μην τις προσπερνάτε.
Δε θα το αγόραζα ξανά
My daughter likes it, even though she generally doesn't like creams (not even to touch them) and that's why she has very dry skin. At least with this one, she uses a cream. Very light texture, just what you need!
Αρέσει στην κόρη μου που γενικά δεν τις αρεσουν οι κρέμες (ούτε να τις ακουμπάει) και γιαυτό έχει πολύ ξηρή επιδερμίδα. Με αυτή τουλαχιστον βάζει μια κρέμα. Πολύ λεπτόρεστη υφή ο,τι πρέπει!
Having been absolutely satisfied with the Toleriane Light Cream and the Dermallergo Fluide, I tried this one but I regretted it. I have skin prone to oiliness-acne so I prefer lightweight products but this one is too much, as I apply it and it disappears, it does not hydrate adequately. Personally, I would not choose it again, but it may be suitable for skin with a more intense oiliness-acne problem than mine.
Έχοντας μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από την toleriane light cream και τη dermallergo fluide, δοκίμασα και αυτήν αλλά το μετάνιωσα. Έχω δέρμα με τάση λιπαρότητας-ακμής οπότε προτιμώ ελαφριά προϊόντα αλλά αυτό παραείναι, μια που τη βάζω μία που εξαφανίζεται, δεν ενυδατώνει επαρκώς. Προσωπικά δε θα την επιλέξω ξανά, ίσως όμως να είναι κατάλληλη για δέρματα με πιο έντονο πρόβλημα λιπαρότητας-ακμής από το δικό μου.
I am 27. I have combination skin that easily gets pimples. Although it is quite dry, I have relatively visible pores in the center of my face. It was in a somewhat bad condition with dermatitis and dryness, and using this cream in combination with CeraVe Hydrating Cleansing Oil for Dry Skin completely changed my skin. Both visually and in terms of sensation, it didn't pull or anything.
The cream is lightweight and doesn't cause pimples (to give you an idea, La Roche Posay Toleriane Sensitive gave me painful pimples internally and generally clogged my pores). I don't risk changing it (sometimes I also use Effaclar Duo Mat almost alternately) and I'm afraid it will be discontinued or the formula will change.
I haven't tried the Dermallergo version to compare.
I use it under makeup and it's fine (I apply foundation with a sponge patting it, in other cases, I don't know how it looks).
It also absorbs easily and when applied, it feels like water on the face. It's definitely not the most moisturizing product in the world, but I prefer it to filling my face with pimples.
In general, because every skin is different, don't pay too much attention to reviews, whether positive or negative, and choose based on your own skin, characteristics, and ingredients, not opinions. These purchases are usually trial and error.
If someone were to ask me if I would recommend it, the answer would be yes, I would recommend it for testing if you have similar skin, as long as it doesn't cost a fortune.
The only negative is that I don't consider one pump from the dispenser enough for the entire face.
Είμαι 27. Έχω μεικτό δέρμα, που κάνει εύκολα σπυράκια. Ενώ είναι αρκετά ξηρό, έχω σχετικά εμφανείς πόρους στο κέντρο του προσώπου. Ήταν σε κάπως άσχημη κατάσταση με δερματίτιδα και ξηροδερμία, και χρησιμοποιόντας αυτήν την κρέμα σε συνδυασμό με το CeraVe Λάδι Καθαρισμού Hydrating για Ξηρές Επιδερμίδες άλλαξε το δέρμα μου εντελώς. Και οπτικά, αλλά και στην αίσθηση, δε με τράβαγε κτλ.
Η κρέμα είναι ελαφριά και δε μου δημιουργεί σπυράκια (για να καταλάβετε, η La Roche Posay Toleriane Sensitive μου έκανε εσωτερικά επίπονα σπυράκια και γενικά έφραζε τους πόρους).
Δε ρισκάρω να την αλλάξω (ενίοτε χρησιμοποιώ και την Effaclar Duo Mat σχεδόν εναλλάξ) και φοβάμαι μην καταργηθεί/αλλάξει φόρμουλα.
Δεν έχω δοκιμάσει την Dermallergo έκδοση για να συγκρίνω.
Τη χρησιμοποιώ και κάτω από μακιγιάζ κ είναι μιά χαρά (το foundation το τοποθετώ με σφουγγάρι ταμποναριστά, σε άλλες περιπτώσεις, δεν ξέρω πως δείχνει).
Επίσης απορροφάται εύκολα και όταν τοποθετείται μοιάζει σα νερό στο πρόσωπο. Δεν είναι σίγουρα το πιο ενυδατικό προϊόν του κόσμου, αλλά το προτιμώ από το να γεμίζω σπυριά.
Γενικά, επειδή κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, μη δίνετε πολλή σημασία σε κριτικές είτε θετικές είτε αρνητικές, και διαλέξτε βάσει του δέρματός σας, των χαρακτηριστικών και των συστατικών, και όχι απόψεων. Συνήθως είναι trial + error αυτές οι αγορές.
Αν θα με ρωτούσε βέβαια κάποιος αν θα την πρότεινα, η απάντηση θα ήταν ναι, θα την πρότεινα έστω για δοκιμή αν έχετε παρόμοιο δέρμα, εφόσον δεν κοστίζει μια περιουσία.
Το μόνο αρνητικό είναι πως μία δόση από την αντλία δε θεωρώ οτι αρκεί για όλο το πρόσωπο.
Whether you use it or not, it's the same thing. I didn't see any difference in hydration. Besides that, it leaves a sticky feeling even when I use a small amount. I honestly wonder about the good reviews, there are other moisturizers in the same price range that are much better.
Είτε την βάζεις, είτε όχι, το ίδιο πράγμα είναι. Δεν είδα καμία διαφορά στην ενυδάτωση. Εκτός αυτού, μου αφήνει κολλώδη αίσθηση κι ας βάζω μικρή ποσότητα. Απορώ ειλικρινά με τις καλές κριτικές, υπάρχουν άλλες ενυδατικες στο ίδιο εύρος τιμής πολύ ανώτερες.
The cream is not to blame, I suppose, as a cream, but when they write that it is for sensitive skin with redness, it should be what it says.... I apply creams because my forehead and around my nose and mouth have dry skin, and when I apply whatever I have tried, after a while I get pimples like small pustules on my forehead, which I never had before!!!! As soon as I stop using it and switch to a moisturizer, the pimples stop..... I used to have acne on my cheeks, so I generally avoid creams...
Δεν φταίει η κρέμα υποθέτω ως κρέμα,αλλά όταν γράφουν πως είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες με κοκκινίλες πρέπει να είναι αυτό που γράφει....βάζω κρέμες γτ το μέτωπο και γύρω από την μύτη και το στόμα είναι ξηρή ηεπιδερμίδα μου,και όταν βάζω ότι και να έχω δοκιμάσει μετά από λίγο βγάζω σπυριά σαν θυλακίτιδα μικρά στο μέτωπο,που δεν είχα ποτέ!!!! Με το που σταματαωυνα φοράω ενυδατικη και μετά από διακοπή χρήσης κορτικοστεροειδους κρέμας, σταματούν τα σπυράκια.....στα μάγουλα είχα κάποτε ακμή οπότε αποφεύγω κρέμες γενικά...
I give it 5 stars because it provides the hydration I need... if there's something I don't like, it's that it has this form. But okay... I don't think I will use it again because I want to feel the hydration on my face
Της βάζω 5 αστέρια γιατί για την ενυδάτωση που την θέλω το προσφέρει...αν κάτι δεν μ'αρέσει είναι που έχει αυτήν την μορφή Αλλά ντάξει...δεν νομίζω να την ξαναπερνα γιατί θέλω να καταλαβαίνω ενυδάτωση στο πρόσωπο
Previously, when I had oily acne-prone skin, I used effaclar duo+. Now that my skin has become normal to combination, I started using this product a week ago, along with the toleriane dermo-cleanser. My skin naturally has small redness, and even in just a few days, I have noticed a slight difference, they have reduced. It is lightweight and easily absorbed into my skin, although it may require a little more than one pump to cover the entire face. It has no fragrance, which personally, I prefer because it is good for facial products to be fragrance-free. In fact, the cream consists of only 10 ingredients (no preservatives), and none of them are controversial in terms of safety. It is one of the "purest" creams I have found. I will definitely keep using it for a while.
Παλιότερα που είχα λιπαρό δέρμα με ακμή χρησιμοποιούσα την effaclar duo+, και τώρα που πλέον έχω πάει στο κανονικό προς μεικτό ξεκίνησα αυτήν πριν μια εβδομάδα, μαζί με το καθαριστικό toleriane dermo-cleanser. Το δέρμα μου έχει εκ φύσεως μικρές κοκκινίλες, και ακόμα και σε τόσες λίγες μέρες έχω δει μια μικρή διαφορά, έχουν μειωθεί. Είναι ελαφριά και απορροφάται εύκολα στο δέρμα μου, απλά ίσως χρειάζεται λίγο παραπάνω από ένα πάτημα για να φτάνει για όλο το πρόσωπο. Άρωμα δεν έχει, άλλα προσωπικά το προτιμώ, γιατί στα προϊόντα προσώπου καλό είναι να μην περιέχεται άρωμα. Μάλιστα η κρέμα αποτελείται μόνο από 10 συστατικά (καθόλου συντηρητικά), και κανένα δεν είναι αμφιλεγόμενο σε θέμα ασφάλειας. Απ τις πιο "αγνές" που έχω βρει. Σίγουρα θα την κρατήσω για καιρό.
It is a cream that, although targeted for sensitive skin and characterized as soothing, is one of the best moisturizers I have used. And while it deeply hydrates and repairs the skin barrier, it is particularly lightweight and pleasant.
Είναι μια κρέμα που ενώ απευθύνεται σε ευαίσθητα δέρματα και χαρακτηρίζεται σαν καταπραϋντική, είναι μια από τις καλύτερες ενυδατικές που έχω χρησιμοποιήσει. Κ ενώ κάνει βαθιά ενυδάτωση και επανορθώνει τον επιδερμικό φραγμό, είναι ιδιαίτερα λεπτόρρευστη και ευχάριστη.
I have oily/acne-prone skin, out of all the ones I have tried, this is the only one that absorbs and does not leave any greasiness on my skin. I recommend it for summer months as a very light moisturizer
εχω λιπαρη /ακνεικη επιδερμιδα ,απο οσες εχω δοκιμασει ειναι η μονη που απορροφαται καιι δεν βγαζει λιπαροτητα στην επιδερμιδα μου ,την προτεινω για καλοκαιρινους μηνες ως μια πολυ ελαφρια ενυδατωση
Very simple facial moisturizer with few ingredients to avoid irritating sensitive skin. It does its job and more, but I must say that for those with very oily skin (like myself) who dislike any shine, this moisturizer may not be for you. Personally, it doesn't bother me at all, and overall it is a very good product, I will buy it again until I find something better.
Πολύ απλή ενυδατική προσώπου με λίγα συστατικά για να μην ερεθιστούν τα ευαίσθητα δέρματα. Κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω, όμως να πω ότι για όσους έχουν πολύ λιπαρό δέρμα(όπως κι εγώ) και απεχθάνονται κάθε γυαλάδα, ίσως να μην είναι για εσάς αυτή η ενυδατική. Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου πάντως, και γενικά είναι πολύ καλό προιόν, θα την ξαναγοράζω μέχρι να βρω κάτι καλύτερο.
I bought it by chance, having it in mind because of its reviews. I think it is the best cream I have ever used. I have sensitive, oily skin with mild acne and it really brought my skin into balance. I have used many light creams, gels, for sensitive skin, etc., it is the only one that did what it was supposed to do. It spreads very easily, requires a small amount, absorbs like water, and together with the Cerave SA cleanser, they have brought my skin to the best possible condition so far, especially with such a simple routine (soap, moisturizer, eye cream). I recommend it with closed eyes.
Την αγορασα κατα τυχη εχοντας την στο μυαλο μου λογω των κριτικων της. Νομιζω πως ειναι η καλυτερη κρεμα που εχω χρησιμοποιησει. Εχω ευαισθητο δερμα,λιπαρο με ελαφρια ακμη και πραγματικα μου εφερε το δερμα σε ισορροπια. Εχω χρησιμοποιησει πολλες κρεμες ελαφριες,τζελ ,για ευαισθητο δερμα κλπ κλπ, ειναι η μονη που εκανε αυτο που επρεπε. Απλωνεται παρα πολυ ευκολα,θελει λιγη ποσοτητα,απορροφαται σαν νερακι και μαζι με το cerave sa cleanser εχουν φερει το δερμα μου στην καλυτερη δυνατη κατασταση μεχρι στιγμης,ειδικα με τοσο απλη ρουτινα(σαπουνακι,ενυδατικη,κρεμα ματιων). Την συστηνω με κλειστα ματια.
Having combination/sensitive skin, I was not particularly satisfied because it did not adequately moisturize the drier areas (cheeks) and left a strange sticky feeling and shine on the face. I did not experience any allergies or discomfort on the skin. I don't know if I would choose it again.
Έχοντας μικτή/ευαίσθητη επιδερμίδα δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστήμενη λόγω του ότι δεν ενυδάτωνε ικανοποιητικά τις πιο ξηρές περιοχές (μάγουλα) και άφηνε μια περίεργη κολλώδη αίσθηση και γυαλάδα στο πρόσωπο. Δεν αντιμετώπισα κάποια αλλεργία ούτε δυσφορία στο δέρμα. Δεν ξέρω αν θα την επέλεγα ξανά.
I give it 3/5 stars only because I believe it did not work satisfactorily for me. I have combination skin and especially during the winter months, it is very dry. I purchased it in February and usually used it in combination with other LRP products. I felt hydrated and had no issues, however, whenever I tried to use it alone as a moisturizer after cleansing (without any other product layer), it provided minimal hydration and my face would peel and sting within 5 minutes, causing me to apply another moisturizer on top to feel hydrated. After 3 weeks of use, I now always use it in combination with effaclar duo or cerave moisturizing cream, otherwise, my face stings, turns red, or has dry patches. Overall, I do consider it to be a great product and I look forward to trying it alone during the summer. (I should note that it works perfectly in the morning before sunscreen).
βάζω 3/5 αστέρια μόνο και μόνο γιατί θεωρώ ότι για εμένα δεν δούλεψε ικανοποιητικά. Έχω μεικτή επιδερμίδα και ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες είναι πολύ ξηρή. Την αγόρασα Φλεβάρη και την έβαζα συνήθως σε συνδυασμό με άλλα προιόντα της LRP. Ένιωθα ενυδάτωση έτσι και δεν είχα κάποιο θέμα, ωστόσο όσες φορές δοκίμασα να την βάλω μόνη της ως moisturizer μετά από το σαπούνι (χωρίς άλλο στρώμα προιόντος) ενυδάτωνε ελάχιστα και το πρόσωπο μου σε 5 λεπτά ξεφλούδιζε και έτσουζε, με αποτέλεσμα να βάζω κι άλλη ενυδατική από πάνω για να είμαι ενυδατωμένη. Μετά από 3 εβδομάδες χρήσης πλέον τη χρησιμοποιώ πάντα σε συνδυασμό με effaclar duo ή cerave moisturizing cream αλλιώς το πρόσωπό μου τσούζει και κοκκινίζει, ή έχει dry patches. Γενικά βέβαια θεωρώ πως είναι τρομερό προιόν, ανυπομονώ να τη δοκιμάσω μόνη της το καλοκαίρι. (να σημειώσω ότι πρωί πριν το αντηλιακό είναι τέλεια).
Very good cream for everyday use. Soothes the skin, eliminates redness, and absorbs immediately. I also use it as a makeup base and it spreads very nicely. Ideal for all ages.
Πολύ καλή κρέμα για καθημερινή χρήση.Καταπραυνει το δέρμα,εξαφανιζει κοκκινιλες και απορροφάται αμέσως. Εγώ το χρησιμοποιώ και σαν βάση μακιγιάζ και στρώνει πολύ ωραία.Ιδανικη και για μικρές ηλικίες .
It absorbs fully quickly, moisturizes the skin (I have mainly oily skin with a little bit of dryness maybe due to dehydration), I would buy it again (it doesn't have a nice scent but it doesn't bother me at all).
Απορροφάται φουλ γρήγορα, ενυδατώνει την επιδερμίδα (έχω κατά βάση λιπαρή επιδερμίδα με λίγη ξυροδερμία ίσως και από την αφυδάτωση), θα την ξανα αγόραζα (δεν έχει ωραίο άρωμα αλλα δεν με ενοχλεί καθόλου).
Initially, I bought it for myself and it was quite light for normal skin. However, it worked wonders on my baby's skin, which had dryness and infant acne. I saw results as early as the second day. The best thing ever
Αρχικά τν πήρα για μενα ήταν αρκετά ελαφριά για κανονική επιδερμίδα. Έκανε θαύματα όμως στν επιδερμίδα του μωρού μου που έβγαλε ξηροδερμία και βρεφική ακμή είδα αποτελέσματα τν δεύτερη μέρα κιόλας . Ότι καλύτερο
Good moisturizer for young skin, with a lightweight texture that doesn't leave the skin greasy. So far, it's the only one that hasn't caused any irritations or redness. I will try other ones in the future
Καλή ενυδατική για νεανικά δέρματα, με ελαφριά υφή που δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα. Προς το παρόν είναι η μόνη που δεν μου έχει προκαλέσει ερεθισμούς και κοκκινίλες. Θα δοκιμάσω κι αλλες μελλοντικά
It is the only one that does not leave any oiliness on my nose. With other ones I have tried, I would wake up in the morning with a lot of oiliness on my T-zone. It has a very light texture, smells subtly, which I personally find annoying in facial products. I will buy it again
Είναι η μόνη που δεν μου αφήνει λιπαρότητα στη μύτη, με ότι άλλες έχω δοκιμάσει ξυπνούσα το πρωΐ με μεγάλη λιπαρότητα στο Τ του προσώπου. Έχει πολύ ελαφριά υφή , μυρίζει διακριτικά , που εμένα με ενοχλούν τα αρώματα στα προϊόντα προσώπου. Θα την ξαναπαρω
So, I have combination to oily skin, especially in the summer. It arrived yesterday, smelled a little strange when I put a little on my hand, but logically when it absorbs it doesn't smell as the company says it is odorless. It absorbs very quickly and I don't even feel like I have put anything on my face, of course I used a reasonable amount, not too much. This worries me that maybe it doesn't moisturize me so much, but I don't feel any layer of product like some others which is very good!! And a tip, don't look for multiple hydration, rejuvenation, etc. You can do these separately and in whatever quantity you want, like retinol, vitamin C, acids, etc.
A simple moisturizer suitable for everyone's skin type does its job of moisturizing. I hope I helped and yes, I recommend it :)
Λοιπόν, λοιπόν έχω μικτό προς πολύ λιπαρό δέρμα ειδικά το καλοκαίρι. Ήρθε χθες, μύριζε λίγο περίεργα όταν έβαλα λίγο στο χέρι αλλά λογικα όταν απορροφάται δεν μυρίζει όπως λέει η εταιρία είναι άοσμο. Απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν νιώθω καν ότι έχω βάλει κάτι στο πρόσωπο μου βέβαια έβαλα μια λογική ποσότητα δεν εβαλα πάρα πολύ. Αυτό με προβληματίζει μήπως δεν με ενυδατωνει τόσο όμως δεν νιώθω καμια στρώση από προϊόν όπως κάποια άλλα το οποίο είναι πάραα πολύ καλό!! Και ένα τιπ μην ψάχνεται στην ενυδάτικη πολλά πολλά λάμψη ανάπλαση κλπ αυτά τα κάνεις μεμονωμένα και σε όση ποσότητα θες εσύ τύπου ρετινολη βιταμίνη c οξέα κλπ
Μια απλή ενυδάτικη κατάλληλη για τον τυπο δέρματος του καθένα κάνει την δουλειά της να 'ενυδατωνειιι' αυτά ελπίζω να βοήθησα και ναι την προτείνω :)
Reading all the positive reviews, I chose the fluide for combination skin with high hopes for hydration. Due to the summer, my face feels very dry and tight. Upon applying it, I initially felt surprised because it didn't absorb. It just sat on my face and felt sticky, making me look shiny and excessively oily. Hours later, the feeling wasn't good. I didn't feel any hydration or relief. I started to feel a slight warmth all over my face that wouldn't go away, and my cheeks turned slightly red with a slight tingling sensation. From the second day, I started to develop small pimples, mainly on my cheeks. Unfortunately, it didn't suit my skin
διαβαζοντας ολες τις ωραιες κριτικες διαλεξα την fluide για μικτα δερματα με μεγαλες ελπιδες για ενυδατωση.λογω καλοκαιριου νιωθω το προσωπο μου πολυ στεγνο κ με τραβαει. Βαζοντας την, καταρχην ενιωσα εκπληξη γιατι δεν απορροφηθηκε. στεκοταν και το προσωπο μου ψιλοκολλαγε και γυαλιζα "ελαμπα" σαν να ημουν ολη πολυ λιπαρη. ωρες μετα η αισθηση δεν ηταν καλη. Δεν ενιωσα ενυδατωση κ ανακουφιση. αρχισα να νιωθω ελαφρια ζεστη σε ολο το προσωπο που δεν εφευγε με τιποτα,κοκκινιζα ελαφρως στα μαγουλα και αρχιζε μια ελαφρια φαγουρα. απο την δευτερη μερα αρχισα να βγαζω και μικρα σπιθουρακια, καντηλες κυριως στα μαγουλα. δυστυχως δεν ταιριαξε με το δερμα μου
I have combination skin and on the days when I feel like my skin is about to break out, it turns red at the slightest thing and becomes intensely dry, especially around my mouth. I decided to try a cream specifically for sensitive skin on those days. I didn't expect it to be so lightweight and effective that I set aside the moisturizer I was using and now only use this one. It has no fragrance, a wonderful lightweight texture that absorbs easily and leaves you with a sensation that I haven't found in any other cream, like matte but hydrated. It's worth giving it a try!
Έχω μικτό δέρμα και τις ημέρες που περιμένω να αδιαθετήσω το δέρμα μου κοκκινίζει με το παραμικρό και μου βγάζει έντονη ξηρότητα ειδικά γύρω από το στόμα. Είπα να δοκιμάσω μια κρέμα για εκείνες τις ημέρες, ειδικά για ευαίσθητες επιδερμίδες. Δεν περίμενα να είναι τόσο ελαφριά και αποτελεσματική κρέμα που άφησα στην άκρη την ενυδατική που φορούσα και πλέον βάζω μόνο αυτή. Χωρίς άρωμα, με υπέροχη ελαφριά υφή που απορροφάται και σου αφήνει μια αίσθηση που όμοιά της δεν έχω βρει σε άλλη κρέμα, σαν ματ αλλά ενυδατωμένη. Αξίζει να τη δοκιμάσετε!
I have been searching for a facial moisturizer that is as simple in its composition and as lightweight as possible. My skin is combination and sensitive, with a tendency for mild acne when I use oily products, and sometimes I get rashes if I use something that dehydrates my skin too much. Since I started using it, all the tiny annoying pimples on my forehead have disappeared, my face is clear, and it looks well-hydrated! I also use the soap from the same line and I am completely satisfied. It is the best thing I have ever used, I wouldn't change it for anything anymore, and I highly recommend it!
Εψαχνα καιρο μια ενυδατικη προσωπου που να ειναι οσο πιο απλη στη συσταση της κι ελαφρια γινεται. Το δερμα μου ειναι μεικτο κι ευαισθητο με ταση ελαφριας ακμης οταν χρησιμοποιω λιπαρα προιοντα και καμια φορα βγαζω κι εξανθηματα αν χρησιμοποιησω κατι που θα αφυδατωσει πολυ την επιδερμιδα μου. Απο τοτε που αρχισα να τη χρησιμοποιω εξαφανιστηκαν ολα τα μικροσκοπικα ενοχλητικα σπυρακια απο το μετωπο μου, καθαρισε το προσωπο μου και φαινεται καλα ενυδατωμενο! Χρησιμοποιω και το σαπουνι της ιδιας σειρας κι ειμαι απολυτα ικανοποιημενη. Ειναι οτι καλυτερο εχω χρησιμοποιησει,δεν την αλλαζω με τιποτα πλεον και τη συστηνω ανεπιφυλακτα!
Finally, a moisturizer that is affordable and can be found in all pharmacies. If you have sensitive, combination, and acne-prone skin, it is the best choice. It deeply hydrates and you can really apply it fearlessly on your face, around the eyes, and on the neck without any worry about the result. I loved it from the first application.
Επιτελους,μια ενυδατικη που ειναι οικονομικη και μπορεις να την βρεις σε ολα τα φαρμακεια .Εαν εχεις ευαισθητο προσωπο,μεικτη και με ταση ακμης επιδερμιδα ειναι η καλυτερη επιλογη.Ενυδατωνει σε βαθος και πραγματικα μπορεις να την απλωσεις αφοβα στο προσωπο,γυρω απο τα ματια και στον λαιμο χωρις καμια ανησυχια για το αποτελεσμα.την αγαπησα απο την πρωτη εφαρμογη.
A very good simple everyday moisturizer for sensitive and allergic skin. Because I am quite particular about ingredients, I believe it is the most "pure" option available on the market. This specific version (fluid) is lighter and more fluid than the regular one, and I think you will prefer it more in the summer or if you have oily skin. Nevertheless, it worked perfectly fine for me, even though I have normal to dry skin
Μια πολύ καλή απλή καθημερινή ενυδατική για ευαίσθητα και αλλεργικά δέρματα. Επειδή το ψάχνω αρκετά με τα συστατικά, νομίζω είναι ό,τι πιο "αγνό" κυκλοφορεί στην αγορά. Η συγκεκριμένη εκδοχή (fluid) είναι πιο ελαφριά και ρευστή από την απλή και πιστεύω θα την προτιμήσετε περισσότερο το καλοκαίρι ή αν έχετε λιπαρό δέρμα. Παρολαυτά σε εμένα που έχω κανονικό προς ξηρό δέρμα έκατσε μια χαρά!
It is simply wonderful. It does exactly what it promises. It absorbs directly, leaving a glow on the skin. I have been using it for 2 weeks and I have already seen a big difference. I highly recommend it
Είναι απλά υπέροχη. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Απορροφάται απευθείας αφήνοντας μια λάμψη στο δέρμα. Την χρησιμοποιώ 2 βδομαδες και ήδη έχω δει μεγάλη διαφορά. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα
My daughter likes it, even though she generally doesn't like creams (not even to touch them) and that's why she has very dry skin. At least with this one, she uses a cream. Very light texture, just what you need!
Αρέσει στην κόρη μου που γενικά δεν τις αρεσουν οι κρέμες (ούτε να τις ακουμπάει) και γιαυτό έχει πολύ ξηρή επιδερμίδα. Με αυτή τουλαχιστον βάζει μια κρέμα. Πολύ λεπτόρεστη υφή ο,τι πρέπει!
Having been absolutely satisfied with the Toleriane Light Cream and the Dermallergo Fluide, I tried this one but I regretted it. I have skin prone to oiliness-acne so I prefer lightweight products but this one is too much, as I apply it and it disappears, it does not hydrate adequately. Personally, I would not choose it again, but it may be suitable for skin with a more intense oiliness-acne problem than mine.
Έχοντας μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από την toleriane light cream και τη dermallergo fluide, δοκίμασα και αυτήν αλλά το μετάνιωσα. Έχω δέρμα με τάση λιπαρότητας-ακμής οπότε προτιμώ ελαφριά προϊόντα αλλά αυτό παραείναι, μια που τη βάζω μία που εξαφανίζεται, δεν ενυδατώνει επαρκώς. Προσωπικά δε θα την επιλέξω ξανά, ίσως όμως να είναι κατάλληλη για δέρματα με πιο έντονο πρόβλημα λιπαρότητας-ακμής από το δικό μου.
I am 27. I have combination skin that easily gets pimples. Although it is quite dry, I have relatively visible pores in the center of my face. It was in a somewhat bad condition with dermatitis and dryness, and using this cream in combination with CeraVe Hydrating Cleansing Oil for Dry Skin completely changed my skin. Both visually and in terms of sensation, it didn't pull or anything.
The cream is lightweight and doesn't cause pimples (to give you an idea, La Roche Posay Toleriane Sensitive gave me painful pimples internally and generally clogged my pores). I don't risk changing it (sometimes I also use Effaclar Duo Mat almost alternately) and I'm afraid it will be discontinued or the formula will change.
I haven't tried the Dermallergo version to compare.
I use it under makeup and it's fine (I apply foundation with a sponge patting it, in other cases, I don't know how it looks).
It also absorbs easily and when applied, it feels like water on the face. It's definitely not the most moisturizing product in the world, but I prefer it to filling my face with pimples.
In general, because every skin is different, don't pay too much attention to reviews, whether positive or negative, and choose based on your own skin, characteristics, and ingredients, not opinions. These purchases are usually trial and error.
If someone were to ask me if I would recommend it, the answer would be yes, I would recommend it for testing if you have similar skin, as long as it doesn't cost a fortune.
The only negative is that I don't consider one pump from the dispenser enough for the entire face.
Είμαι 27. Έχω μεικτό δέρμα, που κάνει εύκολα σπυράκια. Ενώ είναι αρκετά ξηρό, έχω σχετικά εμφανείς πόρους στο κέντρο του προσώπου. Ήταν σε κάπως άσχημη κατάσταση με δερματίτιδα και ξηροδερμία, και χρησιμοποιόντας αυτήν την κρέμα σε συνδυασμό με το CeraVe Λάδι Καθαρισμού Hydrating για Ξηρές Επιδερμίδες άλλαξε το δέρμα μου εντελώς. Και οπτικά, αλλά και στην αίσθηση, δε με τράβαγε κτλ.
Η κρέμα είναι ελαφριά και δε μου δημιουργεί σπυράκια (για να καταλάβετε, η La Roche Posay Toleriane Sensitive μου έκανε εσωτερικά επίπονα σπυράκια και γενικά έφραζε τους πόρους).
Δε ρισκάρω να την αλλάξω (ενίοτε χρησιμοποιώ και την Effaclar Duo Mat σχεδόν εναλλάξ) και φοβάμαι μην καταργηθεί/αλλάξει φόρμουλα.
Δεν έχω δοκιμάσει την Dermallergo έκδοση για να συγκρίνω.
Τη χρησιμοποιώ και κάτω από μακιγιάζ κ είναι μιά χαρά (το foundation το τοποθετώ με σφουγγάρι ταμποναριστά, σε άλλες περιπτώσεις, δεν ξέρω πως δείχνει).
Επίσης απορροφάται εύκολα και όταν τοποθετείται μοιάζει σα νερό στο πρόσωπο. Δεν είναι σίγουρα το πιο ενυδατικό προϊόν του κόσμου, αλλά το προτιμώ από το να γεμίζω σπυριά.
Γενικά, επειδή κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, μη δίνετε πολλή σημασία σε κριτικές είτε θετικές είτε αρνητικές, και διαλέξτε βάσει του δέρματός σας, των χαρακτηριστικών και των συστατικών, και όχι απόψεων. Συνήθως είναι trial + error αυτές οι αγορές.
Αν θα με ρωτούσε βέβαια κάποιος αν θα την πρότεινα, η απάντηση θα ήταν ναι, θα την πρότεινα έστω για δοκιμή αν έχετε παρόμοιο δέρμα, εφόσον δεν κοστίζει μια περιουσία.
Το μόνο αρνητικό είναι πως μία δόση από την αντλία δε θεωρώ οτι αρκεί για όλο το πρόσωπο.
The Toleriane Sensitive cream soothes, protects, and moisturizes. A revolutionary dermatological discovery for skin hydration.
Benefits
When the skin is sensitive, it is essential not only to repair the natural skin barrier but also to maintain the microbiome, the invisible barrier that naturally protects the skin from irritants and environmental stressors.
Intensive 48-hour hydration.
Repairs and strengthens the skin barrier.
Powerful soothing action.
Soothes the skin and reduces irritations.
Relieves the sensation of tightness, burning, or stinging, dryness, and occasional redness.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Toleriane sensitive fluid: I have been using it for two years. I have very oily and acne-prone skin, and many products cause small breakouts for me. I have tried many creams, and I wouldn't change it for anything. It has a very light texture like water and is quickly absorbed by the skin. It doesn't cause any issues under sunscreen and makeup, although I don't wear much makeup, so I don't have a complete opinion. I have intense redness, and it soothes it quite a bit. As for its texture, it doesn't leave a shine, but it's not mattifying, so if you're looking for something completely matte, it may not be for you.
Toleriane sensitive fluide: Την χρησιμοποιώ δύο χρόνια. Έχω πολυ λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και πολλά προϊόντα μου κάνουν μικρά μικρά σπυράκια. Έχω περάσει από πάρα πολλές κρέμες και δεν θα την άλλαζα με τίποτα. Έχει πολύ ελαφριά υφή σαν νερό και απορροφάται γρήγορα από το δέρμα. Δεν παρουσιάζει προβλήματα κάτω από αντιηλιακο και μεικ απ', αν και δεν βαφομαι πολύ οπότε δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη. Έχω έντονη κοκκινίλα και την καταπραϋνει αρκετά. Αναφορικά με την υφή της δεν αφήνει γυαλαδα, όμως δεν είναι mattifying, οποτε αν ψάχνετε κάτι εντελώς ματ δεν σας κάνει.
I have very sensitive combination to dry skin.
It does not moisturize as it should, it does not absorb and it creates a burning sensation.
All the negative reviews are absolutely right. Do not overlook them.
I would not buy it again
Έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα μεικτή προς ξηρή.
Δεν ενυδάτωνει όσο πρέπει, δεν απορροφάται και δημιουργεί μια αίσθηση καψίματος.
Έχουν απόλυτο δίκιο όλες οι αρνητικές κριτικές. Μην τις προσπερνάτε.
Δε θα το αγόραζα ξανά
My daughter likes it, even though she generally doesn't like creams (not even to touch them) and that's why she has very dry skin. At least with this one, she uses a cream. Very light texture, just what you need!
Αρέσει στην κόρη μου που γενικά δεν τις αρεσουν οι κρέμες (ούτε να τις ακουμπάει) και γιαυτό έχει πολύ ξηρή επιδερμίδα. Με αυτή τουλαχιστον βάζει μια κρέμα. Πολύ λεπτόρεστη υφή ο,τι πρέπει!
Having been absolutely satisfied with the Toleriane Light Cream and the Dermallergo Fluide, I tried this one but I regretted it. I have skin prone to oiliness-acne so I prefer lightweight products but this one is too much, as I apply it and it disappears, it does not hydrate adequately. Personally, I would not choose it again, but it may be suitable for skin with a more intense oiliness-acne problem than mine.
Έχοντας μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από την toleriane light cream και τη dermallergo fluide, δοκίμασα και αυτήν αλλά το μετάνιωσα. Έχω δέρμα με τάση λιπαρότητας-ακμής οπότε προτιμώ ελαφριά προϊόντα αλλά αυτό παραείναι, μια που τη βάζω μία που εξαφανίζεται, δεν ενυδατώνει επαρκώς. Προσωπικά δε θα την επιλέξω ξανά, ίσως όμως να είναι κατάλληλη για δέρματα με πιο έντονο πρόβλημα λιπαρότητας-ακμής από το δικό μου.
I am 27. I have combination skin that easily gets pimples. Although it is quite dry, I have relatively visible pores in the center of my face. It was in a somewhat bad condition with dermatitis and dryness, and using this cream in combination with CeraVe Hydrating Cleansing Oil for Dry Skin completely changed my skin. Both visually and in terms of sensation, it didn't pull or anything.
The cream is lightweight and doesn't cause pimples (to give you an idea, La Roche Posay Toleriane Sensitive gave me painful pimples internally and generally clogged my pores). I don't risk changing it (sometimes I also use Effaclar Duo Mat almost alternately) and I'm afraid it will be discontinued or the formula will change.
I haven't tried the Dermallergo version to compare.
I use it under makeup and it's fine (I apply foundation with a sponge patting it, in other cases, I don't know how it looks).
It also absorbs easily and when applied, it feels like water on the face. It's definitely not the most moisturizing product in the world, but I prefer it to filling my face with pimples.
In general, because every skin is different, don't pay too much attention to reviews, whether positive or negative, and choose based on your own skin, characteristics, and ingredients, not opinions. These purchases are usually trial and error.
If someone were to ask me if I would recommend it, the answer would be yes, I would recommend it for testing if you have similar skin, as long as it doesn't cost a fortune.
The only negative is that I don't consider one pump from the dispenser enough for the entire face.
Είμαι 27. Έχω μεικτό δέρμα, που κάνει εύκολα σπυράκια. Ενώ είναι αρκετά ξηρό, έχω σχετικά εμφανείς πόρους στο κέντρο του προσώπου. Ήταν σε κάπως άσχημη κατάσταση με δερματίτιδα και ξηροδερμία, και χρησιμοποιόντας αυτήν την κρέμα σε συνδυασμό με το CeraVe Λάδι Καθαρισμού Hydrating για Ξηρές Επιδερμίδες άλλαξε το δέρμα μου εντελώς. Και οπτικά, αλλά και στην αίσθηση, δε με τράβαγε κτλ.
Η κρέμα είναι ελαφριά και δε μου δημιουργεί σπυράκια (για να καταλάβετε, η La Roche Posay Toleriane Sensitive μου έκανε εσωτερικά επίπονα σπυράκια και γενικά έφραζε τους πόρους).
Δε ρισκάρω να την αλλάξω (ενίοτε χρησιμοποιώ και την Effaclar Duo Mat σχεδόν εναλλάξ) και φοβάμαι μην καταργηθεί/αλλάξει φόρμουλα.
Δεν έχω δοκιμάσει την Dermallergo έκδοση για να συγκρίνω.
Τη χρησιμοποιώ και κάτω από μακιγιάζ κ είναι μιά χαρά (το foundation το τοποθετώ με σφουγγάρι ταμποναριστά, σε άλλες περιπτώσεις, δεν ξέρω πως δείχνει).
Επίσης απορροφάται εύκολα και όταν τοποθετείται μοιάζει σα νερό στο πρόσωπο. Δεν είναι σίγουρα το πιο ενυδατικό προϊόν του κόσμου, αλλά το προτιμώ από το να γεμίζω σπυριά.
Γενικά, επειδή κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, μη δίνετε πολλή σημασία σε κριτικές είτε θετικές είτε αρνητικές, και διαλέξτε βάσει του δέρματός σας, των χαρακτηριστικών και των συστατικών, και όχι απόψεων. Συνήθως είναι trial + error αυτές οι αγορές.
Αν θα με ρωτούσε βέβαια κάποιος αν θα την πρότεινα, η απάντηση θα ήταν ναι, θα την πρότεινα έστω για δοκιμή αν έχετε παρόμοιο δέρμα, εφόσον δεν κοστίζει μια περιουσία.
Το μόνο αρνητικό είναι πως μία δόση από την αντλία δε θεωρώ οτι αρκεί για όλο το πρόσωπο.
Whether you use it or not, it's the same thing. I didn't see any difference in hydration. Besides that, it leaves a sticky feeling even when I use a small amount. I honestly wonder about the good reviews, there are other moisturizers in the same price range that are much better.
Είτε την βάζεις, είτε όχι, το ίδιο πράγμα είναι. Δεν είδα καμία διαφορά στην ενυδάτωση. Εκτός αυτού, μου αφήνει κολλώδη αίσθηση κι ας βάζω μικρή ποσότητα. Απορώ ειλικρινά με τις καλές κριτικές, υπάρχουν άλλες ενυδατικες στο ίδιο εύρος τιμής πολύ ανώτερες.
The cream is not to blame, I suppose, as a cream, but when they write that it is for sensitive skin with redness, it should be what it says.... I apply creams because my forehead and around my nose and mouth have dry skin, and when I apply whatever I have tried, after a while I get pimples like small pustules on my forehead, which I never had before!!!! As soon as I stop using it and switch to a moisturizer, the pimples stop..... I used to have acne on my cheeks, so I generally avoid creams...
Δεν φταίει η κρέμα υποθέτω ως κρέμα,αλλά όταν γράφουν πως είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες με κοκκινίλες πρέπει να είναι αυτό που γράφει....βάζω κρέμες γτ το μέτωπο και γύρω από την μύτη και το στόμα είναι ξηρή ηεπιδερμίδα μου,και όταν βάζω ότι και να έχω δοκιμάσει μετά από λίγο βγάζω σπυριά σαν θυλακίτιδα μικρά στο μέτωπο,που δεν είχα ποτέ!!!! Με το που σταματαωυνα φοράω ενυδατικη και μετά από διακοπή χρήσης κορτικοστεροειδους κρέμας, σταματούν τα σπυράκια.....στα μάγουλα είχα κάποτε ακμή οπότε αποφεύγω κρέμες γενικά...
I give it 5 stars because it provides the hydration I need... if there's something I don't like, it's that it has this form. But okay... I don't think I will use it again because I want to feel the hydration on my face
Της βάζω 5 αστέρια γιατί για την ενυδάτωση που την θέλω το προσφέρει...αν κάτι δεν μ'αρέσει είναι που έχει αυτήν την μορφή Αλλά ντάξει...δεν νομίζω να την ξαναπερνα γιατί θέλω να καταλαβαίνω ενυδάτωση στο πρόσωπο
Previously, when I had oily acne-prone skin, I used effaclar duo+. Now that my skin has become normal to combination, I started using this product a week ago, along with the toleriane dermo-cleanser. My skin naturally has small redness, and even in just a few days, I have noticed a slight difference, they have reduced. It is lightweight and easily absorbed into my skin, although it may require a little more than one pump to cover the entire face. It has no fragrance, which personally, I prefer because it is good for facial products to be fragrance-free. In fact, the cream consists of only 10 ingredients (no preservatives), and none of them are controversial in terms of safety. It is one of the "purest" creams I have found. I will definitely keep using it for a while.
Παλιότερα που είχα λιπαρό δέρμα με ακμή χρησιμοποιούσα την effaclar duo+, και τώρα που πλέον έχω πάει στο κανονικό προς μεικτό ξεκίνησα αυτήν πριν μια εβδομάδα, μαζί με το καθαριστικό toleriane dermo-cleanser. Το δέρμα μου έχει εκ φύσεως μικρές κοκκινίλες, και ακόμα και σε τόσες λίγες μέρες έχω δει μια μικρή διαφορά, έχουν μειωθεί. Είναι ελαφριά και απορροφάται εύκολα στο δέρμα μου, απλά ίσως χρειάζεται λίγο παραπάνω από ένα πάτημα για να φτάνει για όλο το πρόσωπο. Άρωμα δεν έχει, άλλα προσωπικά το προτιμώ, γιατί στα προϊόντα προσώπου καλό είναι να μην περιέχεται άρωμα. Μάλιστα η κρέμα αποτελείται μόνο από 10 συστατικά (καθόλου συντηρητικά), και κανένα δεν είναι αμφιλεγόμενο σε θέμα ασφάλειας. Απ τις πιο "αγνές" που έχω βρει. Σίγουρα θα την κρατήσω για καιρό.
It is a cream that, although targeted for sensitive skin and characterized as soothing, is one of the best moisturizers I have used. And while it deeply hydrates and repairs the skin barrier, it is particularly lightweight and pleasant.
Είναι μια κρέμα που ενώ απευθύνεται σε ευαίσθητα δέρματα και χαρακτηρίζεται σαν καταπραϋντική, είναι μια από τις καλύτερες ενυδατικές που έχω χρησιμοποιήσει. Κ ενώ κάνει βαθιά ενυδάτωση και επανορθώνει τον επιδερμικό φραγμό, είναι ιδιαίτερα λεπτόρρευστη και ευχάριστη.
I have oily/acne-prone skin, out of all the ones I have tried, this is the only one that absorbs and does not leave any greasiness on my skin. I recommend it for summer months as a very light moisturizer
εχω λιπαρη /ακνεικη επιδερμιδα ,απο οσες εχω δοκιμασει ειναι η μονη που απορροφαται καιι δεν βγαζει λιπαροτητα στην επιδερμιδα μου ,την προτεινω για καλοκαιρινους μηνες ως μια πολυ ελαφρια ενυδατωση
Very simple facial moisturizer with few ingredients to avoid irritating sensitive skin. It does its job and more, but I must say that for those with very oily skin (like myself) who dislike any shine, this moisturizer may not be for you. Personally, it doesn't bother me at all, and overall it is a very good product, I will buy it again until I find something better.
Πολύ απλή ενυδατική προσώπου με λίγα συστατικά για να μην ερεθιστούν τα ευαίσθητα δέρματα. Κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω, όμως να πω ότι για όσους έχουν πολύ λιπαρό δέρμα(όπως κι εγώ) και απεχθάνονται κάθε γυαλάδα, ίσως να μην είναι για εσάς αυτή η ενυδατική. Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου πάντως, και γενικά είναι πολύ καλό προιόν, θα την ξαναγοράζω μέχρι να βρω κάτι καλύτερο.
I bought it by chance, having it in mind because of its reviews. I think it is the best cream I have ever used. I have sensitive, oily skin with mild acne and it really brought my skin into balance. I have used many light creams, gels, for sensitive skin, etc., it is the only one that did what it was supposed to do. It spreads very easily, requires a small amount, absorbs like water, and together with the Cerave SA cleanser, they have brought my skin to the best possible condition so far, especially with such a simple routine (soap, moisturizer, eye cream). I recommend it with closed eyes.
Την αγορασα κατα τυχη εχοντας την στο μυαλο μου λογω των κριτικων της. Νομιζω πως ειναι η καλυτερη κρεμα που εχω χρησιμοποιησει. Εχω ευαισθητο δερμα,λιπαρο με ελαφρια ακμη και πραγματικα μου εφερε το δερμα σε ισορροπια. Εχω χρησιμοποιησει πολλες κρεμες ελαφριες,τζελ ,για ευαισθητο δερμα κλπ κλπ, ειναι η μονη που εκανε αυτο που επρεπε. Απλωνεται παρα πολυ ευκολα,θελει λιγη ποσοτητα,απορροφαται σαν νερακι και μαζι με το cerave sa cleanser εχουν φερει το δερμα μου στην καλυτερη δυνατη κατασταση μεχρι στιγμης,ειδικα με τοσο απλη ρουτινα(σαπουνακι,ενυδατικη,κρεμα ματιων). Την συστηνω με κλειστα ματια.
Having combination/sensitive skin, I was not particularly satisfied because it did not adequately moisturize the drier areas (cheeks) and left a strange sticky feeling and shine on the face. I did not experience any allergies or discomfort on the skin. I don't know if I would choose it again.
Έχοντας μικτή/ευαίσθητη επιδερμίδα δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστήμενη λόγω του ότι δεν ενυδάτωνε ικανοποιητικά τις πιο ξηρές περιοχές (μάγουλα) και άφηνε μια περίεργη κολλώδη αίσθηση και γυαλάδα στο πρόσωπο. Δεν αντιμετώπισα κάποια αλλεργία ούτε δυσφορία στο δέρμα. Δεν ξέρω αν θα την επέλεγα ξανά.
I give it 3/5 stars only because I believe it did not work satisfactorily for me. I have combination skin and especially during the winter months, it is very dry. I purchased it in February and usually used it in combination with other LRP products. I felt hydrated and had no issues, however, whenever I tried to use it alone as a moisturizer after cleansing (without any other product layer), it provided minimal hydration and my face would peel and sting within 5 minutes, causing me to apply another moisturizer on top to feel hydrated. After 3 weeks of use, I now always use it in combination with effaclar duo or cerave moisturizing cream, otherwise, my face stings, turns red, or has dry patches. Overall, I do consider it to be a great product and I look forward to trying it alone during the summer. (I should note that it works perfectly in the morning before sunscreen).
βάζω 3/5 αστέρια μόνο και μόνο γιατί θεωρώ ότι για εμένα δεν δούλεψε ικανοποιητικά. Έχω μεικτή επιδερμίδα και ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες είναι πολύ ξηρή. Την αγόρασα Φλεβάρη και την έβαζα συνήθως σε συνδυασμό με άλλα προιόντα της LRP. Ένιωθα ενυδάτωση έτσι και δεν είχα κάποιο θέμα, ωστόσο όσες φορές δοκίμασα να την βάλω μόνη της ως moisturizer μετά από το σαπούνι (χωρίς άλλο στρώμα προιόντος) ενυδάτωνε ελάχιστα και το πρόσωπο μου σε 5 λεπτά ξεφλούδιζε και έτσουζε, με αποτέλεσμα να βάζω κι άλλη ενυδατική από πάνω για να είμαι ενυδατωμένη. Μετά από 3 εβδομάδες χρήσης πλέον τη χρησιμοποιώ πάντα σε συνδυασμό με effaclar duo ή cerave moisturizing cream αλλιώς το πρόσωπό μου τσούζει και κοκκινίζει, ή έχει dry patches. Γενικά βέβαια θεωρώ πως είναι τρομερό προιόν, ανυπομονώ να τη δοκιμάσω μόνη της το καλοκαίρι. (να σημειώσω ότι πρωί πριν το αντηλιακό είναι τέλεια).
Very good cream for everyday use. Soothes the skin, eliminates redness, and absorbs immediately. I also use it as a makeup base and it spreads very nicely. Ideal for all ages.
Πολύ καλή κρέμα για καθημερινή χρήση.Καταπραυνει το δέρμα,εξαφανιζει κοκκινιλες και απορροφάται αμέσως. Εγώ το χρησιμοποιώ και σαν βάση μακιγιάζ και στρώνει πολύ ωραία.Ιδανικη και για μικρές ηλικίες .
It absorbs fully quickly, moisturizes the skin (I have mainly oily skin with a little bit of dryness maybe due to dehydration), I would buy it again (it doesn't have a nice scent but it doesn't bother me at all).
Απορροφάται φουλ γρήγορα, ενυδατώνει την επιδερμίδα (έχω κατά βάση λιπαρή επιδερμίδα με λίγη ξυροδερμία ίσως και από την αφυδάτωση), θα την ξανα αγόραζα (δεν έχει ωραίο άρωμα αλλα δεν με ενοχλεί καθόλου).
Initially, I bought it for myself and it was quite light for normal skin. However, it worked wonders on my baby's skin, which had dryness and infant acne. I saw results as early as the second day. The best thing ever
Αρχικά τν πήρα για μενα ήταν αρκετά ελαφριά για κανονική επιδερμίδα. Έκανε θαύματα όμως στν επιδερμίδα του μωρού μου που έβγαλε ξηροδερμία και βρεφική ακμή είδα αποτελέσματα τν δεύτερη μέρα κιόλας . Ότι καλύτερο
Good moisturizer for young skin, with a lightweight texture that doesn't leave the skin greasy. So far, it's the only one that hasn't caused any irritations or redness. I will try other ones in the future
Καλή ενυδατική για νεανικά δέρματα, με ελαφριά υφή που δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα. Προς το παρόν είναι η μόνη που δεν μου έχει προκαλέσει ερεθισμούς και κοκκινίλες. Θα δοκιμάσω κι αλλες μελλοντικά
It is the only one that does not leave any oiliness on my nose. With other ones I have tried, I would wake up in the morning with a lot of oiliness on my T-zone. It has a very light texture, smells subtly, which I personally find annoying in facial products. I will buy it again
Είναι η μόνη που δεν μου αφήνει λιπαρότητα στη μύτη, με ότι άλλες έχω δοκιμάσει ξυπνούσα το πρωΐ με μεγάλη λιπαρότητα στο Τ του προσώπου. Έχει πολύ ελαφριά υφή , μυρίζει διακριτικά , που εμένα με ενοχλούν τα αρώματα στα προϊόντα προσώπου. Θα την ξαναπαρω
So, I have combination to oily skin, especially in the summer. It arrived yesterday, smelled a little strange when I put a little on my hand, but logically when it absorbs it doesn't smell as the company says it is odorless. It absorbs very quickly and I don't even feel like I have put anything on my face, of course I used a reasonable amount, not too much. This worries me that maybe it doesn't moisturize me so much, but I don't feel any layer of product like some others which is very good!! And a tip, don't look for multiple hydration, rejuvenation, etc. You can do these separately and in whatever quantity you want, like retinol, vitamin C, acids, etc.
A simple moisturizer suitable for everyone's skin type does its job of moisturizing. I hope I helped and yes, I recommend it :)
Λοιπόν, λοιπόν έχω μικτό προς πολύ λιπαρό δέρμα ειδικά το καλοκαίρι. Ήρθε χθες, μύριζε λίγο περίεργα όταν έβαλα λίγο στο χέρι αλλά λογικα όταν απορροφάται δεν μυρίζει όπως λέει η εταιρία είναι άοσμο. Απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν νιώθω καν ότι έχω βάλει κάτι στο πρόσωπο μου βέβαια έβαλα μια λογική ποσότητα δεν εβαλα πάρα πολύ. Αυτό με προβληματίζει μήπως δεν με ενυδατωνει τόσο όμως δεν νιώθω καμια στρώση από προϊόν όπως κάποια άλλα το οποίο είναι πάραα πολύ καλό!! Και ένα τιπ μην ψάχνεται στην ενυδάτικη πολλά πολλά λάμψη ανάπλαση κλπ αυτά τα κάνεις μεμονωμένα και σε όση ποσότητα θες εσύ τύπου ρετινολη βιταμίνη c οξέα κλπ
Μια απλή ενυδάτικη κατάλληλη για τον τυπο δέρματος του καθένα κάνει την δουλειά της να 'ενυδατωνειιι' αυτά ελπίζω να βοήθησα και ναι την προτείνω :)
Reading all the positive reviews, I chose the fluide for combination skin with high hopes for hydration. Due to the summer, my face feels very dry and tight. Upon applying it, I initially felt surprised because it didn't absorb. It just sat on my face and felt sticky, making me look shiny and excessively oily. Hours later, the feeling wasn't good. I didn't feel any hydration or relief. I started to feel a slight warmth all over my face that wouldn't go away, and my cheeks turned slightly red with a slight tingling sensation. From the second day, I started to develop small pimples, mainly on my cheeks. Unfortunately, it didn't suit my skin
διαβαζοντας ολες τις ωραιες κριτικες διαλεξα την fluide για μικτα δερματα με μεγαλες ελπιδες για ενυδατωση.λογω καλοκαιριου νιωθω το προσωπο μου πολυ στεγνο κ με τραβαει. Βαζοντας την, καταρχην ενιωσα εκπληξη γιατι δεν απορροφηθηκε. στεκοταν και το προσωπο μου ψιλοκολλαγε και γυαλιζα "ελαμπα" σαν να ημουν ολη πολυ λιπαρη. ωρες μετα η αισθηση δεν ηταν καλη. Δεν ενιωσα ενυδατωση κ ανακουφιση. αρχισα να νιωθω ελαφρια ζεστη σε ολο το προσωπο που δεν εφευγε με τιποτα,κοκκινιζα ελαφρως στα μαγουλα και αρχιζε μια ελαφρια φαγουρα. απο την δευτερη μερα αρχισα να βγαζω και μικρα σπιθουρακια, καντηλες κυριως στα μαγουλα. δυστυχως δεν ταιριαξε με το δερμα μου
I have combination skin and on the days when I feel like my skin is about to break out, it turns red at the slightest thing and becomes intensely dry, especially around my mouth. I decided to try a cream specifically for sensitive skin on those days. I didn't expect it to be so lightweight and effective that I set aside the moisturizer I was using and now only use this one. It has no fragrance, a wonderful lightweight texture that absorbs easily and leaves you with a sensation that I haven't found in any other cream, like matte but hydrated. It's worth giving it a try!
Έχω μικτό δέρμα και τις ημέρες που περιμένω να αδιαθετήσω το δέρμα μου κοκκινίζει με το παραμικρό και μου βγάζει έντονη ξηρότητα ειδικά γύρω από το στόμα. Είπα να δοκιμάσω μια κρέμα για εκείνες τις ημέρες, ειδικά για ευαίσθητες επιδερμίδες. Δεν περίμενα να είναι τόσο ελαφριά και αποτελεσματική κρέμα που άφησα στην άκρη την ενυδατική που φορούσα και πλέον βάζω μόνο αυτή. Χωρίς άρωμα, με υπέροχη ελαφριά υφή που απορροφάται και σου αφήνει μια αίσθηση που όμοιά της δεν έχω βρει σε άλλη κρέμα, σαν ματ αλλά ενυδατωμένη. Αξίζει να τη δοκιμάσετε!
I have been searching for a facial moisturizer that is as simple in its composition and as lightweight as possible. My skin is combination and sensitive, with a tendency for mild acne when I use oily products, and sometimes I get rashes if I use something that dehydrates my skin too much. Since I started using it, all the tiny annoying pimples on my forehead have disappeared, my face is clear, and it looks well-hydrated! I also use the soap from the same line and I am completely satisfied. It is the best thing I have ever used, I wouldn't change it for anything anymore, and I highly recommend it!
Εψαχνα καιρο μια ενυδατικη προσωπου που να ειναι οσο πιο απλη στη συσταση της κι ελαφρια γινεται. Το δερμα μου ειναι μεικτο κι ευαισθητο με ταση ελαφριας ακμης οταν χρησιμοποιω λιπαρα προιοντα και καμια φορα βγαζω κι εξανθηματα αν χρησιμοποιησω κατι που θα αφυδατωσει πολυ την επιδερμιδα μου. Απο τοτε που αρχισα να τη χρησιμοποιω εξαφανιστηκαν ολα τα μικροσκοπικα ενοχλητικα σπυρακια απο το μετωπο μου, καθαρισε το προσωπο μου και φαινεται καλα ενυδατωμενο! Χρησιμοποιω και το σαπουνι της ιδιας σειρας κι ειμαι απολυτα ικανοποιημενη. Ειναι οτι καλυτερο εχω χρησιμοποιησει,δεν την αλλαζω με τιποτα πλεον και τη συστηνω ανεπιφυλακτα!
Finally, a moisturizer that is affordable and can be found in all pharmacies. If you have sensitive, combination, and acne-prone skin, it is the best choice. It deeply hydrates and you can really apply it fearlessly on your face, around the eyes, and on the neck without any worry about the result. I loved it from the first application.
Επιτελους,μια ενυδατικη που ειναι οικονομικη και μπορεις να την βρεις σε ολα τα φαρμακεια .Εαν εχεις ευαισθητο προσωπο,μεικτη και με ταση ακμης επιδερμιδα ειναι η καλυτερη επιλογη.Ενυδατωνει σε βαθος και πραγματικα μπορεις να την απλωσεις αφοβα στο προσωπο,γυρω απο τα ματια και στον λαιμο χωρις καμια ανησυχια για το αποτελεσμα.την αγαπησα απο την πρωτη εφαρμογη.
A very good simple everyday moisturizer for sensitive and allergic skin. Because I am quite particular about ingredients, I believe it is the most "pure" option available on the market. This specific version (fluid) is lighter and more fluid than the regular one, and I think you will prefer it more in the summer or if you have oily skin. Nevertheless, it worked perfectly fine for me, even though I have normal to dry skin
Μια πολύ καλή απλή καθημερινή ενυδατική για ευαίσθητα και αλλεργικά δέρματα. Επειδή το ψάχνω αρκετά με τα συστατικά, νομίζω είναι ό,τι πιο "αγνό" κυκλοφορεί στην αγορά. Η συγκεκριμένη εκδοχή (fluid) είναι πιο ελαφριά και ρευστή από την απλή και πιστεύω θα την προτιμήσετε περισσότερο το καλοκαίρι ή αν έχετε λιπαρό δέρμα. Παρολαυτά σε εμένα που έχω κανονικό προς ξηρό δέρμα έκατσε μια χαρά!
It is simply wonderful. It does exactly what it promises. It absorbs directly, leaving a glow on the skin. I have been using it for 2 weeks and I have already seen a big difference. I highly recommend it
Είναι απλά υπέροχη. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Απορροφάται απευθείας αφήνοντας μια λάμψη στο δέρμα. Την χρησιμοποιώ 2 βδομαδες και ήδη έχω δει μεγάλη διαφορά. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα
My daughter likes it, even though she generally doesn't like creams (not even to touch them) and that's why she has very dry skin. At least with this one, she uses a cream. Very light texture, just what you need!
Αρέσει στην κόρη μου που γενικά δεν τις αρεσουν οι κρέμες (ούτε να τις ακουμπάει) και γιαυτό έχει πολύ ξηρή επιδερμίδα. Με αυτή τουλαχιστον βάζει μια κρέμα. Πολύ λεπτόρεστη υφή ο,τι πρέπει!
Having been absolutely satisfied with the Toleriane Light Cream and the Dermallergo Fluide, I tried this one but I regretted it. I have skin prone to oiliness-acne so I prefer lightweight products but this one is too much, as I apply it and it disappears, it does not hydrate adequately. Personally, I would not choose it again, but it may be suitable for skin with a more intense oiliness-acne problem than mine.
Έχοντας μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από την toleriane light cream και τη dermallergo fluide, δοκίμασα και αυτήν αλλά το μετάνιωσα. Έχω δέρμα με τάση λιπαρότητας-ακμής οπότε προτιμώ ελαφριά προϊόντα αλλά αυτό παραείναι, μια που τη βάζω μία που εξαφανίζεται, δεν ενυδατώνει επαρκώς. Προσωπικά δε θα την επιλέξω ξανά, ίσως όμως να είναι κατάλληλη για δέρματα με πιο έντονο πρόβλημα λιπαρότητας-ακμής από το δικό μου.
I am 27. I have combination skin that easily gets pimples. Although it is quite dry, I have relatively visible pores in the center of my face. It was in a somewhat bad condition with dermatitis and dryness, and using this cream in combination with CeraVe Hydrating Cleansing Oil for Dry Skin completely changed my skin. Both visually and in terms of sensation, it didn't pull or anything.
The cream is lightweight and doesn't cause pimples (to give you an idea, La Roche Posay Toleriane Sensitive gave me painful pimples internally and generally clogged my pores). I don't risk changing it (sometimes I also use Effaclar Duo Mat almost alternately) and I'm afraid it will be discontinued or the formula will change.
I haven't tried the Dermallergo version to compare.
I use it under makeup and it's fine (I apply foundation with a sponge patting it, in other cases, I don't know how it looks).
It also absorbs easily and when applied, it feels like water on the face. It's definitely not the most moisturizing product in the world, but I prefer it to filling my face with pimples.
In general, because every skin is different, don't pay too much attention to reviews, whether positive or negative, and choose based on your own skin, characteristics, and ingredients, not opinions. These purchases are usually trial and error.
If someone were to ask me if I would recommend it, the answer would be yes, I would recommend it for testing if you have similar skin, as long as it doesn't cost a fortune.
The only negative is that I don't consider one pump from the dispenser enough for the entire face.
Είμαι 27. Έχω μεικτό δέρμα, που κάνει εύκολα σπυράκια. Ενώ είναι αρκετά ξηρό, έχω σχετικά εμφανείς πόρους στο κέντρο του προσώπου. Ήταν σε κάπως άσχημη κατάσταση με δερματίτιδα και ξηροδερμία, και χρησιμοποιόντας αυτήν την κρέμα σε συνδυασμό με το CeraVe Λάδι Καθαρισμού Hydrating για Ξηρές Επιδερμίδες άλλαξε το δέρμα μου εντελώς. Και οπτικά, αλλά και στην αίσθηση, δε με τράβαγε κτλ.
Η κρέμα είναι ελαφριά και δε μου δημιουργεί σπυράκια (για να καταλάβετε, η La Roche Posay Toleriane Sensitive μου έκανε εσωτερικά επίπονα σπυράκια και γενικά έφραζε τους πόρους).
Δε ρισκάρω να την αλλάξω (ενίοτε χρησιμοποιώ και την Effaclar Duo Mat σχεδόν εναλλάξ) και φοβάμαι μην καταργηθεί/αλλάξει φόρμουλα.
Δεν έχω δοκιμάσει την Dermallergo έκδοση για να συγκρίνω.
Τη χρησιμοποιώ και κάτω από μακιγιάζ κ είναι μιά χαρά (το foundation το τοποθετώ με σφουγγάρι ταμποναριστά, σε άλλες περιπτώσεις, δεν ξέρω πως δείχνει).
Επίσης απορροφάται εύκολα και όταν τοποθετείται μοιάζει σα νερό στο πρόσωπο. Δεν είναι σίγουρα το πιο ενυδατικό προϊόν του κόσμου, αλλά το προτιμώ από το να γεμίζω σπυριά.
Γενικά, επειδή κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, μη δίνετε πολλή σημασία σε κριτικές είτε θετικές είτε αρνητικές, και διαλέξτε βάσει του δέρματός σας, των χαρακτηριστικών και των συστατικών, και όχι απόψεων. Συνήθως είναι trial + error αυτές οι αγορές.
Αν θα με ρωτούσε βέβαια κάποιος αν θα την πρότεινα, η απάντηση θα ήταν ναι, θα την πρότεινα έστω για δοκιμή αν έχετε παρόμοιο δέρμα, εφόσον δεν κοστίζει μια περιουσία.
Το μόνο αρνητικό είναι πως μία δόση από την αντλία δε θεωρώ οτι αρκεί για όλο το πρόσωπο.