Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
my son is 9.5 and he is very thin.... so I got the size 12 and it was a bit big for him, but I think if he needed to wear a thick sweater underneath, size 10 would have been tight. So I think I made a good choice with the size... otherwise the costume is as shown, very nice! we also found the same glasses as in the photo so it fit perfectly!!!! I recommend it for its price!
ο γιος μου είναι 9,5 και είναι πολύ αδύνατος.... πήρα το 12αρι λοιπόν και του ήταν λίγο πιο μεγάλο, όμως το 10 πιστεύω αν χρειαζόταν να βάλει καμία χοντρή μπλούζα από μέσα θα ήταν στενό . Οποτε θεωρώ ότι έκανα καλή επιλογή στο νούμερο... κατά τα άλλα η στολή είναι όπως τη δείχνει, πολύ ωραία! βρήκαμε και ίδια γυαλιά με της φωτογραφίας όποτε εκατσε μια χαρά!!!! την προτείνω για την τιμή της!
Correct size. The quality is ok, like most affordable carnival costumes. However, the hat does not fit well at all. The circular plastic piece meant to keep it straight kept coming off, it was not sewn onto the seams.
Σωστό μέγεθος. Η ποιότητα οκ όπως τα περισσότερα οικονομικα αποκριάτικα. Το καπέλο όμως δεν εφαρμόζει καθόλου καλά. Το κυκλικό πλαστικό που έχει για να το κρατάει ίσιο, έφευγε συνεχώς, δεν ήταν ραμμένο πάνω στις ραφές.
my son is 9.5 and he is very thin.... so I got the size 12 and it was a bit big for him, but I think if he needed to wear a thick sweater underneath, size 10 would have been tight. So I think I made a good choice with the size... otherwise the costume is as shown, very nice! we also found the same glasses as in the photo so it fit perfectly!!!! I recommend it for its price!
ο γιος μου είναι 9,5 και είναι πολύ αδύνατος.... πήρα το 12αρι λοιπόν και του ήταν λίγο πιο μεγάλο, όμως το 10 πιστεύω αν χρειαζόταν να βάλει καμία χοντρή μπλούζα από μέσα θα ήταν στενό . Οποτε θεωρώ ότι έκανα καλή επιλογή στο νούμερο... κατά τα άλλα η στολή είναι όπως τη δείχνει, πολύ ωραία! βρήκαμε και ίδια γυαλιά με της φωτογραφίας όποτε εκατσε μια χαρά!!!! την προτείνω για την τιμή της!
Correct size. The quality is ok, like most affordable carnival costumes. However, the hat does not fit well at all. The circular plastic piece meant to keep it straight kept coming off, it was not sewn onto the seams.
Σωστό μέγεθος. Η ποιότητα οκ όπως τα περισσότερα οικονομικα αποκριάτικα. Το καπέλο όμως δεν εφαρμόζει καθόλου καλά. Το κυκλικό πλαστικό που έχει για να το κρατάει ίσιο, έφευγε συνεχώς, δεν ήταν ραμμένο πάνω στις ραφές.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
my son is 9.5 and he is very thin.... so I got the size 12 and it was a bit big for him, but I think if he needed to wear a thick sweater underneath, size 10 would have been tight. So I think I made a good choice with the size... otherwise the costume is as shown, very nice! we also found the same glasses as in the photo so it fit perfectly!!!! I recommend it for its price!
ο γιος μου είναι 9,5 και είναι πολύ αδύνατος.... πήρα το 12αρι λοιπόν και του ήταν λίγο πιο μεγάλο, όμως το 10 πιστεύω αν χρειαζόταν να βάλει καμία χοντρή μπλούζα από μέσα θα ήταν στενό . Οποτε θεωρώ ότι έκανα καλή επιλογή στο νούμερο... κατά τα άλλα η στολή είναι όπως τη δείχνει, πολύ ωραία! βρήκαμε και ίδια γυαλιά με της φωτογραφίας όποτε εκατσε μια χαρά!!!! την προτείνω για την τιμή της!
Correct size. The quality is ok, like most affordable carnival costumes. However, the hat does not fit well at all. The circular plastic piece meant to keep it straight kept coming off, it was not sewn onto the seams.
Σωστό μέγεθος. Η ποιότητα οκ όπως τα περισσότερα οικονομικα αποκριάτικα. Το καπέλο όμως δεν εφαρμόζει καθόλου καλά. Το κυκλικό πλαστικό που έχει για να το κρατάει ίσιο, έφευγε συνεχώς, δεν ήταν ραμμένο πάνω στις ραφές.
my son is 9.5 and he is very thin.... so I got the size 12 and it was a bit big for him, but I think if he needed to wear a thick sweater underneath, size 10 would have been tight. So I think I made a good choice with the size... otherwise the costume is as shown, very nice! we also found the same glasses as in the photo so it fit perfectly!!!! I recommend it for its price!
ο γιος μου είναι 9,5 και είναι πολύ αδύνατος.... πήρα το 12αρι λοιπόν και του ήταν λίγο πιο μεγάλο, όμως το 10 πιστεύω αν χρειαζόταν να βάλει καμία χοντρή μπλούζα από μέσα θα ήταν στενό . Οποτε θεωρώ ότι έκανα καλή επιλογή στο νούμερο... κατά τα άλλα η στολή είναι όπως τη δείχνει, πολύ ωραία! βρήκαμε και ίδια γυαλιά με της φωτογραφίας όποτε εκατσε μια χαρά!!!! την προτείνω για την τιμή της!
Correct size. The quality is ok, like most affordable carnival costumes. However, the hat does not fit well at all. The circular plastic piece meant to keep it straight kept coming off, it was not sewn onto the seams.
Σωστό μέγεθος. Η ποιότητα οκ όπως τα περισσότερα οικονομικα αποκριάτικα. Το καπέλο όμως δεν εφαρμόζει καθόλου καλά. Το κυκλικό πλαστικό που έχει για να το κρατάει ίσιο, έφευγε συνεχώς, δεν ήταν ραμμένο πάνω στις ραφές.