Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have had it for 2 years with a sport touring motorcycle, I have traveled all over Greece at speeds over 200 kilometers, I have not put anything better on my head, it is truly worth every euro this helmet costs. I have owned more than 10 helmets over 600 euros, honestly, it has no rival
Το έχω 2 χρόνια με μοτοσυκλέτα sport touring έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα με ταχύτητες άνω των 200 χιλιομέτρων δεν έχω βάλει κάτι καλύτερο στο κεφάλι μου πραγματικά αξίζει και το κάθε ευρώ αυτό το κράνος .ειχα στην κατοχή πάνω από 10 κράνη άνω των 600 ευρώ πραγματικά δεν έχει αντίπαλο
I was unsuccessfully trying for three months to buy the pictured helmet in size L from Greece. The best price I managed to find at some point was about €760. I decided to visit the store and get it. They informed me that it would be available in 40 days at the price of €950. In the end, I bought it from Italy, for the not insignificant amount of €860.
The helmet fits perfectly, leaving a pleasant "gap" at the ears. People who wear glasses will not have trouble with their glasses.
Its visibility is more than adequate.
The handling of the visor and its aerodynamic aids require some time to get used to.
The new visor fastening is convenient, as is its removal and reinstallation.
Its strap has remained exactly the same for thirty years. I admit I would have preferred something newer.
Once you put it on, you will find that you can hear just fine what's going on around you. Its aerodynamic behavior is not impressive. Its ventilation is more than sufficient. After all, it has vents at the chin, the nose, the forehead... in short, it has ten vents.
I was a bit surprised that it does not have an adjustable chin curtain like the previous ones. However, it is soft and fabric, so it's a welcome change for most, although I liked the previous version.
Edit. 18/09/2024. I WAS WRONG. It does indeed have an adjustable chin curtain, which was "revealed" to me by an owner of the same helmet. You simply remove the existing one and the hidden hard and adjustable one appears. Also, under the cheek pads, there are two small orange fabric tabs which are used to immediately remove the interior and free the head from the helmet in case of emergency. Another star. End of edit.
After 140km/h the visor will drop and lock by itself, unless you have some special coverage from the fairing. Of course, the wind whistling with the visor open is particularly annoying.
After about 180-200km/h (a speed I do not use on the roads, a friend from the Village told me, you don't know him) the helmet "straightens" your head and does not allow rotations greater than (up-down) 30°. That's more than enough to check the mirror, anyway.
Above that, wanting (the aforementioned friend) to push it, he reached about 270 with the helmet outside the fairing visor, so he put his head inside so as not to lose it.
No problem, except of course for the fact that aerodynamic noises at these speeds are annoying. If the helmet had a more modern strap and better "acoustics," it would LITERALLY be a technological marvel. I will keep it, just like its father and grandfather, for a decade and then replace it with its modern equivalent.
That's all.
Goodbye and take care.
P.S. The St. Pauli sticker is NOT provided by ARAI.
Γειά .
Προσπαθούσα ανεπιτυχώς επί τρεις μήνες να αγοράσω το εικονιζόμενο κράνος σε L μέγεθος από την Ελλάδα . Η καλύτερη τιμή που πέτυχα κάποια στιγμή ήταν 760.οο € περίπου . Αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα και να το πάρω . Μου ανακοίνωσαν πως θα το έχουν ετοιμοπαράδοτο σε 40 μέρες στην τιμή των 950,οο € . Τελικά το αγόρασα από την Ιταλία , έναντι του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 860,οο € .
Το κράνος εφαρμόζει άριστα , αφήνοντας ένα ευχάριστο «κενό» στα αυτιά . Οι διοπτροφόροι δεν θα δυσκολευτούν με τα γυαλιά τους .
Η ορατότητά του είναι επαρκέστατη .
Οι χειρισμοί της ζελατίνας και των αεροδυναμικών βοηθημάτων του , απαιτούν έναν κάποιο χρόνο εξοικείωσης .
Βολικό το νέο κούμπωμα της ζελατίνας , όπως και η εξαγωγή της και η επανατοποθέτησή της .
Το λουράκι του είναι ίδιο κι απαράλλαχτο εδώ και τριάντα χρόνια . Ομολογώ πως θα με βόλευε κάτι νεώτερο .
Αφού το φορέσεις , θα διαπιστώσεις πως ακούς μιά χαρά τί γίνεται γύρω σου . Η αεροδυναμική του συμπεριφορά δεν προκαλεί εντύπωση . Ο αερισμός του είναι υπεραρκετός . Άλλωστε , έχει αεραγωγούς στο σαγΩνι , στο επιρρίνιο , στο μέτωπο ... , με δυό κουβέντες έχει δέκα αεραγωγούς .
Με ξένισε λίγο το γεγονός πως δεν έχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο όπως τα προηγούμενα . Είναι , όμως , μαλακό και υφασμάτινο , οπότε είναι μιά ευπρόσδεκτη αλλαγή γιά τους περισσότερους , αν και εμένα μου άρεσε η προηγούμενη εκδοχή .
Edit . 18/09/2024 . EKANA ΛΑΘΟΣ . Έχει και παραέχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο , το οποίο μου το «μαρτύρησε» κάτοχος ίδιου κράνους . Απλώς , αφαιρείται το υπάρχον τοποθετημένο και εμφανίζεται το κρυμμένο σκληρό και ρυθμιζόμενο . Επίσης , κάτω από το μαξιλαράκια των παρειών , κρύβονται οι δύο μικρές πορτοκαλί υφασμάτινες εξοχές οι οποίες χρησιμεύουν στο να αφαιρεθεί αμέσως το εσωτερικό και να απελευθερωθεί το κρανίο από το κράνος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης . Ακόμη ένα αστεράκι . Τέλος edit .
Μετά τα 140km/h η ζελατίνα θα κατέβει και θα κουμπώσει μόνη της , εκτός αν έχεις κάποια ιδιαίτερη κάλυψη από το fairing . Βέβαια , το σφύριγμα του αέρα με την ζελατίνα ανοιχτή είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό .
Μετά τα περίπου 180-200km/h (ταχύτητα με την οποία δεν κινούμαι στους δρόμους , μου το είπε ένας φίλος από το Κωριό , δεν τον ξέρεις) το κράνος «ισιώνει» το κεφάλι σου και δεν σου επιτρέπει περιστροφές μεγαλύτερες των ( πάνω-κάτω) 30° . Αρκούν και με το παραπάνω γιά να ελέγξεις τον καθρέφτη , πάντως .
Από κει και πάνω , θέλοντας ( ο προαναφερθείς φίλος ) να το ζορίσει , έφτασε μέχρι τα περίπου 270 με το κράνος εκτός ζελατίνας fairing , οπότε και έβαλε το κεφάλι μέσα γιά να μην το βάλει στην κάσα .
Ουδέν πρόβλημα , εξαιρουμένου φυσικά του γεγονότος πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι σε αυτές τις ταχύτητες είναι ενοχλητικοί . Το κράνος , αν είχε ένα λουράκι πιό σύγχρονο και καλύτερη «ακουστική» , θα ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ένα θαύμα της τεχνολογίας . Θα το κρατήσω , όπως και τον μπαμπά και τον παππού του , μιά δεκαετία και έπειτα θα το αντικαταστήσω με το σύγχρονο ανάλογό του .
Αυτά .
Γειά και χαρά .
Υ.Γ. Το αυτοκόλλητο της St. Pauli ΔΕΝ παρέχεται από την ARAI .
I have had it for 2 years with a sport touring motorcycle, I have traveled all over Greece at speeds over 200 kilometers, I have not put anything better on my head, it is truly worth every euro this helmet costs. I have owned more than 10 helmets over 600 euros, honestly, it has no rival
Το έχω 2 χρόνια με μοτοσυκλέτα sport touring έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα με ταχύτητες άνω των 200 χιλιομέτρων δεν έχω βάλει κάτι καλύτερο στο κεφάλι μου πραγματικά αξίζει και το κάθε ευρώ αυτό το κράνος .ειχα στην κατοχή πάνω από 10 κράνη άνω των 600 ευρώ πραγματικά δεν έχει αντίπαλο
I was unsuccessfully trying for three months to buy the pictured helmet in size L from Greece. The best price I managed to find at some point was about €760. I decided to visit the store and get it. They informed me that it would be available in 40 days at the price of €950. In the end, I bought it from Italy, for the not insignificant amount of €860.
The helmet fits perfectly, leaving a pleasant "gap" at the ears. People who wear glasses will not have trouble with their glasses.
Its visibility is more than adequate.
The handling of the visor and its aerodynamic aids require some time to get used to.
The new visor fastening is convenient, as is its removal and reinstallation.
Its strap has remained exactly the same for thirty years. I admit I would have preferred something newer.
Once you put it on, you will find that you can hear just fine what's going on around you. Its aerodynamic behavior is not impressive. Its ventilation is more than sufficient. After all, it has vents at the chin, the nose, the forehead... in short, it has ten vents.
I was a bit surprised that it does not have an adjustable chin curtain like the previous ones. However, it is soft and fabric, so it's a welcome change for most, although I liked the previous version.
Edit. 18/09/2024. I WAS WRONG. It does indeed have an adjustable chin curtain, which was "revealed" to me by an owner of the same helmet. You simply remove the existing one and the hidden hard and adjustable one appears. Also, under the cheek pads, there are two small orange fabric tabs which are used to immediately remove the interior and free the head from the helmet in case of emergency. Another star. End of edit.
After 140km/h the visor will drop and lock by itself, unless you have some special coverage from the fairing. Of course, the wind whistling with the visor open is particularly annoying.
After about 180-200km/h (a speed I do not use on the roads, a friend from the Village told me, you don't know him) the helmet "straightens" your head and does not allow rotations greater than (up-down) 30°. That's more than enough to check the mirror, anyway.
Above that, wanting (the aforementioned friend) to push it, he reached about 270 with the helmet outside the fairing visor, so he put his head inside so as not to lose it.
No problem, except of course for the fact that aerodynamic noises at these speeds are annoying. If the helmet had a more modern strap and better "acoustics," it would LITERALLY be a technological marvel. I will keep it, just like its father and grandfather, for a decade and then replace it with its modern equivalent.
That's all.
Goodbye and take care.
P.S. The St. Pauli sticker is NOT provided by ARAI.
Γειά .
Προσπαθούσα ανεπιτυχώς επί τρεις μήνες να αγοράσω το εικονιζόμενο κράνος σε L μέγεθος από την Ελλάδα . Η καλύτερη τιμή που πέτυχα κάποια στιγμή ήταν 760.οο € περίπου . Αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα και να το πάρω . Μου ανακοίνωσαν πως θα το έχουν ετοιμοπαράδοτο σε 40 μέρες στην τιμή των 950,οο € . Τελικά το αγόρασα από την Ιταλία , έναντι του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 860,οο € .
Το κράνος εφαρμόζει άριστα , αφήνοντας ένα ευχάριστο «κενό» στα αυτιά . Οι διοπτροφόροι δεν θα δυσκολευτούν με τα γυαλιά τους .
Η ορατότητά του είναι επαρκέστατη .
Οι χειρισμοί της ζελατίνας και των αεροδυναμικών βοηθημάτων του , απαιτούν έναν κάποιο χρόνο εξοικείωσης .
Βολικό το νέο κούμπωμα της ζελατίνας , όπως και η εξαγωγή της και η επανατοποθέτησή της .
Το λουράκι του είναι ίδιο κι απαράλλαχτο εδώ και τριάντα χρόνια . Ομολογώ πως θα με βόλευε κάτι νεώτερο .
Αφού το φορέσεις , θα διαπιστώσεις πως ακούς μιά χαρά τί γίνεται γύρω σου . Η αεροδυναμική του συμπεριφορά δεν προκαλεί εντύπωση . Ο αερισμός του είναι υπεραρκετός . Άλλωστε , έχει αεραγωγούς στο σαγΩνι , στο επιρρίνιο , στο μέτωπο ... , με δυό κουβέντες έχει δέκα αεραγωγούς .
Με ξένισε λίγο το γεγονός πως δεν έχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο όπως τα προηγούμενα . Είναι , όμως , μαλακό και υφασμάτινο , οπότε είναι μιά ευπρόσδεκτη αλλαγή γιά τους περισσότερους , αν και εμένα μου άρεσε η προηγούμενη εκδοχή .
Edit . 18/09/2024 . EKANA ΛΑΘΟΣ . Έχει και παραέχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο , το οποίο μου το «μαρτύρησε» κάτοχος ίδιου κράνους . Απλώς , αφαιρείται το υπάρχον τοποθετημένο και εμφανίζεται το κρυμμένο σκληρό και ρυθμιζόμενο . Επίσης , κάτω από το μαξιλαράκια των παρειών , κρύβονται οι δύο μικρές πορτοκαλί υφασμάτινες εξοχές οι οποίες χρησιμεύουν στο να αφαιρεθεί αμέσως το εσωτερικό και να απελευθερωθεί το κρανίο από το κράνος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης . Ακόμη ένα αστεράκι . Τέλος edit .
Μετά τα 140km/h η ζελατίνα θα κατέβει και θα κουμπώσει μόνη της , εκτός αν έχεις κάποια ιδιαίτερη κάλυψη από το fairing . Βέβαια , το σφύριγμα του αέρα με την ζελατίνα ανοιχτή είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό .
Μετά τα περίπου 180-200km/h (ταχύτητα με την οποία δεν κινούμαι στους δρόμους , μου το είπε ένας φίλος από το Κωριό , δεν τον ξέρεις) το κράνος «ισιώνει» το κεφάλι σου και δεν σου επιτρέπει περιστροφές μεγαλύτερες των ( πάνω-κάτω) 30° . Αρκούν και με το παραπάνω γιά να ελέγξεις τον καθρέφτη , πάντως .
Από κει και πάνω , θέλοντας ( ο προαναφερθείς φίλος ) να το ζορίσει , έφτασε μέχρι τα περίπου 270 με το κράνος εκτός ζελατίνας fairing , οπότε και έβαλε το κεφάλι μέσα γιά να μην το βάλει στην κάσα .
Ουδέν πρόβλημα , εξαιρουμένου φυσικά του γεγονότος πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι σε αυτές τις ταχύτητες είναι ενοχλητικοί . Το κράνος , αν είχε ένα λουράκι πιό σύγχρονο και καλύτερη «ακουστική» , θα ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ένα θαύμα της τεχνολογίας . Θα το κρατήσω , όπως και τον μπαμπά και τον παππού του , μιά δεκαετία και έπειτα θα το αντικαταστήσω με το σύγχρονο ανάλογό του .
Αυτά .
Γειά και χαρά .
Υ.Γ. Το αυτοκόλλητο της St. Pauli ΔΕΝ παρέχεται από την ARAI .
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have had it for 2 years with a sport touring motorcycle, I have traveled all over Greece at speeds over 200 kilometers, I have not put anything better on my head, it is truly worth every euro this helmet costs. I have owned more than 10 helmets over 600 euros, honestly, it has no rival
Το έχω 2 χρόνια με μοτοσυκλέτα sport touring έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα με ταχύτητες άνω των 200 χιλιομέτρων δεν έχω βάλει κάτι καλύτερο στο κεφάλι μου πραγματικά αξίζει και το κάθε ευρώ αυτό το κράνος .ειχα στην κατοχή πάνω από 10 κράνη άνω των 600 ευρώ πραγματικά δεν έχει αντίπαλο
I was unsuccessfully trying for three months to buy the pictured helmet in size L from Greece. The best price I managed to find at some point was about €760. I decided to visit the store and get it. They informed me that it would be available in 40 days at the price of €950. In the end, I bought it from Italy, for the not insignificant amount of €860.
The helmet fits perfectly, leaving a pleasant "gap" at the ears. People who wear glasses will not have trouble with their glasses.
Its visibility is more than adequate.
The handling of the visor and its aerodynamic aids require some time to get used to.
The new visor fastening is convenient, as is its removal and reinstallation.
Its strap has remained exactly the same for thirty years. I admit I would have preferred something newer.
Once you put it on, you will find that you can hear just fine what's going on around you. Its aerodynamic behavior is not impressive. Its ventilation is more than sufficient. After all, it has vents at the chin, the nose, the forehead... in short, it has ten vents.
I was a bit surprised that it does not have an adjustable chin curtain like the previous ones. However, it is soft and fabric, so it's a welcome change for most, although I liked the previous version.
Edit. 18/09/2024. I WAS WRONG. It does indeed have an adjustable chin curtain, which was "revealed" to me by an owner of the same helmet. You simply remove the existing one and the hidden hard and adjustable one appears. Also, under the cheek pads, there are two small orange fabric tabs which are used to immediately remove the interior and free the head from the helmet in case of emergency. Another star. End of edit.
After 140km/h the visor will drop and lock by itself, unless you have some special coverage from the fairing. Of course, the wind whistling with the visor open is particularly annoying.
After about 180-200km/h (a speed I do not use on the roads, a friend from the Village told me, you don't know him) the helmet "straightens" your head and does not allow rotations greater than (up-down) 30°. That's more than enough to check the mirror, anyway.
Above that, wanting (the aforementioned friend) to push it, he reached about 270 with the helmet outside the fairing visor, so he put his head inside so as not to lose it.
No problem, except of course for the fact that aerodynamic noises at these speeds are annoying. If the helmet had a more modern strap and better "acoustics," it would LITERALLY be a technological marvel. I will keep it, just like its father and grandfather, for a decade and then replace it with its modern equivalent.
That's all.
Goodbye and take care.
P.S. The St. Pauli sticker is NOT provided by ARAI.
Γειά .
Προσπαθούσα ανεπιτυχώς επί τρεις μήνες να αγοράσω το εικονιζόμενο κράνος σε L μέγεθος από την Ελλάδα . Η καλύτερη τιμή που πέτυχα κάποια στιγμή ήταν 760.οο € περίπου . Αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα και να το πάρω . Μου ανακοίνωσαν πως θα το έχουν ετοιμοπαράδοτο σε 40 μέρες στην τιμή των 950,οο € . Τελικά το αγόρασα από την Ιταλία , έναντι του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 860,οο € .
Το κράνος εφαρμόζει άριστα , αφήνοντας ένα ευχάριστο «κενό» στα αυτιά . Οι διοπτροφόροι δεν θα δυσκολευτούν με τα γυαλιά τους .
Η ορατότητά του είναι επαρκέστατη .
Οι χειρισμοί της ζελατίνας και των αεροδυναμικών βοηθημάτων του , απαιτούν έναν κάποιο χρόνο εξοικείωσης .
Βολικό το νέο κούμπωμα της ζελατίνας , όπως και η εξαγωγή της και η επανατοποθέτησή της .
Το λουράκι του είναι ίδιο κι απαράλλαχτο εδώ και τριάντα χρόνια . Ομολογώ πως θα με βόλευε κάτι νεώτερο .
Αφού το φορέσεις , θα διαπιστώσεις πως ακούς μιά χαρά τί γίνεται γύρω σου . Η αεροδυναμική του συμπεριφορά δεν προκαλεί εντύπωση . Ο αερισμός του είναι υπεραρκετός . Άλλωστε , έχει αεραγωγούς στο σαγΩνι , στο επιρρίνιο , στο μέτωπο ... , με δυό κουβέντες έχει δέκα αεραγωγούς .
Με ξένισε λίγο το γεγονός πως δεν έχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο όπως τα προηγούμενα . Είναι , όμως , μαλακό και υφασμάτινο , οπότε είναι μιά ευπρόσδεκτη αλλαγή γιά τους περισσότερους , αν και εμένα μου άρεσε η προηγούμενη εκδοχή .
Edit . 18/09/2024 . EKANA ΛΑΘΟΣ . Έχει και παραέχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο , το οποίο μου το «μαρτύρησε» κάτοχος ίδιου κράνους . Απλώς , αφαιρείται το υπάρχον τοποθετημένο και εμφανίζεται το κρυμμένο σκληρό και ρυθμιζόμενο . Επίσης , κάτω από το μαξιλαράκια των παρειών , κρύβονται οι δύο μικρές πορτοκαλί υφασμάτινες εξοχές οι οποίες χρησιμεύουν στο να αφαιρεθεί αμέσως το εσωτερικό και να απελευθερωθεί το κρανίο από το κράνος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης . Ακόμη ένα αστεράκι . Τέλος edit .
Μετά τα 140km/h η ζελατίνα θα κατέβει και θα κουμπώσει μόνη της , εκτός αν έχεις κάποια ιδιαίτερη κάλυψη από το fairing . Βέβαια , το σφύριγμα του αέρα με την ζελατίνα ανοιχτή είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό .
Μετά τα περίπου 180-200km/h (ταχύτητα με την οποία δεν κινούμαι στους δρόμους , μου το είπε ένας φίλος από το Κωριό , δεν τον ξέρεις) το κράνος «ισιώνει» το κεφάλι σου και δεν σου επιτρέπει περιστροφές μεγαλύτερες των ( πάνω-κάτω) 30° . Αρκούν και με το παραπάνω γιά να ελέγξεις τον καθρέφτη , πάντως .
Από κει και πάνω , θέλοντας ( ο προαναφερθείς φίλος ) να το ζορίσει , έφτασε μέχρι τα περίπου 270 με το κράνος εκτός ζελατίνας fairing , οπότε και έβαλε το κεφάλι μέσα γιά να μην το βάλει στην κάσα .
Ουδέν πρόβλημα , εξαιρουμένου φυσικά του γεγονότος πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι σε αυτές τις ταχύτητες είναι ενοχλητικοί . Το κράνος , αν είχε ένα λουράκι πιό σύγχρονο και καλύτερη «ακουστική» , θα ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ένα θαύμα της τεχνολογίας . Θα το κρατήσω , όπως και τον μπαμπά και τον παππού του , μιά δεκαετία και έπειτα θα το αντικαταστήσω με το σύγχρονο ανάλογό του .
Αυτά .
Γειά και χαρά .
Υ.Γ. Το αυτοκόλλητο της St. Pauli ΔΕΝ παρέχεται από την ARAI .
I have had it for 2 years with a sport touring motorcycle, I have traveled all over Greece at speeds over 200 kilometers, I have not put anything better on my head, it is truly worth every euro this helmet costs. I have owned more than 10 helmets over 600 euros, honestly, it has no rival
Το έχω 2 χρόνια με μοτοσυκλέτα sport touring έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα με ταχύτητες άνω των 200 χιλιομέτρων δεν έχω βάλει κάτι καλύτερο στο κεφάλι μου πραγματικά αξίζει και το κάθε ευρώ αυτό το κράνος .ειχα στην κατοχή πάνω από 10 κράνη άνω των 600 ευρώ πραγματικά δεν έχει αντίπαλο
I was unsuccessfully trying for three months to buy the pictured helmet in size L from Greece. The best price I managed to find at some point was about €760. I decided to visit the store and get it. They informed me that it would be available in 40 days at the price of €950. In the end, I bought it from Italy, for the not insignificant amount of €860.
The helmet fits perfectly, leaving a pleasant "gap" at the ears. People who wear glasses will not have trouble with their glasses.
Its visibility is more than adequate.
The handling of the visor and its aerodynamic aids require some time to get used to.
The new visor fastening is convenient, as is its removal and reinstallation.
Its strap has remained exactly the same for thirty years. I admit I would have preferred something newer.
Once you put it on, you will find that you can hear just fine what's going on around you. Its aerodynamic behavior is not impressive. Its ventilation is more than sufficient. After all, it has vents at the chin, the nose, the forehead... in short, it has ten vents.
I was a bit surprised that it does not have an adjustable chin curtain like the previous ones. However, it is soft and fabric, so it's a welcome change for most, although I liked the previous version.
Edit. 18/09/2024. I WAS WRONG. It does indeed have an adjustable chin curtain, which was "revealed" to me by an owner of the same helmet. You simply remove the existing one and the hidden hard and adjustable one appears. Also, under the cheek pads, there are two small orange fabric tabs which are used to immediately remove the interior and free the head from the helmet in case of emergency. Another star. End of edit.
After 140km/h the visor will drop and lock by itself, unless you have some special coverage from the fairing. Of course, the wind whistling with the visor open is particularly annoying.
After about 180-200km/h (a speed I do not use on the roads, a friend from the Village told me, you don't know him) the helmet "straightens" your head and does not allow rotations greater than (up-down) 30°. That's more than enough to check the mirror, anyway.
Above that, wanting (the aforementioned friend) to push it, he reached about 270 with the helmet outside the fairing visor, so he put his head inside so as not to lose it.
No problem, except of course for the fact that aerodynamic noises at these speeds are annoying. If the helmet had a more modern strap and better "acoustics," it would LITERALLY be a technological marvel. I will keep it, just like its father and grandfather, for a decade and then replace it with its modern equivalent.
That's all.
Goodbye and take care.
P.S. The St. Pauli sticker is NOT provided by ARAI.
Γειά .
Προσπαθούσα ανεπιτυχώς επί τρεις μήνες να αγοράσω το εικονιζόμενο κράνος σε L μέγεθος από την Ελλάδα . Η καλύτερη τιμή που πέτυχα κάποια στιγμή ήταν 760.οο € περίπου . Αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα και να το πάρω . Μου ανακοίνωσαν πως θα το έχουν ετοιμοπαράδοτο σε 40 μέρες στην τιμή των 950,οο € . Τελικά το αγόρασα από την Ιταλία , έναντι του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 860,οο € .
Το κράνος εφαρμόζει άριστα , αφήνοντας ένα ευχάριστο «κενό» στα αυτιά . Οι διοπτροφόροι δεν θα δυσκολευτούν με τα γυαλιά τους .
Η ορατότητά του είναι επαρκέστατη .
Οι χειρισμοί της ζελατίνας και των αεροδυναμικών βοηθημάτων του , απαιτούν έναν κάποιο χρόνο εξοικείωσης .
Βολικό το νέο κούμπωμα της ζελατίνας , όπως και η εξαγωγή της και η επανατοποθέτησή της .
Το λουράκι του είναι ίδιο κι απαράλλαχτο εδώ και τριάντα χρόνια . Ομολογώ πως θα με βόλευε κάτι νεώτερο .
Αφού το φορέσεις , θα διαπιστώσεις πως ακούς μιά χαρά τί γίνεται γύρω σου . Η αεροδυναμική του συμπεριφορά δεν προκαλεί εντύπωση . Ο αερισμός του είναι υπεραρκετός . Άλλωστε , έχει αεραγωγούς στο σαγΩνι , στο επιρρίνιο , στο μέτωπο ... , με δυό κουβέντες έχει δέκα αεραγωγούς .
Με ξένισε λίγο το γεγονός πως δεν έχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο όπως τα προηγούμενα . Είναι , όμως , μαλακό και υφασμάτινο , οπότε είναι μιά ευπρόσδεκτη αλλαγή γιά τους περισσότερους , αν και εμένα μου άρεσε η προηγούμενη εκδοχή .
Edit . 18/09/2024 . EKANA ΛΑΘΟΣ . Έχει και παραέχει ρυθμιζόμενο υποσιάγΩνο , το οποίο μου το «μαρτύρησε» κάτοχος ίδιου κράνους . Απλώς , αφαιρείται το υπάρχον τοποθετημένο και εμφανίζεται το κρυμμένο σκληρό και ρυθμιζόμενο . Επίσης , κάτω από το μαξιλαράκια των παρειών , κρύβονται οι δύο μικρές πορτοκαλί υφασμάτινες εξοχές οι οποίες χρησιμεύουν στο να αφαιρεθεί αμέσως το εσωτερικό και να απελευθερωθεί το κρανίο από το κράνος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης . Ακόμη ένα αστεράκι . Τέλος edit .
Μετά τα 140km/h η ζελατίνα θα κατέβει και θα κουμπώσει μόνη της , εκτός αν έχεις κάποια ιδιαίτερη κάλυψη από το fairing . Βέβαια , το σφύριγμα του αέρα με την ζελατίνα ανοιχτή είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό .
Μετά τα περίπου 180-200km/h (ταχύτητα με την οποία δεν κινούμαι στους δρόμους , μου το είπε ένας φίλος από το Κωριό , δεν τον ξέρεις) το κράνος «ισιώνει» το κεφάλι σου και δεν σου επιτρέπει περιστροφές μεγαλύτερες των ( πάνω-κάτω) 30° . Αρκούν και με το παραπάνω γιά να ελέγξεις τον καθρέφτη , πάντως .
Από κει και πάνω , θέλοντας ( ο προαναφερθείς φίλος ) να το ζορίσει , έφτασε μέχρι τα περίπου 270 με το κράνος εκτός ζελατίνας fairing , οπότε και έβαλε το κεφάλι μέσα γιά να μην το βάλει στην κάσα .
Ουδέν πρόβλημα , εξαιρουμένου φυσικά του γεγονότος πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι σε αυτές τις ταχύτητες είναι ενοχλητικοί . Το κράνος , αν είχε ένα λουράκι πιό σύγχρονο και καλύτερη «ακουστική» , θα ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ένα θαύμα της τεχνολογίας . Θα το κρατήσω , όπως και τον μπαμπά και τον παππού του , μιά δεκαετία και έπειτα θα το αντικαταστήσω με το σύγχρονο ανάλογό του .
Αυτά .
Γειά και χαρά .
Υ.Γ. Το αυτοκόλλητο της St. Pauli ΔΕΝ παρέχεται από την ARAI .