I bought it as a DECT device for home use with a Greek menu, large memory capacity for contacts, and connected it to the FritzBox 5530 provided by Cosmote for 1Gbps connection. The connection was very easy, the screen is bright and readable, I easily set the menu to Greek, BUT it does not save contacts with Greek characters!! Then I saved my mobile number with Greek characters on the FritzBox and when I called home from my mobile, I saw asterisks instead of Greek letters on the device's screen. This surprised me, and referring to the Greek section of the user manual, I saw that in the example of contact storage, the names are written with Latin characters, a detail that I initially did not pay attention to. Contacting GIGASET (a German company based in Germany, i.e., in an EU country, with products distributed in an EU country and, as far as I know, should have products according to the language of the EU country in which they are sold), they replied that they will forward it to their programming department and will respond to me in due course. So, whoever wants (like me) to save their contacts in Greek should be careful.
13/6/23: I just received an email from the company stating that the device does not have the Greek alphabet and cannot be upgraded to have it. So, what the Romans said is true: caveat emptor (buyer beware).
At the first opportunity, I will change it to one that has Greek among other languages.
In conclusion, because I consider Greek necessary in all devices sold in Greece and in our era, it is very easy to input Greek characters into electronic devices: Only ONE asterisk.
Το αγόρασα σαν συσκευή DECT για χρήση στο σπίτι που να έχει ελληνικό μενού, μεγάλη χωρητικότητα μνήμης για επαφές και το συνέδεσα πάνω στο FritzBox 5530 που δίνει η Cosmote για σύνδεση 1Gbps. Η σύνδεση έγινε πανεύκολα, η οθόνη είναι φωτεινή και ευανάγνωστη, το μενού το ρύθμισα πολύ εύκολα στα ελληνικά, ΑΛΛΑ δεν αποθηκεύει τις επαφές με ελληνικούς χαρακτήρες!! Στη συνέχεια αποθήκευσα τον αριθμό του κινητού μου με ελληνικούς χαρακτήρες στο FritzBox και καλώντας το σπίτι από το κινητό, είδα στην οθόνη της συσκευής να αναγράφονται αστερίσκοι αντί για ελληνικά γράμματα. Αυτό με παραξένεψε και ανατρέχοντας στο ελληνικό τμήμα του εγχειριδίου χρήσης του είδα ότι στο παράδειγμα αποθήκευσης επαφών, τα ονόματα τα γράφει με λατινικούς χαρακτήρες, λεπτομέρεια που στην αρχή δεν είχα δώσει σημασία. Επικοινωνόντας με την εταιρεία GIGASET (γερμανική εταιρεία με έδρα στη Γερμανία δηλ. σε χώρα της ΕΕ, με προϊόντα που διακινούνται σε χώρα της ΕΕ και σύμφωνα (από όσα ξέρω) πρέπει να έχουν προϊόντα σύμφωνα με την γλώσσα του κράτους της ΕΕ στο οποίο πωλούνται) μου απήντησαν ότι θα το προωθήσουν στο τμήμα προγραμματισμού τους και θα μου απαντήσουν εν ευθέτω χρόνω. Οπότε, όποιος θέλει (όπως εγώ) να αποθηκεύει τις επαφές του στα ελληνικά ας προσέξει.
13/6/23: Μόλις έλαβα mail από την εταιρεία ότι η συσκευή δεν διαθέτει ελληνικό αλφάβητο αλλά ούτε και μπορεί να αναβαθμιστεί να το πάρει. Ισχύει δηλαδή αυτό που λέγαν οι Ρωμαίοι: caveat emptor (αγοραστή πρόσεξε)
Με την πρώτη ευκαιρία θα το αλλάξω σε ένα που να διαθέτει πέραν των άλλων και ελληνικά.
Συμπερασματικά, επειδή θεωρώ τα ελληνικά απαραίτητα σε όλες τις συσκευές που πωλούνται στην Ελλάδα και στην εποχή μας είναι πανεύκολο να εισάγεις ελληνικούς χαρακτήρες στις ηλεκτρονικές συσκευές: Μόνον ΕΝΑ άστρο.