I have bought several creams from this series and I have to say the following:
--- Pink bottle
This particular cream in the pink bottle is incredibly good and very cheap, I couldn't believe it is so absorbent, at first I thought it would leave me feeling greasy but after five minutes your hands feel like you've powdered them! Also, I don't know if it's just my impression but you feel the area where you apply it much lighter, as if it has a soothing effect even on muscle pain. In the long run, it also helps with nails, you can tell from the first applications. Of all the other creams in the series, it is the most fluid and most absorbent.
--- White bottle
It is a simple cream with no scent at all, which is very good if you want to use it to make your own body lotion by adding some oil. It absorbs quite well and obviously does not leave any greasiness. It does not do as good a job as the pink bottle as that one is much more velvety and leaves both the skin and nails stronger.
--- Green bottle (aloe)
Very nice scent, soothing feeling, not greasy and absorbs very quickly. I also use it as a body lotion and it gives a feeling of freshness.
--- Yellow bottle (beeswax)
Both the small and the large are actually the same product even though they say different things. It's a cream that at first I didn't like the scent so much but after many uses I realized that after a while it smells very nice on the skin with a light beeswax scent and maybe some vanilla notes. It absorbs quite well and does not leave greasiness.
--- Brown bottle (cocoa)
I had huge expectations but either the cocoa scent is not generally good in creams or this one is simply not successful. I read other people's comments about this cream and some say it smells wonderful, others say it smells like gasoline, I'm somewhere in the middle, I don't like the smell at all though. It's probably just personal preference in the end. I also bought another cream from here from Skroutz with cocoa, much cheaper (see 2nd image, 1.5€/500ml) which again I didn't like the smell that much but it smells much better than this one. I got it to try it but I won't buy it again simply because I don't like it. Nevertheless, it absorbs relatively well, it's not so fluid and doesn't leave the skin as soft, it's slightly heavier. Possibly for dry skin it might work wonders but for normal and especially oily skin it may leave an oily feeling. And don't use it with completely white clothes, it leaves color.
Έχω πάρει αρκετές κρέμες από αυτή την σειρά και έχω να πω τα εξής:
--- Ροζ μπουκάλι
Η συγκεκριμένη κρέμα σε ροζ μπουκάλι είναι απίστευτα καλή και πάμφθηνη, δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι τόσο απορροφούμενη, στην αρχή νόμισα πως θα μου αφήσει λιπαρότητα αλλά μετά από πέντε λεπτά τα χέρια είναι σαν να τα πούδραρες!
Επίσης δεν ξέρω αν είναι δική μου αίσθηση πάντως νιώθεις το σημείο που την βάζεις πολύ πιο ελαφρύ, σαν να κάνει καταπραϋντική δράση ακόμα και σε μυϊκούς πόνους ένα πράγμα.
Μακροπρόθεσμα βοηθάει και στα νύχια, το καταλαβαίνεις από τις πρώτες εφαρμογές.
ΑΠΟ όλες τις άλλες κρέμες της σειρά είναι η πιο λεπτόρρευστη και πιο απορροφήσιμη.
---Λευκό μπουκάλι
Είναι μία απλή κρέμα χωρίς καθόλου μυρωδιά, πολύ καλό αν θέλετε να την χρησιμοποιήσετε για παρασκευή body lotion δικού σας αρώματος με προσθήκη κάποιου ελαίου. Απορροφάτε αρκετά καλά και προφανώς δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα. Δεν κάνει την ίδια καλή δουλειά με το ροζ μπουκάλι καθώς εκείνο είναι πολύ πιο βελούδο και αφήνει και το δέρμα αλλά και τα νύχια πιο δυνατά
--- Πράσινο μπουκάλι (aloe)
Πολύ ωραίο άρωμα, καταπραϋντική αίσθηση, δεν είναι λιπαρή και απορροφάται πολύ γρήγορα. Την χρησιμοποιώ και ως body lotion και δίνει μία αίσθηση φρεσκάδας.
--- Κίτρινο Μπουκάλι (κερί μέλισσας)
Και το μικρό και το μεγάλο τελικά είναι το ίδιο προϊόν κι ας γράφουν άλλα πράγματα. Είναι μία κρέμα που στην αρχή δεν μου άρεσε τόσο πολύ σαν άρωμα αλλά μετά από πολλές χρήσεις κατάλαβα ότι μετά από ώρα μυρίζει πολύ ωραία στο δέρμα με μια ελαφριά μυρωδιά κεριού μέλισσας και ίσως κάποιες νότες βανίλιας. Απορροφάται αρκετά καλά και δεν αφήνει λιπαρότητα
--- Καφέ μπουκάλι (κακάο)
Είχα τεράστιες προσδοκίες αλλά είτε η μυρωδιά κακάο δεν είναι καλή γενικά σε κρέμες ή απλά αυτή δεν είναι πετυχημένη. Διαβάζω και τα σχόλια άλλων γι' αυτή την κρέμα και άλλοι λένε ότι έχει υπέροχη μυρωδιά άλλοι λένε ότι μυρίζει βενζίνη, εγώ βρίσκομαι κάπου στην μέση, δεν μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά της πάντως. Πολύ πιθανών να είναι προσωπική προτίμηση τελικά.
Έχω πάρει και μία άλλη κρέμα πάλι από εδώ από το skroutz με κακάο πολύ πιο φθηνή (δείτε 2η εικόνα, 1,5€ / 500ml) η οποία πάλι δεν μου άρεσε και τόσο πολύ σαν μυρωδιά αλλά μυρίζει αρκετά καλύτερα από αυτήν εδώ. Την πήρα να την δοκιμάσω αλλά δεν θα την ξαναπάρω απλά γιατί δεν μου αρέσει.
Παρόλ' αυτά απορροφάται σχετικά καλά, δεν είναι τόσο λεπτόρρευστη και δεν αφήνει τόσο απαλό το δέρμα, είναι ελαφρώς πιο βαριά δηλαδή. Ενδεχομένως για ξηρές επιδερμίδες να κάνει θαύματα αλλά για κανονικές και ειδικά λιπαρές να αφήνει αίσθηση λαδίλας. Και μη την βάλετε με εντελώς λευκά ρούχα, αφήνει χρώμα.