Purchased on 17/3/2021 at the price of €58.99 and it is an OEM version (according to the store owner). As a product, we all more or less know about it and there are websites that provide detailed reports, so I won't elaborate on that. The process is simple: you pay, you receive a detailed email with instructions and the link to download, as well as the CD Key for activation. The downloaded image (at least for me) is in Greek. Activation is done NOT electronically but ONLY by phone (again, at least according to the instructions I received) and everything works fine without any issues so far. HOWEVER... in a recent communication I had with Microsoft's technical department, they pointed out that this process is illegal and should be reported accordingly, and of course, there is no support. Also, Microsoft (Hellas) does not endorse it for another reason: the product is intended for professional use, not for personal use. Additionally, the technician mentioned that these specific licenses have issues after a certain number of activations or after 90 days, they need to be reactivated, and at some point, they may not activate anymore. So, if someone wants to install and operate it at their own risk, it is their responsibility, and if they need any help or support from Microsoft, they simply won't have it (according to a Microsoft technician). Also, in the email I received from Microsoft, it is mentioned that we can request a refund or exchange it for a legitimate license (€500-€600). Now that I think about it, maybe it's not worth the money I paid for an uncertain license. Before making the purchase, think about what you want and act accordingly.
Note 1: I have the corresponding email from a technician at Microsoft Hellas.
Note 2: My evaluation is only about the product.
Αγοράστηκε στις 17/3/2021 στην τιμή των 58,99€ και είναι OEM έκδοση (σύμφωνα με τον καταστηματάρχη).
Ως προϊόν λίγο πολύ το γνωρίζουμε όλοι και υπάρχουν sites που κάνουν αναλυτικές αναφορές, για αυτό και δεν θα επεκταθώ πάνω σε αυτό.
Ως διαδικασία τα πράγματα είναι απλά: πληρώνεις, έρχεται στο mail σου αναλυτικά τι πρέπει να κάνεις καθώς και το link που το κατεβάζεις και το CD Key για την ενεργοποίηση. Το Image που κατεβαίνει (τουλάχιστον σε εμένα) είναι στα Ελληνικά. Η ενεργοποίηση γίνεται ΟΧΙ ηλεκτρονικά αλλά ΜΟΝΟ τηλεφωνικά (επίσης τουλάχιστον σε εμένα αυτές ήταν οι οδηγίες) και όλα δουλεύουν καλά χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.
ΟΜΩΣ... σε πρόσφατη επικοινωνία που είχα με το τεχνικό τμήμα της Microsoft μου επισήμαναν ότι η εν λόγο διαδικασία είναι παράνομη και θα πρέπει να αναφέρεται σχετικά και φυσικά δεν υπάρχει καμία υποστήριξη. Επίσης η Microsoft (Hellas) δεν το υποστηρίζει και για έναν ακόμα λόγο: το προϊόν προορίζεται για επαγγελματική χρήση και όχι για οικιακή. Επίσης ο τεχνικός μου ανέφερε ότι οι συγκεκριμένες άδειες παρουσιάζουν πρόβλημα μετά από κάποιες ενεργοποιήσεις ή στις 90 ημέρες θα πρέπει να ενεργοποιηθεί ξανά και κάποια στιγμή δεν θα ενεργοποιείται.
Οπότε, αν κάποιος θέλει να το εγκαταστήσει και να το λειτουργήσει με τα όποια ρίσκα, είναι δική του ευθύνη και αν χρειαστεί την οποιαδήποτε βοήθεια ή υποστήριξη από την Microsoft απλά δεν θα την έχει (σύμφωνα με τεχνικό της Microsoft). Επίσης στο mail που έλαβα από την Microsoft αναφέρεται ότι μπορούμε να ζητήσουμε τα χρήματά μας πίσω ή ανταλλαγή με κανονική άδεια (500-600€).
Τώρα που το σκέφτομαι ίσως να μην αξίζει τα χρήματα που έδωσα για μία αβέβαιη άδεια χρήσης.
Πριν προβείτε στην αγορά του σκεφτείτε τι θέλετε και πράξτε ανάλογα.
σ1. Έχω στην διάθεσή μου το ανάλογο email που μου έστειλε τεχνικός από την Microsoft Hellas.
σ2. Η αξιολόγηση μου αφορά μόνο το προϊόν.