It is the second one I am buying after finding it for 29€ (last piece), also the following text will be long.
First of all, let's make it clear that it does not crush ice, it does not grind raw meat, it is not for dough, it is not for mixing eggs.
Anything you want to put in it that is hard (e.g. cooked beef, carrot, apples, almonds, cucumber) should be cut into as thin and small pieces as possible (the instructions say 2.5 centimeters) and almonds, cashews, etc. similar types of dried nuts, should be broken into smaller pieces.
It also struggles with hard vegetable stems, for example the edge of lettuce, so you cut them off and leave them out.
For those who want to make protein shakes, it would be good to put half of the amount needed and after mixing it once or twice, add the remaining doses, so that it does not get muddy and stick to the sides of the bottle.
Of course, the mixture you use also matters. If you want to make something with yogurt, first put the liquid ingredient (water, plant-based milk, milk) and then the yogurt. Not the yogurt first.
A negative aspect could be that the measuring cup that comes with it measures in increments of 200ml, meaning 200, 400, 600 and in 10 and 20oz, which correspond to 300 and 600ml respectively.
The smallest one that comes as an extra measures 150 and 300ml and it also shows 10oz, while the maximum capacity (up to the point where the lid screws on) is 400ml.
The noise compared to the classic ones is moderate to low, meaning it won't bother someone who is nearby when you use it, but it will likely be annoying if you use it at night when everyone is sleeping.
In case something you put inside gets stuck, you don't even need to remove the cup to shake it, just unplug it and shake it as a whole or even turn it upside down and shake it. It is also lightweight as a device (1 kilo without the measuring cup), neither its capacity makes it "unmanageable" or heavy.
It has small suction cups at the bottom that can be useful for stability.
It is not like the multi ones that have more watts and are for grinding food and larger quantities. Yes, it can grind, but that is not its purpose, which is why I mentioned that the pieces should be small and thin.
Its dimensions are negligible, so you can place it anywhere in the kitchen without it being bothersome. For those interested in its dimensions, it is less than 18 centimeters in height (without the containers) and 12 centimeters in length and width.
The main cup that comes with it has slightly fogged up over the years from the inside, probably from the hot water when I wash it. The other one, which has not even been used a third of the time, remains as it was when I bought it.
The power button is not meant to be pressed indefinitely. The maximum duration is 2 minutes according to the instructions, which means that if the pieces are thick, it should only run for 1 minute.
I use it for 30-60 seconds, with a small pause corresponding to the duration of use I am doing.
When I first bought it, it was around 40€. Now I see it for 45, but either way, prices have gone up for everything.
I hope you found this useful.
Είναι το δεύτερο που παίρνω αφού το βρήκα στα 29€ (τελευταίο κομμάτι), επίσης το παρακάτω κείμενο θα είναι μεγάλο.
Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι δε θρυμματίζει πάγο, δεν αλεθει ωμό κρέας, δεν είναι για ζύμη, δεν είναι να ανακατεύει αυγά.
Οτιδήποτε θέλετε να βάλετε το οποίο είναι σκληρό (πχ μοσχάρι( μαγειρεμένο φυσικά), καρότο, μήλα, αμύγδαλα, αγγούρι) θα πρέπει να το κόψετε σε όσο το δυνατόν λεπτά και μικρά κομμάτια (2.5 εκατοστά λένε οι οδηγίες) και τα αμύγδαλα, κάσιους κλπ παρόμοιου τύπου ξηρό καρπό, τα σπάμε σε μικρότερα κομμάτια.
Επίσης δυσκολεύεται στα σκληρά κοτσάνια από λαχανικά πχ η άκρη από το μαρούλι, οπότε τα κόβετε και τα αφήνετε εκτός.
Για κάποιους που θέλουν να φτιάχνουν πρωτεϊνικά ροφήματα, καλό θα είναι να βάζουν πχ τα μισά σκουπ που χρειάζεται και αφού το ανακατέψουν μια δυο φορές, να προσθέσουν και τις υπόλοιπες δόσεις, για να μη λασπωνει και κολλά στα πλαϊνά του μπουκαλιού.
Φυσικά παίζει ρόλο και με τι θα γίνει η μίξη. Αν θέλετε να φτιάξετε κάτι με γιαούρτι, πρώτα θα βάλετε μέσα το υγρό στοιχείο (νερό, φυτικό ρόφημα, γάλα) και μετά το γιαούρτι. Όχι πρώτα το γιαούρτι.
Αρνητικό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ότι ο δοσομετρητής που υπάρχει είναι ανά 200ml , δηλαδή 200,400,600 και σε 10 και 20oz , που αντιστοιχούν σε 300 και 600ml αντίστοιχα.
Ο μικρότερος που υπάρχει ως έξτρα έχει μέτρηση για 150 και 300ml και μαζί με αυτό εμφανίζονται και τα 10oz ενώ μέγιστη χωρητικότητα (μέχρι το σημείο που ξεκινούν οι βόλτες που βιδωνει το καπάκι) είναι τα 400ml.
Ο θόρυβος σε σχέση με τα κλασικά είναι μέτριος προς χαμηλός, δηλαδή δε θα ενοχληθεί κάποιος που βρίσκεται μαζί όταν τον χρησιμοποιείς αλλά λογικά θα ενοχλήσεις αν το λειτουργήσεις νύχτα όταν όλοι κοιμούνται.
Σε περίπτωση που κολλήσουν κάποια από αυτά που έχετε βάλει μέσα , δε χρειάζεται καν να βγάλετε το κύπελλο για να το κουνήσετε, απλά βγάλτε το από την πρίζα και κουνήστε το ολόκληρο ή ακόμη γυρίστε το και τούμπα και κουνήστε. Ελαφρύ είναι και σαν συσκευή (1 κιλό είναι χωρίς τον δοσομετρητή), ούτε η χωρητικότητα που έχει θα το καθιστά "ασηκωτο" ή βαρύ.
Έχει μικρές βεντούζες κάτω που μπορούν να φανούν χρήσιμες στη σταθερότητα που θα έχει.
Δεν είναι όπως τα multi που είναι και περισσότερα watt και για άλεσμα τροφίμων και περισσότερη ποσότητα. Ναι μεν αλεθει αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του, για αυτό και ανέφερα τα κομμάτια να είναι μικρά και λεπτά.
Οι διαστάσεις του είναι αμελητέες που μπορείς να το βάλεις οπουδήποτε στη κουζίνα και να μην ενοχλεί.Για όποιον ενδιαφέρεται για τις διαστάσεις του είναι λιγότερο από 18 εκατοστά ύψος (χωρίς τα δοχεία) και 12 εκατοστά μήκος και πλάτος
Το βασικό κύπελλο που έχει με τα χρόνια έχει θολώσει ελαφρώς από τη μέσα πλευρά λογικά από το ζεστό νερό όταν το πλένω. Το άλλο που δεν έχει ούτε το 1/3 ποσοστό χρήσης, παραμένει όπως όταν το πήρα .
Το πλήκτρο λειτουργίας δεν είναι για να το πατάτε επ αόριστον. Μέγιστη διάρκεια είναι τα 2 λεπτά με βάση τις οδηγίες χρήσης το οποίο αν τα κομμάτια είναι χοντρά πρέπει να λειτουργήσει μόνο για 1 λεπτό.
Εγώ το χρησιμοποιώ για 30-60 δευτερόλεπτα, με μια μικρή παύση αντιστοίχως ανάλογη με τη διάρκεια χρήσης που κάνω.
Όταν το είχα πρωτοπάρει είχε περίπου 40€. Τώρα το βλέπω και 45, αλλά έτσι κι αλλιώς σε όλα έχουν ανέβει οι τιμές.
Ελπίζω να σας φάνηκαν χρήσιμα.