Guys, today I received it and what I saw is that the base is incredibly good and adjustable, also with a sturdy construction that you can adjust and customize as you wish, while it is perfect for corners and small spaces.
I placed it in my kitchen in a corner with a 43-inch TV weighing 9 kilograms and the viewing angle is very good.
NOTE: It comes in a long box with two other boxes inside, one containing the VESA mount with screws/washers for the TV and another smaller one containing the support for the VESA with the pipe, screws/washers, and a small useless key because it slips when you tighten it, wasting time during assembly.
NOTE 2: You can assemble the VESA mount quickly with the tripod if you have a 10mm wrench and a screwdriver to hold it tight when you screw it onto the support with the pipe.
NOTE 3: For the cables, I used Velcro ties that are sold by the meter and cut them to the desired size because they have a thick pipe (scratched ties didn't work for me for a few centimeters). So, guys, I placed one tie just below the VESA, one just above the first clamp (above the tripod), two on one leg, one above and one at the bottom to create an angle, and two on the second leg, just like the first one (I have plenty of cables), and everything looks neat and uniform. :)
NOTE 4: If there is no access with the TV, you will need angled cables or angled adapters for the cables.
Don't think about it, just get it, it's perfect!!!
I was hoping for a base like this at a price similar to the one I got it for, maybe even 10 euros cheaper, but okay, I paid 61 euros... it's worth it!
Μάγκες σήμερα την παρέλαβα και αυτό που είδα είναι ότι η βάση είναι απίστευτα πολύ καλή και με κλίση παρακαλώ,επίσης και με γερή κατασκευή που την ρυθμίζεις όπως θέλεις και σε βολεύει,ενώ είναι ότι πρέπει για γωνίες και για μικρούς χώρους.
Την τοποθέτησα στην κουζίνα μου σε μία γωνία εκεί με 43ρα τηλεόραση 9 κιλά και η γωνία θέασης είναι πολύ καλή.
ΣΗΜ.Έρχεται σε κιβώτιο μακρύ και με δύο άλλα κουτάκια που έχει μέσα την vesa μαζί τις βίδες/ροδέλες για την tv και σε ένα ποιο μικρότερο την στήριξη της vesa με τον σωλήνα,βίδες\ροδέλες και ένα κλειδάκι μικρό που για μένα άχρηστο είναι γιατί ενώ βιδώνεις ξεφεύγει και τρως χρόνο στην συναρμολόγηση.
ΣΗΜ2.Την συναρμολογείς πολύ γρήγορα την Vesa με τον τρίποδα μόνο αν έχεις 10ράκι κλειδί και ένα κατσαβίδι για να κρατάς κόντρα όταν την βιδώνεις επάνω στην στήριξή της με το σωλήνα.
ΣΗΜ3.Για τα καλώδια έβαλα δεματικά με velctro που είναι με το μέτρο και τα έκοβα στο μέγεθος που ήθελα γιατί έχει χοντρό σωλήνα (για λίγα εκατοστά τα δεματικά μου με σκρατς δεν με βόλευαν).Λοιπόν Μάγκες έβαλα ένα δεματικό λίγο κάτω από την vesa,ένα λίγο πάνω από τον σφιγκτήρα τον πρώτο (πάνω από τρίποδα) δύο στο ένα πόδι ένα πάνω,ένα τέρμα κάτω για να κάνει γωνία και δύο στο δεύτερο όπως και στο πρώτο (Έχω αρκετά καλώδια) και οπότε όλα έστρωσαν ομοιόμορφα.:)
ΣΗΜ4.Καλώδια γωνία η αντάπτορες γωνία για τα καλώδια θέλει αν δεν υπάρχει πρόσβαση με tv να ξέρετε.
Μην το σκέφτεστε καθόλου πάρτε την,είναι τέλεια!!!
Εγώ παρακαλούσα να βγει μία όπως αυτήν την βάση σε τιμή ας πούμε σαν αυτήν την τιμούλα που την πήρα πάνω κάτω,αν και θα πρωτιμούσα να ήταν κανένα 10ρι κάτω αλλά οκ 61 ευρώ έδωσα...χαλάλι της!