+A machine that is, if nothing else, honest for what it does, but also for its price. It is quite sturdy in construction and works for the whole body, but mainly for the face as it has a small width, so it easily gets clogged if you try to shave another part of the body. Battery-operated as mentioned before. It doesn't consume much battery power. In other words, with a simple battery, it will last for a long time. The 3 levels for hair length that everyone needs are very helpful. Lightweight with a simple design. Easy to clean. Waterproof.
-The cleaning of it will give you a hard time as the hairs go everywhere inside the device, so you will need a thin object with hairs to clean it properly and avoid problems. (personal choice for cleaning, I had a dental brush that is normally used for teeth, but I used it here... very convenient, try it and you will remember me... get a large size for ease of use)
For some reason, after 2 years of very simple use (about once a week or less), one day it started not cutting well at all and pulling the hairs very badly to the point of causing slight irritation. I was very disappointed with this because I didn't use it much and I always applied oil for regular razors before using it for better lubrication. So I had to give it up and now I will buy another one, definitely more expensive and rechargeable.
In conclusion, it is a machine that anyone can easily buy as it is also available in supermarkets, but it is suitable for simple use and mainly for young ages or for simple trimming of mustaches. Depending on each person's needs. For me, it is worth being someone's first machine when they switch from razors to electric shavers.
P.S. THESE 5 BLADES ARE VERY VERY NEGATIVE... REALLY... THEY MAY NOT IRRITATE YOU AT ALL AND THEY MAY BE GENTLE AND AND AND... BUT THEY LEAVE BEHIND HAIRS THAT NO MATTER HOW MANY TIMES YOU PASS THE RAZOR, THEY DON'T GO AWAY... THE MACH 3 EATS THEM FOR BREAKFAST AND I REALLY DIDN'T EXPECT THAT THE 3 WOULD BE BETTER THAN 5 (PERSONAL OPINION AS I HAVE TRIED BOTH)
+ Μια μηχανή η οποια αν μη τι αλλο ειναι τιμια για αυτο που κανει αλλα και για τα χρηματα της. Σαν κατασκευη αρκετα στιβαρη και κανει για ολο το σωμα αλλα κυριως για το πρόσωο καθως εχει μικρο πλατος οποτε μπουκωνει πολυ ευκολα αμα πας να ξυρισεις αλλο σημειο του σωματος. Με μπαταρια οπως εχει προαναφερθει. Δεν καταναλωνει πολυ την σταθμη της μπαταριας. Δηλαδη με μια απλη μπαταρια θα βγαλετε αρκετο καιρο. 3 σκαλες για το μηκος της τριχασ που θελει ο καθενασ βοηθαει πολυ. Ελαφρυα με απλο σχεδοιασμό. Ευκολος καθαρισμο. Αδιαβροχη
-Το καθαρισμα της θα σας παιδεψει καθως πανε παντου μεσα στην συσκευη τριχες οποτε θα χρειαστετε ενα λεπτο αντικειμενο με τριχουλες για να την καθαριζετε επαρκως και να μην εχετε προβληματα.( προσωπικη επιλογη για τον καθαρισμο της ειχα ενα μεσοδοντιο βουρτσακι που κανονικα ειναι για τα δοντια αλλα εγω το χρησιμοποιουσα για εδω... πολυ βολικο δοκιμαστε και θα με θυμηθειτε...να παρετε μεγαλο νουμερο για ευκολια)
Για καποιο λογο μετα απο 2 χρονια πολυ απλης χρησης ( περιπου 1 φορα την εβδομαδα και λιγοτερο) μια μερα αρχισε να μην κοβει καθολου καλα και να τραβαει τις τριχες πολυ ασχημα σε σημειο που εκανε εναν ελαφρυ ερεθισμο. Με απογοητευσε πολυ αυτο καθως ουτε πολυ χρηση της εκανα αλλα και καθως καθε φορα πριν την χρησιμοποιησω της εβαζα λαδακι για μηχανες κανονικες που ειχα για καλυτερη λιπανση. Οποτε αναγκαστικα την παρατησα και τωρα θα παρω αλλη ακριβοτερη σαφως και επαναφορτιζομενη σιγουρα.
Εν κατακλειδι τμια μηχανη ευκολα την αγοραζει κανεισ καθως βρισκεται και στα σουπερ μαρκετ αλλα για απλη χρηση και κυριως για νεαρες ηλικιες ή για απλο τριμαρισμα στα μουσια. Αναλογα με τις αναγκες ττου ο καθενας. Για εμενα αξιζει να ειναι η πρωτη μηχανη ενος ανθρωπου που απο τα ξυραφια παει σε μηχανες
Υ.Γ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ 5 ΛΕΠΙΔΕΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΡΕΘΙΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ,.... ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΡΙΧΕΣ ΠΟΥ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΞΥΡΑΦΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ... ΟΙ MACH 3 ΤΙΣ ΤΡΩΝΕ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΟΙ 3 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕς ΑΠΟ 5 ( ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 2)