It is a simple mouse that I think can be a bit tiring with continuous use.
- Quite heavy (feels like a wireless mouse with batteries even though it is wired) with fairly good quality plastics. Those of you who prefer slightly heavier mice, here you are. At the same price as others, it is considerably lighter (which personally I prefer).
- I find the "click" a bit hard compared to others (requires a bit more force) and that's why I find it somewhat tiring. You can tell if you work with it next to other mice of this price range.
- I would like a bit more curve (higher "hump") but okay..
- Its scroll wheel (the red one) could be a bit thicker and generally larger (it is thin and does not comfortably fit the finger). Of course, nothing too difficult, just to mention what needs improvement.
I'm not saying it's "bad," it's fine, just for the same price, you can find better mice at least in terms of the click (based on my own preferences). However, its plastics are quite good quality.
είναι ένα απλό ποντίκι που νομίζω μπορεί λίγο να κουράσει με συνεχή χρήση.
- Αρκετά βαρύ (σαν ασύρματο που έχει μπαταρίες το νοιώθεις ενώ είναι ενσύρματο) με αρκετά ποιοτικά πλαστικά. Αυτοί που προτιμάτε λίγο βαριά ποντίκια εδώ είστε. Στην ίδια τιμή των άλλων είναι αρκετά ελαφρύτερα (που προσκοπικά προτιμώ).
- Βρίσκω το "κλικ" του λίγο σκληρό σε σχέση με άλλα (θέλει λίγο παραπάνω δύναμη) και για αυτό το θεωρώ κάπως κουραστικό. Το καταλαβαίνεις αν το δουλέψεις δίπλα με άλλα ποντίκια αυτης της τιμής.
- θα ήθελα λίγο περισσότερο κούρμπα (ψηλότερη "καμπούρα") αλλά οκ..
- Το ροδάκι του (αυτό το κόκκινο) θα μπορούσε να είναι λίγο πιο παχύ και γενικά πιο μεγάλο (είναι λεπτό και δεν το πιάνει και αυτό τελείως άνετα το δάκτυλο). Όχι βέβαια και τίποτα πολύ δύσκολο έτσι για να λέμε τι χρειάζεται βελτίωση.
Δε λέω ότι είναι "κακό", μια χαρά οκ είναι, απλά στα ίδια χρήματα βρίσκεις καλύτερα ποντίκια τουλάχιστον στο κλικ (με βάση τα δικά μου γούστα αναφέρομαι). Στα πλαστικά του είναι αρκετά ποιοτικό όμως.