After trying various versions of LED T10 bulbs with plastic bases and different numbers of LEDs on the circuit board, I ended up trying these bulbs and didn't need to look any further. They fit in the license plate and cabin, have a cool white light - ideally, I would have preferred their color to be a bit warmer (they are roughly around 5500-6000K, not blue like some others).
Also, something important for experts - they have satisfactory CRI. In other words, they don't give off that "sickly" cool tone in whatever they illuminate.
In terms of brightness, they are great - much brighter than regular halogen bulbs and brighter than any I have tried. Also, their size is okay. They are slightly larger than regular halogen bulbs, but not dramatically larger.
As for durability, I can't comment as I have had them for six months without any issues, but they haven't reached a satisfactory number of operating hours yet. However, overall, they seem to be good quality and well-designed. Also, the silver part appears to be genuinely metallic, so I assume it will help with cooling - and the longevity of the LED.
Attention! When installing, be careful not to short-circuit anything with their metallic casing.
Μετά από δοκιμή διάφορων παραλλαγών των LED T10 που έχουν πλαστική βάση και πλακετάκι με διαφορετικούς αριθμούς LED, κατέληξα να δοκιμάσω αυτά τα λαμπάκια και δεν χρειάστηκε να ξανασχοληθώ.
Μπήκαν σε πινακίδα και στην καμπίνα, έχουν ψυχρό λευκό φως - ιδανικά θα ήθελα το χρώμα τους λίγο πιο θερμό (είναι ωστόσο λευκό χοντρικά γύρω στους 5500-6000Κ, όχι μπλε όπως κάποιες άλλες).
Επίσης κάτι σημαντικό για τους γνώστες - έχουν ικανοποιητικό CRI. Με άλλα λόγια δεν δίνουν αυτό τον "άρρωστο" ψυχρό τόνο σε ό,τι φωτίζουν.
Από άποψη έντασης είναι μια χαρά - πολύ πιο δυνατές από τις απλές αλογόνου και πιο δυνατές από όσες είχα δοκιμάσει. Επίσης το μέγεθος τους είναι ΟΚ. Είναι λίγο μεγαλύτερες από τις απλές αλογόνου, αλλά όχι τραγικά μεγαλύτερες.
Για αντοχή στον χρόνο δεν μπορώ να σχολιάσω καθώς τις έχω ένα εξάμηνο, χωρίς πρόβλημα μεν, αλλά δεν έχουν γράψει ακόμα ικανοποιητικό αριθμό ωρών λειτουργίας. Ωστόσο -γενικά- φαίνονται καλές ποιοτικά και καλοσχεδιασμένες. Επίσης το ασημένιο κομμάτι φαίνεται να είναι πράγματι μεταλλικό οπότε υποθέτω θα βοηθάει κάπως στην ψύξη - και μακροζωία του LED.
Προσοχή! κατά την τοποθέτηση μην βραχυκυκλώσετε τίποτα με το μεταλικό περίβλημα τους.