TVs

Panasonic Smart Television 43" 4K UHD LED TX-43FX550E HDR (2018)

Software: MyHomeScreen , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Image

Diagonal
43 "
Resolution
4K Ultra HD
Refresh Rate
50/60 Hz
Type of Panel
Direct LED
HDR Types
-
Local Dimming
No

Audio

Channels
Stereo
Power
20 W

Features & Functions

Receiver
DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Yes
PVR Recording
No
Hotel Mode
No
Voice Commands
No
HbbTV
No
VRR
-

Audio Standards

Audio Templates
-

Additional Specifications

Supported Applications
-
Software
MyHomeScreen

Wired Connections

Ethernet
No
Headphones
No
Digital Audio Optical
Yes
USB
2
HDMI
3
Number of HDMI 2.1
-

Wireless Connections

Wi-Fi
Yes
Bluetooth
No
Miracast
No
Chromecast Built-In
No
Screen Mirroring
Yes
AirPlay
-

Product Details

Release Date
2018
Weight
9.75 kg
VESA Mount
200 x 200 mm

Energy Label

Energy Class
-

Dimensions (without Stand)

Width
970 mm
Height
566 mm
Thickness
73 mm

Dimensions (with Stand)

Width
970 mm
Height
612 mm
Thickness
235 mm

Commercial Warranty

Manufacturer's Limited Warranty
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (10)

Reviews

  1. 3
  2. 4 stars
    0
  3. 3 stars
    0
  4. 3
  5. 4
Review this product
  • Picture
  • Sound
  • Viewing angle
  • Build quality
  • Menu
  • Value for money
  • I have had it for five years, it works non-stop, it has no problems, I adjusted the colors, "foitinitas" and really, it plays perfectly, everything

    Translated from Greek ·
    Did you find this review helpful?
  • Πρόβλημα επεζε ο ήχος και όχι εικόνα αγορασμένη το19 από την αρχή κόλλαγε η εικόνα και ερχόταν όταν την βγάζαμε από την μπριζα τώρα πάμε για αλλαγή led

    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Picture
    • Build quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • IoannaIl
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Κακή απόκριση τηλεχειριστήριου.
    Οχι και τόσο ποιοτική εικόνα & ήχο.
    Ανά καιρούς βγάζει θέματα και χρειάζεται επανεκκίνηση.

    • Viewing angle
    • Build quality
    • Picture
    • Sound
    • Value for money
    • Menu
    Did you find this review helpful?
  • TZOTZI_GIANNA
    2
    6 out of 12 members found this review helpful

    Τα δύο αστέρια δεν είναι τόσο για την τηλεόραση όσο για την εξυπηρέτηση στο κατάστημα και στην εταιρεία intertech η οποία ανταποκρίνεται άμεσα . Ευτυχώς με φώτισε ο Θεός και πλήρωσα την εγγύηση του καταστήματος γιατί στον 1 μήνα λειτουργίας παρουσίασε πρόβλημα.
    1. Στον 1ο μήνα χάθηκε η εικόνα και ακουγόταν μόνο ήχος. Η εικόνα επανερχόταν μετά από 20 λεπτά περίπου. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα που με κάλυπτε λόγω της εγγύησης που μου παρείχε παρέλαβαν την τηλεόραση απο την intertech και τον αργότερο σε μια εβδομάδα την επέστρεψαν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.Βέβαια, αυτό που εμένα με δυσκόλεψε είναι ότι επειδή η τηλεόραση αγοράστηκε για τους γονείς μου κι εγώ μένω εκτός νομού... έπρεπε να γίνει πάλι εγκατάσταση και οι γονείς μου ... 72 και 80 χρονών αντίστοιχα.. δεν είχαν ιδέα και καμιά εγγύηση δεν το καλύπτει αυτό... Να ναι καλά οι γείτονες...
    2. Μετά 3 μήνες κορωνοίού όπου δεν μπορούσα να μετακινηθώ μεταξύ νομών πήγα να δω τους δικούς μου και να ελέγξω πως λειτουργεί η τηλεόραση και είδα ότι τα κανάλια ήταν σκόρπια στο 101, 102 κλπ... και τους δυσκόλευε. Τα ταξινόμησα στην σειρά που τα ήθελαν και την επόμενη μέρα ... τα κανάλια επανήλθαν σε μια άλλη τυχαία ταξινόμηση πάλι μετά το 100. Το ξαναέκανα και ενώ μες στην μέρα δεν άλλαζε η ταξινόμηση, την επόμενη μέρα ξανά τα ίδια.
    3. Δεν μιλώ για την ποιότητα της εικόνας... διαθέτω hdκ κι όχι 4k τηλεόραση άλλης εταιρείας και είναι κλάσης ανώτερη. Πολύ θολή εικόνα, και μέτρια εικόνα και στο netflix με τα ultra HD... Έπαιξα για ώρα με τα χρώματα και τη ρύθμιση της εικόνας αλλά δεν κατάφερα τίποτε. Ή ήταν πολύ έντονα ή πολύ ψεύτικα... καμία σχέση με αυτή που έχω στο σπίτι...
    4. Δεν συζητώ ότι για να βρω το χρονόμετρο έψαξα αρκετά και το βρήκα κατά τύχη. Και δεν συζητώ βέβαια, παρά την εκπαίδευση, να καταφέρει ποτέ ο 80χρονος πατέρας μου να το ξεθάβει κάθε φορά.
    5. 'Eνα χρόνο και 2 μήνες μετά... η τηλεόραση εμφάνισε ξανά το ίδιο πρόβλημα... μαύρη οθόνη με ήχο και μάλιστα χωρίς να επανέρχεται μετά από ώρα όπως την προηγούμενη φορά. Ούτε ο αριθμός του καναλιού φαίνεται ούτε τίποτε... Άντε πάλι για σέρβις... και με τις εταιρίες κούριερ να ζούν...μεγάλες στιγμές καταλαβαίνετε πόσο χρόνο θα πάρει όλο αυτό...
    Εν ολίγοις σκυλομετάνιωσα διπλά και τρίδιπλα που την αγόρασα ειδικά για τους δικούς μου και το κακό είναι ότι την επέλεξα όχι λόγω χαμηλής τιμής αλλά γιατί δεν βόλευε διαφορετικά η βάση της τηλεόρασης ...
    Δεν μετάνιωσα καθόλου που πλήρωσα και την επιπλέον εγγύηση του καταστήματος... όταν δεν είσαι σίγουρος για την εταιρεία κατασκευής ... είναι καλό να έχεις μια κάλυψη.

    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Picture
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • john_john_
    1
    15 out of 16 members found this review helpful

    Έχουμε και λέμε:
    1. Συναρμολογείται στην Τουρκία και έχει εμφανώς χαμηλή ποιότητα κατασκευής ( στιβαρότητα - πλαστικά μέρη).
    2. Μηδενική υποστήριξη σε αναβαθμίσεις λογισμικού - firmware από τον επίσημο δικτυακό τόπο της Panasonic ( υφίστανται firmware σε μοντέλα ακόμα και πριν το 2010 και όχι σε αυτή που είναι μοντέλο 2018).
    3. Από τα πιο κακόγουστα μενού (osd) που έχω συναντήσει. Ειδικότερα κατά την αλλαγή καναλιών το 1/4 περίπου της οθόνης καλύπτεται για κάποια δευτερόλεπτα από ένα μεγάλο πράσινο πλαίσιο το οποίο δεν δύναται να παραμετροποιηθεί από τα μενού ενώ ταυτόγχρονα και η απόκριση του τηλεχειριστηρίου ακόμα και από απόσταση ενός μέτρου είναι μέτρια ως κακή (όπως όταν τελειώνουν οι μπαταρίες).
    4. Σχεδόν καθημερινά χάνει το συγχρονισμό με την ώρα, με ότι αυτό συνεπάγεται για το tv-guide, ενώ έχει συχνές αποσυνδέσεις - επανασυνδέσεις στο διαδίκτυο (σε σύνδεση μέσω wifi vdsl 100/10) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται συχνά το εκνευριστικό εικονίδιο σύνδεσης αποσύνδεσης στο διαδίκτυο στην κάτω δεξιά πλευρά του panel.
    5. Ποιότητα εικόνας και ήχου κάτω του μετρίου και του μέσου όρου (συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό) η οποία βελτιώνεται μετά από αρκετές δοκιμές με τις ρυθμίσεις του μενού ΕΙΚΟΝΑ και χρήση εξωτερικών ηχείων αντίστοιχα.
    6. Το "καλύτερο" για το τέλος. Τηλεόραση περίπου ενός μήνα έχει χρειαστεί ήδη (μετά περίπου τις πρώτες 10 ημέρες λειτουργίας) 5 φορές επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και επαναρρύθμιση από την αρχή (χώρα - γλώσσα , σύνδεση σε δίκτυο wifi, συντονισμός καναλιών κτλ) καθότι σε ανύποπτο χρόνο χάνεται η εικόνα από τα κανάλια και ακούγεται μόνο ο ήχος (με ποιότητα σήματος κεραίας στο 95-100%). Το πρόβλημα δε λύνεται ούτε με κλείσιμο - άνοιγμα της τηλεόρασης ούτε με επανασυντονισμό καναλιών παρά μόνο με επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Σε επικοινωνία μου με την INTERTECH (service PANASONIC) για το εν λόγω πρόβλημα δεν μου δόθηκε λύση αλλά μου υπεδείχθη να την μεταφέρω στο service της PANASONIC στο Ελληνικό (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ).
    6. Αν τη βαθμολογούσα ως μόνιτορ 43'' θα της έβαζα 2 με 3 αστέρια. Σαν τηλεόραση όμως αξίζει 1 με το ζόρι λαμβανομένου υπόψη την εμπειρία χρήσης και την απογοήτευση που βιώνει ο χρήστης με τα προβλήματα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Σας προτείνω να την προσπεράσετε χωρίς δεύτερη σκέψη. Η χρήση που της κάνω αυτή τη στιγμή είναι όχι σαν τηλεόραση αλλά σαν μόνιτορ στο οποίο έχω συνδέσει ένα tv box και μια κονσόλα (ps3) και ακόμα και έτσι συχνά εμφανίζονται προβλήματα αναγνώρισης των εξωτερικών πηγών (μέσω HDMI).
    7. Πιθανόν όλα τα προβλήματα να οφείλονται σε κακογραμμένο λογισμικό - firmware αλλά δεδομένης της απουσίας υποστήριξης από την επίσημη PANASONIC δεν ελπίζω σε ανανέωση του (τελευταία έκδοση v.5.7.9.0).

    Υ.Γ. Η προηγούμενη τηλεόρασή μου ήταν μια PANASONIC plasma 42'' (p42u30e) η οποία λειτουργούσε για μια δεκαετία χωρίς προβλήματα και με μέσο όρο λειτουργίας 7-8 ώρες ημερησίως. Φυσικά και δεν είχα την απαίτηση της ποιότητας εικόνας της plasma από τη LED αλλά δυστυχώς αυτή η τηλεόραση έχει αισθητά χειρότερη εικόνα και από τις άλλες δύο τηλεοράσεις LED (άλλης μάρκας) που διαθέτω, ένα μενού που επαναλαμβάνω είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει και γενικότερα προβλήματα που μετατρέπουν τη χαρά αγοράς μιας καινούργιας τηλεόρασης σε απογοήτευση!

    • Picture
    • Sound
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Menu
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Panagiotis_Konstantopoulos5
    2
    4 out of 4 members found this review helpful

    Σε 2 μηνες χρήσης έχω κάνει 4 φορές επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων.
    Χάνει την ώρα και συνεπώς το σπαστικό μπανερ με το πρόγραμμα δεν ενημερώνεται η πολλές φορές δεν παίζει και κάποια κανάλια ενώ έχει σήμα η κεραία.
    Χειροκίνητα δεν δίνετε επιλογή να ενημερώσω την ωρα και την ημερομηνία.
    Βλέποντας Netflix 2 φορες έχει σβήσει τελείως μόνη της κάνοντας μια χρονοβόρα επανεκκίνηση.
    Ήχος και εικόνα είναι μέτρια (για τα λεφτά της αρκετά καλά βέβαια)
    Αν έχεις ψυχαναγκασμους γενικά, απέφυγε την γιατί θα γεράσεις γρήγορα.

    Επόμενο βήμα: service σε 2 μηνων προιον

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Build quality
    • Value for money
    • Viewing angle
    Did you find this review helpful?
  • toopozy
    2
    10 out of 12 members found this review helpful

    Η tv είναι κατασκευαστικά φτωχή ποιοτικά, με τα πλαϊνά πλαστικά μέρη να μην εφάπτονται καλά στην οθόνη. Τα χρώματα σε πλήρη οθόνη είναι αρκετά καλά, αλλα στην μαύρη οθόνη και σε θέαση με περιθώριο (πχ Netflix) ο φωτισμός στο μαύρο είναι απαράδεκτος με αποτέλεσμα να φεγγιζει το μαύρο. Πρακτικά δεν υπάρχει μαύρη οθόνη, καθώς ο φωτισμός αποδίδει στην οθόνη ένα σχεδόν μπλε φωτισμό με random κατανεμημένα led που είναι ενοχλητικό όταν βλέπεις σε σκοτεινό δωμάτιο. Αν το είχα καταλάβει πιο νωρίς, θα την είχα επιστρεψει για μια Samsung ή lg στα ίδια χρήματα.

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Βγαζει συνεχως προβληματα με την λειτουργια της,κακη συνδεση στο ιντερνετ γενικα μακρια....

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    2 out of 5 members found this review helpful

    Ότι καλύτερο νfm ποιότητα ηχου και εικόνας άψογη εύκολο μενού Πολύ καλό πάνελ και γωνίες θέασης

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
    • Picture
    • Viewing angle
    • Construction quality
    • Sound
    • Menu
    • Value for money
  • I have had it for five years, it works non-stop, it has no problems, I adjusted the colors, "foitinitas" and really, it plays perfectly, everything

    Translated from Greek ·
    0
  • Πρόβλημα επεζε ο ήχος και όχι εικόνα αγορασμένη το19 από την αρχή κόλλαγε η εικόνα και ερχόταν όταν την βγάζαμε από την μπριζα τώρα πάμε για αλλαγή led

    0
  • Κακή απόκριση τηλεχειριστήριου.
    Οχι και τόσο ποιοτική εικόνα & ήχο.
    Ανά καιρούς βγάζει θέματα και χρειάζεται επανεκκίνηση.

    1
  • Τα δύο αστέρια δεν είναι τόσο για την τηλεόραση όσο για την εξυπηρέτηση στο κατάστημα και στην εταιρεία intertech η οποία ανταποκρίνεται άμεσα . Ευτυχώς με φώτισε ο Θεός και πλήρωσα την εγγύηση του καταστήματος γιατί στον 1 μήνα λειτουργίας παρουσίασε πρόβλημα.
    1. Στον 1ο μήνα χάθηκε η εικόνα και ακουγόταν μόνο ήχος. Η εικόνα επανερχόταν μετά από 20 λεπτά περίπου. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα που με κάλυπτε λόγω της εγγύησης που μου παρείχε παρέλαβαν την τηλεόραση απο την intertech και τον αργότερο σε μια εβδομάδα την επέστρεψαν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.Βέβαια, αυτό που εμένα με δυσκόλεψε είναι ότι επειδή η τηλεόραση αγοράστηκε για τους γονείς μου κι εγώ μένω εκτός νομού... έπρεπε να γίνει πάλι εγκατάσταση και οι γονείς μου ... 72 και 80 χρονών αντίστοιχα.. δεν είχαν ιδέα και καμιά εγγύηση δεν το καλύπτει αυτό... Να ναι καλά οι γείτονες...
    2. Μετά 3 μήνες κορωνοίού όπου δεν μπορούσα να μετακινηθώ μεταξύ νομών πήγα να δω τους δικούς μου και να ελέγξω πως λειτουργεί η τηλεόραση και είδα ότι τα κανάλια ήταν σκόρπια στο 101, 102 κλπ... και τους δυσκόλευε. Τα ταξινόμησα στην σειρά που τα ήθελαν και την επόμενη μέρα ... τα κανάλια επανήλθαν σε μια άλλη τυχαία ταξινόμηση πάλι μετά το 100. Το ξαναέκανα και ενώ μες στην μέρα δεν άλλαζε η ταξινόμηση, την επόμενη μέρα ξανά τα ίδια.
    3. Δεν μιλώ για την ποιότητα της εικόνας... διαθέτω hdκ κι όχι 4k τηλεόραση άλλης εταιρείας και είναι κλάσης ανώτερη. Πολύ θολή εικόνα, και μέτρια εικόνα και στο netflix με τα ultra HD... Έπαιξα για ώρα με τα χρώματα και τη ρύθμιση της εικόνας αλλά δεν κατάφερα τίποτε. Ή ήταν πολύ έντονα ή πολύ ψεύτικα... καμία σχέση με αυτή που έχω στο σπίτι...
    4. Δεν συζητώ ότι για να βρω το χρονόμετρο έψαξα αρκετά και το βρήκα κατά τύχη. Και δεν συζητώ βέβαια, παρά την εκπαίδευση, να καταφέρει ποτέ ο 80χρονος πατέρας μου να το ξεθάβει κάθε φορά.
    5. 'Eνα χρόνο και 2 μήνες μετά... η τηλεόραση εμφάνισε ξανά το ίδιο πρόβλημα... μαύρη οθόνη με ήχο και μάλιστα χωρίς να επανέρχεται μετά από ώρα όπως την προηγούμενη φορά. Ούτε ο αριθμός του καναλιού φαίνεται ούτε τίποτε... Άντε πάλι για σέρβις... και με τις εταιρίες κούριερ να ζούν...μεγάλες στιγμές καταλαβαίνετε πόσο χρόνο θα πάρει όλο αυτό...
    Εν ολίγοις σκυλομετάνιωσα διπλά και τρίδιπλα που την αγόρασα ειδικά για τους δικούς μου και το κακό είναι ότι την επέλεξα όχι λόγω χαμηλής τιμής αλλά γιατί δεν βόλευε διαφορετικά η βάση της τηλεόρασης ...
    Δεν μετάνιωσα καθόλου που πλήρωσα και την επιπλέον εγγύηση του καταστήματος... όταν δεν είσαι σίγουρος για την εταιρεία κατασκευής ... είναι καλό να έχεις μια κάλυψη.

    6
  • Έχουμε και λέμε:
    1. Συναρμολογείται στην Τουρκία και έχει εμφανώς χαμηλή ποιότητα κατασκευής ( στιβαρότητα - πλαστικά μέρη).
    2. Μηδενική υποστήριξη σε αναβαθμίσεις λογισμικού - firmware από τον επίσημο δικτυακό τόπο της Panasonic ( υφίστανται firmware σε μοντέλα ακόμα και πριν το 2010 και όχι σε αυτή που είναι μοντέλο 2018).
    3. Από τα πιο κακόγουστα μενού (osd) που έχω συναντήσει. Ειδικότερα κατά την αλλαγή καναλιών το 1/4 περίπου της οθόνης καλύπτεται για κάποια δευτερόλεπτα από ένα μεγάλο πράσινο πλαίσιο το οποίο δεν δύναται να παραμετροποιηθεί από τα μενού ενώ ταυτόγχρονα και η απόκριση του τηλεχειριστηρίου ακόμα και από απόσταση ενός μέτρου είναι μέτρια ως κακή (όπως όταν τελειώνουν οι μπαταρίες).
    4. Σχεδόν καθημερινά χάνει το συγχρονισμό με την ώρα, με ότι αυτό συνεπάγεται για το tv-guide, ενώ έχει συχνές αποσυνδέσεις - επανασυνδέσεις στο διαδίκτυο (σε σύνδεση μέσω wifi vdsl 100/10) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται συχνά το εκνευριστικό εικονίδιο σύνδεσης αποσύνδεσης στο διαδίκτυο στην κάτω δεξιά πλευρά του panel.
    5. Ποιότητα εικόνας και ήχου κάτω του μετρίου και του μέσου όρου (συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό) η οποία βελτιώνεται μετά από αρκετές δοκιμές με τις ρυθμίσεις του μενού ΕΙΚΟΝΑ και χρήση εξωτερικών ηχείων αντίστοιχα.
    6. Το "καλύτερο" για το τέλος. Τηλεόραση περίπου ενός μήνα έχει χρειαστεί ήδη (μετά περίπου τις πρώτες 10 ημέρες λειτουργίας) 5 φορές επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και επαναρρύθμιση από την αρχή (χώρα - γλώσσα , σύνδεση σε δίκτυο wifi, συντονισμός καναλιών κτλ) καθότι σε ανύποπτο χρόνο χάνεται η εικόνα από τα κανάλια και ακούγεται μόνο ο ήχος (με ποιότητα σήματος κεραίας στο 95-100%). Το πρόβλημα δε λύνεται ούτε με κλείσιμο - άνοιγμα της τηλεόρασης ούτε με επανασυντονισμό καναλιών παρά μόνο με επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Σε επικοινωνία μου με την INTERTECH (service PANASONIC) για το εν λόγω πρόβλημα δεν μου δόθηκε λύση αλλά μου υπεδείχθη να την μεταφέρω στο service της PANASONIC στο Ελληνικό (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ).
    6. Αν τη βαθμολογούσα ως μόνιτορ 43'' θα της έβαζα 2 με 3 αστέρια. Σαν τηλεόραση όμως αξίζει 1 με το ζόρι λαμβανομένου υπόψη την εμπειρία χρήσης και την απογοήτευση που βιώνει ο χρήστης με τα προβλήματα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Σας προτείνω να την προσπεράσετε χωρίς δεύτερη σκέψη. Η χρήση που της κάνω αυτή τη στιγμή είναι όχι σαν τηλεόραση αλλά σαν μόνιτορ στο οποίο έχω συνδέσει ένα tv box και μια κονσόλα (ps3) και ακόμα και έτσι συχνά εμφανίζονται προβλήματα αναγνώρισης των εξωτερικών πηγών (μέσω HDMI).
    7. Πιθανόν όλα τα προβλήματα να οφείλονται σε κακογραμμένο λογισμικό - firmware αλλά δεδομένης της απουσίας υποστήριξης από την επίσημη PANASONIC δεν ελπίζω σε ανανέωση του (τελευταία έκδοση v.5.7.9.0).

    Υ.Γ. Η προηγούμενη τηλεόρασή μου ήταν μια PANASONIC plasma 42'' (p42u30e) η οποία λειτουργούσε για μια δεκαετία χωρίς προβλήματα και με μέσο όρο λειτουργίας 7-8 ώρες ημερησίως. Φυσικά και δεν είχα την απαίτηση της ποιότητας εικόνας της plasma από τη LED αλλά δυστυχώς αυτή η τηλεόραση έχει αισθητά χειρότερη εικόνα και από τις άλλες δύο τηλεοράσεις LED (άλλης μάρκας) που διαθέτω, ένα μενού που επαναλαμβάνω είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει και γενικότερα προβλήματα που μετατρέπουν τη χαρά αγοράς μιας καινούργιας τηλεόρασης σε απογοήτευση!

    15
  • See all

Specifications

Image

Diagonal
43 "
Resolution
4K Ultra HD
Refresh Rate
50/60 Hz
Type of Panel
Direct LED
HDR Types
-
Local Dimming
No

Audio

Channels
Stereo
Power
20 W

Features & Functions

Receiver
DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Yes
PVR Recording
No
Hotel Mode
No
Voice Commands
No
HbbTV
No
VRR
-

Audio Standards

Audio Templates
-

Additional Specifications

Supported Applications
-
Software
MyHomeScreen

Wired Connections

Ethernet
No
Headphones
No
Digital Audio Optical
Yes
USB
2
HDMI
3
Number of HDMI 2.1
-

Wireless Connections

Wi-Fi
Yes
Bluetooth
No
Miracast
No
Chromecast Built-In
No
Screen Mirroring
Yes
AirPlay
-

Product Details

Release Date
2018
Weight
9.75 kg
VESA Mount
200 x 200 mm

Energy Label

Energy Class
-

Dimensions (without Stand)

Width
970 mm
Height
566 mm
Thickness
73 mm

Dimensions (with Stand)

Width
970 mm
Height
612 mm
Thickness
235 mm

Commercial Warranty

Manufacturer's Limited Warranty
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (10)

  1. 3
  2. 4 stars
    0
  3. 3 stars
    0
  4. 3
  5. 4
Review this product
  • Picture
  • Sound
  • Viewing angle
  • Build quality
  • Menu
  • Value for money
  • I have had it for five years, it works non-stop, it has no problems, I adjusted the colors, "foitinitas" and really, it plays perfectly, everything

    Translated from Greek ·
    Did you find this review helpful?
  • Πρόβλημα επεζε ο ήχος και όχι εικόνα αγορασμένη το19 από την αρχή κόλλαγε η εικόνα και ερχόταν όταν την βγάζαμε από την μπριζα τώρα πάμε για αλλαγή led

    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Picture
    • Build quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • IoannaIl
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Κακή απόκριση τηλεχειριστήριου.
    Οχι και τόσο ποιοτική εικόνα & ήχο.
    Ανά καιρούς βγάζει θέματα και χρειάζεται επανεκκίνηση.

    • Viewing angle
    • Build quality
    • Picture
    • Sound
    • Value for money
    • Menu
    Did you find this review helpful?
  • TZOTZI_GIANNA
    2
    6 out of 12 members found this review helpful

    Τα δύο αστέρια δεν είναι τόσο για την τηλεόραση όσο για την εξυπηρέτηση στο κατάστημα και στην εταιρεία intertech η οποία ανταποκρίνεται άμεσα . Ευτυχώς με φώτισε ο Θεός και πλήρωσα την εγγύηση του καταστήματος γιατί στον 1 μήνα λειτουργίας παρουσίασε πρόβλημα.
    1. Στον 1ο μήνα χάθηκε η εικόνα και ακουγόταν μόνο ήχος. Η εικόνα επανερχόταν μετά από 20 λεπτά περίπου. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα που με κάλυπτε λόγω της εγγύησης που μου παρείχε παρέλαβαν την τηλεόραση απο την intertech και τον αργότερο σε μια εβδομάδα την επέστρεψαν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.Βέβαια, αυτό που εμένα με δυσκόλεψε είναι ότι επειδή η τηλεόραση αγοράστηκε για τους γονείς μου κι εγώ μένω εκτός νομού... έπρεπε να γίνει πάλι εγκατάσταση και οι γονείς μου ... 72 και 80 χρονών αντίστοιχα.. δεν είχαν ιδέα και καμιά εγγύηση δεν το καλύπτει αυτό... Να ναι καλά οι γείτονες...
    2. Μετά 3 μήνες κορωνοίού όπου δεν μπορούσα να μετακινηθώ μεταξύ νομών πήγα να δω τους δικούς μου και να ελέγξω πως λειτουργεί η τηλεόραση και είδα ότι τα κανάλια ήταν σκόρπια στο 101, 102 κλπ... και τους δυσκόλευε. Τα ταξινόμησα στην σειρά που τα ήθελαν και την επόμενη μέρα ... τα κανάλια επανήλθαν σε μια άλλη τυχαία ταξινόμηση πάλι μετά το 100. Το ξαναέκανα και ενώ μες στην μέρα δεν άλλαζε η ταξινόμηση, την επόμενη μέρα ξανά τα ίδια.
    3. Δεν μιλώ για την ποιότητα της εικόνας... διαθέτω hdκ κι όχι 4k τηλεόραση άλλης εταιρείας και είναι κλάσης ανώτερη. Πολύ θολή εικόνα, και μέτρια εικόνα και στο netflix με τα ultra HD... Έπαιξα για ώρα με τα χρώματα και τη ρύθμιση της εικόνας αλλά δεν κατάφερα τίποτε. Ή ήταν πολύ έντονα ή πολύ ψεύτικα... καμία σχέση με αυτή που έχω στο σπίτι...
    4. Δεν συζητώ ότι για να βρω το χρονόμετρο έψαξα αρκετά και το βρήκα κατά τύχη. Και δεν συζητώ βέβαια, παρά την εκπαίδευση, να καταφέρει ποτέ ο 80χρονος πατέρας μου να το ξεθάβει κάθε φορά.
    5. 'Eνα χρόνο και 2 μήνες μετά... η τηλεόραση εμφάνισε ξανά το ίδιο πρόβλημα... μαύρη οθόνη με ήχο και μάλιστα χωρίς να επανέρχεται μετά από ώρα όπως την προηγούμενη φορά. Ούτε ο αριθμός του καναλιού φαίνεται ούτε τίποτε... Άντε πάλι για σέρβις... και με τις εταιρίες κούριερ να ζούν...μεγάλες στιγμές καταλαβαίνετε πόσο χρόνο θα πάρει όλο αυτό...
    Εν ολίγοις σκυλομετάνιωσα διπλά και τρίδιπλα που την αγόρασα ειδικά για τους δικούς μου και το κακό είναι ότι την επέλεξα όχι λόγω χαμηλής τιμής αλλά γιατί δεν βόλευε διαφορετικά η βάση της τηλεόρασης ...
    Δεν μετάνιωσα καθόλου που πλήρωσα και την επιπλέον εγγύηση του καταστήματος... όταν δεν είσαι σίγουρος για την εταιρεία κατασκευής ... είναι καλό να έχεις μια κάλυψη.

    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Picture
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • john_john_
    1
    15 out of 16 members found this review helpful

    Έχουμε και λέμε:
    1. Συναρμολογείται στην Τουρκία και έχει εμφανώς χαμηλή ποιότητα κατασκευής ( στιβαρότητα - πλαστικά μέρη).
    2. Μηδενική υποστήριξη σε αναβαθμίσεις λογισμικού - firmware από τον επίσημο δικτυακό τόπο της Panasonic ( υφίστανται firmware σε μοντέλα ακόμα και πριν το 2010 και όχι σε αυτή που είναι μοντέλο 2018).
    3. Από τα πιο κακόγουστα μενού (osd) που έχω συναντήσει. Ειδικότερα κατά την αλλαγή καναλιών το 1/4 περίπου της οθόνης καλύπτεται για κάποια δευτερόλεπτα από ένα μεγάλο πράσινο πλαίσιο το οποίο δεν δύναται να παραμετροποιηθεί από τα μενού ενώ ταυτόγχρονα και η απόκριση του τηλεχειριστηρίου ακόμα και από απόσταση ενός μέτρου είναι μέτρια ως κακή (όπως όταν τελειώνουν οι μπαταρίες).
    4. Σχεδόν καθημερινά χάνει το συγχρονισμό με την ώρα, με ότι αυτό συνεπάγεται για το tv-guide, ενώ έχει συχνές αποσυνδέσεις - επανασυνδέσεις στο διαδίκτυο (σε σύνδεση μέσω wifi vdsl 100/10) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται συχνά το εκνευριστικό εικονίδιο σύνδεσης αποσύνδεσης στο διαδίκτυο στην κάτω δεξιά πλευρά του panel.
    5. Ποιότητα εικόνας και ήχου κάτω του μετρίου και του μέσου όρου (συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό) η οποία βελτιώνεται μετά από αρκετές δοκιμές με τις ρυθμίσεις του μενού ΕΙΚΟΝΑ και χρήση εξωτερικών ηχείων αντίστοιχα.
    6. Το "καλύτερο" για το τέλος. Τηλεόραση περίπου ενός μήνα έχει χρειαστεί ήδη (μετά περίπου τις πρώτες 10 ημέρες λειτουργίας) 5 φορές επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και επαναρρύθμιση από την αρχή (χώρα - γλώσσα , σύνδεση σε δίκτυο wifi, συντονισμός καναλιών κτλ) καθότι σε ανύποπτο χρόνο χάνεται η εικόνα από τα κανάλια και ακούγεται μόνο ο ήχος (με ποιότητα σήματος κεραίας στο 95-100%). Το πρόβλημα δε λύνεται ούτε με κλείσιμο - άνοιγμα της τηλεόρασης ούτε με επανασυντονισμό καναλιών παρά μόνο με επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Σε επικοινωνία μου με την INTERTECH (service PANASONIC) για το εν λόγω πρόβλημα δεν μου δόθηκε λύση αλλά μου υπεδείχθη να την μεταφέρω στο service της PANASONIC στο Ελληνικό (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ).
    6. Αν τη βαθμολογούσα ως μόνιτορ 43'' θα της έβαζα 2 με 3 αστέρια. Σαν τηλεόραση όμως αξίζει 1 με το ζόρι λαμβανομένου υπόψη την εμπειρία χρήσης και την απογοήτευση που βιώνει ο χρήστης με τα προβλήματα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Σας προτείνω να την προσπεράσετε χωρίς δεύτερη σκέψη. Η χρήση που της κάνω αυτή τη στιγμή είναι όχι σαν τηλεόραση αλλά σαν μόνιτορ στο οποίο έχω συνδέσει ένα tv box και μια κονσόλα (ps3) και ακόμα και έτσι συχνά εμφανίζονται προβλήματα αναγνώρισης των εξωτερικών πηγών (μέσω HDMI).
    7. Πιθανόν όλα τα προβλήματα να οφείλονται σε κακογραμμένο λογισμικό - firmware αλλά δεδομένης της απουσίας υποστήριξης από την επίσημη PANASONIC δεν ελπίζω σε ανανέωση του (τελευταία έκδοση v.5.7.9.0).

    Υ.Γ. Η προηγούμενη τηλεόρασή μου ήταν μια PANASONIC plasma 42'' (p42u30e) η οποία λειτουργούσε για μια δεκαετία χωρίς προβλήματα και με μέσο όρο λειτουργίας 7-8 ώρες ημερησίως. Φυσικά και δεν είχα την απαίτηση της ποιότητας εικόνας της plasma από τη LED αλλά δυστυχώς αυτή η τηλεόραση έχει αισθητά χειρότερη εικόνα και από τις άλλες δύο τηλεοράσεις LED (άλλης μάρκας) που διαθέτω, ένα μενού που επαναλαμβάνω είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει και γενικότερα προβλήματα που μετατρέπουν τη χαρά αγοράς μιας καινούργιας τηλεόρασης σε απογοήτευση!

    • Picture
    • Sound
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Menu
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Panagiotis_Konstantopoulos5
    2
    4 out of 4 members found this review helpful

    Σε 2 μηνες χρήσης έχω κάνει 4 φορές επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων.
    Χάνει την ώρα και συνεπώς το σπαστικό μπανερ με το πρόγραμμα δεν ενημερώνεται η πολλές φορές δεν παίζει και κάποια κανάλια ενώ έχει σήμα η κεραία.
    Χειροκίνητα δεν δίνετε επιλογή να ενημερώσω την ωρα και την ημερομηνία.
    Βλέποντας Netflix 2 φορες έχει σβήσει τελείως μόνη της κάνοντας μια χρονοβόρα επανεκκίνηση.
    Ήχος και εικόνα είναι μέτρια (για τα λεφτά της αρκετά καλά βέβαια)
    Αν έχεις ψυχαναγκασμους γενικά, απέφυγε την γιατί θα γεράσεις γρήγορα.

    Επόμενο βήμα: service σε 2 μηνων προιον

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Build quality
    • Value for money
    • Viewing angle
    Did you find this review helpful?
  • toopozy
    2
    10 out of 12 members found this review helpful

    Η tv είναι κατασκευαστικά φτωχή ποιοτικά, με τα πλαϊνά πλαστικά μέρη να μην εφάπτονται καλά στην οθόνη. Τα χρώματα σε πλήρη οθόνη είναι αρκετά καλά, αλλα στην μαύρη οθόνη και σε θέαση με περιθώριο (πχ Netflix) ο φωτισμός στο μαύρο είναι απαράδεκτος με αποτέλεσμα να φεγγιζει το μαύρο. Πρακτικά δεν υπάρχει μαύρη οθόνη, καθώς ο φωτισμός αποδίδει στην οθόνη ένα σχεδόν μπλε φωτισμό με random κατανεμημένα led που είναι ενοχλητικό όταν βλέπεις σε σκοτεινό δωμάτιο. Αν το είχα καταλάβει πιο νωρίς, θα την είχα επιστρεψει για μια Samsung ή lg στα ίδια χρήματα.

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Βγαζει συνεχως προβληματα με την λειτουργια της,κακη συνδεση στο ιντερνετ γενικα μακρια....

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Build quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    2 out of 5 members found this review helpful

    Ότι καλύτερο νfm ποιότητα ηχου και εικόνας άψογη εύκολο μενού Πολύ καλό πάνελ και γωνίες θέασης

    • Picture
    • Sound
    • Menu
    • Viewing angle
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
    • Picture
    • Viewing angle
    • Construction quality
    • Sound
    • Menu
    • Value for money
  • I have had it for five years, it works non-stop, it has no problems, I adjusted the colors, "foitinitas" and really, it plays perfectly, everything

    Translated from Greek ·
    0
  • Πρόβλημα επεζε ο ήχος και όχι εικόνα αγορασμένη το19 από την αρχή κόλλαγε η εικόνα και ερχόταν όταν την βγάζαμε από την μπριζα τώρα πάμε για αλλαγή led

    0
  • Κακή απόκριση τηλεχειριστήριου.
    Οχι και τόσο ποιοτική εικόνα & ήχο.
    Ανά καιρούς βγάζει θέματα και χρειάζεται επανεκκίνηση.

    1
  • Τα δύο αστέρια δεν είναι τόσο για την τηλεόραση όσο για την εξυπηρέτηση στο κατάστημα και στην εταιρεία intertech η οποία ανταποκρίνεται άμεσα . Ευτυχώς με φώτισε ο Θεός και πλήρωσα την εγγύηση του καταστήματος γιατί στον 1 μήνα λειτουργίας παρουσίασε πρόβλημα.
    1. Στον 1ο μήνα χάθηκε η εικόνα και ακουγόταν μόνο ήχος. Η εικόνα επανερχόταν μετά από 20 λεπτά περίπου. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα που με κάλυπτε λόγω της εγγύησης που μου παρείχε παρέλαβαν την τηλεόραση απο την intertech και τον αργότερο σε μια εβδομάδα την επέστρεψαν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.Βέβαια, αυτό που εμένα με δυσκόλεψε είναι ότι επειδή η τηλεόραση αγοράστηκε για τους γονείς μου κι εγώ μένω εκτός νομού... έπρεπε να γίνει πάλι εγκατάσταση και οι γονείς μου ... 72 και 80 χρονών αντίστοιχα.. δεν είχαν ιδέα και καμιά εγγύηση δεν το καλύπτει αυτό... Να ναι καλά οι γείτονες...
    2. Μετά 3 μήνες κορωνοίού όπου δεν μπορούσα να μετακινηθώ μεταξύ νομών πήγα να δω τους δικούς μου και να ελέγξω πως λειτουργεί η τηλεόραση και είδα ότι τα κανάλια ήταν σκόρπια στο 101, 102 κλπ... και τους δυσκόλευε. Τα ταξινόμησα στην σειρά που τα ήθελαν και την επόμενη μέρα ... τα κανάλια επανήλθαν σε μια άλλη τυχαία ταξινόμηση πάλι μετά το 100. Το ξαναέκανα και ενώ μες στην μέρα δεν άλλαζε η ταξινόμηση, την επόμενη μέρα ξανά τα ίδια.
    3. Δεν μιλώ για την ποιότητα της εικόνας... διαθέτω hdκ κι όχι 4k τηλεόραση άλλης εταιρείας και είναι κλάσης ανώτερη. Πολύ θολή εικόνα, και μέτρια εικόνα και στο netflix με τα ultra HD... Έπαιξα για ώρα με τα χρώματα και τη ρύθμιση της εικόνας αλλά δεν κατάφερα τίποτε. Ή ήταν πολύ έντονα ή πολύ ψεύτικα... καμία σχέση με αυτή που έχω στο σπίτι...
    4. Δεν συζητώ ότι για να βρω το χρονόμετρο έψαξα αρκετά και το βρήκα κατά τύχη. Και δεν συζητώ βέβαια, παρά την εκπαίδευση, να καταφέρει ποτέ ο 80χρονος πατέρας μου να το ξεθάβει κάθε φορά.
    5. 'Eνα χρόνο και 2 μήνες μετά... η τηλεόραση εμφάνισε ξανά το ίδιο πρόβλημα... μαύρη οθόνη με ήχο και μάλιστα χωρίς να επανέρχεται μετά από ώρα όπως την προηγούμενη φορά. Ούτε ο αριθμός του καναλιού φαίνεται ούτε τίποτε... Άντε πάλι για σέρβις... και με τις εταιρίες κούριερ να ζούν...μεγάλες στιγμές καταλαβαίνετε πόσο χρόνο θα πάρει όλο αυτό...
    Εν ολίγοις σκυλομετάνιωσα διπλά και τρίδιπλα που την αγόρασα ειδικά για τους δικούς μου και το κακό είναι ότι την επέλεξα όχι λόγω χαμηλής τιμής αλλά γιατί δεν βόλευε διαφορετικά η βάση της τηλεόρασης ...
    Δεν μετάνιωσα καθόλου που πλήρωσα και την επιπλέον εγγύηση του καταστήματος... όταν δεν είσαι σίγουρος για την εταιρεία κατασκευής ... είναι καλό να έχεις μια κάλυψη.

    6
  • Έχουμε και λέμε:
    1. Συναρμολογείται στην Τουρκία και έχει εμφανώς χαμηλή ποιότητα κατασκευής ( στιβαρότητα - πλαστικά μέρη).
    2. Μηδενική υποστήριξη σε αναβαθμίσεις λογισμικού - firmware από τον επίσημο δικτυακό τόπο της Panasonic ( υφίστανται firmware σε μοντέλα ακόμα και πριν το 2010 και όχι σε αυτή που είναι μοντέλο 2018).
    3. Από τα πιο κακόγουστα μενού (osd) που έχω συναντήσει. Ειδικότερα κατά την αλλαγή καναλιών το 1/4 περίπου της οθόνης καλύπτεται για κάποια δευτερόλεπτα από ένα μεγάλο πράσινο πλαίσιο το οποίο δεν δύναται να παραμετροποιηθεί από τα μενού ενώ ταυτόγχρονα και η απόκριση του τηλεχειριστηρίου ακόμα και από απόσταση ενός μέτρου είναι μέτρια ως κακή (όπως όταν τελειώνουν οι μπαταρίες).
    4. Σχεδόν καθημερινά χάνει το συγχρονισμό με την ώρα, με ότι αυτό συνεπάγεται για το tv-guide, ενώ έχει συχνές αποσυνδέσεις - επανασυνδέσεις στο διαδίκτυο (σε σύνδεση μέσω wifi vdsl 100/10) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται συχνά το εκνευριστικό εικονίδιο σύνδεσης αποσύνδεσης στο διαδίκτυο στην κάτω δεξιά πλευρά του panel.
    5. Ποιότητα εικόνας και ήχου κάτω του μετρίου και του μέσου όρου (συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό) η οποία βελτιώνεται μετά από αρκετές δοκιμές με τις ρυθμίσεις του μενού ΕΙΚΟΝΑ και χρήση εξωτερικών ηχείων αντίστοιχα.
    6. Το "καλύτερο" για το τέλος. Τηλεόραση περίπου ενός μήνα έχει χρειαστεί ήδη (μετά περίπου τις πρώτες 10 ημέρες λειτουργίας) 5 φορές επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και επαναρρύθμιση από την αρχή (χώρα - γλώσσα , σύνδεση σε δίκτυο wifi, συντονισμός καναλιών κτλ) καθότι σε ανύποπτο χρόνο χάνεται η εικόνα από τα κανάλια και ακούγεται μόνο ο ήχος (με ποιότητα σήματος κεραίας στο 95-100%). Το πρόβλημα δε λύνεται ούτε με κλείσιμο - άνοιγμα της τηλεόρασης ούτε με επανασυντονισμό καναλιών παρά μόνο με επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Σε επικοινωνία μου με την INTERTECH (service PANASONIC) για το εν λόγω πρόβλημα δεν μου δόθηκε λύση αλλά μου υπεδείχθη να την μεταφέρω στο service της PANASONIC στο Ελληνικό (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ).
    6. Αν τη βαθμολογούσα ως μόνιτορ 43'' θα της έβαζα 2 με 3 αστέρια. Σαν τηλεόραση όμως αξίζει 1 με το ζόρι λαμβανομένου υπόψη την εμπειρία χρήσης και την απογοήτευση που βιώνει ο χρήστης με τα προβλήματα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Σας προτείνω να την προσπεράσετε χωρίς δεύτερη σκέψη. Η χρήση που της κάνω αυτή τη στιγμή είναι όχι σαν τηλεόραση αλλά σαν μόνιτορ στο οποίο έχω συνδέσει ένα tv box και μια κονσόλα (ps3) και ακόμα και έτσι συχνά εμφανίζονται προβλήματα αναγνώρισης των εξωτερικών πηγών (μέσω HDMI).
    7. Πιθανόν όλα τα προβλήματα να οφείλονται σε κακογραμμένο λογισμικό - firmware αλλά δεδομένης της απουσίας υποστήριξης από την επίσημη PANASONIC δεν ελπίζω σε ανανέωση του (τελευταία έκδοση v.5.7.9.0).

    Υ.Γ. Η προηγούμενη τηλεόρασή μου ήταν μια PANASONIC plasma 42'' (p42u30e) η οποία λειτουργούσε για μια δεκαετία χωρίς προβλήματα και με μέσο όρο λειτουργίας 7-8 ώρες ημερησίως. Φυσικά και δεν είχα την απαίτηση της ποιότητας εικόνας της plasma από τη LED αλλά δυστυχώς αυτή η τηλεόραση έχει αισθητά χειρότερη εικόνα και από τις άλλες δύο τηλεοράσεις LED (άλλης μάρκας) που διαθέτω, ένα μενού που επαναλαμβάνω είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει και γενικότερα προβλήματα που μετατρέπουν τη χαρά αγοράς μιας καινούργιας τηλεόρασης σε απογοήτευση!

    15
  • See all