I would generally say that cribs are a waste of money, but this particular one has more than made up for it!
1. We got it while I was still pregnant and the surrounding pillow helped a lot with sleeping with a big belly!
2. It was our baby's first bed, as we stayed away from home for about two months and it was incredibly convenient. It fit on top of two nightstands between the wall and the double bed, or on the living room table, depending on what was more convenient. Overall, the fact that it was portable was very helpful.
3. It also worked well as a second bed when we went somewhere and needed it.
4. Now, the surrounding pillow is placed in a "G" shape as a protective barrier on the bed against the wall, and occasionally, when I lean in to breastfeed, I use it as my own pillow.
* The size is very positive for me, as it is large, and it is also easy to wash and transport. One can imagine various uses for it even after the first year. For example, I'm thinking that later on, it could be used as a play area in his room or as a relaxation space, etc.
** I never used it as a breastfeeding pillow, but it seemed very long and soft for my own taste and needs, so I ended up with a very sturdy and firm one. Essentially, the only negative thing I found is that the filling of the surrounding pillow is somewhat soft and "shiftable" (it has developed a gap over time and it is difficult to impossible to fix it to be uniform again). Despite this, I won't deduct a single star from it! I am completely satisfied with this purchase!
Θα έλεγα γενικά ότι οι φωλιές είναι πεταμένα λεφτά, αλλά η συγκεκριμένη έχει βγάλει τα λεφτά της με το παραπάνω!
1. Την πήραμε ενώ ήμουν ακόμη έγκυος και το γύρω μαξιλάρι βοήθησε αρκετά στον ύπνο με την κοιλιά τούρλα!
2. Ήταν το πρώτο κρεβάτι του μωρού μας, μιας και μείναμε εκτός σπιτιού μας για κάνα δίμηνο και βόλεψε αφάνταστα. Έμπαινε πάνω σε δυο κομοδίνα ανάμεσα στον τοίχο και το διπλό κρεβάτι ή πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού, αναλόγως πού βόλευε. Γενικά το ότι μεταφερόταν βόλεψε πολύ.
3. Βόλεψε μετά και σαν 2ο κρεβάτι όπου πηγαίναμε και χρειαζόταν.
4. Τώρα πια έχει μπει το γύρω μαξιλάρι σε γωνία "Γ" σαν προστατευτικό στο κρεβάτι του για τον τοίχο και ενίοτε, όταν χώνομαι κι εγώ να τον θηλάσω, το χρησιμοποιώ για δικό μου μαξιλάρι.
* Πολύ θετικό για μένα το μέγεθος που είναι μεγάλο, καθώς και το ότι πλένεται και μεταφέρεται εύκολα. Φαντασία να έχει κανείς και χρήσεις βρίσκει και μετά τον πρώτο χρόνο. Πχ σκέφτομαι ότι αργότερα μπορεί να το έχει για παιχνίδι στο δωμάτιό του ή σαν το χώρο ριλάξ του, κλπ...
** Σαν μαξιλάρι θηλασμού δεν το χρησιμοποίησα ποτέ, αλλά μού φάνηκε πολύ μακρύ και πολύ μαλακό για τα δικά μου γούστα και τις ανάγκες και κατέληξα σε ένα πολύ στιβαρό και σφιχτό. Ουσιαστικά, το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι το ότι η γέμιση του γύρω μαξιλαριού είναι κάπως μαλακή και "μεταφερόμενη" (έχει κάνει με τον καιρό ένα κενό και είναι δύσκολο έως αδύνατο να το φτιάξω να είναι πάλι ομοιόμορφο). Παρόλα αυτά, δεν θα του κόψω ούτε ένα αστέρι! Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από αυτή την αγορά!