I bought it today, October 23, 2019, for 14Euros, the 64GB version. I chose it from a well-known chain of stores without checking the specs and reviews, but I relied on the company and its beautiful design (which may not be liked by others). I also have the 16GB and 32GB versions of the same model and I am satisfied. So, let's talk about the 64GB version:
-> It supports USB 2.0 even though it is USB 3.0.
-> If you format it as fat32, it is supported by all operating systems and devices, but you cannot transfer files larger than 4GB. I formatted it as NTFS because I only use it on Windows PCs for large files. Moreover, Windows does not allow you to format it as FAT32 (it only has exFAT and NTFS) because FAT32 theoretically supports up to 32GB disks. However, for users who are not familiar with Linux, if you access it from Linux (using gParted) or from Mac, you can format it as FAT32 or whatever you prefer. exFAT is only compatible with Mac and Windows (newer versions) and it is a relatively new file system for large files. However, it does not have the maximum compatibility that FAT32 has, as well as exFAT is not as reliable as NTFS.
-> According to tests based on the following images (which have not been approved yet) and in the 16GB, 32GB, and 64GB versions using CrystalMark, they performed very well. So, based on all these numbers, they are quite fast and meet everyday needs. It is recommended and offers value for money compared to others that have low write speeds.
-> Nice design.
-> I am evaluating it from the first day, I will re-evaluate it after some time to see how reliable it will remain, but for now, it is performing very well.
Το πήρα σήμερα 23 Οκτωβρίου 2019 στα 14Ε το 64GB. Το επέλεξα από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων χωρίς να δω specs και reviews αλλά βασίστηκα στην εταιρεία και στο όμορφο design του (σχετικό είναι σε άλλους μπορεί να μην αρέσει). Έχω επίσης την έκδοση των 16gb και την 32gb στην ίδιο μοντέλο και είμαι ικανοποιημένος. Λοιπόν έχουμε για το 64gb:
-> Υποστηρίζει USB 2.0 και ας είναι USB 3.0
-> Αν το κάνετε φορματ σε fat32 υποστηρίζεται από όλα τα λειτουργικά και τις συσκευές, αλλά δεν μπορείτε να περάσετε αρχεία πάνω από 4gb, εγώ το διαμόρφωσα σε NTFS γιατί το χρησιμοποιώ μόνο σε Η/Υ με Windows για μεγάλα αρχεία, εξάλλου στα Windows δεν σε αφήνει να το διαμορφώσεις ως FAT32 (έχει μόνο exFAT και NTFS) γιατί το FAT32 θεωρητικά υποστηρίζει μέχρι 32GB δίσκος οπότε για χρήστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το linux , αλλά αμά μπείτε από Linux (με το gParted) ή από Mac μπορείτε να το διαμορφώσετε ως FAT32 και ότι άλλο θέλετε σε ότι σας βολεύει. Το exFAT είναι συμβατό μόνο σε Mac και Windows (νέες εκδόσεις και είναι σχετικά καινούργιο σύστημα αρχείων για τα μεγάλα αρχεία) αλλά την μέγιστη συμβατότητα του FAT32 δεν την έχει που παίζει παντού, καθώς επίσης και το exFAT δεν είναι τόσο αξιόπιστο σε σχέση με το NTFS.
-> Σε τεστ σύμφωνα με τις παρακάτω εικόνες (δεν έχουν εγκριθεί ακόμα) και στην έκδοση των 16gb και των 32gb και των 64gb με το crystalmark τα πήγαν πολύ καλά οπότε από όλα αυτά τα νούμερα τα κάνουν αρκετά γρήγορα και τα 3 φλασάκια στις καθημερινές ανάγκες. Συνιστάται και είναι VFM σε σχέση με άλλα που έχουν χαμηλό write.
-> Ωραίο design.
-> Το αξιολογώ με την πρώτη μέρα, θα το ξανα-αξιολογήσω μετά από καιρό για να δω πόσο αξιόπιστο θα παραμείνει, αλλά προς το παρόν τα πηγαίνει πολύ καλά.