I start with the "simple" positives, such as the joy it gives you to mix it yourself. It smells wonderful and it seems at first glance that it is a completely natural product.
I have very dry skin on my forehead and relatively oily nose, in other words, combination skin. I was very impressed by the intense oiliness of the product during exfoliation, literally as if I had applied oil and was rubbing it in.
However, when I rinsed it off, it did not leave my skin feeling oily but nicely moisturized, very radiant!!! and with a nice scent.
I didn't even need to do a mask like I always do after exfoliation.
The huge downside for me, unfortunately, that will make me not use it on my face again, is that it is excessively harsh as a product! So much so that I barely touched my face as I rubbed it to avoid scratching myself. I have used many facial peeling products in general, but never one so harsh. So I will keep it for use on the body, again very gently and carefully, but unfortunately not for the face!
Next day and I come to "correct" my review and give it a star. The mixture, after almost 24 hours in the jar, has softened quite a bit compared to yesterday. I tried it on my face again and there was a big difference, it dissolved with rubbing and did not irritate. Therefore, I conclude that it needs time before being used for the first time. In terms of cleansing and moisturizing, very good!
Αρχίζω από τα "απλά" θετικά, όπως τη χαρά που σου δίνει ότι το αναμειγνύεις μόνη σου. Μυρίζει υπέροχα και φαίνεται με την πρώτη ματιά ότι είναι ένα εντελώς φυσικό προϊόν.
Έχω πολύ ξηρό δέρμα στο μέτωπο και σχετικά λιπαρή μύτη, κοινώς ένα μεικτό δέρμα. Μου έκανε πολύ εντύπωση η έντονη λιπαρότητα του προϊόντος κατά τη διάρκεια της απολέπισης, κυριολεκτικά σαν να έχω βάλει λάδι και να τρίβομαι.
Παρόλα αυτά όταν το ξέβγαλα δεν άφησε το δέρμα με "λαδίλα" αλλά ωραία ενυδατωμένο, πολύ λαμπερό!!! και με ωραίο άρωμα.
Δεν χρειάστηκε καν να κάνω μάσκα όπως κάνω πάντα μετά την απολέπιση.
Το τεράστιο μείον όμως για μένα που δυστυχώς θα με κάνει να μην το χρησιμοποιήσω ξανά στο πρόσωπο, είναι ότι είναι υπερβολικά σκληρό σαν προϊόν! Τόσο πολύ που ίσα που ακούμπαγα το πρόσωπο μου όπως το έτριβα για να μην γδαρθώ. Έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλά peeling προσωπου γενικά αλλά τόσο σκληρό πρώτη φορά. Θα το κρατήσω λοιπόν για χρήση στο σώμα και πάλι πολύ απαλά και προσεκτικά αλλά δυστυχώς οχι για το πρόσωπο!
Επόμενη μέρα και έρχομαι για να "διορθώσω" τη κριτική μου και να ανεβάσω αστεράκι. Το μείγμα μετά από σχεδόν ένα 24ωρο στο βαζάκι, έχει μαλακώσει αρκετά σε σχέση με χτες. Δοκίμασα ξανά στο πρόσωπο και είχε μεγάλη διαφορά, διαλυόταν με το τρίψιμο και δεν έγδερνε. Επομένως καταλήγω στο ότι χρειάζεται τον χρόνο του πριν χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά. Από άποψη καθαρισμού και ενυδάτωσης, πάρα πολύ καλό!