As a screen protector, it doesn't have any quality issues and it will do the job you bought it for, but this particular brand (as you can see, the box is not positioned to show the brand in the product images on its page on Skroutz) that I received is not like the screen protector in the image on Skroutz, it covers less area at the top, as you will see it does not cover the front camera, the package did not include stickers to remove dust and the 'wet wipe' inside was completely dry.
If I hadn't kept my own wet wipe from a watch screen protector, I wouldn't have been able to apply the phone's screen protector on a clean surface.
I won't leave a bad review for the store nor will I ask for a replacement or a refund for the screen protector, it will do its job, I just wouldn't buy it again for the above reasons.
P.S.: On my first attempt to post the above review, Skroutz asked me to rephrase the review without mentioning the store.
The reason I mentioned the store is not because I have a problem with them, it's so that a potential buyer knows that from this store comes this particular brand of screen protector (since Skroutz allows the product to be published with generic photos and not real ones) with these problems/shortcomings, etc.
Σαν τζαμακι δεν εχει καποιο ποιοτικο προβλημα θα κανει την δουλεια για την οποια το πηρες, ομως η συγκεκριμενη μαρκα (οπως θα δεις δεν ειναι τοποθετημενο το κουτι για να φαινεται η μαρκα στις εικονες του προιοντος στην σελιδα του στο σκρουτζ) που μου ηρθε εμενα δεν ειναι οπως το τζαμακι της εικονας στο σκρουτζ, καλυπτει λιγοτερο χωρο στην πανω του μερια, οπως θα δεις δεν καλυπτει την μπροστινη καμερα, δεν ειχε μεσα η συσκευασια στικερακια για να τραβας τις σκονες και το "wet wipe"που ειχε μεσα ηταν θεοστεγνο.
Αν δεν ειχα κρατημενο δικο μου υγρο πανακι απο τζαμακι ρολογιου δεν θα μπορουσα να βαλω το τζαμακι του κινητου σε καθαρη επιφανεια.
Δεν θα αφησω κακη κριτικη στο καταστημα ουτε θα ζητησω αντικατασταση στο τζαμακι η επιστροφη χρηματων, την δουλεια του θα την κανει, απλα δεν θα το ξαναεπαιρνα για τους παραπανω λογους.
ΥΓ. : Στην πρωτη μου προσπαθεια δημοσιευσης της παραπανω αξιολογησης, το σκρουτζ μου ζητησε να επαναδιατυπωσω την αξιολογηση χωρις να αναφερω το καταστημα.
Ο λογος που ανεφερα το καταστημα δεν ειναι γιατι εχω προβλημα μαζι τους, ειναι για να ξερει ο ενδεχομενος αγοραστης οτι απο αυτο το καταστημα ερχεται η ταδε μαρκα τζαμακι (μιας και το σκρουτζ επιτρεπει να δημοσιευεται το προιον με generic φωτογραφιες και οχι αληθινες) με αυτα τα προβληματα-ελειψεις κλπ κλπ.