The Eurochem car shampoo offers excellent cleanliness and protection for your vehicle. With a capacity of 4000 ml, it is ideal for multiple uses and will meet your needs in various applications. It is...
The Eurochem car shampoo offers excellent cleanliness and protection for your vehicle. With a capacity of 4000 ml, it is ideal for multiple uses and will meet your needs in various applications. It is of the Single Use type, making it easy to use, and allows you to keep your car in excellent condition. Additionally, it contains wax, which helps protect the...
The Eurochem car shampoo offers excellent cleanliness and protection for your vehicle. With a capacity of 4000 ml, it is ideal for multiple uses and will meet your needs in various applications. It is of the Single Use type, making it easy to use, and allows you to keep your car in excellent condition. Additionally, it contains wax, which helps protect the car's surface, providing shine and secondary protection against external factors.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The product is Greek and of excellent quality. It has a rich quantity of wax. You caress the car's hood and enjoy it. I have been using it for 3 years and it cannot be compared even with much more expensive shampoos. Its price is amazing and the result is even better. I wash it by hand and sometimes with a pressure washer.
Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.
Although it is a cheap product, it does its job well. It can be used with a sprayer, but I use it directly on the car body as a pre-wash to remove the "thick" dirt, and then I spray it again and continue with a bucket and sponge.
Certainly, you can't compare it to more expensive brands because it requires quite a few hands, but for €15, it does the job just fine!
Note that if the car is in the sun, it is good to rinse it quickly as it leaves marks. It doesn't show as much on mine because it is white.
Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.
I bought it hesitantly because there are many well-known brands in the market and I didn't know if I could trust this particular "local" solution. It turned out to be a decent shampoo that cleans quite well.
It contains a lot of wax, which means you need to be careful with the dosage when washing your car. Let me explain: my Civic EJ6 (coupe) has dimensions of 4.50x1.70x1.37, and I made the mistake of washing it twice in a row (2 buckets = 2 caps of liquid), just because I wasn't sure about the result afterwards. It resulted in a terrible residue, as shortly after drying, I noticed a haze from the wax on the hood and the sky, and I had to lightly buff it with a microfiber cloth. Also, due to this mistake, the windows became hazy from the wax (I noticed it the next day when the car was in the sun), and I had to struggle to clean them with Ajax.
So, anyone planning to buy it and if their vehicle is the same size as mine, should calculate that 1 cap in a full bucket does a good job, but they should remember not to clean the windows with it, or if they do, clean the windows with glass cleaner and paper after drying to prevent them from fogging up later.
Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.
Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.
The product is Greek and of excellent quality. It has a rich quantity of wax. You caress the car's hood and enjoy it. I have been using it for 3 years and it cannot be compared even with much more expensive shampoos. Its price is amazing and the result is even better. I wash it by hand and sometimes with a pressure washer.
Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.
Although it is a cheap product, it does its job well. It can be used with a sprayer, but I use it directly on the car body as a pre-wash to remove the "thick" dirt, and then I spray it again and continue with a bucket and sponge.
Certainly, you can't compare it to more expensive brands because it requires quite a few hands, but for €15, it does the job just fine!
Note that if the car is in the sun, it is good to rinse it quickly as it leaves marks. It doesn't show as much on mine because it is white.
Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.
I bought it hesitantly because there are many well-known brands in the market and I didn't know if I could trust this particular "local" solution. It turned out to be a decent shampoo that cleans quite well.
It contains a lot of wax, which means you need to be careful with the dosage when washing your car. Let me explain: my Civic EJ6 (coupe) has dimensions of 4.50x1.70x1.37, and I made the mistake of washing it twice in a row (2 buckets = 2 caps of liquid), just because I wasn't sure about the result afterwards. It resulted in a terrible residue, as shortly after drying, I noticed a haze from the wax on the hood and the sky, and I had to lightly buff it with a microfiber cloth. Also, due to this mistake, the windows became hazy from the wax (I noticed it the next day when the car was in the sun), and I had to struggle to clean them with Ajax.
So, anyone planning to buy it and if their vehicle is the same size as mine, should calculate that 1 cap in a full bucket does a good job, but they should remember not to clean the windows with it, or if they do, clean the windows with glass cleaner and paper after drying to prevent them from fogging up later.
Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.
Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.
The Eurochem car shampoo offers excellent cleanliness and protection for your vehicle. With a capacity of 4000 ml, it is ideal for multiple uses and will meet your needs in various applications. It is of the Single Use type, making it easy to use, and allows you to keep your car in excellent condition. Additionally, it contains wax, which helps protect the car's surface, providing shine and secondary protection against external factors.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The product is Greek and of excellent quality. It has a rich quantity of wax. You caress the car's hood and enjoy it. I have been using it for 3 years and it cannot be compared even with much more expensive shampoos. Its price is amazing and the result is even better. I wash it by hand and sometimes with a pressure washer.
Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.
Although it is a cheap product, it does its job well. It can be used with a sprayer, but I use it directly on the car body as a pre-wash to remove the "thick" dirt, and then I spray it again and continue with a bucket and sponge.
Certainly, you can't compare it to more expensive brands because it requires quite a few hands, but for €15, it does the job just fine!
Note that if the car is in the sun, it is good to rinse it quickly as it leaves marks. It doesn't show as much on mine because it is white.
Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.
I bought it hesitantly because there are many well-known brands in the market and I didn't know if I could trust this particular "local" solution. It turned out to be a decent shampoo that cleans quite well.
It contains a lot of wax, which means you need to be careful with the dosage when washing your car. Let me explain: my Civic EJ6 (coupe) has dimensions of 4.50x1.70x1.37, and I made the mistake of washing it twice in a row (2 buckets = 2 caps of liquid), just because I wasn't sure about the result afterwards. It resulted in a terrible residue, as shortly after drying, I noticed a haze from the wax on the hood and the sky, and I had to lightly buff it with a microfiber cloth. Also, due to this mistake, the windows became hazy from the wax (I noticed it the next day when the car was in the sun), and I had to struggle to clean them with Ajax.
So, anyone planning to buy it and if their vehicle is the same size as mine, should calculate that 1 cap in a full bucket does a good job, but they should remember not to clean the windows with it, or if they do, clean the windows with glass cleaner and paper after drying to prevent them from fogging up later.
Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.
Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.
The product is Greek and of excellent quality. It has a rich quantity of wax. You caress the car's hood and enjoy it. I have been using it for 3 years and it cannot be compared even with much more expensive shampoos. Its price is amazing and the result is even better. I wash it by hand and sometimes with a pressure washer.
Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.
Although it is a cheap product, it does its job well. It can be used with a sprayer, but I use it directly on the car body as a pre-wash to remove the "thick" dirt, and then I spray it again and continue with a bucket and sponge.
Certainly, you can't compare it to more expensive brands because it requires quite a few hands, but for €15, it does the job just fine!
Note that if the car is in the sun, it is good to rinse it quickly as it leaves marks. It doesn't show as much on mine because it is white.
Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.
I bought it hesitantly because there are many well-known brands in the market and I didn't know if I could trust this particular "local" solution. It turned out to be a decent shampoo that cleans quite well.
It contains a lot of wax, which means you need to be careful with the dosage when washing your car. Let me explain: my Civic EJ6 (coupe) has dimensions of 4.50x1.70x1.37, and I made the mistake of washing it twice in a row (2 buckets = 2 caps of liquid), just because I wasn't sure about the result afterwards. It resulted in a terrible residue, as shortly after drying, I noticed a haze from the wax on the hood and the sky, and I had to lightly buff it with a microfiber cloth. Also, due to this mistake, the windows became hazy from the wax (I noticed it the next day when the car was in the sun), and I had to struggle to clean them with Ajax.
So, anyone planning to buy it and if their vehicle is the same size as mine, should calculate that 1 cap in a full bucket does a good job, but they should remember not to clean the windows with it, or if they do, clean the windows with glass cleaner and paper after drying to prevent them from fogging up later.
Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.
Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.