This case has advantages, but unfortunately also disadvantages... It is stylish, elegant, does not add bulk to the phone, and most importantly, when you close the lid, the screen turns off. The application is flawless, the lid closes perfectly, unlike some garbage cases I have tried.
On the negative side, firstly, the lifespan is limited. I have bought it twice. It did not last more than two years, and this is considering that you fold the lid back. Otherwise, using the phone becomes particularly difficult. Another negative point is the fact that it is only available in an elderly beige color... Using the camera is very difficult, but this is a general problem with "book" type cases.
Finally, the price. Steep, especially if you consider that it is twice as much as the average in its category.
Η θήκη αυτή έχει προτερήματα, αλλά δυστυχώς και μειονεκτήματα... Είναι στυλατη, κομψή, δεν προσθέτει όγκο στο κινητό και το βασικότερο, όταν κλείνεις το καπάκι σβηνει κ η οθόνη. Εφαρμογή άψογη, το καπάκι κλείνει τέλεια, σε αντίθεση με κάτι σκουπιδο θήκες που δοκίμασα.
Στα αρνητικά, πρωτίστως, η διάρκεια ζωής είναι περιορισμένη. Την έχω αγοράσει 2 φορές. Δεν κράτησε πάνω από δύο χρόνια κι αυτό εφόσον διπλώνεις το καπάκι πίσω. Αλλιώτικα η χρήση του κινητού γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη. Έτερο αρνητικό σημείο το γεγονός ότι είναι διαθέσιμη μόνο σε γεροντιστικο μπεζ... Πολύ δύσκολη η χρήση της κάμερας, αλλά αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα των θηκών τύπου "book".
Τέλος, η τιμή. Τσουχτερή, ειδικά αν σκεφτείς ότι είναι η διπλάσια από το μέσο όρο της κατηγορίας.
This case has advantages, but unfortunately also disadvantages... It is stylish, elegant, does not add bulk to the phone, and most importantly, when you close the lid, the screen turns off. The application is flawless, the lid closes perfectly, unlike some garbage cases I have tried.
On the negative side, firstly, the lifespan is limited. I have bought it twice. It did not last more than two years, and this is considering that you fold the lid back. Otherwise, using the phone becomes particularly difficult. Another negative point is the fact that it is only available in an elderly beige color... Using the camera is very difficult, but this is a general problem with "book" type cases.
Finally, the price. Steep, especially if you consider that it is twice as much as the average in its category.
Η θήκη αυτή έχει προτερήματα, αλλά δυστυχώς και μειονεκτήματα... Είναι στυλατη, κομψή, δεν προσθέτει όγκο στο κινητό και το βασικότερο, όταν κλείνεις το καπάκι σβηνει κ η οθόνη. Εφαρμογή άψογη, το καπάκι κλείνει τέλεια, σε αντίθεση με κάτι σκουπιδο θήκες που δοκίμασα.
Στα αρνητικά, πρωτίστως, η διάρκεια ζωής είναι περιορισμένη. Την έχω αγοράσει 2 φορές. Δεν κράτησε πάνω από δύο χρόνια κι αυτό εφόσον διπλώνεις το καπάκι πίσω. Αλλιώτικα η χρήση του κινητού γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη. Έτερο αρνητικό σημείο το γεγονός ότι είναι διαθέσιμη μόνο σε γεροντιστικο μπεζ... Πολύ δύσκολη η χρήση της κάμερας, αλλά αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα των θηκών τύπου "book".
Τέλος, η τιμή. Τσουχτερή, ειδικά αν σκεφτείς ότι είναι η διπλάσια από το μέσο όρο της κατηγορίας.
This case has advantages, but unfortunately also disadvantages... It is stylish, elegant, does not add bulk to the phone, and most importantly, when you close the lid, the screen turns off. The application is flawless, the lid closes perfectly, unlike some garbage cases I have tried.
On the negative side, firstly, the lifespan is limited. I have bought it twice. It did not last more than two years, and this is considering that you fold the lid back. Otherwise, using the phone becomes particularly difficult. Another negative point is the fact that it is only available in an elderly beige color... Using the camera is very difficult, but this is a general problem with "book" type cases.
Finally, the price. Steep, especially if you consider that it is twice as much as the average in its category.
Η θήκη αυτή έχει προτερήματα, αλλά δυστυχώς και μειονεκτήματα... Είναι στυλατη, κομψή, δεν προσθέτει όγκο στο κινητό και το βασικότερο, όταν κλείνεις το καπάκι σβηνει κ η οθόνη. Εφαρμογή άψογη, το καπάκι κλείνει τέλεια, σε αντίθεση με κάτι σκουπιδο θήκες που δοκίμασα.
Στα αρνητικά, πρωτίστως, η διάρκεια ζωής είναι περιορισμένη. Την έχω αγοράσει 2 φορές. Δεν κράτησε πάνω από δύο χρόνια κι αυτό εφόσον διπλώνεις το καπάκι πίσω. Αλλιώτικα η χρήση του κινητού γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη. Έτερο αρνητικό σημείο το γεγονός ότι είναι διαθέσιμη μόνο σε γεροντιστικο μπεζ... Πολύ δύσκολη η χρήση της κάμερας, αλλά αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα των θηκών τύπου "book".
Τέλος, η τιμή. Τσουχτερή, ειδικά αν σκεφτείς ότι είναι η διπλάσια από το μέσο όρο της κατηγορίας.
This case has advantages, but unfortunately also disadvantages... It is stylish, elegant, does not add bulk to the phone, and most importantly, when you close the lid, the screen turns off. The application is flawless, the lid closes perfectly, unlike some garbage cases I have tried.
On the negative side, firstly, the lifespan is limited. I have bought it twice. It did not last more than two years, and this is considering that you fold the lid back. Otherwise, using the phone becomes particularly difficult. Another negative point is the fact that it is only available in an elderly beige color... Using the camera is very difficult, but this is a general problem with "book" type cases.
Finally, the price. Steep, especially if you consider that it is twice as much as the average in its category.
Η θήκη αυτή έχει προτερήματα, αλλά δυστυχώς και μειονεκτήματα... Είναι στυλατη, κομψή, δεν προσθέτει όγκο στο κινητό και το βασικότερο, όταν κλείνεις το καπάκι σβηνει κ η οθόνη. Εφαρμογή άψογη, το καπάκι κλείνει τέλεια, σε αντίθεση με κάτι σκουπιδο θήκες που δοκίμασα.
Στα αρνητικά, πρωτίστως, η διάρκεια ζωής είναι περιορισμένη. Την έχω αγοράσει 2 φορές. Δεν κράτησε πάνω από δύο χρόνια κι αυτό εφόσον διπλώνεις το καπάκι πίσω. Αλλιώτικα η χρήση του κινητού γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη. Έτερο αρνητικό σημείο το γεγονός ότι είναι διαθέσιμη μόνο σε γεροντιστικο μπεζ... Πολύ δύσκολη η χρήση της κάμερας, αλλά αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα των θηκών τύπου "book".
Τέλος, η τιμή. Τσουχτερή, ειδικά αν σκεφτείς ότι είναι η διπλάσια από το μέσο όρο της κατηγορίας.