Update: It does not effectively protect. It was the only summer that I got sunburns while using pharmacy sunscreen all this time and I didn't have the slightest burn. Also, after opening it, it changes texture, as if it oxidizes. Maybe it's because of its natural composition. I wouldn't try it again.
The best morning cream with high protection factor for oily-combination skin. I have wasted my money on much more expensive creams that ultimately caused oiliness and didn't protect as effectively from the sun. With this specific cream, my skin feels radiant, no matter how many hours I am exposed to the sun, my skin doesn't burn. It might not work as well for dry skin because it has a dry texture. But for oily skin, it's divine!
Update: Δεν προστατεύει αποτελεσματικά. Ήταν το μοναδικό καλοκαίρι που έβγαλα πανάδες ενώ τόσο καιρό χρησιμοποιούσα αντηλιακα φαρμακείου και δεν είχα το παραμικρό. Επίσης μετά το άνοιγμά της αλλάζει υφή, σαν να οξειδώνεται. Ίσως φταίει η φυτική της σύσταση. Δεν θα την ξαναδοκίμαζα.
Η καλύτερη πρωινή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας για λιπαρες-μικτες επιδερμίδες. Εχω πετάξει τα χρηματα μου σε πολυ πιο ακριβές κρέμες που εν τέλει και λιπαρότητα έβγαζαν και δεν προστάτευαν τοσο αποτελεσματικά απο τον ήλιο. Με τη συγκεκριμένη κρέμα νιωθω το δέρμα μου φωτεινό , οσες ωρες και να ειμαι εκτεθειμένη στον ήλιο το δέρμα μου δεν καίγεται. Απλα σε ξηρες επιδερμίδες ισως δεν κάτσει τοσο καλά γιατι εχει στεγνή σύσταση. Για λιπαρές ειναι θεϊκή!