Although the choice of pen is subjective, I believe this is one of the best pens you can buy. The POSITIVES/NEGATIVES are listed below for you to see.
POSITIVES:
+Beautiful and sturdy construction. This pen has a cloud design corresponding to the color you purchased, and it is very beautiful. It is also durable BUT, BE CAREFUL WITH THE TIP AS IT BREAKS OR BENDS EASILY! Make sure to close the cap when not in use because the tip is the most vulnerable point of this pen.
+Long-lasting. This pen will surprise you with how much ink it has and how long it can serve you. Even when it seems like there is no ink left, it continues to write for a few more days.
+Does not "smudge." Because its ink is not in liquid form, it is difficult for excess ink to come out and stain the paper. It is difficult but not impossible, as with any pen, it sometimes happens.
+Clip to attach it to your shirt pocket and to prevent it from rolling off the table.
+0.5 mm tip. This fine tip allows you to fit more text in the same space compared to a pen with a larger tip. The tip is not so fine that it "scratches" the paper, but not too large that you waste lines; it is in between these two extremes. However, it should be noted that THE TIP IS THE MOST FRAGILE POINT OF THE PEN AND YOU MUST BE CAREFUL NOT TO BREAK OR BEND IT.
+Neutral design. This pen can be easily used by both right-handed and left-handed people.
NEGATIVES:
-Non-refillable ink cartridge. Unfortunately, the ink cartridge in this pen is not refillable, so once the pen runs out, it goes in the trash, which is bad for the environment.
-Weak tip. As I mentioned earlier, the tip is very weak and cannot withstand drops, so make sure to close the cap when you are not using the pen.
-Colors. With the 0.5 mm tip, there are only 3 colors: blue, black, and red. For some reason, green is not available; it is only available with the slightly thicker 0.7 mm tip.
Overall, this is a very good pen for everyday use, but it could be better, especially the non-refillable ink cartridge is something that tarnishes the good image of the pen. If you want to buy it, I would suggest getting more than 1 because the 3 euros for shipping are not worth it for 1 pen that only costs 1.60 euros. I hope my review helped you with your purchase :)
Άν και η επιλογή στυλό ειναι υποκειμενική, θεωρώ πως αυτό είναι ενα απο τα καλύτερα στυλό που μπορείτε να αγοράσετε. Τα ΘΕΤΙΚΑ/ΑΡΝΗΤΙΚΑ βρίσκονται λίγο παρακάτω για να τα δείτε.
ΘΕΤΙΚΑ:
+Όμορφη και στιβαρή κατασκευή. Το στυλό αυτό έχει ένα σχέδιο νέφους ανάλογο με το χρώμα που το αγοράσατε και είναι πολύ όμορφο. Είναι επίσεις ανθεκτικό ΑΛΛΑ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΣΠΑΕΙ 'Η ΛΥΓΙΖΕΙ ΕΥΚΟΛΑ! Να κλείνετε το καπάκι όταν δεν το χρησιμοποιείτε γιατί η μύτη είναι το πιό ευάλωτο σημείο του στυλού αυτου.
+Μακροχρόνια ζωή. Το στυλό αυτό θα σας εκπλήσει με το πόσο μελάνι έχει και πόσο καιρό μπορεί να σας εξυπηρετήσει. Ακόμα και όταν φένεται οτι δεν υπάρχει καθόλου μελάνι συνεχίζει να γράφει για μερικές μέρες ακόμα.
+Δεν "λεκεδιάζει". Επειδή το μελάνι του δεν είναι σε υγρή μορφή, είναι δύσκολο να βγεί παραπανήσιο μελανι έξω και να λερώσει το χαρτί. Είναι δύσκολο αλλά όχι αδύνατο, οπως με κάθε στυλό, κάποιες φορές συμβαίνει.
+Κλιπάκι για να το βάζετε σε τσέπη πουκάμισου και για να το σταματάει απο το να κυλάει στο τραπέζι.
+0.5 μμ μύτη. Η λεπτή αυτή μύτη σας επιτρέπει να χωρέσετε περισσοτερο κείμενο στον ίδιο χώρο σε σχέση με ενα στυλό με μεγαλύτερη μύτη. Η μύτη δεν είναι αρκετά λεπτή ώστε να "γρατζουνάει" το χαρτί αλλα ούτε και πολύ μεγάλη ώστε να σπαταλάτε σειρές, βρίσκεται στο μέσον των δύο αυτών άκρων. Πρέπει να σημειωθεί όμως ότι Η ΜΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΥΛΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ Η ΛΥΓΙΣΕΙ.
+Ουδέτερος σχεδιασμος. Το στυλό αυτο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ευκολία απο δεξιόχειρες και αριστερόχειρες.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
-Μη επαναγεμιζόμενο μελανοδοχίο. Δυστηχώς το μελανοδοχείο σε αυτό το στειλό δεν ξαναγεμίζει οπότε μόλις τελειώσει το στυλό πάει για πέταμα, κάτι που είναι κακό για το περιβάλλον.
-Αδυναμία μύτης. Όπως είπα προηγουμένος, η μύτη είναι πολύ αδύναμη και δεν αντέχει πτώσεις, για αυτό να κλείνετε το καπάκι όταν δεν χρησιμοποιείτε το στυλό.
-Χρώματα. Με την 0.5μμ μύτη υπάρχουν μόνο 3 χρώματα: μπλέ, μάβρο και κόκκινο. Για κάποιο λόγο δεν υπάρχει το πράσινο, υπάρχει μόνο με την λίγο πιό χοντρή μύτη των 0.7μμ.
Γενικά αυτό είναι ένα πολύ καλό στυλό για καθημερινή χρήση όμως θα μπορούσε να είναι καλύτερο, ειδικά το μη επαναγεμιζόμενο μελανοδοχίο είναι κατι που χαλάει την καλή εικόνα του στυλό. Αν θέλετε να το αγοράσετε, θα σας πρότεινα να πάρετε παραπάνω απο 1 γιατί τα 3ευρώ μεταφορικά δεν αξίζουν για 1 στυλό που κάνει μονάχα 1,60ευρώ. Ελπίζω η αξιολόγηση μου να σας βοήθησε με την αγορά σας :)