Guys, I understand that the backpack is very expensive. I had my eye on it for a while, but its price was a deterrent factor for me to buy it. Don't think I'm some rich person with extra cash. However, if I had splurged on this backpack from the beginning, I would have saved a lot of money from previous failed purchases. Okay, if you have seen some reviews, you will know that it is durable, ergonomic, has many compartments, can carry a heavy load, has a detachable smaller backpack, a waterproof cover, and many other features. Even with all that, in my opinion, it doesn't justify its price because you can find similar features in cheaper backpacks. What justifies its price is something you can't understand from any review. You have to wear it on your back. It's the support. Many backpacks have passed through my back. From very well-known brands. And not cheap ones. The support I found in this backpack I didn't find in any other. If you plan to put the backpack in the car, reach a destination, and then walk carrying it for 500 meters, it's not for you. Go get a cheaper one. However, if you intend to go hiking for a few hours and kilometers, get it with your eyes closed. I was tired of backpacks that made my whole body ache when I got home from an outing. On Cerro Torre, I loaded 22 kilograms of gear (how I managed that is another story). I hiked for 8 hours with it, and at the end of the day, I was much more comfortable than with other less loaded and lighter backpacks. Its support is that good. The way it fits on your back and the adjustments it allows you to make to bring it to your unique and ideal measurements. For me, just that justifies its price. I was personally impressed.
Παιδιά καταλαβαίνω πως το σακίδιο είναι πολύ ακριβό. Το είχα βάλει καιρό στο μάτι αλλά η τιμή του ήταν αποτρεπτικός παράγοντας για να το αγοράσω. Μην νομίζεται δεν είμαι κανένας λεφτάς που του περισσεύουν. Όμως αν τα είχα σκάσει από την αρχή γι αυτό το σακίδιο θα είχα γλιτώσει πολλά λεφτά από προηγούμενες αποτυχημένες αγορές. Εντάξει αν έχετε δει κάποια reviews θα ξέρετε ότι είναι ανθεκτικο, εργονομικό, έχει πολλούς χώρους, αντέχει μεγάλο φορτίο , έχει αποσπωμενο μικρότερο σακιδιο, αδιάβροχο κάλυμμα και πολλά άλλα. Ακόμα και όλα αυτά όμως κατά την άποψη μου δεν δικαιολογουν την τιμή του γιατί τα βρίσκεις και σε φθηνότερα σακίδια. Αυτό που δικαιολογεί την τιμή του είναι κάτι που δεν μπορείς να καταλάβεις από κανένα review. Πρέπει να το φορέσεις στην πλάτη σου. Είναι η στήριξη του. Εχουν περάσει πολλά σακιδια από την πλάτη μου. Από πολύ γνωστές εταιρίες. Και όχι τιποτα φτηνιαρικα. Την στήριξη που βρήκα σε αυτό το σακίδιο δεν την βρήκα σε κανένα άλλο. Εαν σκοπεύεις να βάλεις το σακίδιο στο αμάξι, να φτάσεις σε ένα προορισμό και μετά να περπατίσεις κουβαλώντας το για 500 μέτρα, δεν είναι για εσένα. Πηγαινε πάρε ένα πιο φτηνό. Εαν ομως έχεις σκοπό να κάνεις πεζοπορία μερικών ωρών και χιλιομέτρων, πάρε το με κλειστά μάτια. Είχα βαρεθεί τα σακίδια που όταν γυρνούσα στο σπίτι από εξόρμηση πονούσε όλο μου το σώμα. Στο Cerro Torre έχω φορτώσει 22 κιλά εξοπλισμό (το πως τα κατάφερα είναι άλλο θεμα). Εχω κάνει με αυτό 8 ωρες πεζοπορία και στο τέλος της μέρας ήμουν πολύ πιο άνετος απ' ότι με άλλα λιγότερο φορτωμένα και ελαφρύτερα σακίδια. Είναι τόσο καλή η στήριξη του. Ο τρόπος που εφαρμόζει στην πλάτη σου και οι ρυθμίσεις που σου επιτρέπει να κανεις για να το φέρεις στα δικά σου μοναδικά και ιδανικα μέτρα. Για εμένα και μόνο αυτό δικαιολογεί την τιμή του. Εγώ προσωπικα έμεινα εντυπωσιασμένος.