Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I also saw the comments of others and decided to try them. I literally wasted my money. The pen writes "hard" on paper, it doesn't "glide" for any reason, and it has marker-type ink (that's why I chose them, thinking they would write more easily and smoothly). Not to mention their complete inability to draw long lines, as they don't look good on paper after a certain point and they collect additional ink at one end of the pen tip, leaving a mark the next time you use it. I understand its very low price, but I can't justify their low effectiveness for any reason. The only positive thing I find is the elegant handle, which has a matte finish and you enjoy holding it. In short, go somewhere else and you won't miss out.
Είδα και εγώ τα σχόλια των υπολοίπων και είπα να τα δοκιμάσω. Ξόδεψα τα λεφτά μου στην κυριολεξία. Το στυλό γράφει "σκληρά" στο χαρτί, για κανέναν λόγο δεν "γλιστράει", ενώ έχει μελάνι τύπου μαρκαδοράκου (για αυτό και τα διάλεξα, νομίζοντας ότι θα γράφουν πιο εύκολα και λεία). Να μην συζητήσω για την ολοκληρωτική τους αδυναμία να τραβήξουν μακριές γραμμές, διότι και δεν φαίνονται καλά στο χαρτί μετά από ένα σημείο και μαζεύει επιπλέον μελάνι στη μία άκρη της μύτης του στυλό, αφήνοντας σημάδι την επόμενη φορά που θα το χρησιμοποιήσεις. Καταλαβαίνω την πολύ χαμηλή τιμή του, αλλά για κανέναν λόγο δεν δικαιολογώ την χαμηλή αποτελεσματικότητά τους. Το μόνο θετικό που βρίσκω είναι η κομψή λαβή, που έχει ματ φινίρισμα και ευχαριστιέσαι να το κρατάς. Με λίγα λόγια, πάτε αλλού και δεν θα χάσετε.
I also saw the comments of others and decided to try them. I literally wasted my money. The pen writes "hard" on paper, it doesn't "glide" for any reason, and it has marker-type ink (that's why I chose them, thinking they would write more easily and smoothly). Not to mention their complete inability to draw long lines, as they don't look good on paper after a certain point and they collect additional ink at one end of the pen tip, leaving a mark the next time you use it. I understand its very low price, but I can't justify their low effectiveness for any reason. The only positive thing I find is the elegant handle, which has a matte finish and you enjoy holding it. In short, go somewhere else and you won't miss out.
Είδα και εγώ τα σχόλια των υπολοίπων και είπα να τα δοκιμάσω. Ξόδεψα τα λεφτά μου στην κυριολεξία. Το στυλό γράφει "σκληρά" στο χαρτί, για κανέναν λόγο δεν "γλιστράει", ενώ έχει μελάνι τύπου μαρκαδοράκου (για αυτό και τα διάλεξα, νομίζοντας ότι θα γράφουν πιο εύκολα και λεία). Να μην συζητήσω για την ολοκληρωτική τους αδυναμία να τραβήξουν μακριές γραμμές, διότι και δεν φαίνονται καλά στο χαρτί μετά από ένα σημείο και μαζεύει επιπλέον μελάνι στη μία άκρη της μύτης του στυλό, αφήνοντας σημάδι την επόμενη φορά που θα το χρησιμοποιήσεις. Καταλαβαίνω την πολύ χαμηλή τιμή του, αλλά για κανέναν λόγο δεν δικαιολογώ την χαμηλή αποτελεσματικότητά τους. Το μόνο θετικό που βρίσκω είναι η κομψή λαβή, που έχει ματ φινίρισμα και ευχαριστιέσαι να το κρατάς. Με λίγα λόγια, πάτε αλλού και δεν θα χάσετε.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I also saw the comments of others and decided to try them. I literally wasted my money. The pen writes "hard" on paper, it doesn't "glide" for any reason, and it has marker-type ink (that's why I chose them, thinking they would write more easily and smoothly). Not to mention their complete inability to draw long lines, as they don't look good on paper after a certain point and they collect additional ink at one end of the pen tip, leaving a mark the next time you use it. I understand its very low price, but I can't justify their low effectiveness for any reason. The only positive thing I find is the elegant handle, which has a matte finish and you enjoy holding it. In short, go somewhere else and you won't miss out.
Είδα και εγώ τα σχόλια των υπολοίπων και είπα να τα δοκιμάσω. Ξόδεψα τα λεφτά μου στην κυριολεξία. Το στυλό γράφει "σκληρά" στο χαρτί, για κανέναν λόγο δεν "γλιστράει", ενώ έχει μελάνι τύπου μαρκαδοράκου (για αυτό και τα διάλεξα, νομίζοντας ότι θα γράφουν πιο εύκολα και λεία). Να μην συζητήσω για την ολοκληρωτική τους αδυναμία να τραβήξουν μακριές γραμμές, διότι και δεν φαίνονται καλά στο χαρτί μετά από ένα σημείο και μαζεύει επιπλέον μελάνι στη μία άκρη της μύτης του στυλό, αφήνοντας σημάδι την επόμενη φορά που θα το χρησιμοποιήσεις. Καταλαβαίνω την πολύ χαμηλή τιμή του, αλλά για κανέναν λόγο δεν δικαιολογώ την χαμηλή αποτελεσματικότητά τους. Το μόνο θετικό που βρίσκω είναι η κομψή λαβή, που έχει ματ φινίρισμα και ευχαριστιέσαι να το κρατάς. Με λίγα λόγια, πάτε αλλού και δεν θα χάσετε.
I also saw the comments of others and decided to try them. I literally wasted my money. The pen writes "hard" on paper, it doesn't "glide" for any reason, and it has marker-type ink (that's why I chose them, thinking they would write more easily and smoothly). Not to mention their complete inability to draw long lines, as they don't look good on paper after a certain point and they collect additional ink at one end of the pen tip, leaving a mark the next time you use it. I understand its very low price, but I can't justify their low effectiveness for any reason. The only positive thing I find is the elegant handle, which has a matte finish and you enjoy holding it. In short, go somewhere else and you won't miss out.
Είδα και εγώ τα σχόλια των υπολοίπων και είπα να τα δοκιμάσω. Ξόδεψα τα λεφτά μου στην κυριολεξία. Το στυλό γράφει "σκληρά" στο χαρτί, για κανέναν λόγο δεν "γλιστράει", ενώ έχει μελάνι τύπου μαρκαδοράκου (για αυτό και τα διάλεξα, νομίζοντας ότι θα γράφουν πιο εύκολα και λεία). Να μην συζητήσω για την ολοκληρωτική τους αδυναμία να τραβήξουν μακριές γραμμές, διότι και δεν φαίνονται καλά στο χαρτί μετά από ένα σημείο και μαζεύει επιπλέον μελάνι στη μία άκρη της μύτης του στυλό, αφήνοντας σημάδι την επόμενη φορά που θα το χρησιμοποιήσεις. Καταλαβαίνω την πολύ χαμηλή τιμή του, αλλά για κανέναν λόγο δεν δικαιολογώ την χαμηλή αποτελεσματικότητά τους. Το μόνο θετικό που βρίσκω είναι η κομψή λαβή, που έχει ματ φινίρισμα και ευχαριστιέσαι να το κρατάς. Με λίγα λόγια, πάτε αλλού και δεν θα χάσετε.