TL;DR: It grills souvlaki/burgers satisfactorily, but the problem is that it is difficult to clean. However, for its price, it is fine.
The plates are not detachable and after a few months, the non-stick coating obviously deteriorated. Now, for cleaning, I have to warm it up a bit to soften the fats and residues, unplug it to avoid any accidents, and rub the plates with a damp cloth while they are still warm. It's a hassle.
I have had it for 2 years and it works fine, but I am looking for another one with detachable plates. If you plan to grill meats, I recommend the same. Of course, for something like that, the price almost doubles. You get what you pay for.
TL;DR: Ψήνει σουβλάκια/μπιφτέκια ικανοποιητικά, αλλά το πρόβλημα είναι ότι καθαρίζεται δύσκολα. Για τα χρήματά της πάντως είναι μια χαρά.
Οι πλάκες δεν είναι αποσπώμενες και μετά από κάποιους μήνες προφανώς χάλασε και η αντικολλητική επίστρωση. Πλέον για καθάρισμα πρέπει να τη ζεστάνω λίγο ώστε να μαλακώσουν λίπη και υπολείμματα, να τη βγάλω από την πρίζα για να μη γίνει κανένα ατύχημα και να τρίβω τις πλάκες με βρεγμένο πανί όσο είναι ζεστές. Ταλαιπωρία.
Την έχω 2 χρόνια και λειτουργεί κανονικά, αλλά ψάχνω άλλη με αποσπώμενες πλάκες. Αν έχετε σκοπό να ψήνετε και κρέατα, σας συνιστώ το ίδιο. Φυσικά για κάτι τέτοιο η τιμή διπλασιάζεται σχεδόν. Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις.