Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
One of the best at this price... I consider it better than the uni-ball eye micro (different type of ink)... And better or at least equal to the pilot v-ball
Από τους καλύτερους σε αυτήν την τιμή... Θεωρώ καλύτερος από uni-ball eye micro ( άλλος τύπος μελάνι) ... Και καλύτερος ή έστω ισάξιος με pilot v-ball
What can I say about the pen? 10 out of 10 in every aspect. Perfect rolling quality and continuous writing without interruptions like many others. It's lightweight but also very high quality in construction, design, and ink. It doesn't slip in the hand, which helps with accuracy and writing quality. I bought one two years ago and I still have it after daily moderate use. The ink never seems to run out. I bought 20 additional pens in various colors just in case the model gets discontinued or something happens and I can't find it in the future!!
Τι να πω για το στυλό? 10 με τόνο σε όλα. Τέλεια ποιότητα κύλισης και συνεχούς γραφής χωρίς διακοπές όπως πολλά άλλα. Είναι ελαφρύ αλλά και πολύ ποιοτικό στην κατασκευή, τη σχεδίαση και το μελάνι του. Δε γλυστράει στο χέρι, πράγμα που βοηθαει στην ακρίβεια και ποιότητα γραφής. Αγόρασα ένα πριν 2 χρόνια και ακόμα το έχω μετά από καθημερινή μέτρια χρήση. Το μελάνι του δε λέει να τελειώσει ποτέ. Αγόρασα 20 επιπλέον στυλούς σε διάφορα χρώματα μήπως και σταματήσει το μοντέλο ή μπας και συμβεί κάτι και δεν το βρίσκω στο μέλλον !!
Perfect pen, for quick notes or long writing sessions, due to its grip and weight! I never liked "thick" grips, even though they are more comfortable, because I would lose accuracy and my letters wouldn't look good. With this pen, I can write good letters (it helps, especially for me who writes relatively slowly and doesn't make huge letters, so I always go for a 0.5mm pen) and the grip is super comfortable, it doesn't slip and it doesn't make you press the pen with force like others! The ink is perfect! Now, about the thickness of the writing, for a pen I wouldn't say it's 0.5mm, maybe it's more like 4.5mm but this sometimes varies from pen to pen, so it also depends on the pen you usually write with. The body of this particular Energel is much sturdier than the more expensive Energel pens that usually break in the middle, where the refills screw in! This one is solid, all one piece, without moving parts or points that will wear out or break after a little use. However, this might be a negative for some, because others might want to change the ink like the slightly more expensive Pentel Energel models, but I mentioned that those break...so I give this model a higher rating, it's truly a reliable, correct, and convenient pen. This, the old Pilot V5 (the new ones break immediately and don't write...or they leak ink at the same time, unfortunately) and the Pilot G-TEC-C Maica are the 3 best disposable pens I've ever had!!!
Τέλειο στυλό, για γρήγορες σημειώσεις ή και πολύωρο γράψιμο. λόγο της λαβής και του βάρους του! Ποτέ δε μου άρεσαν οι "χοντρές" λαβές, αν και είναι πολύ πιο ξεκούραστες, γιατί έχανα σε ακρίβεια και δεν έκανα καλά γράμματα. Με αυτό το στυλό κάνω και καλά γράμματα (βοηθάει, ειδικά εμένα που γράφω σχετικά αργά και δε κάνω τεράστια γράμματα, οπότε πάντα πάω σε πενάκι 0.5mm) και η λαβή είναι σούπερ άνετη, δε γλιστράει και δε σε κάνει να πιέζεις με δύναμη το στυλό όπως άλλες! Το μελάνι είναι άψογο! Το πάχος τώρα, της γραφής, για στυλό δε θα το έλεγα 0.5mm, ίσως είναι κάτι σαν 4.5mm αλλά αυτό διαφέρει καμιά φορά από στυλό σε στυλό, οπότε είναι και ανάλογα με τη στυλό γράφεις συνήθως. Το κορμί του συγκεκριμένου Energel, είναι πολύ πιο γερό από τους πιο ακριβούς Energel που σπάνε στη μέση συνήθως, εκεί που βιδώνουν τα πάσα! Αυτός εδώ είναι τούμπανο, όλος ένα κομμάτι μονοκόμματο, χωρίς κινούμενα μέρη ή σημεία που θα φθαρούν ή θα σπάσουν μετά από λίγη χρήση. Λογικά όμως είναι και αρνητικό ίσως για κάποιους αυτό, γιατί άλλοι ίσως θα ήθελαν να αλλάζει μελάνι όπως τα λίγο ακριβότερα μοντέλα Pentel Energel,ανέφερα όμως, ότι αυτά σπάνε...οπότε βάζω πιο μεγάλο βαθμό σε αυτό εδώ το μοντέλο, είναι πραγματικά 5/5 αξιόπιστο σωστό, και βολικό στυλό. Αυτός, οι παλιοί Pilot V5 (οι καινούριοι μου χαλάνε αμέσως και δε γράφουν...ή ταυτόχρονα τρέχουν και μελάνια δυστυχώς) αλλά και ο Pilot G-TEC-C Maica, είναι τα 3 καλύτερα αναλώσιμα στυλό που είχα ποτέ!!!
Although more expensive than regular pens, this one writes well, dries quickly, and its writing is like a marker, it just lasts much longer!
Αν και πιο ακριβο απο τους απλους στυλους, ο συγκεκριμενος γραφει καλα, στεγνωνει αμεσα κ η γραφη του ειναι σαν μαρκαδορακι, απλα κραταει πολυ περισσοτερο!
One of the best at this price... I consider it better than the uni-ball eye micro (different type of ink)... And better or at least equal to the pilot v-ball
Από τους καλύτερους σε αυτήν την τιμή... Θεωρώ καλύτερος από uni-ball eye micro ( άλλος τύπος μελάνι) ... Και καλύτερος ή έστω ισάξιος με pilot v-ball
What can I say about the pen? 10 out of 10 in every aspect. Perfect rolling quality and continuous writing without interruptions like many others. It's lightweight but also very high quality in construction, design, and ink. It doesn't slip in the hand, which helps with accuracy and writing quality. I bought one two years ago and I still have it after daily moderate use. The ink never seems to run out. I bought 20 additional pens in various colors just in case the model gets discontinued or something happens and I can't find it in the future!!
Τι να πω για το στυλό? 10 με τόνο σε όλα. Τέλεια ποιότητα κύλισης και συνεχούς γραφής χωρίς διακοπές όπως πολλά άλλα. Είναι ελαφρύ αλλά και πολύ ποιοτικό στην κατασκευή, τη σχεδίαση και το μελάνι του. Δε γλυστράει στο χέρι, πράγμα που βοηθαει στην ακρίβεια και ποιότητα γραφής. Αγόρασα ένα πριν 2 χρόνια και ακόμα το έχω μετά από καθημερινή μέτρια χρήση. Το μελάνι του δε λέει να τελειώσει ποτέ. Αγόρασα 20 επιπλέον στυλούς σε διάφορα χρώματα μήπως και σταματήσει το μοντέλο ή μπας και συμβεί κάτι και δεν το βρίσκω στο μέλλον !!
Perfect pen, for quick notes or long writing sessions, due to its grip and weight! I never liked "thick" grips, even though they are more comfortable, because I would lose accuracy and my letters wouldn't look good. With this pen, I can write good letters (it helps, especially for me who writes relatively slowly and doesn't make huge letters, so I always go for a 0.5mm pen) and the grip is super comfortable, it doesn't slip and it doesn't make you press the pen with force like others! The ink is perfect! Now, about the thickness of the writing, for a pen I wouldn't say it's 0.5mm, maybe it's more like 4.5mm but this sometimes varies from pen to pen, so it also depends on the pen you usually write with. The body of this particular Energel is much sturdier than the more expensive Energel pens that usually break in the middle, where the refills screw in! This one is solid, all one piece, without moving parts or points that will wear out or break after a little use. However, this might be a negative for some, because others might want to change the ink like the slightly more expensive Pentel Energel models, but I mentioned that those break...so I give this model a higher rating, it's truly a reliable, correct, and convenient pen. This, the old Pilot V5 (the new ones break immediately and don't write...or they leak ink at the same time, unfortunately) and the Pilot G-TEC-C Maica are the 3 best disposable pens I've ever had!!!
Τέλειο στυλό, για γρήγορες σημειώσεις ή και πολύωρο γράψιμο. λόγο της λαβής και του βάρους του! Ποτέ δε μου άρεσαν οι "χοντρές" λαβές, αν και είναι πολύ πιο ξεκούραστες, γιατί έχανα σε ακρίβεια και δεν έκανα καλά γράμματα. Με αυτό το στυλό κάνω και καλά γράμματα (βοηθάει, ειδικά εμένα που γράφω σχετικά αργά και δε κάνω τεράστια γράμματα, οπότε πάντα πάω σε πενάκι 0.5mm) και η λαβή είναι σούπερ άνετη, δε γλιστράει και δε σε κάνει να πιέζεις με δύναμη το στυλό όπως άλλες! Το μελάνι είναι άψογο! Το πάχος τώρα, της γραφής, για στυλό δε θα το έλεγα 0.5mm, ίσως είναι κάτι σαν 4.5mm αλλά αυτό διαφέρει καμιά φορά από στυλό σε στυλό, οπότε είναι και ανάλογα με τη στυλό γράφεις συνήθως. Το κορμί του συγκεκριμένου Energel, είναι πολύ πιο γερό από τους πιο ακριβούς Energel που σπάνε στη μέση συνήθως, εκεί που βιδώνουν τα πάσα! Αυτός εδώ είναι τούμπανο, όλος ένα κομμάτι μονοκόμματο, χωρίς κινούμενα μέρη ή σημεία που θα φθαρούν ή θα σπάσουν μετά από λίγη χρήση. Λογικά όμως είναι και αρνητικό ίσως για κάποιους αυτό, γιατί άλλοι ίσως θα ήθελαν να αλλάζει μελάνι όπως τα λίγο ακριβότερα μοντέλα Pentel Energel,ανέφερα όμως, ότι αυτά σπάνε...οπότε βάζω πιο μεγάλο βαθμό σε αυτό εδώ το μοντέλο, είναι πραγματικά 5/5 αξιόπιστο σωστό, και βολικό στυλό. Αυτός, οι παλιοί Pilot V5 (οι καινούριοι μου χαλάνε αμέσως και δε γράφουν...ή ταυτόχρονα τρέχουν και μελάνια δυστυχώς) αλλά και ο Pilot G-TEC-C Maica, είναι τα 3 καλύτερα αναλώσιμα στυλό που είχα ποτέ!!!
Although more expensive than regular pens, this one writes well, dries quickly, and its writing is like a marker, it just lasts much longer!
Αν και πιο ακριβο απο τους απλους στυλους, ο συγκεκριμενος γραφει καλα, στεγνωνει αμεσα κ η γραφη του ειναι σαν μαρκαδορακι, απλα κραταει πολυ περισσοτερο!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
One of the best at this price... I consider it better than the uni-ball eye micro (different type of ink)... And better or at least equal to the pilot v-ball
Από τους καλύτερους σε αυτήν την τιμή... Θεωρώ καλύτερος από uni-ball eye micro ( άλλος τύπος μελάνι) ... Και καλύτερος ή έστω ισάξιος με pilot v-ball
What can I say about the pen? 10 out of 10 in every aspect. Perfect rolling quality and continuous writing without interruptions like many others. It's lightweight but also very high quality in construction, design, and ink. It doesn't slip in the hand, which helps with accuracy and writing quality. I bought one two years ago and I still have it after daily moderate use. The ink never seems to run out. I bought 20 additional pens in various colors just in case the model gets discontinued or something happens and I can't find it in the future!!
Τι να πω για το στυλό? 10 με τόνο σε όλα. Τέλεια ποιότητα κύλισης και συνεχούς γραφής χωρίς διακοπές όπως πολλά άλλα. Είναι ελαφρύ αλλά και πολύ ποιοτικό στην κατασκευή, τη σχεδίαση και το μελάνι του. Δε γλυστράει στο χέρι, πράγμα που βοηθαει στην ακρίβεια και ποιότητα γραφής. Αγόρασα ένα πριν 2 χρόνια και ακόμα το έχω μετά από καθημερινή μέτρια χρήση. Το μελάνι του δε λέει να τελειώσει ποτέ. Αγόρασα 20 επιπλέον στυλούς σε διάφορα χρώματα μήπως και σταματήσει το μοντέλο ή μπας και συμβεί κάτι και δεν το βρίσκω στο μέλλον !!
Perfect pen, for quick notes or long writing sessions, due to its grip and weight! I never liked "thick" grips, even though they are more comfortable, because I would lose accuracy and my letters wouldn't look good. With this pen, I can write good letters (it helps, especially for me who writes relatively slowly and doesn't make huge letters, so I always go for a 0.5mm pen) and the grip is super comfortable, it doesn't slip and it doesn't make you press the pen with force like others! The ink is perfect! Now, about the thickness of the writing, for a pen I wouldn't say it's 0.5mm, maybe it's more like 4.5mm but this sometimes varies from pen to pen, so it also depends on the pen you usually write with. The body of this particular Energel is much sturdier than the more expensive Energel pens that usually break in the middle, where the refills screw in! This one is solid, all one piece, without moving parts or points that will wear out or break after a little use. However, this might be a negative for some, because others might want to change the ink like the slightly more expensive Pentel Energel models, but I mentioned that those break...so I give this model a higher rating, it's truly a reliable, correct, and convenient pen. This, the old Pilot V5 (the new ones break immediately and don't write...or they leak ink at the same time, unfortunately) and the Pilot G-TEC-C Maica are the 3 best disposable pens I've ever had!!!
Τέλειο στυλό, για γρήγορες σημειώσεις ή και πολύωρο γράψιμο. λόγο της λαβής και του βάρους του! Ποτέ δε μου άρεσαν οι "χοντρές" λαβές, αν και είναι πολύ πιο ξεκούραστες, γιατί έχανα σε ακρίβεια και δεν έκανα καλά γράμματα. Με αυτό το στυλό κάνω και καλά γράμματα (βοηθάει, ειδικά εμένα που γράφω σχετικά αργά και δε κάνω τεράστια γράμματα, οπότε πάντα πάω σε πενάκι 0.5mm) και η λαβή είναι σούπερ άνετη, δε γλιστράει και δε σε κάνει να πιέζεις με δύναμη το στυλό όπως άλλες! Το μελάνι είναι άψογο! Το πάχος τώρα, της γραφής, για στυλό δε θα το έλεγα 0.5mm, ίσως είναι κάτι σαν 4.5mm αλλά αυτό διαφέρει καμιά φορά από στυλό σε στυλό, οπότε είναι και ανάλογα με τη στυλό γράφεις συνήθως. Το κορμί του συγκεκριμένου Energel, είναι πολύ πιο γερό από τους πιο ακριβούς Energel που σπάνε στη μέση συνήθως, εκεί που βιδώνουν τα πάσα! Αυτός εδώ είναι τούμπανο, όλος ένα κομμάτι μονοκόμματο, χωρίς κινούμενα μέρη ή σημεία που θα φθαρούν ή θα σπάσουν μετά από λίγη χρήση. Λογικά όμως είναι και αρνητικό ίσως για κάποιους αυτό, γιατί άλλοι ίσως θα ήθελαν να αλλάζει μελάνι όπως τα λίγο ακριβότερα μοντέλα Pentel Energel,ανέφερα όμως, ότι αυτά σπάνε...οπότε βάζω πιο μεγάλο βαθμό σε αυτό εδώ το μοντέλο, είναι πραγματικά 5/5 αξιόπιστο σωστό, και βολικό στυλό. Αυτός, οι παλιοί Pilot V5 (οι καινούριοι μου χαλάνε αμέσως και δε γράφουν...ή ταυτόχρονα τρέχουν και μελάνια δυστυχώς) αλλά και ο Pilot G-TEC-C Maica, είναι τα 3 καλύτερα αναλώσιμα στυλό που είχα ποτέ!!!
Although more expensive than regular pens, this one writes well, dries quickly, and its writing is like a marker, it just lasts much longer!
Αν και πιο ακριβο απο τους απλους στυλους, ο συγκεκριμενος γραφει καλα, στεγνωνει αμεσα κ η γραφη του ειναι σαν μαρκαδορακι, απλα κραταει πολυ περισσοτερο!
One of the best at this price... I consider it better than the uni-ball eye micro (different type of ink)... And better or at least equal to the pilot v-ball
Από τους καλύτερους σε αυτήν την τιμή... Θεωρώ καλύτερος από uni-ball eye micro ( άλλος τύπος μελάνι) ... Και καλύτερος ή έστω ισάξιος με pilot v-ball
What can I say about the pen? 10 out of 10 in every aspect. Perfect rolling quality and continuous writing without interruptions like many others. It's lightweight but also very high quality in construction, design, and ink. It doesn't slip in the hand, which helps with accuracy and writing quality. I bought one two years ago and I still have it after daily moderate use. The ink never seems to run out. I bought 20 additional pens in various colors just in case the model gets discontinued or something happens and I can't find it in the future!!
Τι να πω για το στυλό? 10 με τόνο σε όλα. Τέλεια ποιότητα κύλισης και συνεχούς γραφής χωρίς διακοπές όπως πολλά άλλα. Είναι ελαφρύ αλλά και πολύ ποιοτικό στην κατασκευή, τη σχεδίαση και το μελάνι του. Δε γλυστράει στο χέρι, πράγμα που βοηθαει στην ακρίβεια και ποιότητα γραφής. Αγόρασα ένα πριν 2 χρόνια και ακόμα το έχω μετά από καθημερινή μέτρια χρήση. Το μελάνι του δε λέει να τελειώσει ποτέ. Αγόρασα 20 επιπλέον στυλούς σε διάφορα χρώματα μήπως και σταματήσει το μοντέλο ή μπας και συμβεί κάτι και δεν το βρίσκω στο μέλλον !!
Perfect pen, for quick notes or long writing sessions, due to its grip and weight! I never liked "thick" grips, even though they are more comfortable, because I would lose accuracy and my letters wouldn't look good. With this pen, I can write good letters (it helps, especially for me who writes relatively slowly and doesn't make huge letters, so I always go for a 0.5mm pen) and the grip is super comfortable, it doesn't slip and it doesn't make you press the pen with force like others! The ink is perfect! Now, about the thickness of the writing, for a pen I wouldn't say it's 0.5mm, maybe it's more like 4.5mm but this sometimes varies from pen to pen, so it also depends on the pen you usually write with. The body of this particular Energel is much sturdier than the more expensive Energel pens that usually break in the middle, where the refills screw in! This one is solid, all one piece, without moving parts or points that will wear out or break after a little use. However, this might be a negative for some, because others might want to change the ink like the slightly more expensive Pentel Energel models, but I mentioned that those break...so I give this model a higher rating, it's truly a reliable, correct, and convenient pen. This, the old Pilot V5 (the new ones break immediately and don't write...or they leak ink at the same time, unfortunately) and the Pilot G-TEC-C Maica are the 3 best disposable pens I've ever had!!!
Τέλειο στυλό, για γρήγορες σημειώσεις ή και πολύωρο γράψιμο. λόγο της λαβής και του βάρους του! Ποτέ δε μου άρεσαν οι "χοντρές" λαβές, αν και είναι πολύ πιο ξεκούραστες, γιατί έχανα σε ακρίβεια και δεν έκανα καλά γράμματα. Με αυτό το στυλό κάνω και καλά γράμματα (βοηθάει, ειδικά εμένα που γράφω σχετικά αργά και δε κάνω τεράστια γράμματα, οπότε πάντα πάω σε πενάκι 0.5mm) και η λαβή είναι σούπερ άνετη, δε γλιστράει και δε σε κάνει να πιέζεις με δύναμη το στυλό όπως άλλες! Το μελάνι είναι άψογο! Το πάχος τώρα, της γραφής, για στυλό δε θα το έλεγα 0.5mm, ίσως είναι κάτι σαν 4.5mm αλλά αυτό διαφέρει καμιά φορά από στυλό σε στυλό, οπότε είναι και ανάλογα με τη στυλό γράφεις συνήθως. Το κορμί του συγκεκριμένου Energel, είναι πολύ πιο γερό από τους πιο ακριβούς Energel που σπάνε στη μέση συνήθως, εκεί που βιδώνουν τα πάσα! Αυτός εδώ είναι τούμπανο, όλος ένα κομμάτι μονοκόμματο, χωρίς κινούμενα μέρη ή σημεία που θα φθαρούν ή θα σπάσουν μετά από λίγη χρήση. Λογικά όμως είναι και αρνητικό ίσως για κάποιους αυτό, γιατί άλλοι ίσως θα ήθελαν να αλλάζει μελάνι όπως τα λίγο ακριβότερα μοντέλα Pentel Energel,ανέφερα όμως, ότι αυτά σπάνε...οπότε βάζω πιο μεγάλο βαθμό σε αυτό εδώ το μοντέλο, είναι πραγματικά 5/5 αξιόπιστο σωστό, και βολικό στυλό. Αυτός, οι παλιοί Pilot V5 (οι καινούριοι μου χαλάνε αμέσως και δε γράφουν...ή ταυτόχρονα τρέχουν και μελάνια δυστυχώς) αλλά και ο Pilot G-TEC-C Maica, είναι τα 3 καλύτερα αναλώσιμα στυλό που είχα ποτέ!!!
Although more expensive than regular pens, this one writes well, dries quickly, and its writing is like a marker, it just lasts much longer!
Αν και πιο ακριβο απο τους απλους στυλους, ο συγκεκριμενος γραφει καλα, στεγνωνει αμεσα κ η γραφη του ειναι σαν μαρκαδορακι, απλα κραταει πολυ περισσοτερο!