Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The plastic around the mask that fits on the face broke as I gently tightened it. I had kept the mask in a closet and it had been used very little. Poor quality plastics, it was definitely not worth the ~60 euros.
Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.
Excellent service and careful packaging, particularly important as the manufacturer's original packaging was not sufficiently secure for transport. I will definitely prefer the store for my future purchases.
Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.
It does not fog up and does not let water in if applied well on the face. It is perfect for surface water activities, but if you dive a little, the pressure it exerts on my face seems high, although I am not knowledgeable enough to judge it. All these are secondary and I would rate it with 4 or 5 stars, but I found a significant flaw that was not mentioned in the other comments:
The disassembly is a nightmare. The clips that attach the snorkel to the main body of the mask are very fragile, resulting in them breaking very easily. The manufacturer provides a video with the process because the problem seems to be known on the English-speaking internet, but still, I couldn't disassemble it without causing damage. I don't know if these points do not cause problems if they break, but it is unacceptable for such an expensive mask to have such an issue.
Personally, I kept it assembled for all my vacations and tried to disassemble it very carefully at the end, as it is bulky to store together with the snorkel. However, one clip broke.
δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:
η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.
It is the second summer that I have been using it, it is perfect, I have enjoyed it very much, it doesn't fog up, it doesn't let water in, you can breathe normally and you can even talk without taking off the mask, and the best part is that no sea dirt gets into your mouth like with conventional masks.
The only thing I have noticed is that when you dive, there is a lot of pressure on the face and personally, it tires me out... so I don't dive :)
Other than that, it is worth every euro and I don't regret the money I spent.
Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.
Overpriced. The breath you take feels like it's not enough for you. However, it doesn't blur and applies well on the face. Very expensive though for what it offers you.
Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.
It is not suitable for diving, but it is perfect and very easy when you are on the surface. I have let people who cannot use a conventional mask try it and they are thrilled! You can see the seabed very clearly! It is expensive but it is worth it because it is also well-constructed and provides a better experience than the conventional one.
Δεν κάνει για καταδήσεις αλλά ειναι τελεια και πανευκολη οταν είσαι στην επιφάνεια. Το εχω βαλει να το δοκιμασουν άτομα που δεν μπορουν την συμβατική μασκα και εχουν καταενθουσιαστεί ! Βλέπεις πολύ καθαρά τον βυθό ! Ειναι ακριβή αλλα το αξίζει γιατι ειναι και δυνατή κατασκευαστικά και σου δίνει καλύτερη εμπειρια απο την συμβατική.
I tried it from a friend who had bought it, very good choice, you can easily swim without having to lift yourself to breathe, which worries me, I will buy it soon too.
To δοκίμασα από έναν φίλο που την είχε αγοράσει ,πολύ καλή επιλογή,μπορείς άνετα να κολυμπήσεις χωρίς να πρέπει να σηκώνεσαι να αναπνέεις κάτι που με αγχωνει, θα την αγοράσω σύντομα κ εγώ.
The plastic around the mask that fits on the face broke as I gently tightened it. I had kept the mask in a closet and it had been used very little. Poor quality plastics, it was definitely not worth the ~60 euros.
Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.
Excellent service and careful packaging, particularly important as the manufacturer's original packaging was not sufficiently secure for transport. I will definitely prefer the store for my future purchases.
Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.
It does not fog up and does not let water in if applied well on the face. It is perfect for surface water activities, but if you dive a little, the pressure it exerts on my face seems high, although I am not knowledgeable enough to judge it. All these are secondary and I would rate it with 4 or 5 stars, but I found a significant flaw that was not mentioned in the other comments:
The disassembly is a nightmare. The clips that attach the snorkel to the main body of the mask are very fragile, resulting in them breaking very easily. The manufacturer provides a video with the process because the problem seems to be known on the English-speaking internet, but still, I couldn't disassemble it without causing damage. I don't know if these points do not cause problems if they break, but it is unacceptable for such an expensive mask to have such an issue.
Personally, I kept it assembled for all my vacations and tried to disassemble it very carefully at the end, as it is bulky to store together with the snorkel. However, one clip broke.
δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:
η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.
It is the second summer that I have been using it, it is perfect, I have enjoyed it very much, it doesn't fog up, it doesn't let water in, you can breathe normally and you can even talk without taking off the mask, and the best part is that no sea dirt gets into your mouth like with conventional masks.
The only thing I have noticed is that when you dive, there is a lot of pressure on the face and personally, it tires me out... so I don't dive :)
Other than that, it is worth every euro and I don't regret the money I spent.
Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.
Overpriced. The breath you take feels like it's not enough for you. However, it doesn't blur and applies well on the face. Very expensive though for what it offers you.
Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The plastic around the mask that fits on the face broke as I gently tightened it. I had kept the mask in a closet and it had been used very little. Poor quality plastics, it was definitely not worth the ~60 euros.
Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.
Excellent service and careful packaging, particularly important as the manufacturer's original packaging was not sufficiently secure for transport. I will definitely prefer the store for my future purchases.
Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.
It does not fog up and does not let water in if applied well on the face. It is perfect for surface water activities, but if you dive a little, the pressure it exerts on my face seems high, although I am not knowledgeable enough to judge it. All these are secondary and I would rate it with 4 or 5 stars, but I found a significant flaw that was not mentioned in the other comments:
The disassembly is a nightmare. The clips that attach the snorkel to the main body of the mask are very fragile, resulting in them breaking very easily. The manufacturer provides a video with the process because the problem seems to be known on the English-speaking internet, but still, I couldn't disassemble it without causing damage. I don't know if these points do not cause problems if they break, but it is unacceptable for such an expensive mask to have such an issue.
Personally, I kept it assembled for all my vacations and tried to disassemble it very carefully at the end, as it is bulky to store together with the snorkel. However, one clip broke.
δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:
η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.
It is the second summer that I have been using it, it is perfect, I have enjoyed it very much, it doesn't fog up, it doesn't let water in, you can breathe normally and you can even talk without taking off the mask, and the best part is that no sea dirt gets into your mouth like with conventional masks.
The only thing I have noticed is that when you dive, there is a lot of pressure on the face and personally, it tires me out... so I don't dive :)
Other than that, it is worth every euro and I don't regret the money I spent.
Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.
Overpriced. The breath you take feels like it's not enough for you. However, it doesn't blur and applies well on the face. Very expensive though for what it offers you.
Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.
It is not suitable for diving, but it is perfect and very easy when you are on the surface. I have let people who cannot use a conventional mask try it and they are thrilled! You can see the seabed very clearly! It is expensive but it is worth it because it is also well-constructed and provides a better experience than the conventional one.
Δεν κάνει για καταδήσεις αλλά ειναι τελεια και πανευκολη οταν είσαι στην επιφάνεια. Το εχω βαλει να το δοκιμασουν άτομα που δεν μπορουν την συμβατική μασκα και εχουν καταενθουσιαστεί ! Βλέπεις πολύ καθαρά τον βυθό ! Ειναι ακριβή αλλα το αξίζει γιατι ειναι και δυνατή κατασκευαστικά και σου δίνει καλύτερη εμπειρια απο την συμβατική.
I tried it from a friend who had bought it, very good choice, you can easily swim without having to lift yourself to breathe, which worries me, I will buy it soon too.
To δοκίμασα από έναν φίλο που την είχε αγοράσει ,πολύ καλή επιλογή,μπορείς άνετα να κολυμπήσεις χωρίς να πρέπει να σηκώνεσαι να αναπνέεις κάτι που με αγχωνει, θα την αγοράσω σύντομα κ εγώ.
The plastic around the mask that fits on the face broke as I gently tightened it. I had kept the mask in a closet and it had been used very little. Poor quality plastics, it was definitely not worth the ~60 euros.
Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.
Excellent service and careful packaging, particularly important as the manufacturer's original packaging was not sufficiently secure for transport. I will definitely prefer the store for my future purchases.
Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.
It does not fog up and does not let water in if applied well on the face. It is perfect for surface water activities, but if you dive a little, the pressure it exerts on my face seems high, although I am not knowledgeable enough to judge it. All these are secondary and I would rate it with 4 or 5 stars, but I found a significant flaw that was not mentioned in the other comments:
The disassembly is a nightmare. The clips that attach the snorkel to the main body of the mask are very fragile, resulting in them breaking very easily. The manufacturer provides a video with the process because the problem seems to be known on the English-speaking internet, but still, I couldn't disassemble it without causing damage. I don't know if these points do not cause problems if they break, but it is unacceptable for such an expensive mask to have such an issue.
Personally, I kept it assembled for all my vacations and tried to disassemble it very carefully at the end, as it is bulky to store together with the snorkel. However, one clip broke.
δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:
η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.
It is the second summer that I have been using it, it is perfect, I have enjoyed it very much, it doesn't fog up, it doesn't let water in, you can breathe normally and you can even talk without taking off the mask, and the best part is that no sea dirt gets into your mouth like with conventional masks.
The only thing I have noticed is that when you dive, there is a lot of pressure on the face and personally, it tires me out... so I don't dive :)
Other than that, it is worth every euro and I don't regret the money I spent.
Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.
Overpriced. The breath you take feels like it's not enough for you. However, it doesn't blur and applies well on the face. Very expensive though for what it offers you.
Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.