For me, who walks kilometers in the summer, they are ideal, the most comfortable thing someone can wear, and due to the air sole, it doesn't cause pain in the ankle like conventional flip flops.
Για εμένα που περπατάω χιλιόμετρα το καλοκαίρι είναι ιδανικές, ότι πιο άνετο μπορεί να φορεσει κάποιος, και λόγω της αερόσολας δεν προκαλείται πόνος στον αστράγαλο όπως στα συμβατικά flip flops.
By far the best flip-flops I've ever had. After 1.5 years of daily use, they have maintained their color and texture perfectly, both on the sole and where the foot touches. Of course, I got them for 20 euros on sale, not 67 like they are now, but I believe they are worth even up to 40 euros easily...bonus bottle opener on the sole for summer evenings at the beach!
Με διαφορά οι καλύτερες σαγιονάρες που είχα ποτέ. 1.5 χρόνο μετα με καθημσερινη χρήση και εχουν διατηρήσει στο έπακρο το χρώμα τους αλλα και την υφή τους τόσο στη σόλα όσο και εκεί που ακουμπάει το πέλμα. Βέβαια τις ειχα πάρει 20ε σε εκπτώσεις και οχι 67 όπως κάνουν τώρα, όμως πιστεύω μέχρι και 40ε τα αξίζουν για πλάκα...μπόνους ανοιχτήρι για μπύρες στη σόλα για τα καλοκαιρινά βράδια στην παραλία!
For me, who walks kilometers in the summer, they are ideal, the most comfortable thing someone can wear, and due to the air sole, it doesn't cause pain in the ankle like conventional flip flops.
Για εμένα που περπατάω χιλιόμετρα το καλοκαίρι είναι ιδανικές, ότι πιο άνετο μπορεί να φορεσει κάποιος, και λόγω της αερόσολας δεν προκαλείται πόνος στον αστράγαλο όπως στα συμβατικά flip flops.
By far the best flip-flops I've ever had. After 1.5 years of daily use, they have maintained their color and texture perfectly, both on the sole and where the foot touches. Of course, I got them for 20 euros on sale, not 67 like they are now, but I believe they are worth even up to 40 euros easily...bonus bottle opener on the sole for summer evenings at the beach!
Με διαφορά οι καλύτερες σαγιονάρες που είχα ποτέ. 1.5 χρόνο μετα με καθημσερινη χρήση και εχουν διατηρήσει στο έπακρο το χρώμα τους αλλα και την υφή τους τόσο στη σόλα όσο και εκεί που ακουμπάει το πέλμα. Βέβαια τις ειχα πάρει 20ε σε εκπτώσεις και οχι 67 όπως κάνουν τώρα, όμως πιστεύω μέχρι και 40ε τα αξίζουν για πλάκα...μπόνους ανοιχτήρι για μπύρες στη σόλα για τα καλοκαιρινά βράδια στην παραλία!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
For me, who walks kilometers in the summer, they are ideal, the most comfortable thing someone can wear, and due to the air sole, it doesn't cause pain in the ankle like conventional flip flops.
Για εμένα που περπατάω χιλιόμετρα το καλοκαίρι είναι ιδανικές, ότι πιο άνετο μπορεί να φορεσει κάποιος, και λόγω της αερόσολας δεν προκαλείται πόνος στον αστράγαλο όπως στα συμβατικά flip flops.
By far the best flip-flops I've ever had. After 1.5 years of daily use, they have maintained their color and texture perfectly, both on the sole and where the foot touches. Of course, I got them for 20 euros on sale, not 67 like they are now, but I believe they are worth even up to 40 euros easily...bonus bottle opener on the sole for summer evenings at the beach!
Με διαφορά οι καλύτερες σαγιονάρες που είχα ποτέ. 1.5 χρόνο μετα με καθημσερινη χρήση και εχουν διατηρήσει στο έπακρο το χρώμα τους αλλα και την υφή τους τόσο στη σόλα όσο και εκεί που ακουμπάει το πέλμα. Βέβαια τις ειχα πάρει 20ε σε εκπτώσεις και οχι 67 όπως κάνουν τώρα, όμως πιστεύω μέχρι και 40ε τα αξίζουν για πλάκα...μπόνους ανοιχτήρι για μπύρες στη σόλα για τα καλοκαιρινά βράδια στην παραλία!
For me, who walks kilometers in the summer, they are ideal, the most comfortable thing someone can wear, and due to the air sole, it doesn't cause pain in the ankle like conventional flip flops.
Για εμένα που περπατάω χιλιόμετρα το καλοκαίρι είναι ιδανικές, ότι πιο άνετο μπορεί να φορεσει κάποιος, και λόγω της αερόσολας δεν προκαλείται πόνος στον αστράγαλο όπως στα συμβατικά flip flops.
By far the best flip-flops I've ever had. After 1.5 years of daily use, they have maintained their color and texture perfectly, both on the sole and where the foot touches. Of course, I got them for 20 euros on sale, not 67 like they are now, but I believe they are worth even up to 40 euros easily...bonus bottle opener on the sole for summer evenings at the beach!
Με διαφορά οι καλύτερες σαγιονάρες που είχα ποτέ. 1.5 χρόνο μετα με καθημσερινη χρήση και εχουν διατηρήσει στο έπακρο το χρώμα τους αλλα και την υφή τους τόσο στη σόλα όσο και εκεί που ακουμπάει το πέλμα. Βέβαια τις ειχα πάρει 20ε σε εκπτώσεις και οχι 67 όπως κάνουν τώρα, όμως πιστεύω μέχρι και 40ε τα αξίζουν για πλάκα...μπόνους ανοιχτήρι για μπύρες στη σόλα για τα καλοκαιρινά βράδια στην παραλία!