I bought this specific mouse to test if it fits the shape of an ergonomic mouse, as I didn't have one in the past. My previous mouse was the Logitech MX Master 2, which for me is perhaps the best mouse available, but it broke and I didn't want to spend 100 euros on a mouse again :(
Now let's move on to the observations:
After two weeks, I couldn't get used to it and gave it to my son. This is not, of course, a problem with the mouse, but rather with my age :D However, if you haven't used an ergonomic mouse in the past, it's a good idea to go to a store and try it first to see if it suits you.
-In terms of functionality, it fills your hand, and the left and right clicks are satisfactory but not silent. The surface has a good feel in the hand.
-The problem lies in the navigation buttons (a basic requirement for me) which are not ergonomically placed, at least for my hand. You have to stretch your thumb to reach the front button, and the back button is slightly higher than it should be. In other words, the buttons are not in a position where you can press them without thinking.
-I found it excessively light, resulting in a lack of stability in programs that require precision in movements. Of course, I'm coming from the Logitech MX Master, which is perhaps the most "well-balanced" mouse available, so it could be that.
-It does not have programmable buttons or accompanying software. If you want to program the buttons, you will need to install a program like X-Mouse or Volumouse.
-Although it changes DPI, there is no way to know what DPI you have except by pressing the button and seeing the cursor sensitivity, which is a bit blind.
Nevertheless, the mouse is of good quality, and for someone who is accustomed to the shape, it will satisfy them. I see that there are identical ones available in the market, just with a different brand, at various prices, so they are likely all made in the same factory in China. Just try one first to make sure the shape suits you.
Αγόρασα το συγκεκριμένο mouse για να δοκιμάσω αν μου κάνει το σχήμα ενός εργονομικού mouse, καθώς δεν είχα στο παρελθόν. Το προηγούμενο μου mouse ήταν το MX Master 2 της Logitech, το οποίο για μένα είναι ίσως το καλύτερο ποντίκι που κυκλοφορεί, αλλά χάλασε και δεν είχα να ξαναδώσω 100 ευρώ για ποντίκι :(
Πάμε τώρα στις παρατηρήσεις:
Μετά από δύο εβδομάδες δεν μπόρεσα να το συνηθίσω και το χάρισα στο γιο μου. Αυτό δεν είναι φυσικά πρόβλημα του ποντικιού, μάλλον της ηλικίας μου :D Όμως, αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν εργονομικό mouse, είναι καλή ιδέα να πάτε σε κάποιο κατάστημα να το δοκιμάσετε πρώτα να δείτε αν σας κάνει.
-Σε ότι αφορά τη λειτουργικότητα, σου γεμίζει το χέρι, και το δεξί - αριστερό κλικ είναι ικανοποιητικό αλλά όχι αθόρυβο. Η επιφάνεια του έχει καλή αίσθηση στο χέρι.
-Το πρόβλημα είναι στα κουμπιά πλοήγησης (βασική προϋπόθεση για μένα) τα οποία δεν είναι εργονομικά τοποθετημένα, τουλάχιστον για το δικό μου χέρι. Πρέπει να τεντώσεις τον αντίχειρα για να φτάσεις το μπροστινό κουμπί και το πίσω είναι λίγο πιο ψηλά απ'ότι θα έπρεπε. Δηλαδή τα κουμπιά δεν είναι σε θέση που να τα πατάς χωρίς σκέψη.
-Το βρήκα υπερβολικά ελαφρύ, με αποτέλεσμα να μην έχω αίσθηση σταθερότητας σε προγράμματα που χρειάζεται ακρίβεια στις κινήσεις. Βέβαια, έρχομαι από το MX Master της Logitech που ίσως είναι το πιο 'καλοζυγισμένο' ποντίκι που κυκλοφορεί οπότε μπορεί να είναι αυτό.
-ΔΕΝ έχει προγραμματιζόμενα πλήκτρα, ούτε συνοδευτικό λογισμικό. Αν θέλετε να προγραμματίσετε τα πλήκτρα θα πρέπει να εγκαταστήσετε κάποιο πρόγραμμα όπως το X-Mouse ή το Volumouse.
-Παρ'ότι αλλάζει DPI δεν υπάρχει τρόπος να ξέρεις τι DPI έχεις παρά μόνο πατώντας το κουμπάκι του και βλέποντας την ευαισθησία του κέρσορα, δηλαδή λίγο στα τυφλά.
Πάντως το ποντίκι είναι ποιοτικό, και για κάποιον που έχει συνηθίσει το σχήμα θα τον ικανοποιήσει. Βλέπω ότι κυκλοφορούν πανομοιότυπα στο εμπόριο απλά με άλλη μάρκα, σε διάφορες τιμές, οπότε πιθανόν να φτιάχνονται όλα στο ίδιο εργοστάσιο στην Κίνα. Απλά δοκιμάστε κάποιο πρώτα για να είστε σίγουροι ότι σας κάνει το σχήμα.