I have had it for 3 years, it is very beautiful, relatively cheap (when I bought it, it was relatively expensive), it is comfortable, it shows the time accurately, it has fallen a few times and it is durable, it hasn't had any issues in all the years I have had it. With the current price, it is one of the best purchases you can make.
(Edit) I don't know why other users had complaints about durability, mine has held up just fine for all these years with a few falls, and it will withstand more as far as I can see. It has a good clasp and doesn't break when it falls from the hand (I am 1.76m tall). That's it.
Edit: After so many years, sometimes the chain comes loose, like it has loosened? But still, it's worth the money and it still works, it's just that the chain might be from the years.
Edit (1/15/21): After about 3 to 3.5 years of owning the watch and not using it every day, the battery died. I will replace it, of course, just updating.
Το έχω εδώ και 3 χρόνια, είναι πάρα πολύ όμορφο, σχετικά φθηνό (όταν το είχα πάρει ήταν σχετικά ακριβό), είναι άνετο, δείχνει την ώρα με ακρίβεια μου έχει πέσει μερικές φορές και είναι ανθεκτικό δεν έχει πάθει τίποτα τόσα χρόνια που το έχω. Με τη τιμή που είναι τώρα είναι από τις καλύτερες αγορές που μπορείτε να κάνετε.
(Edit) Δε ξέρω οι άλλοι χρήστες γιατί είχαν παράπονα με την αντοχή, εμένα μια χαρά άντεξε τόσα χρόνια με μερικές πτώσεις και θα αντέξει κι άλλα τόσα όπως το βλέπω. Έχει καλό κούμπωμα και δε σπάει με τις πτώσεις απτό χέρι αν σου πέσει (είμαι 1.76). Αυτά.
Edit: Μετά από τόσα χρόνια που και που ξεκουμπώνει η καδένα, σαν να χαλάρωσε; Και πάλι τα χρήματα του τα βγάλε και συνεχίζει ακόμα απλά αυτό με τη καδένα μάλλον θα ναι απτα χρόνια.
Edit (1/15/21): Μετά από περίπου 3 με 3,5 χρόνια κατοχής του ρολογιού και μη καθημερινής του χρήσης η μπαταρία τέλειωσε. θα την αλλάξω βέβαια, απλά ενημερώνω.