Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I ordered the lens hoping to get a mediocre result in order to shoot videos from a relative distance at a school performance. The lens arrived on time, however:
1) the base on which it is adjusted to attach to the camera of the mobile phone is poor, it does not hold its position even when you find the right spot with difficulty, making it impossible to shoot videos without constantly readjusting its position.
2) Its lens is relatively blurry and dark.
3) In my lens, there was a mark almost in the middle of the field of view, which could not be cleaned (probably it was on the inner side of the lens).
It was a completely useless item, I think it was the most wasted 16€ of mine (imagine if I had also paid the 45€ that some stores were asking for it). Back in its box and with my children's toys, who might find it interesting...
Παρήγγειλα τον φακό με την ελπίδα να δίνει ένα μέτριο αποτέλεσμα για να τραβήξω βίντεο από σχετική απόσταση μια σχολική παράσταση. Ο φακός ήρθε στην ώρα του, όμως:
1) η βάση πάνω στην οποία προσαρμόζεται για να έλθει πρόσωπο με την κάμερα του κινητού είναι κακή, δεν κρατά τη θέση του ακόμη κι όταν βρεις με δυσκολία το σωστό σημείο, κάτι που κάνει αδύνατη τη λήψη βίντεο χωρίς να χρειάζεται συνεχώς να διορθώνεις τη θέση του
2) Ο φακός του είναι σχετικά θόλος και σκοτεινός
3) στον δικό μου φακό υπήρχε ένα στίγμα σχεδόν στη μέση του οπτικού πεδίου, το οποίο δεν καθαρίζοταν (μάλλον ήταν στην εσωτερική μεριά του φακού)
Ήταν ένα πλήρως άχρηστο αντικείμενο, νομίζω τα πιο πεταμένα 16€ μου (σκεφτείτε να είχα δώσει και 45€ που ήθελαν κάποια καταστήματα). Πίσω στο κουτί του και στα παιχνίδια των παιδιών μου που ίσως να το βρουν ενδιαφέρον...
I ordered the lens hoping to get a mediocre result in order to shoot videos from a relative distance at a school performance. The lens arrived on time, however:
1) the base on which it is adjusted to attach to the camera of the mobile phone is poor, it does not hold its position even when you find the right spot with difficulty, making it impossible to shoot videos without constantly readjusting its position.
2) Its lens is relatively blurry and dark.
3) In my lens, there was a mark almost in the middle of the field of view, which could not be cleaned (probably it was on the inner side of the lens).
It was a completely useless item, I think it was the most wasted 16€ of mine (imagine if I had also paid the 45€ that some stores were asking for it). Back in its box and with my children's toys, who might find it interesting...
Παρήγγειλα τον φακό με την ελπίδα να δίνει ένα μέτριο αποτέλεσμα για να τραβήξω βίντεο από σχετική απόσταση μια σχολική παράσταση. Ο φακός ήρθε στην ώρα του, όμως:
1) η βάση πάνω στην οποία προσαρμόζεται για να έλθει πρόσωπο με την κάμερα του κινητού είναι κακή, δεν κρατά τη θέση του ακόμη κι όταν βρεις με δυσκολία το σωστό σημείο, κάτι που κάνει αδύνατη τη λήψη βίντεο χωρίς να χρειάζεται συνεχώς να διορθώνεις τη θέση του
2) Ο φακός του είναι σχετικά θόλος και σκοτεινός
3) στον δικό μου φακό υπήρχε ένα στίγμα σχεδόν στη μέση του οπτικού πεδίου, το οποίο δεν καθαρίζοταν (μάλλον ήταν στην εσωτερική μεριά του φακού)
Ήταν ένα πλήρως άχρηστο αντικείμενο, νομίζω τα πιο πεταμένα 16€ μου (σκεφτείτε να είχα δώσει και 45€ που ήθελαν κάποια καταστήματα). Πίσω στο κουτί του και στα παιχνίδια των παιδιών μου που ίσως να το βρουν ενδιαφέρον...
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I ordered the lens hoping to get a mediocre result in order to shoot videos from a relative distance at a school performance. The lens arrived on time, however:
1) the base on which it is adjusted to attach to the camera of the mobile phone is poor, it does not hold its position even when you find the right spot with difficulty, making it impossible to shoot videos without constantly readjusting its position.
2) Its lens is relatively blurry and dark.
3) In my lens, there was a mark almost in the middle of the field of view, which could not be cleaned (probably it was on the inner side of the lens).
It was a completely useless item, I think it was the most wasted 16€ of mine (imagine if I had also paid the 45€ that some stores were asking for it). Back in its box and with my children's toys, who might find it interesting...
Παρήγγειλα τον φακό με την ελπίδα να δίνει ένα μέτριο αποτέλεσμα για να τραβήξω βίντεο από σχετική απόσταση μια σχολική παράσταση. Ο φακός ήρθε στην ώρα του, όμως:
1) η βάση πάνω στην οποία προσαρμόζεται για να έλθει πρόσωπο με την κάμερα του κινητού είναι κακή, δεν κρατά τη θέση του ακόμη κι όταν βρεις με δυσκολία το σωστό σημείο, κάτι που κάνει αδύνατη τη λήψη βίντεο χωρίς να χρειάζεται συνεχώς να διορθώνεις τη θέση του
2) Ο φακός του είναι σχετικά θόλος και σκοτεινός
3) στον δικό μου φακό υπήρχε ένα στίγμα σχεδόν στη μέση του οπτικού πεδίου, το οποίο δεν καθαρίζοταν (μάλλον ήταν στην εσωτερική μεριά του φακού)
Ήταν ένα πλήρως άχρηστο αντικείμενο, νομίζω τα πιο πεταμένα 16€ μου (σκεφτείτε να είχα δώσει και 45€ που ήθελαν κάποια καταστήματα). Πίσω στο κουτί του και στα παιχνίδια των παιδιών μου που ίσως να το βρουν ενδιαφέρον...
I ordered the lens hoping to get a mediocre result in order to shoot videos from a relative distance at a school performance. The lens arrived on time, however:
1) the base on which it is adjusted to attach to the camera of the mobile phone is poor, it does not hold its position even when you find the right spot with difficulty, making it impossible to shoot videos without constantly readjusting its position.
2) Its lens is relatively blurry and dark.
3) In my lens, there was a mark almost in the middle of the field of view, which could not be cleaned (probably it was on the inner side of the lens).
It was a completely useless item, I think it was the most wasted 16€ of mine (imagine if I had also paid the 45€ that some stores were asking for it). Back in its box and with my children's toys, who might find it interesting...
Παρήγγειλα τον φακό με την ελπίδα να δίνει ένα μέτριο αποτέλεσμα για να τραβήξω βίντεο από σχετική απόσταση μια σχολική παράσταση. Ο φακός ήρθε στην ώρα του, όμως:
1) η βάση πάνω στην οποία προσαρμόζεται για να έλθει πρόσωπο με την κάμερα του κινητού είναι κακή, δεν κρατά τη θέση του ακόμη κι όταν βρεις με δυσκολία το σωστό σημείο, κάτι που κάνει αδύνατη τη λήψη βίντεο χωρίς να χρειάζεται συνεχώς να διορθώνεις τη θέση του
2) Ο φακός του είναι σχετικά θόλος και σκοτεινός
3) στον δικό μου φακό υπήρχε ένα στίγμα σχεδόν στη μέση του οπτικού πεδίου, το οποίο δεν καθαρίζοταν (μάλλον ήταν στην εσωτερική μεριά του φακού)
Ήταν ένα πλήρως άχρηστο αντικείμενο, νομίζω τα πιο πεταμένα 16€ μου (σκεφτείτε να είχα δώσει και 45€ που ήθελαν κάποια καταστήματα). Πίσω στο κουτί του και στα παιχνίδια των παιδιών μου που ίσως να το βρουν ενδιαφέρον...