For its price, it is excellent, especially if you consider its brightness. The battery could last longer, but if you pay 8 euros and have an issue with the battery, you can buy 2 or 3 of these and if one runs out of battery, you can charge it and use the next one. Or if you are concerned, you can buy a battery with a larger capacity and do your job better. It also takes 3 AAA batteries, but I didn't test how long they can last. However, with 8 euros, I didn't expect it to emit such a strong beam. What I tried was to illuminate the building across from me after 4 in the evening when they couldn't see me, and I can say that it can light up a dark building and allow you to see what's inside accurately. If you want it for tasks like mine, if you work with dark objects like black boxes that have PCBs inside, expect that it will create a reflection on the object you are illuminating, which will somehow blind you and it will take a while for your vision to return to normal. It creates great reflections if you work with PCBs.
Finally, I think it's important to mention that it broke after 6 months. It no longer charges my battery and the switch no longer does what you tell it to do. It's logical for it to break considering its price, but I think it's right for a buyer who wants a flashlight to last more than 6 months to take this into account. I won't buy the same one again after this.
Για τα χρηματα του ειναι εξαιρετικος ειδικα αν λαβεις υποψη την φωτεινοτητα του. Η μπαταρια θα μπορουσε να διαρκει περισσοτερο, αλλα αν δινεις 8 ευρω και εχεις ζητημα με τη μπαταρια, μπορεις να παρεις 2 3 τετοιους και αν τελειωνει η μπαταρια του ενος να τον φορτιζεις και να χρησιμοποιεις τον επομενο. Η αν εχεις πρεμουρα μπορεις να αγορασεις μια μπαταρια μεγαλυτερης χωρητικοτητας και να κανεις τη δουλεια σου καλυτερα. Παιρνει και 3 ΑΑΑ αλλα δεν δοκιμασα τι διαρκεια ζωης μπορει να εχουν αυτες. Παντως με 8 ευρω δεν περιμενα να βγαζει τοσο δυνατη δεσμη. Αυτο που δοκιμασα ηταν να φωτισω την οικοδομη απεναντι μου μετα τις 4 το βραδυ που δε με βλεπανε και μπορω να πω οτι μπορει να φωτισει ενα σκοτεινο κτηριο και να δεις τι εχει μεσα με ακριβεια. Αν τον θες βεβαια για να κανεις μαστορεματα οπως εγω, αν εργαζεσαι με σκοτεινα πραματα οπως πχ μαυρα κουτια που εχουν μεσα PCB να περιμενεις οτι θα κανει μια ανακλαση πανω στο αντικειμενο που φωτιζεις η οποια καπως θα σε τυφλωνει και θα πρεπει να περασει λιγη ωρα να ερθει η οραση σου στο κανονικο. Κανει φοβερες ανακλασεις αν δουλευεις με PCB.
Τελος νομιζω σημαντικο, υστερα απο 6 μηνες χαλασε. Δεν μου φορτιζει τη μπαταρια πια και ο διακοπτης δεν κανει πια αυτο που του λες. Για τοσο που κανει ειναι λογικο να χαλασει απλα ειναι σωστο νομιζω να το λαβει υποψη καποιος αγοραστης που θελει ενα φακο να κρατησει πανω απο 6 μηνες. Εγω δεν θα ξαναπαρω τον ιδιο υστερα απο αυτο.