Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Do not expect who knows what.
The worst thing is that it does not have a volume button.
If someone asked me,
I would not recommend it to them.
Better something a little more expensive.
Stay away...
μη περιμενετε ποιος ξερει τι
το χειροτερο ειναι οτι δεν εχει
κουμπι Ενταση ΗΧΟΥ
αν με ρωτούσε καποιος
δεν θα του το προτεινα
καλυτερα κατι λιγο πιο ακριβο
μακρια....
The incoming sound level is acceptable given the size of the device, but the outgoing sound is unacceptable to the point where communication with the caller becomes difficult. Tested on iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, and even on a desktop computer where the problematic incoming sound flow was clearly captured. Additionally, there are many inconsistencies in the manual regarding the headset's lights and its operating status. Advice: avoid it, especially if the store from which you purchased it lacks the basic sensitivity to assess its condition and, consequently, accept its exchange for another product.
Το εισερχόμενο επίπεδο ήχου σε αποδεκτά επίπεδα στάθμης και ποιότητας δεδομένου του μεγέθους της συσκευής, ο εξερχόμενος ήχος όμως απαράδεκτος σε σημείο που δυσκολεύεται η επικοινωνία με τον συνομιλητή. Δοκιμασμένο σε κινητά iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, αλλά και σταθερό υπολογιστή όπου μάλιστα αποτυπώθηκε ξεκάθαρα η προβληματική εισερχόμενη ροή του ήχου. Επίσης στο εγχειρίδιο υπάρχουν πολλές αναντιστοιχίες σε σχέση με τις λυχνίες του ακουστικού και την κατάσταση λειτουργίας του. Συμβουλή: αποφύγετε το, ιδίως αν το κατάστημα από το οποίο το αγοράσετε δεν έχει τη στοιχειώδη ευαισθησία να αξιολογήσει την κατάσταση του και κατ΄επέκτασιν να αποδεχθεί την ανταλλαγή του με άλλο προϊόν.
It's worth its money! I bought it for my girlfriend in gold and it's beautiful, discreet, and fits relatively well in the ear. It also plays music, but unfortunately not the radio even though I had connected headphones:/ For this reason, minus 1 star.
αξίζει τα χρήματα του! το πήρα για την κοπέλα μου σε χρυσό και είναι όμορφο, διακριτικό και στέκεται σχετικά καλά στο αυτί . παίζει και μουσική αλλά δυστυχώς όχι το ραδιόφωνο παρόλο που είχα συνδέσει και ακουστικά :/ γι'αυτό το λόγο μείον 1 αστέρι..
It connects quickly and easily, it is very lightweight and does not bother, convenient USB charging plug, the silicone cover around the earpiece is tragic, it has a very small hole for the sound to pass through and a huge square piece that falls off (probably to tie it with a strap so as not to lose it maybe) which hinders a stable fit in the ear, I had to cut the square piece with a razor to fit properly in the ear and open a few more holes in the silicone to slightly increase the volume of the sound.
The sound to others is satisfactory, everyone can hear you quite well, but the sound from the earpiece to hear others is extremely poor, the volume is excessively low and the quality compared to the phone's regular earpiece is terrible, resulting in the earpiece being useless in practice.
Especially in driving conditions, in order to have a conversation and understand the other person, you have to close the radio and windows!
Unfortunately, it is only suitable for recycling! Stay away!
Συνδέεται άμεσα και εύκολα, είναι πολύ ελαφρύ και δεν ενοχλεί, βολικό βύσμα φόρτισης usb, το κάλυμμα σιλικόνης γύρω από το ακουστικό είναι τραγικό, έχει μια πολύ μικρή τρυπίτσα για να περνάει ο ήχος και ένα τεράστιο τετράγωνο κομμάτι που πετάει (μάλλον για να το δέσεις με λουράκι για να μην το χάσεις ίσως) που εμποδίζει την σταθερή είσοδο στο αυτί, έπρεπε να κόψω με ξυράφι το τετράγωνο κομμάτι για να μπαίνει κανονικά στο αυτί και να ανοίξω μερικές ακόμα τρυπίτσες στη σιλικόνη για να δυναμώσει έστω και ελάχιστα η ένταση του ήχου.
Ο ήχος στους άλλους είναι ικανοποιητικός, όλοι σε ακούνε αρκετά καλά, αλλά ο ήχος από το ακουστικό για να ακούς τους άλλους είναι τραγικότατος, η ένταση είναι υπερβολικά χαμηλή και η ποιότητα σε σχέση με το κανονικό ακουστικό του τηλεφώνου άθλια, με αποτέλεσμα στην πράξη το ακουστικό να είναι άχρηστο.
Ειδικά σε συνθήκες οδήγησης, για να καταφέρεις να κάνεις μια συνομιλία ώστε να καταλαβαίνεις τον άλλον πρέπει να κλείσεις ράδιο και παράθυρα!
Δυστυχώς κάνει μόνο για ανακύκλωση! μείνετε μακριά!
I have it for a few days. It's not bad for its price. It sounds great, but the only serious problem for me is that it doesn't reach me, I wanted a bit more volume to hear (low sound). I turn it up to the maximum and still struggle when there is noise outside.
Other than that, it connects instantly with my Xiaomi Redmi Note 3 Pro. The funny thing is that by mistake I set it to Chinese instead of English as the language. The way to change it is as follows:
Make sure the Bluetooth is not turned on on your phone, pair the Remax Bluetooth (press and hold the central button until the red-blue light flashes) and then press the central button 3-4 times again and voila, the language changes to English.
It notifies you when it turns on and off. When you receive a call, it tells you the number calling. For its price, it's quite decent. I would have liked it to have buttons for the sound.
To έχω λίγες μέρες. Δεν είναι κακό για τα λεφτά του. Σε ακούνε τέλεια, αλλά το μόνο και σοβαρό για μένα πρόβλημα είναι ότι δεν μου φθάνει εμένα, ήθελα ένα τικ παραπάνω για να ακούω (χαμηλός ήχος). Το βάζω τέρμα και πάλι ζορίζομαι όταν έχει θόρυβο έξω.
Κατα τ άλλα συνδέεται αμέσως με το xiaomi redmi note 3 pro που έχω. Η πλάκα ήταν ότι καταλάθος απ τα αγγλικά έβαλα τα κινέζικα; ως γλώσσα. Ο τρόπος αλλαγής είναι ο εξης:
Δεν έχεις το bt ανοιχτό στο κινητό σου, κάνεις pairing το bt remax (πατάς παρατεταμένα το κεντρικό πλήκτρο μέχρι να αναβοσβήνει το κόκκινο-μπλε φωτάκι) μετά πατάς 3-4 φορές ξανά το κεντρικό πλήκτρο και βου αλά αλλάζει η γλώσσα στα αγγλικά.
Σε ενημερώνει πότε ανοίγει, κλείνει. Όταν σε καλούν σου λέει τον αριθμό που σε καλεί. Για τα λεφτά του αρκετά τίμιο. Θα ήθελα να είχε κουμπιά για τον ήχο.
Bad construction on the hook (plastic), it can easily break. The instructions are poorly written and it took me a long time to figure out how to connect it to the phone. In terms of sound, the caller can hear you clearly but you can only hear moderately at maximum volume. I would choose something else if you asked me today.
Κακή κατασκευή στο hook(πλαστικό), μπορεί να σπάσει πολύ εύκολα. Οι οδηγίες είναι πολύ κακογραμμενες και έκανα πολύ ώρα να καταλάβω πως συνδέεται με το κινητό. Στον ήχο, ο συνομιλητής σε ακούει καθαρά αλλά εσύ ακούς μέτρια στη μέγιστη ένταση. Θα διάλεγα κάτι άλλο αν με ρωτούσες σήμερα.
Do not expect who knows what.
The worst thing is that it does not have a volume button.
If someone asked me,
I would not recommend it to them.
Better something a little more expensive.
Stay away...
μη περιμενετε ποιος ξερει τι
το χειροτερο ειναι οτι δεν εχει
κουμπι Ενταση ΗΧΟΥ
αν με ρωτούσε καποιος
δεν θα του το προτεινα
καλυτερα κατι λιγο πιο ακριβο
μακρια....
The incoming sound level is acceptable given the size of the device, but the outgoing sound is unacceptable to the point where communication with the caller becomes difficult. Tested on iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, and even on a desktop computer where the problematic incoming sound flow was clearly captured. Additionally, there are many inconsistencies in the manual regarding the headset's lights and its operating status. Advice: avoid it, especially if the store from which you purchased it lacks the basic sensitivity to assess its condition and, consequently, accept its exchange for another product.
Το εισερχόμενο επίπεδο ήχου σε αποδεκτά επίπεδα στάθμης και ποιότητας δεδομένου του μεγέθους της συσκευής, ο εξερχόμενος ήχος όμως απαράδεκτος σε σημείο που δυσκολεύεται η επικοινωνία με τον συνομιλητή. Δοκιμασμένο σε κινητά iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, αλλά και σταθερό υπολογιστή όπου μάλιστα αποτυπώθηκε ξεκάθαρα η προβληματική εισερχόμενη ροή του ήχου. Επίσης στο εγχειρίδιο υπάρχουν πολλές αναντιστοιχίες σε σχέση με τις λυχνίες του ακουστικού και την κατάσταση λειτουργίας του. Συμβουλή: αποφύγετε το, ιδίως αν το κατάστημα από το οποίο το αγοράσετε δεν έχει τη στοιχειώδη ευαισθησία να αξιολογήσει την κατάσταση του και κατ΄επέκτασιν να αποδεχθεί την ανταλλαγή του με άλλο προϊόν.
It's worth its money! I bought it for my girlfriend in gold and it's beautiful, discreet, and fits relatively well in the ear. It also plays music, but unfortunately not the radio even though I had connected headphones:/ For this reason, minus 1 star.
αξίζει τα χρήματα του! το πήρα για την κοπέλα μου σε χρυσό και είναι όμορφο, διακριτικό και στέκεται σχετικά καλά στο αυτί . παίζει και μουσική αλλά δυστυχώς όχι το ραδιόφωνο παρόλο που είχα συνδέσει και ακουστικά :/ γι'αυτό το λόγο μείον 1 αστέρι..
It connects quickly and easily, it is very lightweight and does not bother, convenient USB charging plug, the silicone cover around the earpiece is tragic, it has a very small hole for the sound to pass through and a huge square piece that falls off (probably to tie it with a strap so as not to lose it maybe) which hinders a stable fit in the ear, I had to cut the square piece with a razor to fit properly in the ear and open a few more holes in the silicone to slightly increase the volume of the sound.
The sound to others is satisfactory, everyone can hear you quite well, but the sound from the earpiece to hear others is extremely poor, the volume is excessively low and the quality compared to the phone's regular earpiece is terrible, resulting in the earpiece being useless in practice.
Especially in driving conditions, in order to have a conversation and understand the other person, you have to close the radio and windows!
Unfortunately, it is only suitable for recycling! Stay away!
Συνδέεται άμεσα και εύκολα, είναι πολύ ελαφρύ και δεν ενοχλεί, βολικό βύσμα φόρτισης usb, το κάλυμμα σιλικόνης γύρω από το ακουστικό είναι τραγικό, έχει μια πολύ μικρή τρυπίτσα για να περνάει ο ήχος και ένα τεράστιο τετράγωνο κομμάτι που πετάει (μάλλον για να το δέσεις με λουράκι για να μην το χάσεις ίσως) που εμποδίζει την σταθερή είσοδο στο αυτί, έπρεπε να κόψω με ξυράφι το τετράγωνο κομμάτι για να μπαίνει κανονικά στο αυτί και να ανοίξω μερικές ακόμα τρυπίτσες στη σιλικόνη για να δυναμώσει έστω και ελάχιστα η ένταση του ήχου.
Ο ήχος στους άλλους είναι ικανοποιητικός, όλοι σε ακούνε αρκετά καλά, αλλά ο ήχος από το ακουστικό για να ακούς τους άλλους είναι τραγικότατος, η ένταση είναι υπερβολικά χαμηλή και η ποιότητα σε σχέση με το κανονικό ακουστικό του τηλεφώνου άθλια, με αποτέλεσμα στην πράξη το ακουστικό να είναι άχρηστο.
Ειδικά σε συνθήκες οδήγησης, για να καταφέρεις να κάνεις μια συνομιλία ώστε να καταλαβαίνεις τον άλλον πρέπει να κλείσεις ράδιο και παράθυρα!
Δυστυχώς κάνει μόνο για ανακύκλωση! μείνετε μακριά!
I have it for a few days. It's not bad for its price. It sounds great, but the only serious problem for me is that it doesn't reach me, I wanted a bit more volume to hear (low sound). I turn it up to the maximum and still struggle when there is noise outside.
Other than that, it connects instantly with my Xiaomi Redmi Note 3 Pro. The funny thing is that by mistake I set it to Chinese instead of English as the language. The way to change it is as follows:
Make sure the Bluetooth is not turned on on your phone, pair the Remax Bluetooth (press and hold the central button until the red-blue light flashes) and then press the central button 3-4 times again and voila, the language changes to English.
It notifies you when it turns on and off. When you receive a call, it tells you the number calling. For its price, it's quite decent. I would have liked it to have buttons for the sound.
To έχω λίγες μέρες. Δεν είναι κακό για τα λεφτά του. Σε ακούνε τέλεια, αλλά το μόνο και σοβαρό για μένα πρόβλημα είναι ότι δεν μου φθάνει εμένα, ήθελα ένα τικ παραπάνω για να ακούω (χαμηλός ήχος). Το βάζω τέρμα και πάλι ζορίζομαι όταν έχει θόρυβο έξω.
Κατα τ άλλα συνδέεται αμέσως με το xiaomi redmi note 3 pro που έχω. Η πλάκα ήταν ότι καταλάθος απ τα αγγλικά έβαλα τα κινέζικα; ως γλώσσα. Ο τρόπος αλλαγής είναι ο εξης:
Δεν έχεις το bt ανοιχτό στο κινητό σου, κάνεις pairing το bt remax (πατάς παρατεταμένα το κεντρικό πλήκτρο μέχρι να αναβοσβήνει το κόκκινο-μπλε φωτάκι) μετά πατάς 3-4 φορές ξανά το κεντρικό πλήκτρο και βου αλά αλλάζει η γλώσσα στα αγγλικά.
Σε ενημερώνει πότε ανοίγει, κλείνει. Όταν σε καλούν σου λέει τον αριθμό που σε καλεί. Για τα λεφτά του αρκετά τίμιο. Θα ήθελα να είχε κουμπιά για τον ήχο.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Do not expect who knows what.
The worst thing is that it does not have a volume button.
If someone asked me,
I would not recommend it to them.
Better something a little more expensive.
Stay away...
μη περιμενετε ποιος ξερει τι
το χειροτερο ειναι οτι δεν εχει
κουμπι Ενταση ΗΧΟΥ
αν με ρωτούσε καποιος
δεν θα του το προτεινα
καλυτερα κατι λιγο πιο ακριβο
μακρια....
The incoming sound level is acceptable given the size of the device, but the outgoing sound is unacceptable to the point where communication with the caller becomes difficult. Tested on iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, and even on a desktop computer where the problematic incoming sound flow was clearly captured. Additionally, there are many inconsistencies in the manual regarding the headset's lights and its operating status. Advice: avoid it, especially if the store from which you purchased it lacks the basic sensitivity to assess its condition and, consequently, accept its exchange for another product.
Το εισερχόμενο επίπεδο ήχου σε αποδεκτά επίπεδα στάθμης και ποιότητας δεδομένου του μεγέθους της συσκευής, ο εξερχόμενος ήχος όμως απαράδεκτος σε σημείο που δυσκολεύεται η επικοινωνία με τον συνομιλητή. Δοκιμασμένο σε κινητά iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, αλλά και σταθερό υπολογιστή όπου μάλιστα αποτυπώθηκε ξεκάθαρα η προβληματική εισερχόμενη ροή του ήχου. Επίσης στο εγχειρίδιο υπάρχουν πολλές αναντιστοιχίες σε σχέση με τις λυχνίες του ακουστικού και την κατάσταση λειτουργίας του. Συμβουλή: αποφύγετε το, ιδίως αν το κατάστημα από το οποίο το αγοράσετε δεν έχει τη στοιχειώδη ευαισθησία να αξιολογήσει την κατάσταση του και κατ΄επέκτασιν να αποδεχθεί την ανταλλαγή του με άλλο προϊόν.
It's worth its money! I bought it for my girlfriend in gold and it's beautiful, discreet, and fits relatively well in the ear. It also plays music, but unfortunately not the radio even though I had connected headphones:/ For this reason, minus 1 star.
αξίζει τα χρήματα του! το πήρα για την κοπέλα μου σε χρυσό και είναι όμορφο, διακριτικό και στέκεται σχετικά καλά στο αυτί . παίζει και μουσική αλλά δυστυχώς όχι το ραδιόφωνο παρόλο που είχα συνδέσει και ακουστικά :/ γι'αυτό το λόγο μείον 1 αστέρι..
It connects quickly and easily, it is very lightweight and does not bother, convenient USB charging plug, the silicone cover around the earpiece is tragic, it has a very small hole for the sound to pass through and a huge square piece that falls off (probably to tie it with a strap so as not to lose it maybe) which hinders a stable fit in the ear, I had to cut the square piece with a razor to fit properly in the ear and open a few more holes in the silicone to slightly increase the volume of the sound.
The sound to others is satisfactory, everyone can hear you quite well, but the sound from the earpiece to hear others is extremely poor, the volume is excessively low and the quality compared to the phone's regular earpiece is terrible, resulting in the earpiece being useless in practice.
Especially in driving conditions, in order to have a conversation and understand the other person, you have to close the radio and windows!
Unfortunately, it is only suitable for recycling! Stay away!
Συνδέεται άμεσα και εύκολα, είναι πολύ ελαφρύ και δεν ενοχλεί, βολικό βύσμα φόρτισης usb, το κάλυμμα σιλικόνης γύρω από το ακουστικό είναι τραγικό, έχει μια πολύ μικρή τρυπίτσα για να περνάει ο ήχος και ένα τεράστιο τετράγωνο κομμάτι που πετάει (μάλλον για να το δέσεις με λουράκι για να μην το χάσεις ίσως) που εμποδίζει την σταθερή είσοδο στο αυτί, έπρεπε να κόψω με ξυράφι το τετράγωνο κομμάτι για να μπαίνει κανονικά στο αυτί και να ανοίξω μερικές ακόμα τρυπίτσες στη σιλικόνη για να δυναμώσει έστω και ελάχιστα η ένταση του ήχου.
Ο ήχος στους άλλους είναι ικανοποιητικός, όλοι σε ακούνε αρκετά καλά, αλλά ο ήχος από το ακουστικό για να ακούς τους άλλους είναι τραγικότατος, η ένταση είναι υπερβολικά χαμηλή και η ποιότητα σε σχέση με το κανονικό ακουστικό του τηλεφώνου άθλια, με αποτέλεσμα στην πράξη το ακουστικό να είναι άχρηστο.
Ειδικά σε συνθήκες οδήγησης, για να καταφέρεις να κάνεις μια συνομιλία ώστε να καταλαβαίνεις τον άλλον πρέπει να κλείσεις ράδιο και παράθυρα!
Δυστυχώς κάνει μόνο για ανακύκλωση! μείνετε μακριά!
I have it for a few days. It's not bad for its price. It sounds great, but the only serious problem for me is that it doesn't reach me, I wanted a bit more volume to hear (low sound). I turn it up to the maximum and still struggle when there is noise outside.
Other than that, it connects instantly with my Xiaomi Redmi Note 3 Pro. The funny thing is that by mistake I set it to Chinese instead of English as the language. The way to change it is as follows:
Make sure the Bluetooth is not turned on on your phone, pair the Remax Bluetooth (press and hold the central button until the red-blue light flashes) and then press the central button 3-4 times again and voila, the language changes to English.
It notifies you when it turns on and off. When you receive a call, it tells you the number calling. For its price, it's quite decent. I would have liked it to have buttons for the sound.
To έχω λίγες μέρες. Δεν είναι κακό για τα λεφτά του. Σε ακούνε τέλεια, αλλά το μόνο και σοβαρό για μένα πρόβλημα είναι ότι δεν μου φθάνει εμένα, ήθελα ένα τικ παραπάνω για να ακούω (χαμηλός ήχος). Το βάζω τέρμα και πάλι ζορίζομαι όταν έχει θόρυβο έξω.
Κατα τ άλλα συνδέεται αμέσως με το xiaomi redmi note 3 pro που έχω. Η πλάκα ήταν ότι καταλάθος απ τα αγγλικά έβαλα τα κινέζικα; ως γλώσσα. Ο τρόπος αλλαγής είναι ο εξης:
Δεν έχεις το bt ανοιχτό στο κινητό σου, κάνεις pairing το bt remax (πατάς παρατεταμένα το κεντρικό πλήκτρο μέχρι να αναβοσβήνει το κόκκινο-μπλε φωτάκι) μετά πατάς 3-4 φορές ξανά το κεντρικό πλήκτρο και βου αλά αλλάζει η γλώσσα στα αγγλικά.
Σε ενημερώνει πότε ανοίγει, κλείνει. Όταν σε καλούν σου λέει τον αριθμό που σε καλεί. Για τα λεφτά του αρκετά τίμιο. Θα ήθελα να είχε κουμπιά για τον ήχο.
Bad construction on the hook (plastic), it can easily break. The instructions are poorly written and it took me a long time to figure out how to connect it to the phone. In terms of sound, the caller can hear you clearly but you can only hear moderately at maximum volume. I would choose something else if you asked me today.
Κακή κατασκευή στο hook(πλαστικό), μπορεί να σπάσει πολύ εύκολα. Οι οδηγίες είναι πολύ κακογραμμενες και έκανα πολύ ώρα να καταλάβω πως συνδέεται με το κινητό. Στον ήχο, ο συνομιλητής σε ακούει καθαρά αλλά εσύ ακούς μέτρια στη μέγιστη ένταση. Θα διάλεγα κάτι άλλο αν με ρωτούσες σήμερα.
Do not expect who knows what.
The worst thing is that it does not have a volume button.
If someone asked me,
I would not recommend it to them.
Better something a little more expensive.
Stay away...
μη περιμενετε ποιος ξερει τι
το χειροτερο ειναι οτι δεν εχει
κουμπι Ενταση ΗΧΟΥ
αν με ρωτούσε καποιος
δεν θα του το προτεινα
καλυτερα κατι λιγο πιο ακριβο
μακρια....
The incoming sound level is acceptable given the size of the device, but the outgoing sound is unacceptable to the point where communication with the caller becomes difficult. Tested on iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, and even on a desktop computer where the problematic incoming sound flow was clearly captured. Additionally, there are many inconsistencies in the manual regarding the headset's lights and its operating status. Advice: avoid it, especially if the store from which you purchased it lacks the basic sensitivity to assess its condition and, consequently, accept its exchange for another product.
Το εισερχόμενο επίπεδο ήχου σε αποδεκτά επίπεδα στάθμης και ποιότητας δεδομένου του μεγέθους της συσκευής, ο εξερχόμενος ήχος όμως απαράδεκτος σε σημείο που δυσκολεύεται η επικοινωνία με τον συνομιλητή. Δοκιμασμένο σε κινητά iPhone (5s / 6s), Xiaomi 4X / 5A, αλλά και σταθερό υπολογιστή όπου μάλιστα αποτυπώθηκε ξεκάθαρα η προβληματική εισερχόμενη ροή του ήχου. Επίσης στο εγχειρίδιο υπάρχουν πολλές αναντιστοιχίες σε σχέση με τις λυχνίες του ακουστικού και την κατάσταση λειτουργίας του. Συμβουλή: αποφύγετε το, ιδίως αν το κατάστημα από το οποίο το αγοράσετε δεν έχει τη στοιχειώδη ευαισθησία να αξιολογήσει την κατάσταση του και κατ΄επέκτασιν να αποδεχθεί την ανταλλαγή του με άλλο προϊόν.
It's worth its money! I bought it for my girlfriend in gold and it's beautiful, discreet, and fits relatively well in the ear. It also plays music, but unfortunately not the radio even though I had connected headphones:/ For this reason, minus 1 star.
αξίζει τα χρήματα του! το πήρα για την κοπέλα μου σε χρυσό και είναι όμορφο, διακριτικό και στέκεται σχετικά καλά στο αυτί . παίζει και μουσική αλλά δυστυχώς όχι το ραδιόφωνο παρόλο που είχα συνδέσει και ακουστικά :/ γι'αυτό το λόγο μείον 1 αστέρι..
It connects quickly and easily, it is very lightweight and does not bother, convenient USB charging plug, the silicone cover around the earpiece is tragic, it has a very small hole for the sound to pass through and a huge square piece that falls off (probably to tie it with a strap so as not to lose it maybe) which hinders a stable fit in the ear, I had to cut the square piece with a razor to fit properly in the ear and open a few more holes in the silicone to slightly increase the volume of the sound.
The sound to others is satisfactory, everyone can hear you quite well, but the sound from the earpiece to hear others is extremely poor, the volume is excessively low and the quality compared to the phone's regular earpiece is terrible, resulting in the earpiece being useless in practice.
Especially in driving conditions, in order to have a conversation and understand the other person, you have to close the radio and windows!
Unfortunately, it is only suitable for recycling! Stay away!
Συνδέεται άμεσα και εύκολα, είναι πολύ ελαφρύ και δεν ενοχλεί, βολικό βύσμα φόρτισης usb, το κάλυμμα σιλικόνης γύρω από το ακουστικό είναι τραγικό, έχει μια πολύ μικρή τρυπίτσα για να περνάει ο ήχος και ένα τεράστιο τετράγωνο κομμάτι που πετάει (μάλλον για να το δέσεις με λουράκι για να μην το χάσεις ίσως) που εμποδίζει την σταθερή είσοδο στο αυτί, έπρεπε να κόψω με ξυράφι το τετράγωνο κομμάτι για να μπαίνει κανονικά στο αυτί και να ανοίξω μερικές ακόμα τρυπίτσες στη σιλικόνη για να δυναμώσει έστω και ελάχιστα η ένταση του ήχου.
Ο ήχος στους άλλους είναι ικανοποιητικός, όλοι σε ακούνε αρκετά καλά, αλλά ο ήχος από το ακουστικό για να ακούς τους άλλους είναι τραγικότατος, η ένταση είναι υπερβολικά χαμηλή και η ποιότητα σε σχέση με το κανονικό ακουστικό του τηλεφώνου άθλια, με αποτέλεσμα στην πράξη το ακουστικό να είναι άχρηστο.
Ειδικά σε συνθήκες οδήγησης, για να καταφέρεις να κάνεις μια συνομιλία ώστε να καταλαβαίνεις τον άλλον πρέπει να κλείσεις ράδιο και παράθυρα!
Δυστυχώς κάνει μόνο για ανακύκλωση! μείνετε μακριά!
I have it for a few days. It's not bad for its price. It sounds great, but the only serious problem for me is that it doesn't reach me, I wanted a bit more volume to hear (low sound). I turn it up to the maximum and still struggle when there is noise outside.
Other than that, it connects instantly with my Xiaomi Redmi Note 3 Pro. The funny thing is that by mistake I set it to Chinese instead of English as the language. The way to change it is as follows:
Make sure the Bluetooth is not turned on on your phone, pair the Remax Bluetooth (press and hold the central button until the red-blue light flashes) and then press the central button 3-4 times again and voila, the language changes to English.
It notifies you when it turns on and off. When you receive a call, it tells you the number calling. For its price, it's quite decent. I would have liked it to have buttons for the sound.
To έχω λίγες μέρες. Δεν είναι κακό για τα λεφτά του. Σε ακούνε τέλεια, αλλά το μόνο και σοβαρό για μένα πρόβλημα είναι ότι δεν μου φθάνει εμένα, ήθελα ένα τικ παραπάνω για να ακούω (χαμηλός ήχος). Το βάζω τέρμα και πάλι ζορίζομαι όταν έχει θόρυβο έξω.
Κατα τ άλλα συνδέεται αμέσως με το xiaomi redmi note 3 pro που έχω. Η πλάκα ήταν ότι καταλάθος απ τα αγγλικά έβαλα τα κινέζικα; ως γλώσσα. Ο τρόπος αλλαγής είναι ο εξης:
Δεν έχεις το bt ανοιχτό στο κινητό σου, κάνεις pairing το bt remax (πατάς παρατεταμένα το κεντρικό πλήκτρο μέχρι να αναβοσβήνει το κόκκινο-μπλε φωτάκι) μετά πατάς 3-4 φορές ξανά το κεντρικό πλήκτρο και βου αλά αλλάζει η γλώσσα στα αγγλικά.
Σε ενημερώνει πότε ανοίγει, κλείνει. Όταν σε καλούν σου λέει τον αριθμό που σε καλεί. Για τα λεφτά του αρκετά τίμιο. Θα ήθελα να είχε κουμπιά για τον ήχο.