I have had it for less than a month since I bought it, I tried it and I am satisfied with it for family use. Well... in its new condition, it cuts perfectly and with minimal self-training, it cuts even better. You will get your cold cuts and your mortadella finely sliced as they should be! I think it is an accessory that I will love in our kitchen, as I can finally cut what I need myself and how I need it, in thin slices that I want to taste. The only issue is washing the wheel to avoid accidents. Women should be careful at this point. However, the biggest problem of all is the moving cutting base for the cold cuts/cheese. Its design does not allow you to remove it when you finish in order to wash it from the fats that stick to its surface by touching the cold cuts or cheese! This is indeed a problem!! You might need to use a piece of adhesive tape to deal with it (I haven't tried this yet, just mentioning it as an idea). It should have been designed with some clever trick, button, or lever to detach it and wash it in your sink. But they didn't make it that way! The suction cups underneath hold, but not so well on plastic tables, although they hold very well on glass. Normally, I would give it 3 stars for the issue I mentioned about the cutting base, but because it stands at a satisfactory level in the kitchen for the job we bought it for, it gets 4 stars by default since there are no 3.5 stars. I would recommend it for purchase due to the 400W power it claims to have. I say this because I haven't tried anything else to compare it with. I also preferred to buy this one with 400W power instead of getting a weaker one with 150W and only 10€ cheaper. With this mindset, I chose it over the others. If anything else comes up in the meantime, I will provide the appropriate update.
Το έχω ούτε έναν μήνα που το αγόρασα, το δοκίμασα και για οικογενειακή χρήση έμεινα ικανοποιημένος. Λοιπόν... στην καινουργή του κατάσταση κόβει άψογα και με ελάχιστη εκπαίδευση του εαυτού σου κόβει καλύτερα. Θα πάρετε το προσιούτο σας και την μορταδέλλα σας όπως πρέπει λεπτά κομμένα! Νομίζω είναι ένα εξάρτημα που θα το αγαπήσω μέσα στην κουζίνα μας, αφού επιτέλους μπορώ να κόβω εγώ ο ίδιος αυτά που χρειάζομαι και όπως τα χρειάζομαι στις λεπτές φέτες που απαιτώ να γεύομαι. Προβληματάκι βέβαια είναι το πλύσιμο του τροχού για να μην κοπείς από ατύχημα. Οι γυναίκες να προσέχουν στο σημείο αυτό. Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων είναι η βάση κοπής του αλλαντικού/τυριού που κινείται πέρα δώθε. Δεν σου επιτρέπει η κατασκευή του να την βγάλεις όταν τελειώσεις για να την πλύνεις από τα λίπη που λιγδώνουν την επιφάνειά της ακουμπώντας τα αλλαντικά ή τυριά! Αυτό είναι όντως πρόβλημα!! Θα πρέπει να βάλεις ένα κομμάτι ίσως από λαδόκολλα για να το αντιμετωπίσεις (δεν το δοκίμασα αυτό ακόμη και σαν ιδέα το αναφέρω). Θα έπρεπε δηλ. για εμένα με κάποιο έξυπνο κόλπο ή κουμπί ή μοχλάκι, να το αποδεσμεύεις και να το πλένεις στον νεροχύτη σου. Αλλά όμως δεν το κατασκεύασαν έτσι! Τα βεντουζάκια αποκάτω πιάνουν, αλλά όχι τόσο καλά σε φορμάϊκα τραπεζιού, πιάνουν όμως πολύ καλά σε γυαλί. Κανονικά θα έπρεπε να βάλω 3 αστέρια για το πρόβλημα που ανέφερα της βάσης κοπής, αλλά επειδή στέκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο στην κουζίνα για την δουλειά που το αγοράσαμε, παίρνει τα 4 αστέρια αναγκαστικά αφού δεν υπάρχουν τρισήμισυ. Θα το πρότεινα για αγορά για τα 400W ισχύ που λέει ότι έχει. Επειδή δεν έχω δοκιμάσει άλλο πέραν αυτού για να κάνω την σύγκριση το λέω. Κι εγώ προτίμησα να αγοράσω αυτό με τα 400W ισχύ παρά να πάρω ένα ασθενέστερο των 150W και με μόλις 10 € φθηνότερο. Με αυτό το σκεπτικό το προτίμησα έναντι των υπολοίπων. Αν παρουσιαστεί κάτι άλλο στο μεταξύ, θα κάνω το ανάλογο update.