I bought this specific compression juicer for €49.90. I was very satisfied with the price/performance ratio and I recommend it. It has a sturdy construction, is easy to assemble and clean. It is quiet and produces a good amount of juice without foam. The pulp is relatively dry (in another juicer of the same technology, it was 10% drier, but that juicer also cost €350). I used it continuously for over 25 minutes and did not notice any problems (overheating, strange smell, unusual noise).
However, I will mention two disadvantages. Firstly, the motor at 150W is not as powerful. It doesn't struggle with any fresh fruit or vegetable, but if you put frozen fruit pieces, it slows down. So, if you want to make smoothies, it doesn't work. Secondly, the fruit chute is quite narrow. A small apple, if cut into quarters, doesn't fit. It needs to be cut into eighths. However, I don't consider this a serious problem, as I put the fruits in with their peels and cores, saving time on cutting. Overall, if you only have €50 for a juicer, I recommend buying this one without hesitation.
Tips:
1. After juicing your fruits, pour the pulp back into the juicer. It will yield an additional 60 to 80ml of juice.
2. After finishing juicing, pour a glass of water and let it run. It is easier to clean afterwards.
3. This juicer has a rubber plug where the pulp comes out, which is not easily visible. Pay special attention to make cleaning the pulp outlet easier.
Αγόρασα τον συγκεκριμένο αποχυμωτή τεχνολογίας συνθλιψης στα 49.90 €. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος όσον αφορά στην αναλογία τιμής /απόδοσης και τον προτείνω. Είναι αρκετά στιβαρή κατασκευή, εύκολα λύνεται και πλενεται. Είναι αθόρυβος και βγάζει αρκετό χυμό χωρίς αφρό. Η πουλπα του βγαίνει σχετικά στεγνή,(σε άλλο αποχυμωτή ιδίας τεχνολογιας, έβγαινε ένα 10%στεγνότερη, αλλά ο συγκεκριμένος αποχυμωτής είχε και 350€). Τον δούλεψα σε συνεχή λειτουργία πάνω από 25 λεπτά και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα. (υπερθέρμανση, μυρωδιά, θόρυβο περίεργο).
Θα αναφέρω όμως δύο μειονεκτηματα. 1ον το μοτέρ του στα 150w δεν είναι τόσο δυνατό. Δε δυσκολεύεται σε κανένα φρέσκο φρούτο ή λαχανικό, αλλά αν τοποθετήσεις κατεψυγμένα κομματάκια φρούτων, φρενάρει. Αν θες δηλαδή να φτιάξεις σμουθις, δε κάνει. 2ον η υποδοχή των φρούτων, είναι αρκετά στενη. Ένα μικρο μήλο, αν το κόψεις στα τέσσερα, δε χωράει. Πρέπει να το κόψεις στα οχτώ. Δε το θεωρώ όμως πρόβλημα σοβαρό, μίας και τα φρούτα τα βάζω ακαθαρηστα και με κουκούτσια, έτσι γλιτώνω το χρόνο του κοψιματος. Σε γενικές γραμμές, εαν διαθέτεις μόνο 50€για αποχυμωτή, προτείνω την αγορά του με κλειστά τα μάτια.
Tips :1 αφού στιψετε τα φρούτα σας, ξαναριξτε την πουλπα μεσα στον αποχυμωτή, θα σας βγάλει ακόμα 60 με 80ml χυμό.
2 μετά το τέλος της στιψης, ρίξτε ένα ποτήρι νερό και αφήστε τον να λειτουργήσει. Καθαρίζεται πιο εύκολα μετά.
3 ο συγκεκριμένος αποχυμωτής έχει μια ελαστικη τάπα απο εκεί που βγάζει την πουλπα, η οποία δε φαίνεται εύκολα, δώστε ιδιαίτερη προσοχή ώστε να γίνεται ευκολότερα το καθάρισμα της εξόδου της πουλπας.