Owner for a day, I will update it in the future.
First of all, as a gaming mouse, I would rate it as average to "medium-light" weight, but the weight is located on the palm side and does not strain the wrist, which is perfectly logical considering it has a 945mAh battery.
It is very sturdy, precise even at high speeds, comfortable, and ergonomic in the hand.
The response is immediate, whether wired or wireless (1ms).
The buttons are not the quietest, but they have excellent feedback.
The scroll wheel is very good and does not mix up the up and down movements like some more expensive mice (like the g502).
In FPS games, I made flicks that I have never done before.
With motion tracking and analysis at 400 fps, I noticed that it does not have any phantom movement or any kind of sensor correction.
With a lift-off distance of 2 millimeters, it will not record any unwanted movement.
The wireless charging is done through the Qi protocol and is quite fast, I would say (260mA from the pad).
After 5 hours of continuous gaming at 1000Hz with full lighting, I lost about 3-4% of battery (maybe due to the first use not being calibrated).
In conclusion, with a cheap Qi pad (I got mine for €1), you can create a high-end gaming setup with minimal cost.
It is not worth spending more money on big brands.
10/10
update 15/1/20: Four days after a full charge and with 10 hours of gaming per day, a low battery warning came up (<=10%), so the characteristics of 40+ hours of usage on a single charge are fully true...the last 2 days, I have the feeling that there is a slight gap between the side plastic and the mouse frame, but this seems very good to me because it gives a better grip sensation.
update 8/3/20: Almost 2 months after purchasing it, it feels like the first day...of course, I have adapted to it, but the plastic clicks, scroll wheel, etc. have not changed at all...the only complaint I have is about the software, which is terrible, but other than that, the mouse is worth its price.
update 15/12/20: A friend of mine tried mine and compared it to the dark core RGB SE, which he also has, and he says that he found the Sharkoon more convenient for strategy games...I'll just leave that here.
update 8/1/21: One year later, the mouse is still great...it feels like new...of course, I take care of it, etc., but neither the battery nor the sensor nor the wireless functionality have deteriorated...something that owners should know is that on a fabric mousepad, dust accumulates in the sensor area, so much so that it hinders proper tracking...it can be easily cleaned with a slightly damp cloth, I'm just mentioning it so that you don't say that the mouse breaks after a short time.
Update 6/1/22: 2 years later, the battery started to drain...it lasts about 3 days, but when I put it on charge, I see in the program that it goes from the bottom to the middle, and if I unplug it, it goes back down...so I opened it to change the battery...I put a new 300mAh battery in it, and the mouse became super light...it feels like I bought a different one...of course, it doesn't last 4 days, but with wireless charging, at the end of the day, I put it on the pad and in the morning, it's ready for action.
Update 15/6/22: It was replaced with a G Pro Wireless and passed on to my brother, who let's say is a bit rough...it still withstands mistreatment...if you are on a limited budget and want something durable, don't be afraid of it
Κατοχος μιας ημερας, θα το ενημερωσω στο μελλον.
Καταρχας σαν gaming ποντικι θα το κατενεμα στην μετρια προς "μετριοελαφρια" μερια βαρους αλλα το βαρος βρισκεται στη μερια της παλαμης και δεν καταπονει τον καρπο, κατι απολυτα λογικα αν αναλογιστουμε πως φοραει μπαταρια 945mah.
Στιβαροτατο, ακριβεστατο ακομα και σε υψηλες ταχυτητες ανετο και ξεκουραστο στο χερι.
Η αποκριση ειναι αμεση ειτε ενσυρματα ειτε ασυρματα(1ms).
Τα πληκτρα οχι τα πιο αθορυβα αλλα εχουν υπεροχο feedback.
Η ροδελα ειναι παρα πολυ καλη και δεν μπερδευει το πανω με το κατω οπως μερικα ακριβωτερα ποντικια(οπως g502).
Σε fps εκανα flicks που δεν εχω ξανακανει.
Με καταγραφη και αναλυση κινησης στα 400 fps ειδα πως δεν εχει ουτε phantom movement ουτε καποιου ειδους correction ο αισθητηρας.
Με lift off distance στα 2 χιλιοστα δεν θα καταγραψει καποια κινηση που δεν θελετε.
Η ασυρματη φορτιση ειναι μεσω Qi πρωτοκολου και ειναι αρκετα γρηγορη θα ελεγα(260ma απο το pad).
Μετα απο 5 ωρες συνεχους gaming στα 1000hz με φωτισμο φουλ εχασα περιπου 3-4% μπαταρια(ισως οφειλετε σε πρωτη χρηση να μην ηταν καλιμπραρισμενη)
Εν κατακλειδι με ενα φθηνο Qi pad(εγω το πηρα 1€) μπορειτε να φτιαξετε με ελαχιστα χρηματα ενα high end gaming setup.
Δεν αξιζει να δωσετε παραπανω χρηματα για μεγαλες μαρκες.
10/10
update 15/1/20: τεσσερεις μερες μετα απο μια πληρη φορτιση και με 10 ωρες gaming την ημερα ηρθε προειδοποιητικο για χαμηλη μπαταρια(<=10%) οποτε τα χαρακτηριστικα 40+ ωρων χρησης σε μια φορτιση ειναι πληρως αληθινες...τελευταιες 2 μερες στα πλαινα πλαστικα εχω την αισθηση πως υπαρχει ελαχιστο κενο αναμεσα τους και στον σκελετο του ποντικιου αλλα αυτο με φαινεται πολυ καλο γιατι δινει καλυτερη αισθηση grab.
update 8/3/20: κοντα 2 μηνες μετα την αγορα του το νιωθω σαν την πρωτη μερα...φυσικα εχω προσαρμοστει σε αυτο αλλα τα πλαστικα κλικς ροδελα κτλπ δεν εχει αλλαξει καθολου η αισθηση τους...το μονο παραπονο που εχω ειναι το λογισμικο του το οποιο ειναι αισχρο αλλα κατα τ'αλλα το ποντικι αξιζει για την τιμη του
update 15/12/20: ενας φιλος μου δοκιμασε το δικο μου και το συγκρινε με το dark core rgb se που εχει και λεει πως σε παιχνιδια στρατηγικης τον βολεψε περισσοτερο το sharkoon...απλα αφηνω αυτο εδω
update 8/1/21: ενα χρονο μετα το ποντικι ειναι τουμπανο...το νιωθω σαν ολοκαινουριο...φυσικα το προσεχω κτλπ αλλα δεν εχει χασει ουτε η μπαταρια του ουτε ο αισθητηρας του ουτε το ασυρματο...κατι που πρεπει να ξερουν οι κατοχοι ειναι πως σε υφασματινο mousepad η περιοχη του αισθητηρα γεμιζει σκονη, τοση ωστε να εμποδιζει το σωστο tracking...με μια ελαφρως υγρη μπατονετα καθαριζεται ευκολα απλα το λεω για να μην λετε πως χαλαει το ποντικι μετα απο λιγο καιρο
Update 6/1/22: 2 χρονια μετα η μπαταρια αρχισε να τα πινει...κραταει 3 μερες περιπου απλα οταν το βαζω για φορτιση βλεπω στο προγραμμα πως απο τον πατο ανεβαινει στη μεση και αμα το βγαλω ξαναπεφτει...οποτε το ανοιξα να του αλλαξω την μπαταρια...του εβαλα μια καινουρια 300mah και το ποντικι εγινε παναλαφρο....σαν να εχω αγορασει διαφορετικο νιωθω...φυσικα δεν κραταει 4 μερες αλλα με την ασυρματη φορτιση στο τελος της ημερας το βαζω στο pad και το πρωι ειναι ετοιμοπολεμο.
Update 15/6/22: αντικατασταθηκε με ενα g pro wireless και περασε στον αδερφο μου που ας πουμε ειναι λιγο πιο αγριανθρωπος...ακομη αντεχει κακομεταχειριση...αν ειστε σε περιορισμενο μπατζετ και θελετε κατι που να αντεξει μη το φοβηθειτε