I have been using this specific card for 8 months with a pair of active Adam Audio speakers exclusively as a DAC for music, movies, etc. on my computer, so I cannot comment on its performance in recording with a microphone or instrument. The reason I chose it (instead of, for example, a simple DAC) was firstly to take advantage of its balanced outputs for connection to the speakers (always preferable to an RCA connection as it eliminates noise components that enter the signal from the computer, power supply, etc.) and secondly because I wanted to have a "natural" way of adjusting the volume, outside of software level control. It also has a headphone amplifier as an extra.
So far, it has been working flawlessly (except for some crackling I heard a while ago in the speakers when I changed the volume, but it turned out to be just a matter of cleaning the potentiometer from dust) and I consider it a cheap upgrade from the integrated sound cards and ideal for computer audio.
The headphone amplification may be slightly lacking for "difficult-to-drive" headphones - I think most headphones up to 80 ohms will be covered. I have some Sennheiser HD 5XX series headphones (50 ohm impedance) and because I use EQ, I lose around 5 dB gain in the preamp, so the limits of the Scarlett's headphone amp, which you want to give and can't, become apparent. Of course, considering its price, it is impressive that it has a headphone amplifier, functions as a DAC, and also performs ADC conversions for microphones and instruments, so one cannot have excessive demands, it is perfectly fine.
As a DAC, however, it is transparent and satisfactory and objectively one of the most value-for-money choices with minimal competition (perhaps the Motu M2 is better in this category, but its price is almost double).
P.S. The speakers are everything, guys, don't spend 100 euros on sound cards when you have computer speakers or headphones of much higher value, it's a waste of money, you can't hear a difference no matter what sellers and "golden-eared" audiophiles say on YouTube (excluding, of course, the real placebo effect). Very analytical speakers and training/education of the listener are required to be able to distinguish between devices such as CD players, DACs, or amplifiers (not to mention cables and the like), and even then it's a borderline situation. Not to mention the "room and its acoustic properties" factor in the equation. If you have spent 300+ on speakers/headphones, get the focusrite to do your job (especially when you primarily need it for recordings) - but if you have 50€ Logitech speakers and expect a significant audio upgrade for gaming and your music by buying this card, you will soon discover that it would have been better to invest everything in the speakers and just stream from YouTube on your phone.
Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη κάρτα εδώ και 8 μήνες με ένα ζευγάρι ενεργά ηχεία της Adam Audio αποκλειστικά ως dac για μουσική, ταινίες κ.λπ. στον υπολογιστή, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για τις επιδόσεις της στην ηχογράφηση με μικρόφωνο ή κάποιο όργανο. Ο λόγος που την επέλεξα (αντί π.χ. ενός απλού dac) ήταν αφενός για να εκμεταλλευτώ τις balanced εξόδους της για σύνδεση με τα ηχεία (πάντα προτιμητέο έναντι μιας RCA συνδεσμολογίας αφού γλιτώνει έτσι κανείς και θορυβικές συνιστώσες που υπεισέρχονται στο σήμα από τον υπολογιστή, το τροφοδοτικό κ.λπ.) και αφετέρου γιατί ήθελα να έχω έναν "φυσικό" τρόπο ρύθμισης της έντασης, εκτός επιπέδου λογισμικού δηλαδή. Επίσης, διαθέτει και ενισχυτή ακουστικών ως έξτρα.
Μέχρι στιγμής λειτουργεί απροβλημάτιστα (εξαιρώντας κάποια χρατς χρουτς που άκουγα πριν λίγο καιρό στα ηχεία όταν άλλαζα την ένταση, αλλά ήταν τελικά απλώς θέμα καθαρισμού του ποτενσιόμετρου από σκόνη) και θεωρώ πως είναι μία φθηνή αναβάθμιση από τις ενσωματωμένες στη μητρική κάρτες ήχου και ιδανική για computer audio.
Υστερεί ίσως λίγο η ενίσχυση ακουστικών που για "δύσκολα" στην οδήγηση headphones δεν επαρκεί - μέχρι τα 80 Ω νομίζω πως θα καλυφθούν οι περισσότεροι. Εγώ έχω κάποια Sennheiser της σειράς HD 5XX (50 Ω αντίσταση) και επειδή χρησιμοποιώ EQ χάνω γύρω στα 5 db gain στην προενίσχυση, οπότε φαίνονται εκεί και τα όρια του headphone amp της Scarlett που θέλεις να δώσει και δεν μπορεί. Βέβαια, στα χρήματα που κοστίζει είναι εντυπωσιακό και μόνο που έχει ενισχυτή ακουστικών, λειτουργεί ως dac και κάνει και adc μετατροπές σε μικρόφωνα και όργανα, οπότε δεν μπορεί να έχει κανείς υπερβολικές απαιτήσεις, μια χαρά είναι.
Ως dac πάντως είναι διαφανές και ικανοποιητικότατο και αποτελεί αντικειμενικά μία από τις πιο VFM επιλογές και με ελάχιστο ανταγωνισμό (ίσως η Motu M2 να είναι καλύτερη σε αυτήν την κατηγορία, αλλά η τιμή της είναι σχεδόν διπλάσια).
Υ.Γ. Στα ηχεία είναι όλα τα λεφτά παιδιά, μη δίνετε 100 ευρώ για κάρτες ήχου όταν έχετε ηχεία υπολογιστή ή ακουστικά υποπολλαπλάσιας αξίας, είναι πεταμένα λεφτά, δεν μπορείτε να ακούσετε διαφορά ό,τι και να λένε έμποροι και audiophile "χρυσαυτιάδες" στο youtube (εξαιρώντας βέβαια το υπαρκτότατο placebo effect). Απαιτούνται πολύ αναλυτικά ηχεία και εξάσκηση/εκπαίδευση του ακροατή για να μπορεί να ξεχωρίζει ανάμεσα σε συσκευές όπως cd-players, dacs ή ενισχυτές (να μην πιάσουμε τα καλώδια και λοιπά) και πάλι είναι οριακή η κατάσταση. Για να μην βάλουμε τον παράγοντα "χώρος και ακουστικές ιδιότητες αυτού" στην εξίσωση. Αν έχεις ξοδέψει 300 + σε ηχεία/ακουστικά, πάρε την focusrite να κάνεις τη δουλειά σου (ειδικά όταν τη χρειάζεσαι πρωτίστως για ηχογραφήσεις) - αν όμως έχεις ηχεία Logitech των 50 € και περιμένεις ουσιαστική ηχητική αναβάθμιση για τα παιχνίδια και τη μουσική σου αγοράζοντας την κάρτα αυτή, σύντομα θα ανακαλύψεις ότι ήταν προτιμότερο να τα δώσεις όλα στα ηχεία και ας έκανες streaming από το youtube στο κινητό.