A game that at a price below 15 euros is OK. I would give it 3 stars, but the claim for 720p with which it is sold is a SCAM. The video is 640x480 old AVI mpeg-1 encoding (you need to install the K-Lite Codec Pack to view it on Windows). So far, I haven't found software that can directly convert it to mp4. Microsoft Clipchamp and VLC cannot read it even with the old codecs installed. I am forced to use ShareX to capture the playback video from Windows Media Player, saving it as mp4. A major downside I found is that it DOES NOT support exFat on the SD card, so you are limited to SD cards smaller than or equal to 32Gb. Of course, it works on larger cards as long as you partition and format a 32Gb Volume with Fat32 (not exFat), tested with a 64Gb card and it worked fine, of course, the remaining storage space is wasted. The camera and microphone are OK for gaming (with 640x480 don’t expect much) at least for photographing text which is what I wanted, it is satisfactory but requires VERY GOOD lighting (it does not work at all at night).
Finally, 3 negatives that for me make it UNUSABLE (only for gaming).
1) The function button is located very close to the right lens, resulting in having to put your finger through the glasses to press it. The button should be on the back and pressed with external movement.
2) The light turns off when the video starts, however, when it ends after 2 minutes (even though the manufacturer says 10), it lights up again and is clearly VISIBLE through the lenses. So for a "hidden camera," it doesn't work. The light, except when in video recording mode, is PERMANENTLY ON red or blue (when taking photos), and since it is right behind the right lens of the glasses, you look like the Terminator, zero discretion.
3) They could pass as cheap plastic reading glasses, but they have unusually thick supports and the micro USB connection is completely exposed from below without a plastic cover to hide it. However, the camera itself is very well hidden in the right holes and is not visible.
See a video here:
https://www.youtube.com/watch?v=z8WCpk9ZD0Y
Ένα παιχνίδι που σε τιμή κάτω των 15 ευρώ είναι ΟΚ. Θα του έβαζα 3 αστέρια όμως ο ισχυρισμός για 720p με το οποίο πωλείται είναι ΑΠΑΤΗ. Το βίντεο είναι 640x480 παλιάς κωδικοποίησης AVI mpeg-1 (θα πρέπει να εγκαταστήσετε το K-Lite Codec Pack για να το δείτε στα Windows). Δεν έχω βρει μέχρι στιγμής λογισμικό να κάνει απευθείας convert σε mp4. Microsoft Clipchamp και VLC δεν καταφέρνουν να το διαβάσουν ακόμα και με τους παλιούς codec εγκατεστημένους. Αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ το ShareX για να κάνω capture το video αναπαραγωγής από Windows Media Player, σώζοντας το ως mp4. Ένα μεγάλο αρνητικό που διαπίστωσα είναι ότι ΔΕΝ υποστηρίζει exFat στην SD card άρα περιορίζεστε σε SD cards μικρότερες ή ίσες των 32Gb. Βέβαια και σε μεγαλύτερες κάρτες δουλεύει αρκεί να κάνετε partition και φορμάρετε ένα Volume 32Gb με Fat32 (όχι exFat), δοκιμασμένο με κάρτα 64Gb και δούλεψε κανονικά, φυσικά ο υπόλοιπος αποθηκευτικός χώρος πάει χαμένος. Η κάμερα και το μικρόφωνο είναι ΟΚ για παιχνίδι (με 640x480 μην περιμένετε πολλά πράγματα) τουλάχιστον για φωτογράφιση κειμένου που το ήθελα εγώ είναι ικανοποιητικό αλλά θέλει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ φωτισμό (δεν δουλεύει καθόλου νύχτα).
Τέλος 3 αρνητικά που για μένα είναι ΜΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΙΜΟ (παρά μόνο για παιχνίδι).
1) Το κουμπάκι λειτουργιών βρίσκεται πολύ κοντά στον δεξί φακό με αποτέλεσμα να πρέπει να βάλεις το δάχτυλό σου μέσα από τα γυαλιά για να το πατήσεις. Το κουμπί θα έπρεπε να είναι στο πίσω μέρος και να πατιέται με εξωτερική κίνηση.
2) Το φωτάκι σβήνει μεν όταν ξεκινά το βίντεο, όμως όταν τελειώνει μετά από 2 λεπτά (και ας λέει 10 ο κατασκευαστής), ξανανάβει και ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ μέσα από τους φακούς. Οπότε για "κρυφή κάμερα" δεν κάνει. Το φωτάκι, εκτός όταν είναι σε λειτουργία εγγραφής βίντεο, είναι ΜΟΝΙΜΑ ΑΝΑΜΜΕΝΟ κόκκινο ή μπλε (όταν φωτογραφίζει), και επειδή είναι ακριβώς πίσω από το δεξί φακό από το γυαλί, είσαι σαν τον Terminator, διακριτικότητα μηδέν.
3) Θα μπορούσαν να περάσουν σαν φθηνά πλαστικά γυαλιά πρεσβυωπίας αλλά έχει ασυνήθιστα χοντρά στηρίγματα και η micro usb σύνδεση είναι τελείως ακάλυπτη από κάτω χωρίς ένα πλαστικό κάλυμμα να την κρύβει. Πάντως η ίδια η κάμερα είναι πολύ καλά κρυμμένη στις δεξιές τρύπες και δεν φαίνεται.
Δείτε και ένα βίντεο εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=z8WCpk9ZD0Y