Purchased for €269 on 2/2/22 (34" screen).
The truth is that I thought about it a lot before buying it because it is now a 3-year-old model and especially because of the resolution relative to its size, but since I didn't want to go higher in budget, this one was the only option.
In this screen size, you need at least a 2K resolution. Full HD is not enough to say that you don't have pixel issues. But at such a price, there is no chance of finding a 2K resolution, so you accept this small weakness, which is not significant. You have to try hard to see pixelation only in the very small fonts of the desktop icons. You don't notice it anywhere else if you don't try.
Other than that, the screen is good, with a user-friendly menu, very good colors, and of course, a large space to work by opening multiple windows and programs without one covering the other.
As for whether it is eye-friendly or not... I don't have an opinion yet. The truth is that it probably takes some getting used to because, with the first use, I had the impression that it made me a little dizzy. I come from a 24" Full HD LG screen, and this one, due to its ultra-wide aspect ratio, forces my eyes to make a larger left-right movement to see everything, and maybe that takes some getting used to.
The image is clear, though, and it has many settings. Personal - Vivid - HDR - Reading - Cinema... even a special setting for people with color vision problems.
The matte "glass" of the screen does not glare when it is turned on, which helps the eyes and the viewing angle.
When watching movies or playing games, you don't notice any pixelation. I played videos on YouTube in 1080p resolution, and they looked perfect. Moreover, due to the aspect ratio of 21:9, in movies, you don't see those black bars above and below the image, but the entire screen is covered!
So the problem with pixels will only be slightly noticeable in small fonts, as I mentioned above.
The joystick button it has for menu navigation seemed fine to me (unlike others who comment that it is fake), and I am a mechanical engineer. That alone says a lot about what I understand about build quality and materials.
The stand is stable and beautiful. I would have liked height adjustment (not just tilt), but anyway.
The screen was mainly purchased because as a hobby, I have music and I work with audio recording programs (DAW) and sheet music reading programs (notes).
An ultra-wide screen makes everything easier when handling such programs. Fortunately, I don't notice the pixels with these. It's great.
Overall, I am satisfied with my purchase because, as we said, the only thing it lacks is a higher resolution. But considering the prices of screens with higher resolutions of the same size, it's great. The cheapest 2K screen at the moment costs €110 more than this one (and it's Philips... not LG), so at this price, it's the best you can get in a 34" ultra-wide screen.
Αγοράστηκε στα 269€ στις 2/2/22 (34" οθόνη)
Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτηκα αρκετά πριν την αγοράσω λόγω ότι είναι πλέον 3ών χρονών μοντέλο και ειδικά λόγω ανάλυσης σχετικά με το μέγεθός της, αλλά μιας και δεν ήθελα να ανέβω πιο πάνω σε budget, η συγκεκριμένη ήταν μονόδρομος.
Σε αυτό το μέγεθος οθόνης θες ανάλυση τουλάχιστον 2Κ. Η Full HD δεν φτάνει για να πεις ότι δεν έχεις θέμα pixel. Αλλά σε τέτοια τιμή, δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις 2Κ ανάλυση, οπότε αποδέχεσαι αυτή τη μικρή αδυναμία, η οποία δεν είναι σημαντική. Πρέπει να προσπαθήσεις αρκετά μα δεις pixelιασμα και μόνο στις πολύ μικρές γραμματοσειρές των εικονιδίων της επιφάνειας εργασίας. Πουθενά αλλού δεν το προσέχεις αν δεν το προσπαθήσεις.
Κατά τ' άλλα η οθόνη είναι καλή, με εύχρηστο μενού, πολύ καλά χρώματα και μεγάλο εννοείται χώρο να δουλέψεις ανοίγοντας πολλά παράθυρα και προγράμματα χωρίς το ένα να καλύπτει το άλλο.
Στο θέμα αν είναι ξεκούραστη η όχι....δεν έχω ακομα άποψη. Η αλήθεια είναι ότι μάλλον θέλει συνήθεια γιατί με την πρώτη χρήση, είχα την εντύπωση ότι με ζάλιζε λιγάκι. Προέρχομαι από 24άρα Full HD LG οθόνη και αυτή λόγω του ultra wide, αναγκάζει τα μάτια μου να κάνουν μεγαλύτερη κίνηση αριστερά δεξιά για βλέπω τα πάντα κι ίσως αυτό να θέλει συνήθεια.
Η εικόνα είναι καθαρή πάντως και έχει πολλές ρυθμίσεις. Προσωπική - Έντονη - HDR - Ανάγνωση - Σινεμά ...ακόμα και ειδική ρύθμιση για ανθρώπους με προβλήματα όρασης στα χρώματα.
Το ματ "γυαλί" της οθόνης δεν γυαλίζει όταν είναι αναμμένη, κάτι που βοηθά τα μάτια αλλά και την θέαση υπό γωνία.
Βλέποντας ταινίες ή παίζοντας παιχνίδια, δεν παρατηρείς κάτι από pixel. Έβαλα βίντεο στο YouTube σε ανάλυση 1080p και έβλεπα τέλεια. Μάλιστα λόγω του λόγου διαστάσεων 21/9, στις ταινίες δεν βλέπεις αυτές τις μαύρες λωρίδες πάνω και κάτω από την εικόνα, αλλά καλύπτεται εξολοκλήρου η οθόνη!
Άρα το πρόβλημα με τα pixel θα υπάρχει αμυδρά μόνο σε μικρές γραμματοσειρές όπως είπα πιο πάνω.
Το κουμπί joystick που έχει για την χρήση του μενού, εμένα μου φάνηκε μια χαρά (σε αντίθεση με άλλους που σχολιάζουν ότι είναι ψεύτικο) και είμαι τεχνικός μηχανολόγος. Αυτό από μόνο του λέει πολλά στο τι καταλαβαίνω από ποιότητα κατασκευής και υλικών.
Η βάση είναι σταθερή και όμορφη. Θα ήθελα και ρύθμιση καθ' ύψος (κι όχι μόνο κλίσης) αλλά anyway.
Η οθόνη αγοράστηκε κυρίως γιατί ως χόμπι έχω την μουσική και δουλεύω προγράμματα καταγραφής ήχου (DAW) και προγράμματα ανάγνωσης παρτιτούρας (νότες)
Μια ultra wide οθόνη κάνει τα πάντα πιο εύκολα όταν χειρίζεσαι τέτοια προγράμματα. Ευτυχώς με αυτά δεν παρατηρώ τα pixel :-). Είναι μια χαρά.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την αγορά μου, αφού όπως είπαμε το μόνο που της λείπει είναι μια μεγαλύτερη ανάλυση, αλλά αναλογιζόμενος τις τιμές των οθονών μεγαλύτερων αναλύσεων, αντίστοιχου μεγέθους, είναι μια χαρά. Η πιο φτηνή 2Κ αυτή την στιγμή, παίζει 110€ παραπάνω από αυτή (κι είναι Philips...όχι LG) οπότε σε αυτή τη τιμή, είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε 34" ultra wide.