A very concise analysis of the product for those looking for a bag that can carry both a laptop and a skateboard. I have had the bag for two months and it has endured all weather conditions, from rain to snow. Although it is not waterproof, it withstands a simple downpour exceptionally well and nothing gets wet inside. The bag's straps are quite comfortable, but be careful as this changes depending on its weight. If you have a MacBook-type laptop, the bag is incredibly lightweight and no problem at all. I have a Lenovo laptop, a bit of a beast, weighing around 3 kilograms. Along with books for school and other items (which the backpack accommodates neatly and comfortably with a relative configuration), the bag becomes heavy and the straps may cut into the shoulders of the wearer because, although the straps are wide, they lack some reinforcement, such as a layer of foam.
The incredible feature, in my opinion, of this backpack is the straps for securing your skateboard or jacket. Incredibly sturdy, the fastening straps can be adjusted to fit your skateboard, and since one of the main compartments of the backpack is located at the top, accessibility to essentials (wallet, keys, etc.) is easy. One last and relatively insignificant observation is that the bag allows for excellent ventilation and hardly ever smells like sweat or cigarettes. It is a bit pricey, but you are also paying for the brand. I have recommended it elsewhere and will continue to do so.
Μια πολύ συνοπτική ανάλυση για το προϊόν για όποιους ψάχνουν τσάντα που να παίρνει και λάπτοπ και σκειτ μαζί. Έχω την τσάντα για δύο μήνες και έχει περάσει από όλα τα καιρικά φαινόμενα, από βροχή μέχρι και χιόνι. Αν και δεν είναι αδιάβροχή, σε ένα απλό μπουρίνι αντέχει εξαιρετικά και δεν βρέχεται τίποτα στο εσωτερικό της. Οι τιράντες της τσάντες είναι αρκετά άνετες, αλλά προσοχή αυτό αλλάζει ανάλογα το βάρος της . Εάν έχεις λάπτοπ τύπου Μac η τσάντα πραγματικά απίστευτα ελαφριά και ουδέν πρόβλημα. Εγώ έχω ένα λάπτοπ Lenovo, λίγο τέρας, με συνολικό βάρος γύρω στα 3 κιλά. Μαζί με βιβλία για σχολή και άλλα πράγματα (που το σακίδιο τα χωρά τακτοποιημένα και άνετα με μια σχετική διαρρύθμιση ), η τσάντα αποκτά βάρος και οι τιράντες μπορεί να κόβουν λίγο στους ώμους όποιον την φορά, γιατί αν και είναι πλατιές οι τιράντες, τους λείπει μια σχετική ενίσχυση από πχ μια στρώση αφρολέξ .
Το απίστευτο χαρακτηριστικό κατά την γνώμη μου για το σακίδιο αυτό είναι οι ιμάντες για να δένει κάποιος το σκειτ του ή το μπουφάν του. Απίστευτα σταθεροί, οι ιμάντες δεσίματος μεγαλώνουν ή μικραίνουν ανάλογα το σκειτ σου και καθώς μια από τις κύριες θήκες του σακίδιού βρίσκονται στην κορυφή της τσάντας, οπότε η προσβασιμότητα στα απαραίτητα (πορτοφόλι, κλειδιά κλπ) είναι εύκολη. Μια τελευταία και σχετικά αδιάφορη παρατήρηση είναι πως η τσάντα δέχεται εξαιρετικό εξαερισμό και δεν μυρίζει σχεδόν ποτέ πχ ιδρώτα ή τσιγαρίλα. Λίγο τσιμπημένη στην τιμή, αλλά πληρώνεις και την μάρκα. Την έχω συστήνει και αλλού και θα συνεχίσω.