It does not close and therefore as a case it is useless, maybe that's why it is titled as a view stand.
I believe it is not worth the ~3 € it cost because I could have given 0 € and still have my phone equally unprotected.
Otherwise, it is beautiful, it can hold the phone as a stand and has a pleasant texture, so it is really a shame that it does not offer protection.
Δεν πσραμένει κλειστό και άρα σαν θήκη είναι άχρηστη, ίσως για αυτό και να τιτλοφορείται ως view stand.
Θεωρώ ότι δεν αξίζει τα ~3 € που κόστισε γιατί θα μπορούσα να είχα δώσει 0 € και να είχα το κινητό μου εξίσου απροστάτευτο.
Κατά τα λοιπά είναι όμορφο, μπορεί να κρατήσει το κινητό ως stand και έχει ευχάριστη υφή, οπότε είναι πραγματικά κρίμα που δεν προσφέρει προστασία.
It does not close and therefore as a case it is useless, maybe that's why it is titled as a view stand.
I believe it is not worth the ~3 € it cost because I could have given 0 € and still have my phone equally unprotected.
Otherwise, it is beautiful, it can hold the phone as a stand and has a pleasant texture, so it is really a shame that it does not offer protection.
Δεν πσραμένει κλειστό και άρα σαν θήκη είναι άχρηστη, ίσως για αυτό και να τιτλοφορείται ως view stand.
Θεωρώ ότι δεν αξίζει τα ~3 € που κόστισε γιατί θα μπορούσα να είχα δώσει 0 € και να είχα το κινητό μου εξίσου απροστάτευτο.
Κατά τα λοιπά είναι όμορφο, μπορεί να κρατήσει το κινητό ως stand και έχει ευχάριστη υφή, οπότε είναι πραγματικά κρίμα που δεν προσφέρει προστασία.
It does not close and therefore as a case it is useless, maybe that's why it is titled as a view stand.
I believe it is not worth the ~3 € it cost because I could have given 0 € and still have my phone equally unprotected.
Otherwise, it is beautiful, it can hold the phone as a stand and has a pleasant texture, so it is really a shame that it does not offer protection.
Δεν πσραμένει κλειστό και άρα σαν θήκη είναι άχρηστη, ίσως για αυτό και να τιτλοφορείται ως view stand.
Θεωρώ ότι δεν αξίζει τα ~3 € που κόστισε γιατί θα μπορούσα να είχα δώσει 0 € και να είχα το κινητό μου εξίσου απροστάτευτο.
Κατά τα λοιπά είναι όμορφο, μπορεί να κρατήσει το κινητό ως stand και έχει ευχάριστη υφή, οπότε είναι πραγματικά κρίμα που δεν προσφέρει προστασία.
It does not close and therefore as a case it is useless, maybe that's why it is titled as a view stand.
I believe it is not worth the ~3 € it cost because I could have given 0 € and still have my phone equally unprotected.
Otherwise, it is beautiful, it can hold the phone as a stand and has a pleasant texture, so it is really a shame that it does not offer protection.
Δεν πσραμένει κλειστό και άρα σαν θήκη είναι άχρηστη, ίσως για αυτό και να τιτλοφορείται ως view stand.
Θεωρώ ότι δεν αξίζει τα ~3 € που κόστισε γιατί θα μπορούσα να είχα δώσει 0 € και να είχα το κινητό μου εξίσου απροστάτευτο.
Κατά τα λοιπά είναι όμορφο, μπορεί να κρατήσει το κινητό ως stand και έχει ευχάριστη υφή, οπότε είναι πραγματικά κρίμα που δεν προσφέρει προστασία.