Nice material on the outside with silicone inside, I have concerns about the quality, for the price you expected something better. The big issue is with the S pen, due to the magnet, the phone feels heavy. For me, it's not value for money even though the "leather" on the outside is pleasant
Ωραίο υλικό εξωτερικά με τη σιλικόνη μεσα εχω ενδοιασμούς ποιοτικά ,για την τιμή περίμενες κατι καλύτερο. Το μεγαλο θέμα είναι στο S pen που λόγο του μαγνήτη το κινητό βαράει φρίκες. Για εμένα καθόλου value for money παρόλο που το "δερμα" εξωτερικά είναι ευχάριστο
Nice material on the outside with silicone inside, I have concerns about the quality, for the price you expected something better. The big issue is with the S pen, due to the magnet, the phone feels heavy. For me, it's not value for money even though the "leather" on the outside is pleasant
Ωραίο υλικό εξωτερικά με τη σιλικόνη μεσα εχω ενδοιασμούς ποιοτικά ,για την τιμή περίμενες κατι καλύτερο. Το μεγαλο θέμα είναι στο S pen που λόγο του μαγνήτη το κινητό βαράει φρίκες. Για εμένα καθόλου value for money παρόλο που το "δερμα" εξωτερικά είναι ευχάριστο
Nice material on the outside with silicone inside, I have concerns about the quality, for the price you expected something better. The big issue is with the S pen, due to the magnet, the phone feels heavy. For me, it's not value for money even though the "leather" on the outside is pleasant
Ωραίο υλικό εξωτερικά με τη σιλικόνη μεσα εχω ενδοιασμούς ποιοτικά ,για την τιμή περίμενες κατι καλύτερο. Το μεγαλο θέμα είναι στο S pen που λόγο του μαγνήτη το κινητό βαράει φρίκες. Για εμένα καθόλου value for money παρόλο που το "δερμα" εξωτερικά είναι ευχάριστο
Nice material on the outside with silicone inside, I have concerns about the quality, for the price you expected something better. The big issue is with the S pen, due to the magnet, the phone feels heavy. For me, it's not value for money even though the "leather" on the outside is pleasant
Ωραίο υλικό εξωτερικά με τη σιλικόνη μεσα εχω ενδοιασμούς ποιοτικά ,για την τιμή περίμενες κατι καλύτερο. Το μεγαλο θέμα είναι στο S pen που λόγο του μαγνήτη το κινητό βαράει φρίκες. Για εμένα καθόλου value for money παρόλο που το "δερμα" εξωτερικά είναι ευχάριστο